Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    „Wizz Air“ 5 metų jubiliejus Lietuvoje – ką pavyko nuveikti?
    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303832

    „Wizz Air”, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, švenčia 5 metų veiklos jubiliejų Lietuvoje – pirmasis kompanijos orlaivis iš Vilniaus pakilo 2011 metų balandžio 16 dieną. Nuosekliai augdama, kompanija per 5 metus Lietuvoje jau pasiekė įspūdingų rezultatų bei pervežė daugiau kaip tris milijonus keleivių.

    „Esame laimingi, švęsdami šį penkerių metų veiklos jubiliejų Lietuvoje. Nuo pat 2011 metų, kai iš Vilniaus į orą pakilo pirmasis „Wizz Air“ lėktuvas, jau pervežėme daugiau kaip 3 milijonus keleivių, kurie turėjo galimybę keliauti mūsų mažų sąnaudų skrydžiais. Nuolat plečiant skrydžių žemėlapį, šiandien Lietuvos keliautojai viename iš trijų oro uostų gali rinktis 25 kryptis, kuriomis keliauti su malonumu kviečia draugiška ir besišypsanti mūsų įgula”, - teigia „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Gabor‘as Vasarhelyi‘as.

    „Wizz Air“ yra pirmaujanti oro linijų bendrovė Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Kompanija čia bazuoja keturis orlaivius bei turi 147 darbuotojus, kurie užtikrina aukščiausią paslaugų kokybę kiekvieno skrydžio metu. Nuo šių metų kovo mėnesio „Wizz Air“ pradėjo skrydžius iš Kauno ir Palangos oro uostų.

    „Per penkerius partnerystės su „Wizz Air“ metus smarkiai išplėtėme savo bendradarbiavimą – dabar aviakompanija keleivius skraidina 28 kryptimis iš visų trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno bei Palangos, ir jau yra paskelbusi ateinančio žiemos sezono planus, kuriuose numatyta dar daugiau naujų maršrutų. Džiaugiamės šiuo drauge pasiektu rezultatu ir išplėstomis lietuvių kelionių galimybėmis“, – sako Lietuvos oro uostų Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

    Avialinijų kompanija iš trijų Lietuvos oro uostų siūlo 28 maršrutus į 14 skirtingų šalių, tad nuolatinė plėtra dar kartą patvirtina „Wizz Air“ ilgalaikius įsipareigojimus Lietuvai stiprinti turizmo bei aviacijos industrijas.

    Comment


      #22
      Kadangi ne pirmą kartą tenka susidurti su informacija, kuri apima daugiau negu vieną oro uostą ar pagal savo tipą nepatenka į šiuo metu egzistuojančia temas, manau, kad tam reikalinga atskira tema.

      Comment


        #23
        Dėl koncesijos Lietuvos oro uostams patars „InterVistas“
        http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rs-intervistas

        Susisiekimo ministerija ir Lietuvos oro uostai pasirašė sutartį su patarėjo olandų bendrove „InterVistas“, kuri padės parengti oro uostų koncesijos projektą.

        Bendrovė padės ruošti konkurso sąlygas, nustatyti koncesijos tikslus bei uždavinius ir derėtis su koncesijos konkurso dalyviais, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime.

        Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius neabejoja, kad koncesijos projektas padės Lietuvai ir sėkmingai plėtoti šalies oro uostus, ir pasiekti ryškių rezultatų Baltijos rinkoje.

        „Aviacijos sektorius nemenka dalimi prisideda prie šalies ekonomikos kūrimo, tačiau šios srities potencialas yra kur kas didesnis, o turimi įrankiai riboja galimybę juo pasinaudoti. Todėl labai svarbu įgyvendinti oro uostų koncesijos projektą, kurio plėtrai tvirtus žingsnius padės žengti išsirinktas koncesijos vykdymo partneris“, – cituojamas susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

        „InterVistas“ yra Olandijos kapitalo įmonė, dalyvavusi daugelyje kompleksinių projektų oro uostų ir aviakompanijų veiklos srityse bei konsultavusi valstybes, privačius investuotojus ir operatorius oro uostų koncesijos projektuose.

        VŽ rašė, kad privataus investuotojo paieškoms Lietuvos oro uostai pradėjo ruoštis pernai vasarą.

        Būsimam koncesininkui iškelti keli pagrindiniai tikslai – pasiekiamumo Lietuvos oro uostų tinklui priklausančiuose trijuose Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose plėtra, infrastruktūros gerinimas finansuojant strateginius plėtros projektus ir keliant oro uostų paslaugų kokybę, grąžos valstybei už jos kapitalo naudojimą teikimas.

        Konsultantų darbas vyks dviem etapais – per pirmus keturis mėnesius bus rengiama ir tvirtinama koncesininko atrankos konkurso dokumentacija, kurioje tiksliai aprašoma investicinė projekto vertė ir laukiami rezultatai. Antrajame etape, užtruksiančiame iki 1,5 metų, bus vykdomas atrankos procesas ir pasirašoma sutartis su jo laimėtoju.

        Konsultantų darbai prasidės tik priėmus ir įsigaliojus teisės aktų paketui, leidžiančiam vykdyti Lietuvos oro uostų koncesiją. Seimas šį klausimą numato svarstyti gegužės mėnesio pradžioje.

        Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.

        Comment


          #24
          Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
          http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=15490

          Comment


            #25
            Žinau, bet tai nėra naujiena apie avia kampanijas...

            Comment


              #26
              Siūlau kitą temą pervadinti iš "Avia kompanijų naujienos" į "Oro linijų naujienos". Baltic Ground Service kažkuria prasme irgi Avia kompanija.

              Comment


                #27
                „Ryanair“ siūlo aplankyti pigius Europos miestus. Tarp jų vėl yra Vilnius

                http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ius-638-621479

                Comment


                  #28
                  Dvi revoliucinės idėjos, kurias ką tik pristatė „Wizzair http://verslas.lrytas.lt/mano-piniga...te-wizzair.htm

                  Comment


                    #29
                    Įdomios naujienos:
                    Wizz Air может открыть базу в Каунасе
                    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/wiz....d?id=47454827

                    Венгерская бюджетная авиакомпания Wizz Air самое позднее через два года планирует отрыть летную базу в Каунасском аэропорту (Литва), сообщил руководитель компании.

                    По его словам, пока преждевременно говорить о базе в Паланге, Wizz Air рассматривает лишь расширение сети полетов из Паланги.

                    Comment


                      #30
                      Parašė senis Rodyti pranešimą
                      Įdomios naujienos:
                      Wizz Air может открыть базу в Каунасе
                      http://www.delfi.lv/biznes/bnews/wiz....d?id=47454827

                      Венгерская бюджетная авиакомпания Wizz Air самое позднее через два года планирует отрыть летную базу в Каунасском аэропорту (Литва), сообщил руководитель компании.

                      По его словам, пока преждевременно говорить о базе в Паланге, Wizz Air рассматривает лишь расширение сети полетов из Паланги.
                      Butu puiku manau!Tik kodel musu LT delfis apie tai neraso?

                      Comment


                        #31
                        „Ryanair“ bagažas: iš 108 pasirinkimų lieka 6
                        http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...inkimu-lieka-6

                        Žemų sąnaudų avialinijos „Ryanair“ keičia registruoto bagažo politiką bei mažina kainas.

                        Iš anksčiau buvusių galimų 108 pasirinkimų, lieka vos 6, pranešė kompanija.

                        „Financial Times“ juokauja, kad seni geri laikai, kai lagaminą tiesiog nemokamai pasiimdavai su savimi, vistik negrįš.

                        „92% mūsų keleivių pajus sumažėjusią registruoto bagažo kainą, – skelbiama „Ryanair“ pranešime. – Visos paskelbtos kainos galios ir tada, jei lagaminą reiktų užregistruoti prieš pat skrydį. Kaina taip pat nepriklausys nuo sezono.“

                        Kompanijos teigimu, mobiliąja programėle registruotą bagažą taip pat bus galima pridėti likus 3 val. iki skrydžio.
                        Paskutinis taisė bato_usai; 2016.06.02, 17:32.

                        Comment


                          #32
                          Seimas apsisprendė dėl Lietuvos oro uostų koncesijos sąlygų
                          http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ygu-667-635985

                          Seimas ketvirtadienį priėmė „Lietuvos oro uostų“ valdomų oro uostų koncesijos įstatymą, kuris nustato teisines ir organizacines tarptautinių šalies oro uostų koncesijos sąlygos. Už šį įstatymą balsavo 66 Seimo nariai, prieš – 6, susilaikė 31 parlamentaras.

                          Pagal priimtą įstatymą sprendimą dėl oro uostų koncesijos projekto įgyvendinimo priims Vyriausybė, gavusi Seimo pritarimą. Koncesija bus suteikiama atviro viešo konkurso būdu subjektui, dėl kurio priimtas sprendimas, kad jis atitinka nacionalinio saugumo interesus. Koncesininkas pagal koncesijos sutartį turės prisiimti visą ekonominio pobūdžio riziką.

                          Teisės aktais nustatomas teisinis pagrindas suteikti koncesininkui leidimą Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose vykdyti koncesijos sutartyje numatytą ūkinę komercinę veiklą, susijusią oro uostų infrastruktūros objektų projektavimu, statyba, plėtra, atnaujinimu, pakeitimu, remontu, valdymu, naudojimu ir (ar) priežiūra, teikti viešąsias paslaugas, taip pat valdyti ir (ar) naudoti valstybės turtą ir kt.

                          Būtina pabrėžti, kad šių oro uostų infrastruktūra išliks valstybės nuosavybe.

                          Koncesijos sutartis negalės būti sudaroma ir (arba) pratęsiama, įskaitant pratęsimą, ilgesniam negu 25 metų terminui. Koncesininkui bus draudžiama oro uostų aerodromus išnuomoti, suteikti panaudai ar kitais pagrindais perduoti juos valdyti ir naudoti tretiesiems asmenims.

                          Be to, bus nustatytos papildomos saugumo garantijos – koncesijos sutarties nutraukimas Vyriausybei ar Seimui priėmus nutarimą. Koncesijos sutartyje turės būti įtraukti privalomi įsipareigojimai ir sąlygos, kurių koncesininkas turės laikytis užtikrindamas oro uostų panaudojimą priimančiosios šalies paramai teikti ir mobilizacinėms užduotims vykdyti, taip pat privalomos sąlygos, kurių koncesininkas turi laikytis nuomodamas, subnuomodamas ar teikdamas panaudai jam perduotą žemę ir kitą turtą ir kt.

                          Koncesijos būdu bus siekiama didinti Lietuvos oro uostų transporto sistemos konkurencingumą, gerinti oro uostų veiklos valdymo efektyvumą bei užtikrinti oro uostų infrastruktūros plėtrą pritraukiant privačias investicijas.

                          Comment


                            #33
                            Nemaciau iki siol nei vieno argumento del ko reikia oro uostus atiduoti koncesininkui, o tei leidzia manyti kad SM uzsiimineja ne tuo kuo reikia
                            flickr >>>

                            Comment


                              #34
                              Na iki atidavimo dar kokie 3-4 metai. Man neramu tik dėl vieno, kad siekiant optimizuoti oro uostų veiklą gali kristi, krypčių ir skrydžių skaičius, tuo pačiu ir keleivių. Bet iki 2020 Lietuvos oro uostai per metus turėtų pervežti apie 6 mln. keleivių, jei toks augimas išliks, kaip dabar.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                #35
                                Toks augimas išliktų tik tokiu atveju, jeigu bent jau panašiame lygyje ir toliau išsilaikytų kuro kainos...

                                Comment


                                  #36
                                  Reliatyvu, bet ne iki galo. Šiemet bus pervežta apie 4,5 mln. Dar 1,5 mln prieaugis per ateinančius 4 m. daugiau, nei realus.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    #37

                                    Panevėžio pakraštyje nukrito nedidelis lėktuvas
                                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...uvas-59-637113

                                    Šeštadienio popietę prie Panevėžio avariniu būdu leidosi nedidelis, galbūt savadarbis lengvos konstrukcijos lėktuvas. Pilotas užsigavo, tačiau jo gyvybei pavojus negresia. Orlaivis apgadintas, tačiau nei sprogimo, nei gaisro per avarinį nusileidimą neįvyko.

                                    Šeštadienį po pietų visos tarnybos suskubo į Stetiškes, Panevėžio pakraštį. Laukuose ties Pilėnų gatvės pabaiga buvo matyti lėktuvas nulūžusiu sparnu, pranešė 15min skaitytoja Renalda.

                                    „Atvykus matėme kaip žmonės buvę šalia, iš lėktuvo jau vedė nukentėjusį greitosios link. Tiesa, greitosios atvažiavo dvi, galbūt buvo ir dar vienas nukentėjusysis, tačiau jo nematėme. Šalia (apie 800 m) yra Panevėžio aerodromas, susirinkę žmonės kalbėjo, jog lėktuvas leidosi į laukus avariniu nusileidimu. Nukentėjęs pasirodė esantis garbaus amžiaus, tačiau tikrai galima jį pavadinti laimės kūdikiu, juolab buvo geros nuotaikos ir greitosios medikams sakė, jog gulti į neštuvus jis nenori, nors paragintas labiau – sutiko“, – pasakojo liudininkė.

                                    Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Situacijų koordinavimo skyriuje 15min sužinojo, kad pranešimas apie šią nelaimę gautas 15.26 val.

                                    Gelbėtojų vertinimu, lėktuvas ne sudužo, o pakankamai sėkmingai nusileido avariniu būdu. Dažnai tokiais atvejais orlaiviai užsidega ar net sprogsta, tuo tarpu šiuo atveju nieko panašaus neatsitiko.

                                    Pilotas pats išsiropštė iš apgadinto orlaivio ir, pirminiais duomenimis, jokių rimtesnių traumų nepatyrė. Avariją patyrė nedidelis, lengvos konstrukcijos dviejų variklių lėktuvas.

                                    Vakarop akyli 15min skaitytojai iš nuotraukų identifikavo avariją patyrusį lėktuvą. Tai VK-9, dvimotoris aviakonstruktoriaus Vlado Kensgailos kūrinys.

                                    Šio įvykio aplinkybių tyrimas tęsiamas.

                                    15min primena, kad gegužės viduryje, taip pat šeštadienį, panašus sėkmingai pasibaigęs incidentas buvo užfiksuotas Trakų rajone, kuomet nepasiekęs nusileidimo tako nedidelę avariją patyrė ultralengvojo lėktuvo pilotas. Jis nesusižeidę, tik apgadino savojo orlaivio važiuoklę.
                                    Paskutinis taisė bato_usai; 2016.06.04, 23:14.

                                    Comment


                                      #38
                                      Avarinio nusileidimo Panevėžyje herojus – legendinis Lietuvos aviatorius Vladas Kensgaila
                                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...aila-56-637163

                                      Šeštadienį 15min pranešė apie dramatišką, bet laimingai pasibaigusį lėktuvo avarinį nusileidimą pievoje prie Panevėžio aerodromo. Paaiškėjo, kad šioje avarijoje išsigelbėjęs pilotas yra 82 metų Vladas Kensgaila – aviacijos sportininkas, aviakonstruktorius, Lietuvos ir Panevėžio miesto politinis bei visuomenės veikėjas.

                                      Apie tai, kad lėktuvu VK-9 skrido pats jo konstruktorius V.Kensgaila, naujienų portalui 15min patvirtino į įvykio vietą netrukus po incidento atvykęs Stetiškių aerodromo lakūnas ir legendinio aviatoriaus kolega Algirdas Šimoliūnas.

                                      Pasak pašnekovo, V.Kensgaila, atrodo, smarkiau per avarinį nusileidimą nenukentėjo, bet vis tiek buvo įkalbėtas vykti su medikais į ligoninę nuodugnesniam sveikatos patikrinimui. Kokia galėjo būti avarijos priežastis, A.Šimoliūnas nenorėjo spėlioti. Anot jo, tai paaiškės po tyrimo.

                                      V.Kensgaila (gimęs 1933 m. rugsėjo 23 d. Bikavėnuose, Šilutės rajone) yra garsios Švėkšnos bajorų Kęsgailų giminės palikuonis, pažymima svetainėje „Wikipedia“. Jis lakūnas-inžinierius, 1969 m. baigęs aviacijos mokyklą. Aviacijos įmonės konstruktorius. Lėktuvo „Lituanica“, kuriuo Atlanto vandenyną perskrido Steponas Darius ir Stasys Girėnas, replikos kūrėjas.

                                      V.Kensgaila – aktyvus visuomenininkas ir politikas. Jis buvęs Panevėžio miesto savivaldybės tarybos (2000–2003 m., 2003–2007 m. ir 2007–2011 m.) narys, Lietuvių tautininkų sąjungos, Tėvynės Sąjungos Panevėžio miesto skyriaus narys. Žemaičių ir bajorų draugijų narys.

                                      V.Kensgaila suprojektavo devynis aukštesnės klasės savadarbius lėktuvus, į padanges pakilo dar keliolika jo sukonstruotų smulkesnių lėktuvėlių.

                                      V.Kensgailos pasididžiavimas: VK-9

                                      2010 m. V.Kensgaila serijinei gamybai paruošė naują patobulintą savo projektuojamų lėktuvų versiją – aštuonvietį keleivinį lėktuvą VK-9. Modelį skraidina du 6 cilindrų varikliai. Konstruktoriaus teigimu, pagal techninius parametrus VK-9 pranašesnis už panašaus tipo lėktuvus, gaminamus amerikiečių „Cesna“, „Piper“ firmų, kuriems reikia palyginti ilgų takų, o VK-9 gali tūpti bet kokioje aikštelėje (pvz., pievoje).

                                      VK-9 pakelia 1 toną degalų (bakus lėktuve atstoja talpyklos sparnuose). Nenutūpdamas lėktuvas gali nuskristi 2 500 km (atitinkamas amerikietiškas tokio atstumo be degalų pasipildymo įveikti negali). Maksimalus greitis – 550 km/val.

                                      Comment


                                        #39
                                        Lietuva ir Kataras kuria oro susisiekimo planus

                                        „Derybos dėl Lietuvos ir Kataro bendradarbiavimo plėtros oro susisiekimo srityje įgauna pagreitį. Mes siekiame, kad vienos geriausių pasaulio aviakompanijų lėktuvai pasiektų ir Lietuvos oro uostus. Pirmą žingsnį šio tikslo link jau žengėme pernai lapkritį, kai Susisiekimo ministerijoje vykusių dvišalių ekspertų konsultacijų metu buvo aptartas susitarimo projektas. Šiemet rudenį tikimės šį svarbų susitarimą parafuoti“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          #40
                                          Lietuvos oro uostai klausia: su kuo ir kur norėtumėte skristi?
                                          https://www.vno.lt/lt/naujienos/?id=1615878

                                          https://goo.gl/2qrKbD

                                          Sakyčiau paskutiniai klausimai gana aiškiai atskleidžia oro uostų viziją...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X