Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Wizz Air“ nuo antradienio stabdo skrydžius Lietuvoje

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...voje-14040649/

    Comment


      SAS irgi visiškai nutraukia skrydžius, paskutinis reisas grįžta į Kopenhagą.

      SAS33A from Vilnius to Copenhagen https://fr24.com/SAS33A/2431ffe7
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Ryanair kolkas tyli. Keista visai, negi toliau skraidys.

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
          Ryanair kolkas tyli. Keista visai, negi toliau skraidys.
          o tai skrydžių laikinai "nekarpo" į LT?

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą

            o tai skrydžių laikinai "nekarpo" į LT?
            ryanair lyg ir ne? Pvz i Ispanija kaip suprantu normaliai vyksta.

            Comment


              Parašė Zygis Rodyti pranešimą

              ryanair lyg ir ne? Pvz i Ispanija kaip suprantu normaliai vyksta.
              Galės skraidyti, nuo ryt tuščiais lėktuvais iš ir į Lt.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Matyt, yra dar kažkiek užsieniečių srauto, lietuviai su rimta priežastimi irgi gali skristi.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Galės skraidyti, nuo ryt tuščiais lėktuvais iš ir į Lt.
                  Turbut pigiau taip, nei grazint pinigus uz bilietus.

                  Comment


                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                    Turbut pigiau taip, nei grazint pinigus uz bilietus.
                    Force majeur - pinigų grąžinti nėra būtina, tokių atveju.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Force majeur - pinigų grąžinti nėra būtina, tokių atveju.
                      Pinigus grąžint būtina, tik kompensacijų po 250 mokėt nereikia.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Simonas Bartkus, FB
                        Tikrai tai LOT ir AiBaltic bankrotas?

                        Comment


                          Gi niekas nežino ir po kolkas nebankrutavo. Tiek LOT, tiek Air baltic, priklauso valstybei (nežinau tiesa ar visas 100% akcijų). Visom oro linijom dabar blogai ir priklausys ar valstybės stengsis jas ištraukt už ausų.

                          Iš dalies dabar gerai, kad LT neturi savo oro linijų - nereiks kišt daugybės milijonų ir gelbėt. Be to, air baltic paskelbė atleidžianti berods 400 darbuotojų, spėju ant dienų bus ir daugiau, SAS atleidžia 10,000 laikinai. Būtų nemažas akmuo LT ekonomikai, ypač SoDrai.

                          Comment


                            Man kažkaip atrodo, kad jeigu mes turėtumėm normalią valdžią, tai jinai jau šiandieną vykdytų planus nacionalinių avialinijų steigimui. Covid-19 yra didelė krizė ir chaosas, bet kaip vienas protingas žmogus yra pasakęs - 'chaos is a ladder'. Įsteigti naujas avialinijas nuo nulio nebuvo ir nebus geresnės progos, nei dabar, kada lėktuvus galima pirkti už centus, o konkurentų avia kompanijos susiduria su niekur nematytais nuostoliais ir realiai visi pradeda nuo nulio. Bet kaip aš suprantu mes šitą progą praleisim, mums geriau Zuoko žaisliukai, kurie po metų subliūkšta.

                            Comment


                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                              Iš dalies dabar gerai, kad LT neturi savo oro linijų - nereiks kišt daugybės milijonų ir gelbėt.
                              O kodėl kitos valstybės kiša, tiek į valdiškas, tiek privačias? Kiša net į tas, kurios turi užsikaupusios "lašinių". Juk gali nekišti, neišleisti nei vieno USD ir leisti bankrutuoti. Apskritai joks verslas dabar per krizę gali būti neremiamas, jei valstybės tikslas taupyti, bet kuri protinga valstybė dabar ruošiasi taupyti? Lietuva be savo avialinijų vėl išeis pralaimėtoja, kaip tas nutiko ir 2009, Ryga atnaujins savo maršrutus greičiau, o iš VNO planuoti nauji reisai 2020 apskritai neaišku, kada įvyks. Deja, bet Lietuvoje kolūkietiška valstiečių valdžia vis dar nesupranta, kad lėktuvai tokia pati svarbi infrastruktūra kaip autostrados ir kad norint turėti gerą susisiekimą reikia investuoti į lėktuvus kaip ir į autostradas.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.04.29, 01:26.
                              Flickr

                              Comment


                                Savotiškai įdomu stebėti, kaip ilgametis Europos Sąjungos įdirbis naikinant nacionalinių avialinijų sistemą, per porą mėnesių nuėjo šuniui ant uodegos.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Savotiškai įdomu stebėti, kaip ilgametis Europos Sąjungos įdirbis naikinant nacionalinių avialinijų sistemą, per porą mėnesių nuėjo šuniui ant uodegos.
                                  Bet kai kas prognozuoja, kad pirmieji atsigaus nenacionaliniai low-cost'ai.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O kodėl kitos valstybės kiša, tiek į valdiškas, tiek privačias? Kiša net į tas, kurios turi užsikaupusios "lašinių". Juk gali nekišti, neišleisti nei vieno USD ir leisti bankrutuoti. Apskritai joks verslas dabar per krizę gali būti neremiamas, jei valstybės tikslas taupyti, bet kuri protinga valstybė dabar ruošiasi taupyti? Lietuva be savo avialinijų vėl išeis pralaimėtoja, kaip tas nutiko ir 2009, Ryga atnaujins savo maršrutus greičiau, o iš VNO planuoti nauji reisai 2020 apskritai neaišku, kada įvyks. Deja, bet Lietuvoje kolūkietiška valstiečių valdžia vis dar nesupranta, kad lėktuvai tokia pati svarbi infrastruktūra kaip autostrados ir kad norint turėti gerą susisiekimą reikia investuoti į lėktuvus kaip ir į autostradas.
                                    Airbaltic Lietuvoje dirbo labdaros tikslais?

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      O kodėl kitos valstybės kiša, tiek į valdiškas, tiek privačias? Kiša net į tas, kurios turi užsikaupusios "lašinių". Juk gali nekišti, neišleisti nei vieno USD ir leisti bankrutuoti. Apskritai joks verslas dabar per krizę gali būti neremiamas, jei valstybės tikslas taupyti, bet kuri protinga valstybė dabar ruošiasi taupyti? Lietuva be savo avialinijų vėl išeis pralaimėtoja, kaip tas nutiko ir 2009, Ryga atnaujins savo maršrutus greičiau, o iš VNO planuoti nauji reisai 2020 apskritai neaišku, kada įvyks. Deja, bet Lietuvoje kolūkietiška valstiečių valdžia vis dar nesupranta, kad lėktuvai tokia pati svarbi infrastruktūra kaip autostrados ir kad norint turėti gerą susisiekimą reikia investuoti į lėktuvus kaip ir į autostradas.
                                      O i ka mums kisti dabar? Pasiulyt restrukfturizuot Air Baltica ir Ryanair? Dabar oro linijos tik akmuo po kaklu - daugybe bedarbiu sodrai ir butinas bail out daugumai. Nauji marsrutai dabar tikiu ir latviam ne galvoj. Norisi bent senuosius paleist.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X