Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, dabar bus greitas susisiekimas traukiniu iki centro.
    jeigu nuspręs statyti naują oro uostą ties Elektrėnais, tai išvis manau nebus geležinkelio atšakos iki Kauno oro uosto.

    Comment


      Kad pirma bus atsaka, kuri jau projektuojama, o tik kazkadaaaaa oro uostas

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        jeigu nuspręs statyti naują oro uostą ties Elektrėnais, tai išvis manau nebus geležinkelio atšakos iki Kauno oro uosto.
        Aš manau, kad naujas orouostas buvo tik pamąstymas, kad 2040 būtų galima turėti naują, tačiau, po kokių dešimt metų šitie pamąstymai gali būti niekiniai, nes pukiai susitvarkysim su esamais VNO, KUN ir PLQ. VNO ir KUN bus apyligiai, PLQ dvigubai mažesnis keleivių srautas.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Bus galima aptarnauti 6 reisus vienu metu po išplėtimo (dabar turbūt 3):
          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...ros-projektas/

          Comment


            Kauno oro uosto rodikliai auga sparčiausiai Lietuvoje https://visit.kaunas.lt/lt/naujienos...iai-lietuvoje/

            Comment


              Dazys orlaivius Kaune: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...0-darbo-vietu/

              Comment


                Rekordinė vasara Kauno oro uoste – liepos mėnesį pasiektas didžiausias keleivių skaičius istorijoje

                http://www.kaunas.lt/2019/08/naujien...us-istorijoje/

                Comment


                  Po rekonstrukcijos atsidarysiantis Kauno oro uostas: dėmesys keleivių komfortui



                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/08/27/miestas/po-rekonstrukcijos-atsidarysiantis-kauno-oro-uostas-demesys-komfortui/

                  Comment


                    Dvieju angaru skirtu orlaiviu dazymui statyba taip pat turetu dienu begyje prasideti

                    Comment


                      Kauno oro uosto rekonstrukcijos projekto autoriai tikino didžiausią dėmesį skyrę keleivių patogumui, tačiau jame net po rekonstrukcijos nebus vieno svarbiausių patogios kelionės atributo – vadinamųjų įlaipinimo rankovių.

                      Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy

                      Comment


                        Kaip ir atskirų privačių laukimo salių (airport lounge), kur verslo klasės keleiviai, bei tie kurie mielai sumokėtų papildomai už tai kad nereikėtų laukti susigrūdus ant metalinių kėdžių šioje į keleivių patogumą orentuotoje plėtroje panašu, kad numatyta taip pat nėra.

                        Comment


                          Panašu, kad vadovautasi principu, jog dabar nėra skrydžių rimtesnių, tai nereikai nei rankovių, nei lounge. O, kad tai padėtų pritraukti, nesvarbu...

                          O dėl lounge, įdomu paskaičiuoti minimalias išlaidas jam. Ar reikėtų papildomų darbuotojų, ar galima būtų išsiversti su tuo, kad esami darbuotojai kontroliuotų lounge?

                          Nes kalbant tik apie plotą, tai sakykim žiūrint į naujų pastatų nuomos kainas, investicija atsiperka gaunant 10 eur/kv. Imam 100 m lounge, reiktų surinkti 1000 eur per mėnesį, kad atsipirktų investicija. Tai čia po 30 eur per dieną, 6 žmonės po 5 eur ateina, ir jau ant nulio.

                          Neabejotinai prašauta, neįrengiant lounge, nes atsiperkamumas tikrai būtų.

                          Comment


                            Abejoju, kad rankovės padėtų ką nors pritraukti, nes Vilniuje net normalios avialinijos jas ne visada naudoja - skridęs ir Lufthansa ir LOT, visalaik autobusu nuveždavo. Net tam pačiam Frankfurte Lufthansa ne visada naudoja.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Panašu, kad vadovautasi principu, jog dabar nėra skrydžių rimtesnių, tai nereikai nei rankovių, nei lounge. O, kad tai padėtų pritraukti, nesvarbu...

                              O dėl lounge, įdomu paskaičiuoti minimalias išlaidas jam. Ar reikėtų papildomų darbuotojų, ar galima būtų išsiversti su tuo, kad esami darbuotojai kontroliuotų lounge?

                              Nes kalbant tik apie plotą, tai sakykim žiūrint į naujų pastatų nuomos kainas, investicija atsiperka gaunant 10 eur/kv. Imam 100 m lounge, reiktų surinkti 1000 eur per mėnesį, kad atsipirktų investicija. Tai čia po 30 eur per dieną, 6 žmonės po 5 eur ateina, ir jau ant nulio.

                              Neabejotinai prašauta, neįrengiant lounge, nes atsiperkamumas tikrai būtų.
                              na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?

                              Comment


                                Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                                na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?
                                Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.
                                Flickr

                                Comment


                                  Lounge plius aktualu, kai jungiamieji skrydžiai manau.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                                    na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?
                                    Gi aiškiai rašiau, kad čia skaičiuojant tik paties ploto nuomą ir bandžiau užvest diskusiiją ar įmanoma prasisukti nesamdant atskiro arbuotojo būtent tam mažam loundžui.
                                    Ie čia grubiai rašiau, tad baldai ne esmė, atsiperkamumą gal padidins nuo įprastų 10 metų, iki 12, nelabai čiakažką keičia argumente.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.
                                      Nebūtinai maistas, galėtų būti lounge tiesiog su patogiom sėdimom vietom privatus.
                                      Ir iš mano pasiūlytos 5 eur kainos turėjai suprasti, kad kalba eina apie kuo minimaliausią lounge. Su maistu lound\ai normalūs pasaulyje bent kokia 30 eur kainuoja, ne 5

                                      Už 5 eur tai čia ne verslo keleiviams, o paprastiems žmonėms patogesnis / privatesnis kambariukas tiesiog. Aišku realiai reiktš bent 10 eur turbūt imti.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.
                                        Bet jei Kauno oro uostas nepasidarys normalaus oro uosto patogumų jis niekada ir nebus normaliu oro uostu (nors kauniečiai vis reiškia ambiciją būti pagrindiniu Lietuvos oro uostu), o tik daržine, kur galima emigrantus kaip gyvulius suvaryti prieš skrydį šonais pasistumdyti.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Tai Kauno oro uosta valdo susisiekimo ministerija. Kaip valdzia nuspres, taip ir bus, nes pats KUN negali priimti jokiu strateginiu sprendimu.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X