Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kruizinė laivyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    2013-ųjų kruizinis sezonas teikia vilčių

    Prognozuojama, kad kitų metų kruizinių laivų sezonas Klaipėdoje bus gausesnis. Per pirmus du šių metų mėnesius 2013-aisiais į mūsų uostamiestį pareiškė norą atplaukti jau 16 laivų. Jie Klaipėdoje lankysis gegužės - rugsėjo mėnesiais.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-vilciu-411573

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2012-02-06
    Daugiau kruizinių laivų Klaipėdos uoste nesulauksime

    Bendrame Klaipėdos uosto augimo fone praėję metai išsiskyrė ryškiu kruizinių laivų ir jais atplaukiančių keleivių mažėjimu.

    2010 metais Klaipėdos uoste lankėsi 45 kruiziniai laivai. Pernai jų buvo 37. Laivų praradimas neatrodytų toks didelis. Tačiau kruiziniais laivais plaukiančių keleivių praradimas – ryškus. Jų buvo 39 proc. arba 13 723 keleiviais mažiau.

    Panašios tendencijos išlieka ir šiemet. Preliminariai 2012 metais Klaipėdos uoste lankysis 36 kruiziniai laivai – vienu mažiau nei pernai.
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...e-406537/psl-1

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Milžiniškas kruizinis laivas į Klaipėdą užsuko paskutinį kartą
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...i-karta-373204
    O ar yra renkama statistika, kiek keleivių realiai išlipa į krantą? Straipsnyje rašoma, kad laivas atplukdė 3800 keleivių, bet ar tikrai visi išlipo į krantą? Ir kiek įgulos narių įprastai kapitonas leidžia išlipti kartu su keleiviais?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Milžiniškas kruizinis laivas į Klaipėdą užsuko paskutinį kartą
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...i-karta-373204

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied




    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Šeštadienį į Klaipėdą atvyks trys kruiziniai laivai
    www.DELFI.lt
    2011 birželio mėn. 23 d. 13:55


    Pasak bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ direktoriaus Alvydo Butkaus „tai bus pirmas kartas Klaipėdos kruizinės laivybos istorijoje, kuomet kruizinių laivų terminale bus prišvartuoti net trys kruiziniai laivai „Amadea“, „Seabourn Pride“ ir „Hanseatic“.

    Prabangiais, 5 žvaigždučių kategoriją atitinkančiais laivais į Klaipėdos uostą atvyks daugiau nei 1300 turistų: kruiziniu laivu „Amadea“ atvyks apie 800, „Seabourn Pride“ – apie 300 , o „Hanseatic“ - apie 200 turistų. Baltijos kruizo metu šie laivai lankysis įvairiuose uostuose- Sankt. Peterburge, Kopenhagoje, Stokholme, Taline ir kt.

    Į Klaipėdos uostą šie laivai atplauks apie 12 val, o paskutinis iš jų išplauks 24 val.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Klaipėdoje lankosi įspūdingas kruizinis laivas
    2011 gegužės 26d. 18:19
    Aurelija Kripaitė
    15min.lt



    Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr. / Kruizinis laivas „Costa Pacifica“ – 290 metrų ilgio, 17 denių.

    Ketvirtadienį Klaipėdą pirmą kartą aplankė įspūdingo dydžio italų kompanijos kruizinis laivas „Costa Pacifica“.

    290 metrų ilgio ir 17 denių laivas į uostamiestį atplukdė per 3 tūkst. turistų. Dauguma jų leidosi į keliones po Klaipėdą, Palangą, Kuršių neriją, Ventę.

    Didžiausios Europoje kruizinių laivų kompanijos „Costa“ laineris pastatytas prieš dvejus metus, šį sezoną jis ėmė plukdyti keleivius po Baltijos jūros regioną.

    Įspūdingo dydžio laivas, prilygstantis daugiaaukščiui pastatui, yra suprojektuotas pagal vieną tematiką – muzika. Tai jaučiama ir girdima visame laive – liftuose, kavinėse, koridoriuose skamba skirtinga muzika, sienas, duris, turėklus, šviestuvus ir net indus puošia muzikos tematika. Keleiviai turi iš ko pasirinkti – baruose skamba skirtinga muzika. Viename – išskirtinai klasikinė.

    Laive yra 1504 numeriai, penki restoranai, 13 barų, 4 baseinai, 5 sūkurinės vonios, teatras per 3 aukštus, kazino, prekybos centras, biblioteka ir kt. Yra netgi šventykla.

    „Costa Pacifica“ dirba per 1100 žmonių. Daugumai jų prireikė baigti specialius kursus, kad galėtų pradėti dirbti „Costa“ kompanijoje.

    Italų kompanija šiame laive įrengė salę, kuri labai atspindi Italijos dvasią. Čia netgi galioja Italijos teisės aktai – galima rūkyti pietaujant.

    „Europietiška produkcija itališku stiliumi tarptautinei publikai“, – taip pristatomas šis milžiniškas laivas.

    Laineris į Klaipėdą atplaukė aplankęs Rygą. Paskaičiuota, kad šiuo laivu plaukė 35 tautybių žmonės, dauguma jų – vokiečiai, italai, prancūzai, belgai, austrai. Kelionė šiuo laivu kainuoja nuo 800 eurų už 11 dienų. Į tą kainą įskaičiuojamas ir maistas, dalis pramogų. Tačiau už alkoholinius gėrimus bei įvairias specifines pramogas kaip SPA, tenka mokėti atskirai.

    Kompanija „Costa“ jau siūlo keliones aplink pasaulį. Kruizas apie pasaulį trunka 100 dienų, jo kaina nuo 10 tūkst. eurų.

    Klaipėda su šiuo laivu apsikeitė atminimo ženklais.

    Šią vasarą „Costa Pacifica“ atplauks dar porą kartų. Iš viso šį kruizinį sezoną uostamiestį aplankys 35 laivai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    011-04-01, 16:58
    Kruizinei laivybai sunkmetis smogė tik dabar
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...k-dabar-342460

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-10-15, 10:15
    Kruizinę laivybą trikdo ir netvarka terminalo prieigose
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...ieigose-305094

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pasibaigus kruiziniam sezonui - nauji iššūkiai
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/pasi...491403/,page.2

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos uoste baigiamas kruizinis sezonas
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...ezonas-481670/

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Tada viskas aišku. Tiesiog galvojau, kad nėra pakankamai plataus tokio gylio ruožo apsisukimui

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Įspūdingas laivas. Tik man neaišku, kaip jis apsisuka? Ar jį atbulą įstumia? Gal ir kvailokai skamba, bet įdomu būtų, jei kas paaiškintų, nes gyvai pamatyti įplaukimo į uostą neteko.
    Paprasčiausiai apsisuka, kaip kad apsisuka ir DFDS Lisco keltai beveik panašaus ilgio.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Įspūdingas laivas. Tik man neaišku, kaip jis apsisuka? Ar jį atbulą įstumia? Gal ir kvailokai skamba, bet įdomu būtų, jei kas paaiškintų, nes gyvai pamatyti įplaukimo į uostą neteko.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-08-30
    Paskutinis „Costa Magica“ vizitas šį sezoną Klaipėdoje
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...ipedoje-296251

    Šita tema gal labiau tiktų į Visuomenės bei ūkio skiltį?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kruizinis laivas atplukdys Vienos orkestrą
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/krui...enos-orkestra/

    Straipsnis apie šių metų sezoną.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Klaipėdoje šiemet laukiama 50 kruizinių laivų

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-laivu-268695

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Laukia kitoks kruizų laivų sezonas

    Kruizinė laivyba tampa svarbia Klaipėdos uosto veiklos sritimi. Pastaraisiais metais atplaukiančių laivų skaičius svyruoja tarp 45 ir 65, o jūrų turistų kiekis - per 30 tūkstančių. Šiame versle Klaipėdos uostas krizės nepajuto.

    Pristatys kruizų verslą

    Pagal išankstines paraiškas, 2010 m. uoste lankysis 43 kruiziniai laivai. Sezonas prasidės gegužės 17 d., o baigsis rugsėjo 23-ą. Paprastai prieš pat sezoną atsiranda papildomai norinčių atplaukti laivų. Todėl ir kitais metais prognozuojamas neblogas kruizinių laivų sezonas.

    2010 m. dar labiau sustiprėjo tendencija, kad ateityje plaukios didesni kruiziniai laivai. Apie tai buvo kalbėta šiemet Hamburge vykusioje Europos kruizinės laivybos parodoje. Per artimiausius penkerius metus gali nelikti kruizinių laivų mažesnių nei 200 metrų ilgio. 2010 m. Klaipėdos uoste iš planuojančių atplaukti 43 laivų 15-a bus ilgesni nei 200 metrų. 2009 m. iš 50 laivų ilgesni nei 200 metrų buvo 14-a.

    „Galima konstatuoti, kad pastangos ir investicijos pritraukti kruizinius laivus pasiteisino. Klaipėda tapo gal ne pačiu stambiausiu, bet aktualiu kruizinės laivybos tašku Baltijos jūros regione. Uosto direkcijos pajamos iš kruizinės laivybos yra santykinai nedidelės palyginti su tuo, ką gauna verslas ir miestas. Bet Uosto direkcija yra valstybės įmonė ir turi galvoti, kokią politiką reikia vykdyti, kad visi galėtų užsidirbti iš tokio projekto kaip kruizinių laivų terminalas“, - akcentavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

    Jis asmeniškai kreipėsi į pasaulinės konteinerių laivybos kompanijos MSC, kuri turi Viduržemio, Šiaurės jūroje plaukiojančių kruizinių laivų, viceprezidentą Diego Aponte, kad jį sudomintų ir Baltijos jūros Rytų regionu.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ketina skirti lėšų dalyvavimui pavasarį vyksiančioje tarptautinėje kruizinio verslo parodoje Majamyje (JAV). Iki šiol Lietuvos, kaip jūrinio turizmo šalies, pristatymai būdavo rengiami iš Ūkio ministerijos paramos. Stokojant lėšų, Lietuvos kruizinio verslo stendas parodoje Majamyje sumažintas nuo 18 iki 9 kvadratinių metrų. Tačiau jis bus geresnėje vietoje ir, tikimasi, labiau pastebimas.

    Svarstys rinkliavas

    Klaipėdos miesto mero prašymu, šiais metais Susisiekimo ministerijai operatyviai apsvarsčius, jau buvo suteikta nuolaidų į uostą dažniau užsukantiems ir didesniems kruiziniams laivams.

    Net ir pritaikius nuolaidas, „Limarko“ bendrovės, kuri daugiausiai ir aptarnauja kruizinių laivų, atstovo Sauliaus Laumenio nuomone, atplaukti kruiziniams laivams į Klaipėdą yra brangiau nei į kaimyninius uostus.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pateikė kruizinių laivų kaštų įvairiuose Europos uostuose lentelę, kuri buvo pristatyta šiemet gegužę Rostoke (Vokietija) vykusioje konferencijoje. Pavyzdžiui, atplaukti į Klaipėdos uostą 90 tūkst. BT kruiziniam laivui „Celebrity Millennium“ su 2100 keleivių rinkliavos kainuoja 30500 JAV dolerių. Tam pačiam laivui atplaukti į Rostoką kainuoja 38000 JAV dolerius, Rygą – 41540 JAV dolerių, Kopenhagą – 66000 JAV dolerius, Sankt Peterburgą – net 75 tūkst. JAV dolerių.

    Tačiau kruizinių laivų agentavimo kompanijų atstovai pateikia duomenų, kad kituose uostuose taikoma ir žymių nuolaidų. S.Laumenis teigė, kad norėtų, jog kruiziniam laivui 20 proc. nuolaida būtų taikoma ne nuo trečiojo atplaukimo, kaip dabar, o nuo antrojo.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktorius marketingui Artūras Drungilas pakvietė kruizinių laivų agentus teikti pasiūlymus dėl rinkliavų pakeitimo. Įvertinus juos ir tai, kaip Klaipėdos uostas atrodo palyginti su kaimyniniais uostais, bus teikiami siūlymai Vyriausybei koreguoti rinkliavas.

    Keis priėmimo schemą

    „Kiti uostai jau atsisako sutikti turistus su šokėjais ar daininkais. Įvairūs renginiai persikelia į miesto aikštes, kur vaikšto turistai“, - pastebėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos marketingo skyriaus vadovė Kristina Gontier.

    Jūrų turistus aptarnaujančios bendrovės „Klaipėdos Mėja“ direktorė Liudovika Pakalkaitė teigė, kad dauguma svečių yra patenkinti ekskursijomis, tačiau nėra ko veikti likusiems Klaipėdos mieste.

    Paprastai atplaukus didesniam kruiziniam laivui, apie 50 proc. jo keleivių vyksta į ekskursijas, o apie 40 proc. vaikšto po miestą. Tik vokiečių laivuose apie 80-90 proc. turistų vyksta į ekskursijas. Ekskursijos trunka keturias valandas, o turistiniai laivai Klaipėdoje stovi septynias valandas. Todėl net ir iš ekskursijų grįžusiųjų dalis dar nori pamatyti miestą.

    „Reikia prie kruizinio laivų terminalo atsisakyti muzikantų, šokėjų, suvenyrų dalinimo, o koncentruoti visas jėgas į renginius Teatro aikštėje ir senamiestyje. Svečiams patinka mugės, tautodailininkai, reikia pagalvoti apie kitokias atrakcijas“, - tikino L.Pakalkaitė.

    Ne vienas pastebėjo, kad labai svarbu yra tai, jog kruizinio sezono metu veiktų pasukamas tiltelis, kuriuo yra tiesioginis išėjimas į miestą. Kruizų vadovai laivuose jūrų turistams Klaipėdoje rekomenduoja į miestą eiti tiesiai per pasukamą tiltelį. „Klaipėdos laivų remonto“ bendrovės direktorius Alvydas Butkus pažadėjo, kad iki naujojo sezono pradžios pasukamas tiltelis pradės veikti.

    Klaipėdos miesto senamiesčio verslininkų atstovė Eugenija Odebrecht negailėjo gerų žodžių Uosto direkcijos bei Turizmo ir informacijos centro atstovams už darbą, kuris atliktas pritraukiant jūrų turistus. Ji siūlė į senamiesčio gaivinimo planą įtraukti kruizinės laivybos plėtros projektus. Akcentuota, kad pagrindinė varomoji jėga turėtų būti ne į mugę samdomi prekeiviai, amatininkai, kurie už pasirodymą prašo po 100 litų, o iš biudžeto išlaikomi miesto kultūros kolektyvai.

    „Verslas yra pasiruošęs įdėti savo indėlį ir bendradarbiauti vykdant senamiesčio atgaivinimo planą“, - žadėjo E.Odebrecht.

    Gidai pastebėjo, kad visas galimas kitų metų naujoves reikia siūlyti kaip galima greičiau, nes jau baigiamos formuoti 2010 metų turistų aptarnavimo programos.

    Šiemet bus stengiamasi, jūrų turistų priėmimo schemas padaryti, kaip galima labiau patrauklias.

    „Aptarę kruizinio sezono rezultatus neturėtume išsiskirstyti, o kiekvienas prisiimti užduotis ir jas spręsti. Uosto direkcija įsipareigojo konkrečiai – skirti lėšų Majamio parodai ir pasistengti, kad būtų įvertintos ir, jei yra nekonkurencingos, sumažintos kruizinių laivų rinkliavos“, - apibendrino A.Drungilas.

    Kad tik būtų laivų

    Pastaraisiais metais jūrų turizmo laivai buvo priiminėjami tik kruizinių laivų terminale. Tačiau šiemet keturi laivai priimti ir tam nepritaikytose Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos krantinėse. Ar tai reiškia, kad 50 laivų yra optimalus skaičius, kuriuos gali priimti Kruizinių laivų terminalas?

    Bendrovės „Memelio miestas“ direktorius Darius Anužis pasiūlė priimti laivus 19 ir 20 uosto krantinėse, kur yra 7 ir 7,5 metrų gylis.

    „Per „Tall Ship Races“ regatą sugebėjome išspausti, kad buvusi „Laivitės“ laivų remonto teritorija atrodytų patraukliai. Laivų remontas toje teritorijoje pamažu slopsta. Laviruojame tarp kultūros ir verslo. Vasarą planuojame atverti krantines – įrengti lauko kavinukes. Jei būtų kruizinių laivų, galėtume dideliais stendais su būsimojo Memelio miesto projektais paslėpti neišvaizdžius pastatus“, - tikino D.Anužis.

    „Klapėdos laivų remonto“ bendrovės vadovas A.Butkus pripažino, kad „Memelio miestas“ galėtų būti viena iš išeičių permesti laivus kitur, kai kartais vienu metu jų atplaukia daugiau nei galima priimti prie kruizinių laivų terminalo krantinės.

    A.Butkus prisižadėjo, kad 2010 m. sezonui bus sutvarkytas pasukamas tiltelis, bet ir kartu su verslininkais apsvarstys, kaip panaudoti laisvą, vadinamąją Danės galerijos teritoriją.

    Rengiamas detalusis planas pagal kurį gal jau kitais metais bus įrengta dengta galerija su kavinėmis, suvenyrų parduotuvėmis, biurais, viešbučiais. Gyvybės įneš ir tai, kad Danėje, kai nebeplaukios keltas, bus daugiau mažųjų pramoginių laivų.

    Į kruizinių laivų verslą taikosi ir Klaipėdos keleivių bei krovinių terminalas. Šio terminalo direktoriaus pavaduotojas Arūnas Norkus pristatė, kad 2012 metais bus įrengtas terminalas, kur galėtų švartuotis ir kruiziniai laivai. Terminalas, esą gali būti patrauklus ir tuo, kad netoli jo yra „Akropolis“, kurį mėgsta kruiziniais laivais atplaukę jūrų turistai.

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...sezonas-251130

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Aplink kruizinius laivus dar šokinės, bet jau nebešoks

    http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...&id=1258493986

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-09-04
    Kruizinių laivų sezonas – į pabaigą

    Komentuoti:

Working...
X