Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Pirmą kartą valdžia nuskalpavo Klaipėdos uostą

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-uosta-461462
    Jau atsibodo, uostininkai apie savo nepriteklių gali paporinti pensininkams ir bedarbiams.

    Esmė ta, kad pati pelno dalis paimta į valstybės biudžetą, nėra tokia, kad uostas stabdytų savo investicinę programą iš esmės. Antras dalykas yra tas, kad uosto administracija yra priversta efektyvinti savo veiklą (o kaip žinia krizė yra pats tinkamiausias metas įgyvendinti reformas) ir peržiūrėjusi savo prioritetus toliau vykdo tą pačią investicinę programą, tik kai kuriuos projektus atideda ateičiai.

    Sunkmetis reikalauja susitelkimo ir nusiteikimo dalintis. Ir kenčia dėl to ne tik Klaipėda, bet visi miestai. Vilnius atiduoda 40% GPM kitoms savivaldybėms (nors ir ne savo noru).

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Vilnius atiduoda 40% GPM kitoms savivaldybėms (nors ir ne savo noru).
      Nors čia ir ne ta tema, bet pataisau - gauna 40%. Atiduoda 60%. Tema čia - http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=13528 .

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
        Jau atsibodo, uostininkai apie savo nepriteklių gali paporinti pensininkams ir bedarbiams.

        Esmė ta, kad pati pelno dalis paimta į valstybės biudžetą, nėra tokia, kad uostas stabdytų savo investicinę programą iš esmės. Antras dalykas yra tas, kad uosto administracija yra priversta efektyvinti savo veiklą (o kaip žinia krizė yra pats tinkamiausias metas įgyvendinti reformas) ir peržiūrėjusi savo prioritetus toliau vykdo tą pačią investicinę programą, tik kai kuriuos projektus atideda ateičiai.

        Sunkmetis reikalauja susitelkimo ir nusiteikimo dalintis. Ir kenčia dėl to ne tik Klaipėda, bet visi miestai. Vilnius atiduoda 40% GPM kitoms savivaldybėms (nors ir ne savo noru).
        Kalba čia apie pajamas ne vien Klaipėdai. Poreikis investicijoms tikrai viršija skiriamą sumą + tuos 34 mln. litų. Tie milijonai su kaupu grįžtų į tą patį biudžetą jei būtų investuoti į infrastruktūrą, o ne ištirptų bendrame katile.

        Uosto direkcijoje jau vyko visokių reorganizacijų, etatų skaičius taip pat sumažėjo. Jei būtų užtekę valios ir galios bent ministerijas taip sutvarkyti, tai efektas biudžetui būtų didesnis nei tie 34 mln. litų, kurie per kelerius metus taip pat atneštų papildomų pajamų. Galų gale net iš biudžeto skirti (o ne atimti) papildomus 34 milijonus litų būtų protingas žingsnis.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Milijonus kainavęs Žvejų uostelis – ties riba

          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...es-riba-461659
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Kalba čia apie pajamas ne vien Klaipėdai. Poreikis investicijoms tikrai viršija skiriamą sumą + tuos 34 mln. litų. Tie milijonai su kaupu grįžtų į tą patį biudžetą jei būtų investuoti į infrastruktūrą, o ne ištirptų bendrame katile.

            Uosto direkcijoje jau vyko visokių reorganizacijų, etatų skaičius taip pat sumažėjo. Jei būtų užtekę valios ir galios bent ministerijas taip sutvarkyti, tai efektas biudžetui būtų didesnis nei tie 34 mln. litų, kurie per kelerius metus taip pat atneštų papildomų pajamų. Galų gale net iš biudžeto skirti (o ne atimti) papildomus 34 milijonus litų būtų protingas žingsnis.
            Sutinku, kad investicijos į uosto infrastruktūrą yra svarbus ir būtinas dalykas. Tačiau aplinkybės yra tokios, kai tenka rinktis arba investicijos, arba skylė biudžete (kas reiškia, vėluojančias algas ir socialines išmokas). Investicijų atsipirkimas ir pelnas iš investicijų nėra momentinis dalykas. Kol atsipirks investuota suma praeis bent keli metai, tuo tarpu valgyti reikia šiandien.

            Tiesiog, esant tokioms ekonominėms aplinkybėmis valstybei nėra pasirinkimo.

            Belieka priminti, kad iš valstybės valdomų įmonių į biudžetą mokėjo ir Klaipėdos nafta, ir Lietuvos geležinkeliai, ir eneregetikos įmonės. Ir visos šios įmonės tikrai turėtų kur investuoti tuos pinigus ir tikrai su stipriu ekonominiu pagrindu.

            Comment


              Gylis pakeltų Klaipėdos uosto prestižą

              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...restiza-462838
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Malkų įlankoje - "Panamax" tipo laivai

                Klaipėdos uosto kapitonas Adomas Alekna informavo, kad į Malkų įlanką jau gali įplaukti "Panamax" tipo laivai. Leistina jų grimzlė - 10 metrų.
                http://www.ve.lt/naujienos/jura/malk...laivai-865515/


                Naujasis ministras revoliucijų uoste nežada

                http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...nezada-866422/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Grūdų augintojai užvertė Klaipėdos uostą darbais

                  Šiemetinis grūdų antplūdis parodė, kad Klaipėdos uostas gali išsilaikyti iš Lietuvos eksportuotojų, o grūdus gali krauti naujos kompanijos ir netgi kooperuotis, kad ir mažesni krovėjai krautų didelius laivus.
                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2FP8BJlsp
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Naujai valdžiai - apie senas Klaipėdos uosto bėdas

                    http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...881152/,page.1

                    SEB finansuos konteinerių skirstymo centro statybas

                    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...atybas-881026/
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Pasiektas antras geriausias metų krovos rezultatas uosto istorijoje
                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...rijoje-882768/
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Video, kaip olandų ekskavatorinė žemkasė "Goliath" darbavosi Malkų įlankoje

                        Comment


                          O kodėl iškastą gruntą vėl išpila į vandenį? Kokia prasmė tokio darbo?
                          N N N

                          Comment


                            Parašė LBP Rodyti pranešimą
                            O kodėl iškastą gruntą vėl išpila į vandenį? Kokia prasmė tokio darbo?
                            Dėl šito epizodo aš irgi kelias valandas "valandas laužiau galvą" Vis bandžiau suprasti tokia darbo metodiką. Pirma mintis, kuri "šovė" buvo ta, kad toje vietoje gruntas buvo pakankamai užterštas, todėl jo negalėjo gabenti į dampingą jūroje. Bet šitą mintį iškart teko atmesti, nes atlikti grunto tyrimai parodė, kad užterštas gruntas rastas tik po Vakarų laivų gamyklos dokais.
                            Tada priėmiau labiausiai logišką variantą. Realiai "Goliath" Malkų įlankoje išgilino vietas prie 144 ir naujai pastatytos 143a krantinių. Prie pastarosios nukasė iš vandens paviršiaus kišojūsį žemių kauburį. Toje vietoje prie Klaipėdos kanalo žiočių, kur matyti video, ši žemkasė tiesiog nukasė vietas, arčiausiai krantinių, o tą nukastą gruntą vėliau matyt susiurbė taip pat Malkų įlankoje dirbusi danų bunkerinė žemsiurbė "Gefion R". Kandangi dėl bunkerinių žemsiurbių techninės konstrukcijos (nusileidžiančios siurbimo rankovės), jos negali darbuotis arti krantinių ir ribotuose apsisukimo vietose.
                            Nors dėl tokio varianto irgi galiu klysti, bet tai logiškiausiais paaiškinimas, kuris man "atėjo" į galvą.

                            Comment


                              Youtube yra uploaderio komentaras:

                              Tuoje vietoj tik pradejo gilinti, ir varza negalejo prieiti del grimzles, pirma buvo iskasta duobe barzai prieiti, po to tik krauta i barza.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                2013-01-08, 07:03
                                Kur slypi Klaipėdos uosto fenomenas?

                                Per ilgesnį laikotarpį įvertinus Klaipėdos uosto vystymą, jo krovos augimą ir palyginus su kitais regiono uostais atsiveria vaizdas, suteikiantis galimybę teigti, kad jis yra regiono lyderis.
                                http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...nomenas-470513
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Iškasė farvaterį baržai, nes dabar dėl mažo gylio negali priplaukti.

                                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                  O kodėl iškastą gruntą vėl išpila į vandenį? Kokia prasmė tokio darbo?

                                  Comment


                                    KLASCO išlaiko krovą, finansus, tradicijas

                                    Iš dalies dėl partnerių iš Baltarusijos, o iš dalies tikėdamiesi pritraukti ir naujų partnerių KLASCO vykdys birių trąšų terminalo plėtrą.

                                    Šalia jau esančio 120 tūkst. tonų talpos birių trąšų sandėlio turinčio pakrovimo liniją su krovos į laivus galerijomis, bus statomas naujas 100 tūkst. tonų talpos sandėlis su visa pakrovimo ir iškrovimo įranga.
                                    Viena iš 2013 metų naujovių bus tai, kad prasidės krova prie naujai įrengtos 144 krantinės. Čia bus kraunami suverstiniai kroviniai. Kad krova prasidėtų, betrūko, jog Uosto direkcija nutiestų nedidelę geležinkelio atšaką. Šiemet prie šios krantinės planuojama krauti apie 300 tūkst. tonų krovinių. Ateityje per metus prie jos krovos vertė sieks 2–3 mln. litų. A.Pauža tikino, kad komercinėms struktūroms duota užduotis pritraukti naujų krovinių.
                                    Atnaujinama ir Jūrų perkėlos krova. Įsigyjami nauji vilkikai ro ro krovai intensyvinti.

                                    Šiuo metu rengiamas detalusis planas, kuriame bus numatytas esminis pertvarkymas Jūrų perkėloje. Planuojama griauti senąjį administracinį pastatą, statyti naują, išlaisvinti teritorijas ir įrengti į keltą judančių automobilių sukaupimo aikšteles.
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2IcPzI0fW
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      2013-aisiais į Klaipėdos uostą bus investuoti 328 mln. litų

                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2IqGypgtT

                                      Klaipėdos uosto gilinimo darbai kainuos per 72 mln. litų

                                      Orientacinė numatytų gilinimo darbų apimtis pagal šią sutartį – apie 1.566.650 m3. Pagal techninį darbo projektą gilinamoje akvatorijoje numatomų iškelti ir iškrauti riedulių orientacinis kiekis: riedulių, kurių didžiausias diametras nuo 0,8 m iki 1,5 m – 84 vnt.; riedulių, kurių didžiausias diametras didesnis nei 1,5 m – 27 vnt.
                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2Iw35jaVw


                                      Klaipėdos jūrų uostui vadovaus Arvydas Vaitkus

                                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...aitkus-898344/

                                      Tai giliavandenis matyt vėl bus tempiamas atgal į Melnragę?
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2013.01.24, 23:39.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Pakrikštytas Klaipėdos uosto direkcijos hidrografinis laivas

                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-laivas-474415
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Siūloma trejus metus atleisti Klaipėdos uostą nuo dividendų mokėjimo

                                          Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei iki nulio sumažinti Klaipėdos jūrų uosto direkcijos mokamą pelno įmoką į valstybės biudžetą, skirstant 2012-2014 metų pelną.

                                          Tokį Vyriausybės nutarimo projektą parengusi Susisiekimo ministerija teigia, jog lėšos būtinos, siekiant užtikrinti tolesnę Klaipėdos uosto plėtrą.

                                          „Jeigu pelno dalis 2012-2014 metais bus perduota valstybės biudžetui, tai ne tik sumažins nuosavų uosto direkcijos lėšų dalį investicijoms, bet ir gerokai apribos skolinimosi galimybes. Naujiems investiciniams projektams, kurie būtini tolesnei sklandžiai Klaipėdos uosto plėtrai, nepakaks lėšų, dėl to Klaipėdos uostas gali prarasti lyderio pozicijas, kurias dar labiau silpnins galimai mažėjantys krovos rodikliai ateityje. Tai apribos tiek pelno rodiklius, tiek investicines galimybes tolesniais laikotarpiais ir ilgalaikėje perspektyvoje lems priežasčių ir neigiamų pasekmių grandinę“, - teigiama ministerijos dokumente.
                                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2Jg24I2Ri
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X