Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten didelė dalis anglys sudaro. Reikia mums giliavandenio Būtingėje, manau dalis anglies būtų ir čia kraunama. (Beje sovietiniais metais ją ketinta krauti dab. Klasco teritorijoje, bet jos numigravo į Gdanską.) Be to ir miesto toliau nereikėtų grauti dėl uosto plėtros, juk iki Jakų vistiek neišsiplėsi.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Būtingės giliavandenio uosto alternatyva(vizuolizacija):

      http://www.portofklaipeda.lt/fckuplo...lternatyva.bmp

      Comment


        KLASCO krova prilygsta menui

        Kraudama per 35 procentus Klaipėdos uosto krovinių, KLASCO daro viską, kad bendra jos ir viso uosto krova šiemet išliktų praėjusių metų lygyje, o gal jį netgi ir viršytų
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1xi6ebKDV
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Begos pirsas dar statomas.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Kompanijos pešasi dėl krantinės, kurios negalima statyti
            http://www.ve.lt/naujienos/jura/komp...tatyti-764785/

            Apie nulinę krantinę.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              „Klaipėdos nafta“ paskelbė 23 mln. litų vertės konkursą

              Konkurso laimėtojas per metus turės atlikti projektavimo darbus, įrengti dvi po 32,3 tūkst. kubinių metrų talpyklas ir vamzdynus.
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1yjzqz9PE
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Prašoma Malkų įlanką bent išvalyti

                Dar turės būti įrengta 1 km ir 110 m ilgio apsauginė sustiprinanti sienutė po vandeniu, kainuosianti apie 20 mln. Lt. Jos projektavimo darbus atlieka UAB "Sweco hidroprojektas". Pasak R. Mušeckienės, be tos sienutės negalima pradėti gilinimo darbų. Ji bus statoma, ko gero, 2014-aisiais, o gilinimo darbai Malkų įlankoje prasidės galbūt 2015-2016 metais.
                http://www.ve.lt/naujienos/jura/pras...valyti-768905/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Dėl Klaipėdos uosto ateities - nežinia

                  Suskystintų gamtinių dujų terminalo statyba Klaipėdos uoste gali sugriauti artimiausių metų investicijų planus.
                  Klaipėdos uosto krovos kompanijų vadovai tikisi, kad ir Vilniuje turėtų būti supratimas, jog negalima stabdyti pradėtų darbų. Kompanijos jau turi sutartis, kurių nevykdant, strigtų darbai, partneriams tektų mokėti netesybas.

                  Uosto direkcijos vadovybė tvirtina, kad investicijos yra uosto sėkmės garantas. Didėjant Uosto direkcijos ilgalaikiam turtui, kurį didino investicijos, krovos rezultatai augo.

                  2004 metais direkcijos ilgalaikis turtas buvo 800 mln. litų. Uoste buvo kraunama 20,2 mln. tonų krovinių. 2008 metais ilgalaikis turtas jau buvo 1,2 mlrd. litų. Krova sudarė 29,9 mln. tonų. 2011 metais Uosto direkcijos ilgalaikis turtas jau sudarė per 1,4 mlrd. litų. Uoste krauta per 36,6 mln. tonų.
                  http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...a-435543/psl-1
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Švedijos ir Amerikos linijų reklaminis atvirukas. 1930 m.

                    www.ebay.com

                    Comment


                      Pirmasis pusmetis Klaipėdos uoste paliko optimizmo

                      „Birželį jau pajutome teigiamas krovos tendencijas. Jei ne naftos produktai, kurių bendras smukimas dėl „Orlen Lietuva“ gamyklos remonto buvo 36 procentai, bendra krova jau būtų atsistačiusi į pernykštį lygį“, - svarstė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros
                      ir administracijos direktorius Artūras Drungilas.
                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz203QkI2E2
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Ten didelė dalis anglys sudaro. Reikia mums giliavandenio Būtingėje, manau dalis anglies būtų ir čia kraunama. (Beje sovietiniais metais ją ketinta krauti dab. Klasco teritorijoje, bet jos numigravo į Gdanską.) Be to ir miesto toliau nereikėtų grauti dėl uosto plėtros, juk iki Jakų vistiek neišsiplėsi.
                        Labai abejoju, kad iš viso toks uostas reikalingas. Principe, tais uostais (Šventoji, Būtingė) bus sudarkyta poilsio ir turizmo zona Šventojoje: molas Šventojoje ir molas Būtingėje sudarys visas sąlygas kūdrai (dalinai) formuotis tarp jų, kur dabar yra pagrindinė poilsiautojų zona. Apart to – triukšmas, tame tarpe ir pravažiuojančių traukinių, atpučiami kvapai ir dulkės iš uosto, tuo labiau, kad galvojama krauti anglį (prisimenant, „Pauosčio“ kelynas ir dabar palieka nekokius prisiminimus). O tai žiūrėk, ir „Orlen Lietuva“ užsimanys ten plėsti savo terminalus. Kršatovaizdis bus sudarkytas; dabar jis, žvelgiant iš pliažo – visai nieko.

                        Kaži, ar reikėtų tą gabalą paversti industrine zona.
                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                        Comment


                          Tai diskusijų, arba politinis klausimas. Dabartinis ne guminis, bet dar yra kur tobulėti tikrai. Kad vanduo neužsistovėtų, nors nemanau, kad taip būtų, galima padaryt intarpus ant sijų (pirsai tip dažniausiai statomi). Kokia Liepoja mums priklausytų, tai tas klausimas atkristų automatiškai
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Tai diskusijų, arba politinis klausimas. Dabartinis ne guminis, bet dar yra kur tobulėti tikrai. Kad vanduo neužsistovėtų, nors nemanau, kad taip būtų, galima padaryt intarpus ant sijų (pirsai tip dažniausiai statomi). Kokia Liepoja mums priklausytų, tai tas klausimas atkristų automatiškai
                            Esant tyliam, ramiam vakarui, Liepojos uosto triukšmas net už 25 km („Laikas“) šiek tiek girdisi, tai Šventoji „gaudės“ ištisai: vagonų rūšiavimas, smūgiai vieno į kitą, pranešimai garsiakalbiniu ryšiu. Manyčiau, tas gabaliukas nuo Šventosios iki Latvijos sienos turi būti atiduotas išimtinai tik poilsio ir pramogų industrijai. Reikalinga tik infrastruktūra: kelias palei pajūrį ir tiltas per Šventąją, o visa kita kaip mat pradės „klijuotis“ savaime. Normaliai prieinamo pajūrio su normaliais smėlėtais šlaitais nedaug teturime. Nemanau, kad tą gabaliuką pajūrio reikėtų atiduoti kokiems nors pramonės oligarchams arba Lenkijos naftos produktų terminalų objektams.

                            Kokią naudą duotų tas uostas? Kiek darbo vietų būtų sukurta, kiek pajamų žmonės iš to uosto turėtų, ar tos pajamas atsvertų gaunamas iš poilsiautojų, taip pat įvertinant jų srauto didėjimą ateityje (dabar jau nebėra Šventojoje, esant geram orui, kur nosį „įkišti“, skirtingai nuo buvusios situacijos prieš kokį 10 metų)?

                            O dėl Klaipėdos uosto „gumiškumo“, tai manau, kad visokiems krantinių ir kitokios uosto infrastruktūros turėtojams reikia tiesiog ragus nulaužyti. Beje, o kodėl Klaipėdos uostą negalima būtų toliau plėtotį į Kuršių marių gilumą?
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              Kiek yra tekę būti Jūrmalciemse, kas yra panašiu atstumu nuo Liepojos, tai nė kart nesigirdėjo, o ir vietiniai tokių pastabų neturėjo, nors buvo diskutuota panašiom temom. Tas pats ir su Klaipėda. Turėtų gi ir Palangoj girdėtis, bet gi net 'Dragūnų' kvartale tik pučiant vakarų vėjui įsiklausius galima išgirst pravažiuojančių traukinių gausmą.

                              Beje, Jūrmalciemse kadaise buvo 60-80 žvejybinių botų, o pirsas tik neilgas ir siauras, naudotas iškrovimui. Laivus ištempinėdavo į krantą vikšriniais traktoriais.

                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Esant tyliam, ramiam vakarui, Liepojos uosto triukšmas net už 25 km („Laikas“) šiek tiek girdisi, tai Šventoji „gaudės“ ištisai: vagonų rūšiavimas, smūgiai vieno į kitą, pranešimai garsiakalbiniu ryšiu.

                              Comment


                                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                Esant tyliam, ramiam vakarui, Liepojos uosto triukšmas net už 25 km („Laikas“) šiek tiek girdisi, tai Šventoji „gaudės“ ištisai: vagonų rūšiavimas, smūgiai vieno į kitą, pranešimai garsiakalbiniu ryšiu. Manyčiau, tas gabaliukas nuo Šventosios iki Latvijos sienos turi būti atiduotas išimtinai tik poilsio ir pramogų industrijai. Reikalinga tik infrastruktūra: kelias palei pajūrį ir tiltas per Šventąją, o visa kita kaip mat pradės „klijuotis“ savaime. Normaliai prieinamo pajūrio su normaliais smėlėtais šlaitais nedaug teturime. Nemanau, kad tą gabaliuką pajūrio reikėtų atiduoti kokiems nors pramonės oligarchams arba Lenkijos naftos produktų terminalų objektams.

                                Kokią naudą duotų tas uostas? Kiek darbo vietų būtų sukurta, kiek pajamų žmonės iš to uosto turėtų, ar tos pajamas atsvertų gaunamas iš poilsiautojų, taip pat įvertinant jų srauto didėjimą ateityje (dabar jau nebėra Šventojoje, esant geram orui, kur nosį „įkišti“, skirtingai nuo buvusios situacijos prieš kokį 10 metų)?

                                O dėl Klaipėdos uosto „gumiškumo“, tai manau, kad visokiems krantinių ir kitokios uosto infrastruktūros turėtojams reikia tiesiog ragus nulaužyti. Beje, o kodėl Klaipėdos uostą negalima būtų toliau plėtotį į Kuršių marių gilumą?
                                Kaip suprast ragus nulaužyti? Infrastruktūros turėtoja yra Uosto direkcija. Į marių gilumą tik vos už Kiaulės nugaros, toliau saugoma Natura 2000 teritorija. Be to kuo uostas gilyn, tuo jūros banduo tolyn į marias.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Su plūstančio jūros vandens korta kiek per daug nusvaigstama, juolab, kad Baltijos vanduo nera toks ir sūrus, o ir žuvų populiacijos kalbom neatstatysi

                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Be to kuo uostas gilyn, tuo jūros banduo tolyn į marias.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Kaip suprast ragus nulaužyti? Infrastruktūros turėtoja yra Uosto direkcija. Į marių gilumą tik vos už Kiaulės nugaros, toliau saugoma Natura 2000 teritorija. Be to kuo uostas gilyn, tuo jūros banduo tolyn į marias.
                                    Klausimas dėl „natūros“, aišku, jautrus. Bet ar Lietuvoje tai reikia labai sureikšminti? Na, nesiveis toje vietoje vienokios žuvys – veisis kitokios. Jei kiltų klausimas „natūra“ ar žmonės, tai „natūra“ turėtų šiek tiek atsitraukti, nes Lietuvos sąlygomis, mano supratimu, gamta dėl to nenukentėtų niekaip.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      Tai ne vien žuvyse esmė, prasideda saugoma teritorija, be to marių pakrantėje miškas, greta Klaipėdos kanalas ir t.t.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Tai ne vien žuvyse esmė, prasideda saugoma teritorija, be to marių pakrantėje miškas, greta Klaipėdos kanalas ir t.t.
                                        Esu aš tas teritorijas dviračiu pravažiavęs. Mano nuomonė vienareikšmiška: kast, rakt ir statyt! Vilhelmo kanalas (berods, taip jis vadinasi?) yra nefunkcionalus ir jį galima užverst tiek, kiek reikia miestui ir uostui plėtotis. Miškas tam nedideliam gabaliukui kaip ir netrukdytų, o jei reikia – galima lopinėlį ir iškirst; medžiai Lietuvoje auga kai piktžolės. Be to, ten yra visa reikiama infrastruktūra – Draugystės geležinkelio stotis (kuri, mirus „Mukranui“, praktiškai liko be darbo), autokeliai, elektros tiekimas.


                                        Kas Lietuvai, arba netgi Klaipėdos regionui, atsitiktų, jei uostas žengtų dar kokį 1 km gilyn į marias? Atiduočiau net visus 2 km, jei reikia: bala nematė ten to miškelio. Net Kiaulės nugarą galima nukasti, jei ji trukdytų uosto plėtotei ir laivybai. O visi norminiai aktai yra keičiami. Tik nelabai suprantu, kodėl reikėtų vienoje vietoje sukelti didesnes problemas, nei kitoje – mažesnes?

                                        O Šventąją ir teritoriją iki pat Latvijos sienos reikia atiduoti žmonėms: ištiesinti tuos nesąmoningus Šventosios upės vingius, iškasti ir praplatinti upę, įrengti krantines (analogiškai Liepojos „Promenadai“) – uostas tai uostas, gatvę, kuri baigiasi ties „beždžionių“ tiltu, pratęsti į kitą upės pusę. Ir tokiu būdu lipdyt, lipdyt, lipdyt iki pat Latvijos sienos. Būtingės terminalus apsodinti aukštais medžiais, kad net arti priėjus nesimatytų talpų. Jų plėtrai – daugiau anei žingsnio. Klaipėdos aglomeracija turi pasiekti 400 – 450 tūkts. žmonių, o Šventoji su visa jos tąsa turi tapti savotiška Jūrmala. Tik tada mes galėsime konkuruoti su Ryga, kaip turizmo traukos zona.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Draugystė tiek krovinių turbūt dar nėra mačiusi...nes anksčiau ten be kelto beveik nieko nebuvo (krovinių srauto atžvilgiu), o dabar pusę uosto aptarnauja.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X