Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Klaipėdos uostas priims rekordinio ilgio laivą



    http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...-laiva-585604/
    Oba, toliau mušam rekordus. Girdėjau per spaudos konferenciją, kad šį mėnesį turėtų atplaukti šis laivas, bet galvojau, kad vėl nusikels reisas kokiam mėnesiui.

    Idomiai, ve.lt idėjo senojo MSC Sariska laivo nuotrauką. Šio laivo, kuris pavaizduotas nuotraukoje ilgis tik 175 m. Matyt nerado tinkamos nuotraukos, nes didysis MSC Sariska ankščiau priklausė Maersk kompanijai.

    O štai naujo, būsimojo Klaipėdos uosto rekordininko nuotrauka:

    Paskutinis taisė groundzer; 2011.05.20, 13:41.

    Comment


      toks papuvęs biškutuką

      Comment


        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
        toks papuvęs biškutuką
        Nieko nepadarysi, metalai su laiku apsitraukia rūdimis, o laivas taip pat ne iš naujausių. Tačiau neabejoju, kad šis laivas bus perdažytas, nes vis tik neseniai buvo nupirktas. Tai dar nespėta jo paremontuoti.

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Senų ir naujų nuotraukų palyginimai:
          http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/12201

          Ech jei tie metalo srautai grįžtų...
          nu bet koreguotos nuotraukos kiek tendencingai:
          kaip blogai buvo - kaip yra gerai - kokia valdžia yra šauni
          plajam katukiu

          Comment


            Parašė kzinas Rodyti pranešimą
            nu bet koreguotos nuotraukos kiek tendencingai:
            kaip blogai buvo - kaip yra gerai - kokia valdžia yra šauni
            plajam katukiu
            Tamsta, galėtumėte skirti propagandą nuo uosto raidos dokumentavimo.

            Comment


              Rekordininkas šiandien iš "Klaipėdos burės"
              eFoto | YouTube

              Comment


                Orientuojamasi į brangesnius krovinius


                Pasak AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinio direktoriaus Audriaus Paužos, šiandien jo vadovaujama bendrovė visiškai pajėgi apdoroti visus krovinių srautus ir yra pasirengusi jų augimui. Pasak jo, jeigu Klaipėdos uoste leistina laivų grimzlė būtų ne 13 m, o 15-16 m, tai krovinių srautai KLASCO augtų šimtais tūkstančių ar net milijonu tonų. Šiuo metu bendrovės tikslas - orientuotis į brangesnius krovinius.

                Pasak A. Paužos, kai kurie kiti Klaipėdos uosto terminalai tiek tonų krovinių neperkrauna per metus, kiek KLASCO jų perkrovė daugiau, palyginti su ankstesniais metais. 50 proc. bendro krovinių augimo Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste sudaro KLASCO krovinių augimas. Gegužę bendrovės terminalai perkrovė daugiau kaip 1 mln. tonų krovinių. KLASCO krauna trečdalį visų Klaipėdos uosto krovinių.

                Didėjant krovinių kiekiui plečiami ir terminalų pajėgumai. Šiemet rugsėjį KLASCO grūdų terminale planuojama pradėti eksploatuoti 6 papildomus kupolus, kurių kiekvieno talpa - 6 tūkst. kubinių metrų, arba 7,5 tūkst. tonų. Tada bendra Grūdų terminalo talpa bus 120 tūkst. kub. m. Plėsti Grūdų terminalo talpyklas prireikė tam, kad būtų galima pakrauti "Panamax" tipo laivus. KLASCO planuoja plėsti ir kitus terminalus, pavyzdžiui, įrengti antrą eilę Trąšų terminale, kurios talpa bus 80 tūkst. t.
                Perkėla pasikeitė

                KLASCO padalinyje Jūrų perkėlos terminale kartais reikia per 3 valandas susitvarkyti su trimis keltais. Šiemet ro-ro krovinių augimas, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, perkėloje sudarė 30 proc. Pasak terminalo viršininko Vaclovo Grigalausko, tam įtakos turėjo ir naujo kelto "Stena Feronia" atėjimas: prisidėjo 400 treilerių per vieną reisą, 800 - per savaitę, 3200 - per mėnesį. Jo manymu, kadangi krovinių srautas gerokai didėja, ko gero, ateityje AB "DFDS Seaways" teks paleisti po 3 keltus į Kylį (Vokietija) ir į Karlshamną (Švedija). A. Pauža tikina, kad yra galimybė dar labiau padidinti ro-ro krovinių kiekį.

                Žinoma, esant tokiam krovinių srautų augimui būtina plėsti krovos bazę. Pernai vasarą į Jūrų perkėlos terminalo suprastruktūrą investuota nemažai lėšų, ir rugpjūčio 1 d. perkėla buvo pertvarkyta. Nebeliko prie keltų kai kurių pastatų, kurie trukdė gamybos procesui, vietoj jų įrengtos aikštelės. Perkėla išplėsta, kadangi atplaukus didžiajam keltui vienu metu reikia sutalpinti 200 treilerių, skirtų eksportui, ir 300 - importui. Pasak A. Paužos, planuojama pirkti naują techniką keltams aptarnauti.
                http://www.ve.lt/naujienos/jura/orie...vinius-589897/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Konteineriai užkimšo Klaipėdos uostą



                  Uoste ėmė stigti sandėliavimo vietų, o krovinių savininkai ir siuntėjai jau reiškia nepasitenkinimą. Bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ teigia, kad jos teritorijoje yra apie 1,5 tūkst. neiškrautų konteinerių su maždaug 4 tūkst. nenaujų automobilių juose, dar apie 300 automobilių yra iškrautų.
                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                  Comment


                    Ta pačia tema:
                    Klaipėdos uoste nesusitvarkoma su konteinerių srautais
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...rautais-356582
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Sveiki,
                      Čia aš ne visai į temą (iškart atsiprašau), bet labai reiktų Klaipėdiečių pagalbos..
                      Darau tokį filmuką kuriame laba trūksta kelių sekundžių intarpo kaip išplaukia keltas (kuris nors iš dfds lisco, idealiausia būtų plaukiantys į Karlshamną). Gal atsirastų turinčių tokios filmuotos medžiagos? Ar gal kas galėtų nufilmuoti..?
                      Kiek žinau geriausia vieta pafilmavimui būtų nuo molo..

                      Lauksiu atsakymų į privatą
                      Kulinarija, receptai

                      Comment


                        143a krantinės statyba Smeltės pusiasalyje, prie Vilhelmo (Klaipėdos) kanalo žiočių.

                        2011 06





                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Krovos plėtotojams - miesto pastabos



                          Terminalų plėtrą planuojančiai AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai uostamiesčio politikai pritarti neskuba - dėl pačių planų ietys nelaužomos, tačiau teikiamos pastabos dėl želdinių, sunkiasvorio transporto pristatytos Naujosios Uosto gatvės ir kt.

                          Pagal detaliojo plano koncepciją, Naujojoje Uosto g. 23, KLASCO teritorijoje, numatoma plėsti skystų trąšų, birių trąšų bei grūdų terminalus, generalinių krovinių sandėliavimo aikštelę, inertinių medžiagų ir cemento terminalą, taip pat planuojama kogeneracinės jėgainės (iki 10 MW) statyba. Autotransporto srauto didėjimas į bendrovės teritoriją ir iš jos sudarytų 13 autovežių per dieną.
                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/krov...stabos-594170/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            2011 05 31

                            Greičiausiai buvusio žuvies konservų fabriko griuvėsiai, buvo apie griovimo planus neseniai rašyta.


                            Birių krovinių terminale (BKT) statomas ketvirtas trąšų sandėlis.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Tarpukario oficiozas "Lietuvos Aidas" 1932.03.10


                              Laivininkystė 1931 m.
                              Šiek info ir ir apie Klaipėdos uostą
                              baidokų savininkai daugiausia Klaipėdos krašto gyventojai ir Vokietijos piliečiai


                              Klaipėdos uosto darbai 1931 metais

                              Comment


                                Dirbti uoste nori tik užsienio kompanijos

                                Šiandien Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje atplėšti vokai su konkursiniais pasiūlymais atlikti du didelės apimties darbus – uosto įplaukos kanalo tobulinimą ir mažųjų bei pramoginių laivų prieplaukos statybą bei akvatorijos gilinimą. Abu konkursai šiems darbams atlikti buvo paskelbti gegužės 11 dieną.
                                http://www.ve.lt/naujienos/jura/dirb...anijos-600094/
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Klaipėdoje planuojami neregėto masto infrastruktūros darbai
                                  www.DELFI.lt
                                  2011 liepos mėn. 5 d. 07:29


                                  Klaipėdoje parengtas daugiau kaip 30 hektarų teritorijos perdavimo uosto veiklai planas, pagal kurį miesto centrinėje dalyje numatyti dar neregėto masto transporto infrastruktūros darbai, rašo „Lietuvos žinios”.

                                  Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, bet pirmą kartą - visų institucijų sutartinai palaimintu buldozeriniu principu.

                                  Naujos geografinės ribos pasiglemš dalį Nemuno gatvės su namais, moksleivių technikos namus, darželį, pareikalaus viso kvartalo nuo Baltijos prospekto pabaigos iki Senosios Smiltelės gatvės rekonstrukcijos ir beveik hektaro privačios žemės, kuri bus perimta valstybės poreikiams. Atsiras naujos gatvės ir estakados virš geležinkelio trasų.

                                  Pagrindinis šio detaliojo plano derintojų argumentas tas, kad rajonas visą laiką buvo pramoninis ir iki šiol mažiausiai ekonomiškai naudingas. Pažymima, kad perdavus jį uosto reikmėms ateis investicijos, padaugės darbo vietų. Esą infrastruktūros permainos bus stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą - jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms - su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys.

                                  Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, - kiek vėliau.

                                  Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė "Klaipėdos Smeltė" su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.

                                  „DELFI” („Lietuvos žinios”)

                                  Comment


                                    Nauja "Konteinerių terminalo" krantinė

                                    [/IMG]

                                    Comment


                                      2011-07-05, 12:22
                                      Įvertintas kompanijos „Bega“ indėlis į Lietuvos eksporto plėtrą

                                      Iš viso 2010 metais „Bega“ perkrovė 3,82 mln. t krovinių, arba 10 proc. daugiau nei 2009-aisiais, aptarnavo 491 laivą (2009 m. – 424). Pusės šių metų rezultatai rodo maždaug 10 proc. augimą - per šešis 2011 m. mėnesius perkrauta apie 2,1 mln. t krovinių.

                                      Siekiant padidinti kompanijos apyvartumą, 2010 m. pradėtas statyti stambiausias Klaipėdos uoste kompleksas – universalus žemės ūkio produkcijos eksporto-importo terminalas, kuris pirmuosius laivus turėtų aptarnauti jau šį rudenį.

                                      Terminale vienu metu bus galima sandėliuoti iki 160 tūkst. kub. m tonų krovinių. Išaugusios sandėliavimo apimtys per metus leis papildomai perkrauti iki 2 mln. tonų žemės ūkio produkcijos. Vien tik kompanijos investicijos į naująjį terminalą sieks apie 85 mln. Lt.

                                      Įgyvendinus ir kitas numatytas investicines programas, per ateinančius trejus metus kompanijos “Bega” veiklos apimtys išaugs apie 50 proc.
                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-pletra-362258
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Dainiulis Rodyti pranešimą
                                        Nauja "Konteinerių terminalo" krantinė

                                        Atvaizdas
                                        ]Atvaizdas
                                        [/URL]
                                        Vakar pastebėjau ekskavatorių, besidarbuojantį kitoje kanalo pusėje, šalia Malkų įlankos terminalo. Matyt bus tvirtinami abu krantai.

                                        Comment


                                          Taip, darbininkas sakė, kad ten ir geležinkelis naujas bus, per tą naują tiltą.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X