Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl saugumo aptverta Malkų įlankos krantinė

    Pasigirdus žvejų nuogąstavimams dėl apribojimų žvejoti ties Malkų įlanka, informuojame, jog, ruošiantis artimiausiu metu pradėti krantosaugos sienutės Malkų įlankoje ties botaniniu draustiniu įrengimo darbus, aptverta Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) naudojama teritorija ties 145 krantine. Teritorija aptverta vadovaujantis darbų saugos reikalavimais.

    Uosto direkcijai planuojant išgilinti Malkų įlanką iki 14,5 metrų, visų pirma bus pradėta nuo krantinių sutvirtinimo. Planuojama, jog artimiausiu metu bus įrengta krantosaugos sienutė nuo 144 iki 145 krantinės.

    „Priėjimą prie krantinės šiuo metu riboja aptverta tvora. Aptvėrimo schema buvo suderinta su statybos darbus vykdančia bendrove. Teritorija buvo užtverta siekiant maksimalaus žmonių saugumo“, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo ir technologijų departamento direktorius Egidijus Kuzmarskis.
    Planuojama statybos darbų trukmė – 19 mėn. Juos atliks bendrovė „Latvijas tilti“.

    Comment


      Klaipėdos uoste šiemet tikimasi naujo rekordo

      Pernai 38,5 mln. t metinę krovos apyvartą pasiekęs Klaipėdos uostas prognozuoja, jog šiemet pavyks pasiekti naują rekordą. Šių metų krovos apimtys uoste gali siekti apie 40 mln. t.

      Rugsėjo mėnesį uoste perkrauta 3,49 mln. t krovinių, o nuo metų pradžios – 29,9 mln. t.

      Nors rugsėjo mėnesį krovinių krauta 1,4% mažiau nei pernai, tačiau bendras 9 mėn. krovos augimas siekia 3,4% arba 980.000 t.

      Per 9 mėn. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) gavo 37,02 mln. Eur pajamų, t.y. 2 mln. Eur arba 6% daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Pajamos iš žemės nuomos siekia 5 mln. Eur, tiek pat surinkta ir pernai. 9 mėn. pelnas dar nesuskaičiuotas, o per I pusmetį uždirbta 15 mln. Eur pelno, t. y. 2 mln. Eur daugiau nei pernai.

      Martynas Armonaitis, KVJUD ekonomikos ir finansų direktorius, sako, jog tikimasi, kad šie metai bus rekordiniai ir pagal pelningumą: „Gaunamas pelnas mums leidžia įgyvendinti suplanuotas investicijas. Šiuo metu esame pajėgūs įgyvendinti visus numatytus gilinimo ir krantinių rekonstrukcijos planus. Anksčiau atliktos teisingos investicijos, leidžia gauti daugiau pelno, tai sudaro galimybes toliau investuoti. Šis ratas sukasi vis greičiau, sąlygos investicijoms finansuoti šiandien yra tikrai neblogos.“

      ...

      Rytiniame Baltijos jūros regione Klaipėda pirmauja pagal konteinerių krovos prieaugį. Nuo metų pradžios Klaipėdos uoste krauta 31.270 TEU daugiau arba 11% daugiau konteinerių nei pernai.

      Skaičiuojant tonomis, konteinerių krovos augimas Klaipėdoje siekia 18,4%, kai visame regione konteinerių daugėjo 3,9%.

      Pagal bendrą krovos apyvartą Klaipėda regione rikiuojasi trečioje vietoje. Be jos šiemet augimo tendencijos stebimos tik Primorske, kur krova didėjo 10,5% ir Ust Lugoje, kur krauta 5,3% daugiau. Visų kitų regiono uostų krovos apimtys šiemet smunka žemyn.

      ...

      Comment


        Viskas. Augimas jau išblėso

        Comment


          Tai nereikia tikėtis nepertraukiamo dviženklio augimo. O kolkas viskas labai gerai.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Klaipėdos uosto krovos apžvalga

            2016 m. sausio–rugsėjo mėn. Klaipėdos uosto krovos apyvarta augo 3,4 proc. – krauta 29,90 mln. t, t. y. 980,2 tūkst. t daugiau nei 2015 m. sausio–rugsėjo mėn.

            2016 m. sausio–rugsėjo mėn. į Klaipėdos uostą įplaukė 5 090 laivų, t. y. 1,5 proc. arba 77 laivais daugiau nei 2015 m. sausio–rugsėjo mėn. Keleivių apsilankė 300 237, t. y. 3,1 proc. arba 9 018 keleivių daugiau.

            Klaipėdos uoste kraunamų krovinių tipų pokyčiai:

            skystieji kroviniai – pilta 8 685,2 tūkst. t, +12,6 proc. arba +974,9 tūkst. t;
            generaliniai kroviniai – krauta 9 199,8 tūkst. t, +9,4 proc. arba +791,8 tūkst. t;
            birieji kroviniai – pilta 12 010,4 tūkst. t, -6,1 proc. arba -786,5 tūkst. t.

            Kruizinė laivyba. 2016 m. gegužės–rugsėjo mėn. apsilankė 50 kruizinių laivų, kuriais atvyko 63 038 keleiviai (6,8 proc. arba 4 022 keleiviais daugiau). Tai naujas atvykusių kruizinių keleivių rekordas, kuris dar padidės įtraukus 2016 m. spalio mėn. rezultatus. 2015 metais atvyko 60 202 keleiviai.

            Comment


              „Didysis akmuo“ išlieka masalu

              Comment


                Uoste – ir nerimas, ir džiaugsmas

                Comment


                  Komersantas rašo, kad jau ir baltarusiškus naftos produktus rusai bando perimti į savo uostus. Jeigu jiems pavyks, tai Klaipėdos uostui ir Klaipėdos naftai gali problemų kilti, nes kitų tranzitinių naftos produktų neįsivaizduoju iš kur būtų galima paimt.

                  http://www.kommersant.ru/doc/3118910#comments

                  Comment


                    Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimą
                    Komersantas rašo, kad jau ir baltarusiškus naftos produktus rusai bando perimti į savo uostus. Jeigu jiems pavyks, tai Klaipėdos uostui ir Klaipėdos naftai gali problemų kilti, nes kitų tranzitinių naftos produktų neįsivaizduoju iš kur būtų galima paimt.

                    http://www.kommersant.ru/doc/3118910#comments
                    Uostui gal ir nebus labai blogai, labiau tik LG, kurie apie trečdalį pajamų gauna iš baltarusiškų krovinių.
                    Flickr

                    Comment


                      Klaipėdos uostas pradeda ruoštis Malkų įlankos rekonstrukcijai

                      Klaipėdos uostas pradeda ruoštis pietinėje dalyje esančios Malkų įlankos plėtrai – Konsultacijų ir audito bendrovė „Ernst & Young Baltic“ per tris mėnesius turės parengti projekto investicijų planą ir paraišką Europos Sąjungos (ES) paramai gauti.

                      Klaipėdos uostas su „Ernst & Young Baltic“ projekto plano rengimo sutartį pasirašė trečiadienį – jos vertė 28,9 tūkst. eurų. Visus dokumentus bendrovė turės parengti iki kitų metų sausio 28 dienos.

                      Malkų įlankoje veikia bendrovės Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT), „Klasco“, Malkų įlankos terminalas, Vakarų laivų gamykla (VLG) ir jos antrinė įmonė „Vakarų krova“. Anksčiau uosto vadovas Arvydas Vaitkus yra sakęs, jog per 3-4 metus į Malkų įlanką ketinama investuoti apie 150–180 mln. eurų, gilinant įlankos kanalą iki 14,5 metro.

                      Comment


                        Pradedama krantinės prie Jūrų muziejaus rekonstrukcija

                        Smiltynėje, ties Lietuvos jūrų muziejumi, pradedama senos, kone keturis dešimtmečius naudojamos krantinės rekonstrukcija. Atlikus darbus krantinė bus saugesnė ir patogesnė.

                        Smiltynėje esanti krantinė pastatyta 1978 metais. Jos rekonstrukcija pradedama siekiant užtikrinti saugų tolimesnį jos eksploatavimą. Rekonstrukcijos metu bus įrengtos dvi stacionarios ir viena kilnojamoji rampa, tad krantinė bus patogesnė švartuotis tiek mažiesiems laivams, tiek keltams.

                        „Krantinės rekonstrukcija reikalinga, kad ir toliau ją būtų galima saugiai eksploatuoti. Atlikus darbus keltų keleiviai, taip pat neįgalieji bei dviratininkai, galės būti saugiai įlaipinami ir išlaipinami“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laikinai infrastruktūros direktoriaus pareigas einantis Vidmantas Paukštė.

                        Vykdant statybos darbus nuo spalio 21 dienos tiesioginiai kelto reisai į delfinariumą nebus vykdomi, keltai pagal nustatytą grafiką kursuos į Smiltynę.

                        Krantinę rekonstruos Latvijos kompanija BMGS. Darbų vertė – 812 tūkst. eurų (su PVM). Planuojama darbų trukmė – iki kitų metų rugpjūčio.

                        Su šiuo projektu numatyta galutinai sutvarkyti aplinką prie „Albatroso“ paminklo, skirto žuvusiems Lietuvos jūrininkams ir nuskendusiems laivams pagerbti.

                        Comment


                          Darbams uoste trukdo skundikai

                          Comment


                            „Klaipėdos nafta“ pasirašė ilgalaikę sutartį su baltarusiais

                            Naftos produktų ir suskystintųjų gamtinių dujų krovos terminalus valdanti AB „Klaipėdos nafta“ ir Belarusskaja neftenaja kampanija (BNK) pasirašė ilgalaikę mazuto krovos sutartį, kuri užtvirtina baltarusių kompanijos ir „Klaipėdos nafta“ bendradarbiavimą.
                            Baltarusijos perdirbėjai per bendrovės terminalą krauna naftos produktus ir pastarasis bendradarbiavimas buvo abipusiai naudingas, todėl abi šalys išreiškė interesą pratęsti bendradarbiavimą ilgesniam periodui – trejiems metams su galimybe terminą pratęsti dar dvejiems metams. Sutartis įsigalioja nuo šių metų lapkričio 1 dienos.
                            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...siais-1502446/
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Ar išliks Klaipėdoje baltarusiški kroviniai?

                              Comment


                                Parašė Tylus Rodyti pranešimą
                                Ar išliks Klaipėdoje baltarusiški kroviniai?
                                Baltarusiškų naftos produktų permetimas iš Klaipėdos į Rusijos uostus būtų skaudi netektis Lietuvos geležinkeliams ir Klaipėdos uostui.
                                Yra tokia informacija:
                                Be to, iš Baltarusijos nuo liepos mėnesio per Klaipėdos uostą nebevežami naftos produktai
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Nevežė laikinai, nes Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklos turėjo naftos tiekimo problemų dėl užsitęsusių derybų su Rusija dėl naftos kainos. Net gabenosi demonstratyvų naftos krovinį iš Azerbaidžano per Odesos uostą. Dabar viskas po senovei. Dar klausimas kokia būtų faktinė mistinės Rusijos geležinkelių 25 proc. nuolaidos išraiška, nes manevruoti su kainomis jie irgi neturi labai daug laisvės
                                  http://neftianka.ru/tarify-rastut-obemy-padayut/
                                  Paskutinis taisė Perfect; 2016.10.31, 17:18.

                                  Comment


                                    Transportas liks našlaitės vietoje?

                                    Comment


                                      Uoste atnaujinamos boninės užtvaros

                                      Uosto direkcija atnaujinama turimą uosto apsaugos nuo naftos produktų ir kitų šiukšlių išsiliejimo įrangą.

                                      Planuojama įsigyti na mažiau kaip 300 metrų ilgio bonines užtvaras.

                                      Taip pat bus perkami keli papildomi šių ir jau turimų boninių užtvarų buksyravimo ir inkaravimo komplektai.

                                      Comment


                                        Perkrauta krovinių per pirmus 9-is mėnesius:

                                        Lietuva 36,399 mln. t +7,5%
                                        Klaipėda 29,895 mln. t +3,4%

                                        Baltijos šalių 150,139 mln. t -7%

                                        Šaltinis
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Baltarusiškos uosto dalies efektas Klaipėdoje

                                          Klaipėdos uoste su Baltarusijos kompanijos „Belaruskalij“ kapitalo dalimi (30 proc.) veikiantis „Birių krovinių terminalas“ šiemet pateko tarp 200 Lietuvos įmonių, kurios valstybei yra sumokėjusios daugiausiai mokesčių.

                                          Jo mokesčių dalis per 9 mėnesius siekė 2,7 mln. eurų. Tarp visų Lietuvos mokesčių mokėtojų tai yra 198 vieta. „Birių krovinių terminalas“ yra viena iš sparčiausiai Klaipėdos uoste augančių bendrovių. Jos mokesčių dalis palyginti su praėjusių metų 9 mėnesiais šiemet padidėjo 1 mln. eurų.

                                          Priminsime, kad pagal krovos apimtis (pernai krovė 7,1 mln. tonų) „Birių krovinių terminalas“ tapo antrąja kompanija Klaipėdos uoste po Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO).

                                          2016 metais „Birių krovinių terminalas“ patvirtino tolesnę jo vystymo programą, numatė 8 mln. eurų investicijų programą. Terminalo krovos pajėgumą planuojama padidinti iki 10 mln. tonų per metus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X