Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio laivybos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai taip. Pandemijos metu pramoga, kai daug žmonių arti vienas kito ilgai pramogauja laive, nėra pats geriausias verslo modelis. Nors jai pasibaigus ir beveik visiems pasiskiepijus, išgyvenę gali sulaukti aukso amžiaus, nes būtent tokių dalykų žmonija bus labiausiai išsiilgusi.
    Post Corona World Festival

    Comment


      Stokholmas-Södertälje. Gana plačiai aptarėme Stokholmo Slussen transporto mazgo rekonstrukciją, tačiau verta paminėti regione vykstančius dar vieno svarbaus infrastruktūros objekto pertvarkymo darbus. Södertälje mieste pertvarkomas Södertälje kanalas (ir šliuzas), kuris yra svarbi jungtis tarp Baltijos jūros ir Mälaren ežero.

      Comment


        To dar nebuvo: Norvegija kas tunelį laivams
        Olesiundas yra svarbus Norvegijos pakrantės miestas, kaip ir Bergenas. Juos skiria tik 310 km vandeniu, tačiau keliauti tenka automobiliu (7-8 valandos), autobusu (9 valandos) arba labai lėtu keltu (13 valandų). Taigi, Stado pusiasaliui reikia skylės. Tai yra, laivų tunelio.

        Prieš kelerius metus planai buvo detalizuoti, apskaičiuotas poveikis aplinkai. O dabar jau kitais metais bus imtasi darbo.

        Bent 50 metrų aukščio ir 36 metrų pločio laivų tunelis bus 1,7 km ilgio. Teks pašalinti apie 3 milijardus tonų grunto. Didžioji jo dalis iškeliaus baržomis. Tunelis bus gręžiamas, kietesni sluoksniai bus įveikti sprogmenimis. Tai bus pirmasis tokio dydžio tunelis pasaulio istorijoje. Planuojama, kad vidutiniškai per dieną šiuo tuneliu praplauks 19 laivų. Tiesa, dar ne greitai – tunelis turėtų būti atidarytas 2026 metais. Numatyta statybų kaina neskaitant mokesčių – 280 milijonų eurų, bet tunelis turės didžiulę ekonominę naudą, nes laivyba tarp dviejų miestų (bei tarp Olesiundo ir Vakarų Europos) vyks daug greičiau ir sumažės didelių laivų avarijų rizika.

        Comment


          15min.lt 2021.03.25
          Sueco kanale įstrigus laivui kilo grėsmė pasaulinei laivininkystei
          Su Panamos vėliava plaukiojantis „MV Ever Given“, plukdantis krovinius tarp Azijos ir Europos, antradienį įstrigo šiame siaurame, žemyninę Afriką nuo Sinajaus pusiasalio skiriančiame kanale. Išlaisvinti laivą bandoma žemsiurbėmis, kasimo darbais ir jūros potvyniais, tačiau kol kas pastangos bevaisės.


          https://www.15min.lt/verslas/naujien...ei-663-1476612
          Kommersant.ru 2021.03.26
          Суета Суэц / Sąmyšis Suece

          https://www.kommersant.ru/doc/4743221

          Comment


            Susidarė kamštis abiejose Sueco kanalo pusėse
            Kol kas laivai laukia, nors laivo Evergreen išlaisvinimo darbai gali užtrukti bent savaitę.


            Nesinori plaukti aplink Afriką

            https://www.marinetraffic.com

            Comment


              VZ.LT 2021.03.26
              Sueco kanalo kamštis: domino efektas dar tik prasideda, jo sustabdyti nepavyks
              Sueco kanalą užblokavęs kompanijos „Evergreen“ konteinerinis laivas „Ever Given“ jau šiuo metu daro milžinišką įtaką pasaulio prekybai ir tiekimo grandinėms, tačiau visos jo sukelto domino efekto pasekmės dar tik laukia. Net ir atvėrus kanalą, laivai strigs uostuose, prekės vėluos, o pastaruoju metu pigęs jūrų transportas, tikėtina, vėl brangs.
              (...)

              „Viskas, kas mus pasiekia iš Kinijos, keliauja pro Sueco kanalą. Dėl pandemijos ir taip yra labai didelių problemų su logistika ir prekių tiekimu iš Kinijos. Pastaruoju metu visas šitas pradėjo pamažu tvarkytis, konteinerių gabenimo kainos kristi, pačių konteinerių nebereikėjo laukti mėnesius. O dabar „ant viršaus“ šita situacija“. (...) Tikrosios įtakos mastas priklausys nuo to, kaip greitai „Ever Given“ pavyks išlaisvinti, tačiau net dvi papildomos dienos lemtų didelius tiekimo grandinių sutrikimus, o jei tai truks savaitę „bus iš viso blogai“.
              (...)

              „Bloomberg“, remdamasis savo šaltiniais, skelbia, kad visa kanalo atlaisvinimo operacija gali užtrukti mažiausiai dar savaitę. (...)
              Šiuo metu iš laivo pumpuojami degalai, kad būtų sumažintas jo svoris, ir laukiama potvynio, kuris turėtų prasidėti sekmadienį ir tęstis iki trečiadienio. Jei visa tai nepadės, teks iškrauti konteinerius, o dėl to operacijos laikas ženkliai išaugs.

              https://www.vz.lt/transportas-logist...nepavyks&Fr9gK

              Comment



                Užstrigęs laivas buvo šiek tiek išjudintas.

                BBC 2021.03.28
                Suez Canal: Effort to refloat wedged container ship continues

                www.bbc.com/news/amp/world-middle-east-56547383

                Comment


                  A Cargo Ship Drew a Giant Dick Pic in the Ocean Then Got Stuck in the Suez Canal
                  Just before blocking one of the world’s busiest waterways where 10 percent of world trade flows, the unfortunate Ever Given sailed an even more unfortunate course.

                  Comment


                    Beveik savaitę Sueco kanalą blokavęs laivas nutemptas nuo seklumos

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=86809735

                    Šiek tiek per ankstyva antraštė. Laivo priekis vis vieną dar įstrigęs. Bet jei rimtų apgadinimų nėra, tai turėtų išvaduoti per šiandieną.

                    Comment


                      https://news.sky.com/story/suez-cana...oated-12259837 naujenos optimistams ...

                      Comment


                        Jau laisvas.

                        BBC News - Suez Canal: Giant ship blocking Suez Canal finally freed https://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-56567985

                        Marrine traffic rodo, kad laivo pozicija pasikeitusi
                        Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.29, 15:41.

                        Comment


                          VZ.LT 2021.04.02
                          Egiptas reikalauja daugiau kaip 1 mlrd. USD kompensacijos už Sueco kanalo blokavimą
                          Egiptas reikalauja daugiau kaip 1 mlrd. USD kompensacijos už Sueco kanalo užblokavimą beveik savaitei, milžiniškam konteinerių laivui „Ever Given“ praėjusios savaitės pradžioje užplaukus ant seklumos.



                          „Tai – šalies teisė“, – pareiškė Sueco kanalo administracijos vadovas Ossama Rabei.
                          Anot jo, kompensacija apima išlaidas gelbėjimo operacijai, nuostolius dėl sutrikusio laivų eismo bei prarastas tranzito paslaugų rinkliavas. Jis nenurodė, kas konkrečiai turėtų sumokėti kompensaciją, tačiau perspėjo, kad jei žalos atlyginimo klausimas pasieks teismą, šis konteinerių laivas ir jo kroviniai nebus išleisti iš Egipto.

                          Manoma, kad procesas gali būti komplikuotas, nes „Ever Given“ priklauso Japonijos kompanijai, laivas aptarnauja Taivano krovinių siuntėją, o plaukioja su Panamos vėliava.
                          400 metrų ilgio „Ever Given“ eismą Sueco kanalu paralyžiavo kovo 23-osios ryte, per smėlio audrą pasisukęs skersai ir įsirėmęs į kanalo krantus. Laivas buvo išlaisvintas kovo 29 dienos pavakarę.

                          Laivininkystės žurnalas „Lloyd‘s List“ skelbė, kad dėl incidento galiausiai 425 laivai prie abiejų kanalo galų laukė galimybės juo perplaukti.

                          https://www.vz.lt/transportas-logist...nalo-blokavima

                          Comment

                          Working...
                          X