Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Miestų viešasis bėginis transportas Vokietijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [DE] Miestų viešasis bėginis transportas Vokietijoje

    Kai lankiausi Miunchene, mane šio miesto viešasis bėginis transportas tiesiog sužavėjo. Išplanavimas labai geras, bilietų sistema puiki, visos transporto rūšys sujungtos į bendrą sistemą. Tramvajais ir autobusais neteko naudotis, bet ir neprirekė, kadangi miesto geležinkeliu keliauti daug greičiau ir patogiau, o ir atstumai tarp stotelių ne tokie dideli, kad nebūtų galima nueiti pėsčiomis. Susidariau tokį vaizdą, kad autobusai ir tramvajai reikalingi daugiau miesto pakrasčiuose esantiems rajonams, kur geležinkelio linijos yra toliau viena nuo kitos.

    Taigi - pradžiai - miesto geležinkelių schema. Specialiai palikau 1024 dydį, kad bent kiek matytųsi pavadinimai.


    Miestas su priemiesčiais sudaro dvi sritis - vidinę ir išorinę. Vidinė šioje schemoje pažymėta balta spalva. Išorinė - gelsva, žalsva ir rausva. Nuo šių zonų priklauso važiavimo kaina.

    Bilietai. Jų yra įvairių rūšių, o kurią pasirinkti - reikia atsižvelgti į reikiamą važiavimo maršrutą.

    Juostelinis - Streifenkarte


    Šis bilietas labai patogus važinėjant vidinėje miesto srityje. Vieną juostelę pažymėti reikia jei važiuojama ne daugiau kaip per dvi stoteles, o jei važiuosime toliau - reikia pažymėti dvi juosteles. Šiame biliete žymėta tik po dvi. Viena žymė galioja važiavimui viena kryptimi, persėdimų skaičius neribojamas, taip pat galioja važiuoti visomis transporto rūšimis. Norint važiuoti atgal - jau reikia pažymėti bilietą iš naujo. Važiuojant šiuo bilietu tolimesniais atstumais reikia pažymėti atitinkamai daugiau juostelių. Važiuojant, pvz. iš oro uosto į centrinę stotį reikia pažymėti net 8 juosteles, todėl tokį bilietą tikslinga pirkti tik tam tikrais atvejais.

    Paros bilietas grupei


    Toks bilietas galioja 5 asmenims ir galima važinėti visą dieną neapribojant nei persėdimų skaičiaus, nei transporto rūšies. Kadangi bilietas pirktas oro uoste - jis galioja išorinėje ir vidinėje srityse. Tai geriausias pasirinkimas, norint važiuoti iš oro uosto, esant bent dviese.
    Taip pat yra analogiškas bilietas vienam žmogui, jo kaina, berods 10 eurų.

    Mėnesinis bilietas


    Šis bilietas galioja tik vidinėje srityje (žr. pastabą ant bilieto Innenraum) nuo 9:00 iki, jei gerai pamenu, 6:00. Bilietas važiavimui visą parą yra brangesnis.

    Bilietų komposteriai yra išdėstyti stotyse. Jei stotis požeminė, tuomet jie būna prie ekskalatoriaus.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.02.20, 00:03.

    #2
    U-Bahn - požeminis geležinkelis, mūsų vadinamas metro. Šie traukiniai į paviršių neišvažiuoja. Didžioji dauguma jų nėra nauji, bet vokiškai tvarkingi. Kursuoja kas 10 min. Važiavimo greitis gan didelis, įsibėgėja taip pat greitai, stotelėse sustojimai minimalūs. Duris stotelėse atidaro keleiviai - uždaro mašinistas.

    Stotis St.Quirin-Platz. Kiek teko matyti - ši stotis vienintelė išsiskyrė savo dizainu.






    Stotis Sedlinger Tor. Dauguma stočių atrodo taip, tik spalvos skiriasi.








    U-Bahn geležinkelio tunelio pjūvis Vokiečių muziejuje. Elektros srovė traukiniams tiekiama trečiuoju bėgiu, kuris yra šalia pagrindinių bėgių ir iškeltas šiek tiek aukščiau, kaip matome nuotraukose.




    Comment


      #3
      teko vaziuoti S1 linija S-Bahn, labai geras dalykas kad jie turi bilietus trumpiems ir ilgiems atstumams, tai kai reikia tik pora stoteliu tai visgi susitaupo

      Comment


        #4
        S-Bahn - miesto-priemiestinis geležinkelis. Šio geležinkelio tinklas apima ne tik miestą, bet ir nemažą dalį priemiesčių. Traukiniai po žeme važiuoja tik miesto centre - schemoje - nuo Ostbahnhof stoties - miesto rytuose. Vakaruose, greičiausiai, nuo Donnersbergerbruecke arba Pasing stoties. Šie traukiniai kursuoja kas 10-20 min. Kiek teko matyti - visi traukiniai yra gan nauji, tokie, kokius matome nuotraukose. Skirtingai nuo U-Bahn, šie traukiniai maitinimą gauna iš kontaktinio tinklo, esančio virš bėgių, tiek važiuojant paviršiuje, tiek po žeme.

        Taufkirchen stotis - Miuncheno priemiestyje, pro čia važiuoja tik S3 maršrutas.








        Karlsplatz stotis, jau po žeme.


        S-Bahn traukinio vidus.

        Comment


          #5
          Nepamirškim, kad tai tema apie bėginį transportą. Norėjau rašyti vien miesto geležinkelių sistemas, bet tebūnie ir tramvajai.









          Comment


            #6
            Ydomu, o koks ten keleivių užpildymas priemiestinuose S maršrutuose važiujančiuose kas 10 min ?

            Comment


              #7
              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Ydomu, o koks ten keleivių užpildymas priemiestinuose S maršrutuose važiujančiuose kas 10 min ?
              Priemiestinis S3, kursuojantis kas 20 min būna sudarytas iš 2 traukinių sekcijų, o ne 3, kaip populiaresnių maršrutų. Piko metu išvažiuoja ir papildomi traukiniai, taigi tuomet kursuoja kas 10 min, tie "pikiniai" traukiniai greičiausiai būna sudaryti iš 3 sekcijų. Keleivių užpildymas nepiko metu būna vidutinis - matyti mano nuotraukoje trečiąjame šios temos pranešime. Žinoma, būna ir daugiau. U-Bahn traukiniai piko metu būna sausakimši...

              Comment


                #8
                Autobusų nuotraukas galima būtų perkelti į mano sukurtą temą [DE] Autobusai Vokietijoje

                Comment

                Working...
                X