Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Poznanės viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [PL] Poznanės viešasis transportas

    Po daugiau nei po 10 mėnesių nuo konkurso paskelbimo, pagaliau pavyko Poznanėje Miesto transportas pasirašyti tiekimo sutartis 40 žemadugnės tramvajų. Įmonės Solaris Bus & Coach turi būti gautas balandis 2012 prototipas Tramino jau Poznanėje. Ji bus matyti gatvėse, bet dabar tik naktį.
    Tiekimo sutarties 40 tramvajai (su pratęsti dar 20 transporto priemonių sutarčių galimybė) buvo pasirašytas abiejų bendrovių prezidentai. Sutartį, kurios vertė beveik 280.5 milijonų zlotų.


    Naujos tramvajų ir Poznanėje, pagamintas Solaris (Bolechowo bendrovė netoli Poznanės :-)):



    Pirmoji vairavimo egzamino:



    Pasirašant pirkimo sutartį ir iš naujo tramvajų interjeras:
























    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 13:33.

    #2
    MPK - Tai paskutinio pasikeitimo Ikarusów. Netrukus jie randa laužas

    MPK - Tai paskutinio pasikeitimo Ikarusów. Netrukus jie randa laužas

    Glos Wielkopolski Lenkijos Katarzyna Fertsch

    Metų pabaigoje pasieks beveik visi laužas Ikarusy skaičiuoti šiandien riedmenų Poznan MPK. Tarp jų yra įrašas: per 25 metų jau keliavo daugiau nei milijono kilometrų. It's like ratą pasaulyje 38 kartų!


    Poznanėje vis dar 12 Vengrijos Ikarusów. Po konkurso apdovanojimas pirkti 75 naujų autobusų (jis laimėjo firma Solaris Bus & Coach), MPK nusprendė atsikratyti save iš seniausių ir labiausiai susidėvėjusius transporto priemones.

    - Bandote juos parduoti, bet nebuvo jokių interesų, - sako L. Książyk, direktorius autobusų transporto MPK.
    Net aštuonerius metus mes parduoti senus autobusų ukrainiečiai, lietuviai ir rusai. Šiandien niekas nenori juos dabar. MPK ogłaszało keletą aukcionų, pranešė, kad ji nori parduoti Ikarusy taip pat ir savo tinklavietėje. Nėra atsakymo. Nors ne visai, nes transporto gerbėjai iš Balstogės norite pirkti kopiją transporto istorija - Žinoma, už nominalią cento.

    MPK palikti tik dvi Ikarusy: vadinamasis White Lady (su žemomis grindimis, kuris važiuojant naktį ir sezoninis Kiekrz linijos) ir autobuso, kuris bus įtrauktas į istorinius riedmenis. Šiuo metu jis yra rekonstruotas sandėlis gatvėje Varšuvoje. Paskutinį mėnesį keturi vagonai jau Hit laužas. Be to - žemė, kurioje artimiausius 5 ar 6 transporto priemonės.

    ----

    16 sausis MPK Poznanė Sp z oo ir geležinkelių transporto priemonių entuziastai klubas surengė iškilmingą atsisveikinimo wysokopodłogowych autobusai, kartu su 85 metų autobusų Poznanėje minėjime. Po transporto priemonės pristatymas į Laisvės aikštėje, vidurdienį, į sostinę Wielkopolski gatvėse pradėjo paradas, susideda iš eksploatuojamų transporto priemonių. Kelionės paskirties vieta buvo depo Quack, kuriose keleiviai gali aplankyti.

    ---

    Poznanėje nėra didelis grindų autobusai.


    Ikarus paradas ;-)



    Comment


      #3
      Moderus Alpha

      Moderus Alpha

      Moderus Alpha (kaip prekės pavadinimas produktas) generuoja tramvajus toli modernizuoti vagonai kartos 105N. Įmonės Modertrans Vilnius pirmuosius du automobilius, šio tipo gamybos regione. Apibūdina naujų, iš anksto klijuoti visą sienos ir tylnimi ir połówkowymi pantografami OTK2. Silezija, vis dėlto nurodė skurdesnių versija. Tuo metu, kai automobiliai apverčiamas regione, buvo pastatyta Poznanėje Moderusy. MPK Poznanė užsakyta MT automobilius, kurie be peržiūrėta priekinės ir galinės sienelės ir sako pantografai turės tokio Įsodintas langai, nauja Desktop motorniczego ir kintamosios srovės varikliai (Moderus Alfa HF04AC, šiuo metu tik 2 sandėliai, yra varomoji vadovo valdikliai kaip joystick'a) arba žinomas klasikinis stopiątkowe sistemos paleidimas ir stabdymo varža (HF07 iš 5 raidžių Moderus konfigūracijų, kurios jungikliai skaitmeninis diskas pedalai). Įdomu tai dar sumontuoti srovės imtuvai, automobilių pažymėtos kaip HF04 AC. Nors pirmoji pusė pantografo treneris OTK-2 yra sumontuoti pagal kryptį iki šiol antrą atstatomi (taigi srovės imtuvai yra sumontuoti ant Tramvajai pagaminta PESA Bydgoszcz np.120N). Apie doczepach Moderusów Alpha HF07, ir savo ruožtu, yra sumontuoti pantografai OTK-1. Tramvajai Poznanėje bus Moderus Alfa vairavo dvi versijos dažai. Pirmiausia tai vienas naudojamas Combino tramvajai, ir antra, visiškai naują įvaizdį bangos vagono langelį pusių. Sudėtys # 140 141, # 150 151, # 152 153, # 226 225, 272 # 273, # 336 337 buvo taip nudažytos. metalo dažai, kad atspalvis žalia priklauso nuo jūsų sąskaitos šviesos. Sudėtis # 204 203, ir daugiau parduotuvių bus dažytos su paprastu dažų.

      Pradinės datos eksploatuoti pirmoji linijines PASIŪLYMAS Moderusa, buvo 2007 m. gruodį, vėliau 2008 m. vasario mėn. Kitas ir galutinis turėjo būti April 2008. Deja, šios datos, nebuvo įvykdyti.

      Per 2008 m. rugsėjo 29 pabaigos kairėje kelio Poznanėje pirmasis tiesiškai Moderus Alfa # 150 151 ne 14 / 5 Kitas # 140 141 dalis liko 2008 m. rugsėjo 18 su 6 / 9. Ateinančius dvejus Moderusy Alfa teko laukti daugiau kaip du mėnesius. Forteczański # 272 273 (pvz., mokymo) debiutavo m. lapkričio 24 d. 17/12 eilutė, bet głogowski # 226 225 kaip 4 / 4 17 gruodis 2008. 17 2009 1 sausis-4 sudėtyje debiutavo # 336 337, sausio 10, linija 14 / 4 # 152 153, kuris dažomas ant bangų, sausio 30 šalių, linijos 26 / 2 ir 5 / 5 # 204 203 ( pirmasis niemetalicznym lako), dėl Penktadienis, vasaris 13 # 234 233, ty 1 / 13, vasario 21 d., linija 14 / 2 # 228 227 ir kovo 29 at line 5 / 1 # 224 223, paskutiniais praėjusiųjų metų sutartį. Šiais metais jau buvo išsiųsti devyni konfigūracijų modernizavimo: 188 # 187, # 218 215, # 198 197 168 167, 180 # 179, # 166 165, 182 181 #, # # 88 87 ir 192 191. Pirmasis debiutavo gegužės 22 d. eilutės 26 / 4 ir 2 / 6, tada # 218 215 30 gegužė kaip 5 / 1, 26 d. 14 / 2 № 198 197, liepos 28 # 168 167 eilutėje 5 / 7 Rugpjūčio 14, # 180 179 iki 15 / 6 ir # rugsėjis 16 166 165 su 5 / 1. In spalio linijų atvyko du sandėliai Moderusów Alpha: Spalio 1, linijos 6 / 9 # 182 181, o 31 X # 88 87 su 6 / 2. Gruodį Poznanėje kelelis liko viena nauja sudėtis m. gruodžio 22 d. laikantis 14 / 6 "debiutavo # 192 191. Tikriausiai kitą 105N dalis + NAD turi būti modernizuota. Iki 2010 m. neturėtų palikti tik naujų Moderusy Beta (6 vnt)

      Direktorius fotografija Prelatas Mykolas ir charakteristika:









      Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.01.24, 18:40.

      Comment


        #4
        Nebloga tema tik tekstą sunku skaityti, nes nekokybiškai išverstas.

        Comment


          #5
          Siemens Combino

          In 1994, Siemens nusprendė statyti tramvajų, kuris bus visiškai žemos grindų ir pagrįsta šiuolaikinėmis technologijomis. Rezultatas buvo sukurti ir pateikti 1996 m. automobilio prototipas vadinamas Combino, kurios grindys buvo sumažintas iki 300 mm virš pagrindinio kelio. Šis modelis buvo išbandytas daugelyje Europos miestų, ir technologija, pagrįsta modulių konfigūracija leido Streetcar į pirkėjo poreikius. Tramvajus, kad suinteresuotos didžiausių miestų, tokių kaip m.in Amsterdamas, Augsburgas, Bazelis, Bernas, Budapeštas, Diuseldorfe, Erfurte, Hirosima, Melburnas, Nordhausen, Ulm. Pirmasis miestas, kuris įgijo šią modernus tramvajus buvo Potsdame ir aukščiausios pristatymo daugiau nei 150 vienetų gamybos Siemens Amsterdamu.W, 2002, Siemens laimėjo tiekimo sutarties 14 žemadugnės Tramvajai žinoti, kaip tie paleisti Amsterdame. Rugsėjo pabaigoje ir šių metų spalio Poznanėje jazdach draugauti bandymų pasirodė Combino Amsterdamo su numeriu # 2.039.

          Pirmą kartą pristatant atėjo į Poznanės 2003 m. viduryje (numeriai 501-503), visos likusios buvo pristatyti 2004 m. pabaigoje (pažymėtų numeriais buvo 504-514). Kol jie atėjo į tramvajaus maršrutą Vilnius pranešimas pasiekė paslėptas struktūrinių trūkumų. Jis buvo atskleisti ilgiausiai naudojamų modelių šio Europoje tipo, ir tai sudarė pernelyg greito vartojimo aliuminio dalys derinti poszczegulne sienos dėžės. Pagal gamintojo duomenis apie visus transporto priemonių yra daugiau kaip 120.000 km kursas gali būti įtrūkimų montavimas, stogo elementai. MPK susilaikė eksplatacje šių transporto priemonių, kol klaidų pašalinimo iš "Siemens" gamykla. Iki 2006 m. visi Tramvajai Atgal į Poznanėje. Mūsų miesto transporto galima rasti daugiausia 14 eilučių, 15 ir 16 Šeštadieniais ir sekmadieniais Combino ANT 6 eilutė (anksčiau taip pat 5).












          Nuotraukos Combino Moderus ir Alpha kilusios iš: http://www.kmpk.cba.pl/, aš kviečiame Jus apsilankyti ;-)

          Comment


            #6
            Parodė, kad geriausias, bet dauguma Poznanėje tramvajai senesni modeliai, iki 2012 m. būti nuo 40 iki 60 naujų Solaris, todėl bus geriau ;-)







            Comment


              #7
              Populiariausios autobusas Solaris Urbino įvairiuose ilgo ir trumpo versijos. MAN autobusai taip pat mažai Jelcz. Visi 2010 m. sausio mėn autobusai modernus ir mažai grindų.


















              Zdjęcia oczywiście ze strony: http://www.kmpk.cba.pl/ -> Geriausias rinkinyje informacija apie viešojo transporto Poznanėje ;-)

              English translation of that page: http://translate.google.pl/translate...2F&sl=pl&tl=en
              Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.01.24, 19:10.

              Comment


                #8
                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Nebloga tema tik tekstą sunku skaityti, nes nekokybiškai išverstas.
                I used Google Translator, so translation may not be good. Enjoy photos or visit http://translate.google.pl/translate...2F&sl=pl&tl=en, maybe pol - eng translation is better.

                Comment


                  #9
                  New tramway infrastructure

                  There was recently built 1 new tram line form city center to Rataje district,\
                  City of Poznan is modernizing it`s tram infrastructure. The latest modernisation was rebuilding Wingorady street. Every year some port is being modernized.

                  Under alternation:



















































                  Winogrady street - completely rebuilt over 2 km o tram line, completed in Nov 2009:

























                  Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.01.24, 20:50.

                  Comment


                    #10
                    pzlotnik, thank you for these photos.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      #11
                      The new line from city center to Rataje (commieblock estate on the outskirts of thecity)

                      Under Construction:







































                      Almost finished - 2 -3 weeks before opening:




















                      Already operating from September 2007:


                      Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.01.24, 20:38.

                      Comment


                        #12
                        Great photos, pzlotnik. I see, what Poznan city have trully amazing and well made-up tram net.

                        Comment


                          #13
                          Ir kas dar dris gincytis, kad Vilniuje negaletu kada nors buti tramvajaus...

                          Comment


                            #14
                            We have 42 machines that sell ticets or load your city card that is called KOMKARTA (one can pay with credit card).

                            There`s also possibility to pay by cell phone using MOBILET application (www.mobilet.pl)

                            City Card:



                            Ticket Selling Maschine (Biletomat):



                            Location of Biletomat in the city of Poznan:



                            Thera are being introduced Biletomat machines in buses and tramways - those that are new.

                            Comment


                              #15
                              Poznań Tram Lines Schema

                              Comment


                                #16
                                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                Great photos, pzlotnik. I see, what Poznan city have trully amazing and well made-up tram net.
                                Thanks, although photos are not mine (where it`s possible I mentioned author).

                                Yes, without Trams communication in the city would be problem. Trams mostly have separate lines form cer traffic so they don`t stick in traffic jams.

                                I use everyday Poznań Fast Tram Line which is very effective - almost like metro line ;-)

                                Poznański Szybki Tramwaj (PST, informally: Pestka) (Poznań Fast Tram) is a 6.1 km-long stretch of grade-separated tram line in Poznań, Poland. The tracks are set in a cutting or on an overpass, switches allowing to drive on adjacent tracks. The stops, resembling railroad stations, have a different colour scheme each. This tram line was created as an alternative to a more expensive metro. The PST, opened in 1997, links the densely populated northern districts of Winogrady and Piątkowo with the city centre. It is served by lines 12, 14, 15, 16 and 26 (during the rush hours), as well as by the night line N21.


                                * Length: 6.1 km
                                * Number of stops: 6
                                * Maximum speed: 70 km/h
                                * Capacity: 5000 persons per hour
                                * Trams run every 2.5 minutes during the rush hours, otherwise every 5 minutes

                                It looks like this:

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                  Nebloga tema tik tekstą sunku skaityti, nes nekokybiškai išverstas.
                                  Google translater'iui iki tobulumo dar toli
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                    Google translater'iui iki tobulumo dar toli
                                    Jaučiu šioje temoje reikės naudotis vien tik anglų kalbos, per 12 metų sukauptomis žiniomis.

                                    Comment


                                      #19
                                      Tikrai, jau geriau tekstas butu angliskai. Poznanes tramvaju sistema tikrai ispudinga, o nauji Solaris tramai tikrai graziai atrodo.

                                      Comment


                                        #20
                                        pzlotnik, what about the other infrastructure projects in Poznan, like roads, railway?
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment

                                        Working...
                                        X