Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
    P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
      Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
      A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
      1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
      2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
      3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
      4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
      5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
        Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?

        A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
        1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
        2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
        3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
        4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
        5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
        Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
          1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
          2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
          3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
          4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
          5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
          Nedaeina, ką parašiau?

          Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.














          Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 18:00.

          Comment


            Būtina foto galerijoje šnekėt apie švieslentes? Ne tam tema skirta.
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Dar vienas naujokas Solaris.





              Comment


                Ir jau eksploatuojamas 1721.





                Comment


                  Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/

                  Comment


                    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                    Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
                    Piko metu.

                    Comment


                      Apie 14.40 pirmoji išvažiuoja iš parko stoties link. Popietinio piko metu jos važiuoja beveik viena po kitos, kartais įsiterpia vienas kitas trumpas tarp jų.
                      Ryte, kiek teko pastebėti, važiuoja daugmaž geru intervalu: apytiksliai kas pusvalandį.
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Škoda 14Tr02/6 Nr.1491

                        Škoda 14Tr89/6 Nr.1556
                        ​​​​​​​
                        Škoda 14Tr13/6 Nr.1637

                        ​​​

                        Comment

                        Unconfigured Ad Widget

                        Collapse
                        Working...
                        X