Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    pradėjo temą [ALY] Alytaus viešasis transportas

    [ALY] Alytaus viešasis transportas

    Parašė Mettal
    "Kautros" berods VanHool A600, 71, 48 rajoninis maršrutas
    [URL=http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=82&pictureid=410]Atvaizdas
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=82&pictureid=410


    Sitas autobusas Alytuje, 2007 gruodyje uzdarius autobusu stoti centre, vazinejo is senosios stoties i naujaja. Iki 2008 pavasario. Kelione buvo nemokama. "Maxima" uz viska apmokejo...
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.12, 11:13.

  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Vietiniuose portaluose viduriuojama dėl tų 90 ct, bet juk realiai bilietas kainuos 70 ct, t.y. 10 ct brangiau nei dabar. Pasipildai kortelę kokiais 10 € ir nesuki galvos. O korteles nemokamai iki rugsėjo ar net spalio dalino.
    Kita vertus, teoriškai vienkartinis bilietas tampa 4 centais brangesnis, negu Vilniuj. Gal Vilnius bijo brangint bilietus?

    Bet kokiu atveju, per šiuos metus Alytaus viešojo transporto kokybė įveikė 20 m. atsilikimą ir susilygino su normaliais miestais. Išvijus dušmanus pagaliau yra ir bilietai, švieslentės, garsiniai pranešimai ir kitka. Dar ir tolygesnis maršrutų paskirstymas mieste, manau, labai teigiamas žingsnis. Senoji sistema buvo ydinga tuo, kad visas VT srautas kuo toliau, tuo labiau susikrovė į pagrindines arterijas. Galvodavau, kad bus labai sudėtinga grąžint reisus į šalutines gatves. Bet atsirado valios tą padaryt ir dabar matau, kad žmonės važiuoja ir kokia Jonyno gatve. Transportas nebekonkuruoja tarpusavyje ir gali egzistuoti ir šalutinėse gatvėse.
    Vilnius kol kas nebrangina. Žmonės todėl ir nesinaudoja VT, kad jis neproporcingai brangus, ypač tokiame Alytuje. O savivaldybė pareiškė, kad didinama dėl "naštos" mažinimo savivaldybei. Aišku, našta savivaldybei dėl gaisro gamykloje atsirado nemaža, bet klausimas dėl kainos kėlimas buvo iškeltas ne pastarosiomis dienomis. Be to "Kautra" irgi tikriausiai prašys kompensacijos, nes gaisro metu maršrutai Pramonės rajone buvo sutrumpinti ir mikrobai važiavo tik iki Panemunės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiap praeità šeštadienį teko lanktytis Alytui, tikrai labai tvarkingai atrodė visas VT

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Vietiniuose portaluose viduriuojama dėl tų 90 ct, bet juk realiai bilietas kainuos 70 ct, t.y. 10 ct brangiau nei dabar. Pasipildai kortelę kokiais 10 € ir nesuki galvos. O korteles nemokamai iki rugsėjo ar net spalio dalino.
    Kita vertus, teoriškai vienkartinis bilietas tampa 4 centais brangesnis, negu Vilniuj. Gal Vilnius bijo brangint bilietus?

    Bet kokiu atveju, per šiuos metus Alytaus viešojo transporto kokybė įveikė 20 m. atsilikimą ir susilygino su normaliais miestais. Išvijus dušmanus pagaliau yra ir bilietai, švieslentės, garsiniai pranešimai ir kitka. Dar ir tolygesnis maršrutų paskirstymas mieste, manau, labai teigiamas žingsnis. Senoji sistema buvo ydinga tuo, kad visas VT srautas kuo toliau, tuo labiau susikrovė į pagrindines arterijas. Galvodavau, kad bus labai sudėtinga grąžint reisus į šalutines gatves. Bet atsirado valios tą padaryt ir dabar matau, kad žmonės važiuoja ir kokia Jonyno gatve. Transportas nebekonkuruoja tarpusavyje ir gali egzistuoti ir šalutinėse gatvėse.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Alytuje brangs viešojo transporto bilietai – įspėjo iš anksto
    Nuo sausio pirmosios Alytuje didinamos viešojo transporto kainos, įvedamas savaitinis bilietas. Apie tai pranešė miesto savivaldybė.

    Vienkartinio elektroninio bilieto kaina keliama 10 centų, tad nuo Naujųjų metų jis kainuos 70 centų. Autobuse pirktas popierinis bilietas kainuos 20 centų brangiau – jo kaina nuo sausio 1-osios sieks 90 centų.

    Taip pat 1 euru bus pakeltos ir mėnesinių bilietų kainos.

    Pasak viešosios įstaigos „Alytaus infrastruktūra“ Viešojo transporto administravimo skyriaus vadovės Dianos Klimenkienės, kaina keliama norint sumažinti savivaldybės finansinę naštą ir išlaikyti paslaugos kokybę...

    ...Savivaldybės taryba taip pat pritarė nuo naujųjų metų įdiegti savaitinį bilietą, kuris kainuos aštuonis eurus, o kelionės, turint šį bilietą, bus neribojamos...

    Komentuoti:


  • Zaliakalnis
    replied
    Neradau "Miestų architektūros raida" potemės "Alytus po 1945", tai įdedu šią nuotrauką čia. Jeigu yra tokia tema, tai prašyčiau ten šią nuotrauką perkelti.
    Alytaus autobusų stotis.

    Alytus, okupuota Lietuva, gal kokie 1965-1975 m. Autorius: Leonas Čerškus


    http://cubeupload.com/im/Savas/image0002.jpg


    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Įdomu. Alytuj va iškart vienkartinis atsirado, dar ir persėdimo galimybė. O Druskininkuose vienkartinių taip ir nėra.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Pagal komentarus facebook erdvėje panašu, jog Alytus gyventojų pasitikėjimas Kautros autobusais gerokai padidėjo įvedus elektroninį bilietą, su kuriuo galima nemokamai persėsti 30min.bėgyje.

    Tiesa, pasitaikė ir nesklandumų, bet be jų niekas pirmyn nejudėtų:

    https://alytausgidas.lt/naujiena/277...yre-nepatogumu

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Tvarkaraščius stops.lt skelbia likus dviem dienom iki įsigaliojimo O straipsnis išvis pasirodė išvakarėse: Patobulinti autobusų maršrutų grafikai Alytaus mieste – nuo vasario 1 d.

    Detaliau apie pokyčius nuo vasario 1 d. pagal maršrutus:
    1 MARŠRUTAS (AB Dainava, Vidzgiris, Pieninė). Atsirado rytinių ir vakarinių (23 val.) reisų su užsukimais iki „Pieninės“ ir „Litalkos“. Savaitgalio rytais atsirado ankstesnių reisų.
    1A MARŠRUTAS (pro ligoninę). Minimalūs pokyčiai.
    2 MARŠRUTAS (Med. reab. centras, Vilties g., Kepyklos g.,AB Dainava). Visomis dienomis pusvalandžiu pavėlintas paskutinis reisas iki 19:10-30, o savaitgaliais intervalas padidintas nuo 20 iki 30-35 min. (nuimtas vienas mikriukas). Kaip ir 12 maršutas, nuo šiol mikriukai iš Pramonės gatvės link Med. reab. centro važiuos kita gatve.
    3 MARŠRUTAS (AB Dainava, Sodra, Jonyno g., Pieninė). Kaip ir 1 maršrute, atsirado reisai su užsukimais į „Pieninę“ ir „Litalką“. Savaitgalį visi reisai SUTRUMPINTI iki „Snaigės“, taip pat šiek tiek aplygintas grafikas, tarpai pamažinti.
    4 MARŠRUTAS (Chemija, Vidzgiris, Pieninė). Šiek tiek pakoreguoti tvarkaraščiai, savaitgaliais taip pat sutrumpintas iki „Snaigės“.
    4A MARŠRUTAS (pro Jurgiškių g.) Minimalūs pokyčiai, šeštadienio ir sekmadienio grafikai sujungti į vieną, savaitgalį irgi sutrumpintas iki „Snaigės“.
    5 MARŠRUTAS (SB Nemunas, Ligoninė, Vidzgiris, Jonyno g., Med. reab. centras). Nuo šiol važiuos ne tik šeštadieniais, bet visomis poilsio dienomis. SB „Nemunas“ gyventojai po pusantro mėnesio atgauna sekmadieninį susisiekimą. Savaitgalį pridėtas vienas rytinis reisas.
    6 MARŠRUTAS (Chemija, Naujoji g., Pieninė). Darbo dienomis paskutinis reisas pavėlintas pusvalandžiu. Poilsio dienomis intervalas praretintas nuo buvusių 20-40 min. iki 60-70 min.! Nuo šiol I Alytaus gyventojams ties „Chemija“ savaitgaliais visi penki maršrutai kursuos kas valandą: 4, 4A, 6, 10A, 12.
    7 MARŠRUTAS (SB Nemunas, Naujoji g., Gel. stotis, Sūkurio g.) Kai kurie reisai šiek tiek paslankioti, kardinalių pokyčių nėra. Išlieka važiavimas tik šeštadieniais, vadinasi, Sūkurio ir gel. stoties rajono gyventojai jau penktus metus neturės sekmadieninio susisiekimo (tuo tarpu SB Nemunas ir Merkinės g. gyventojams sekmadieniais ką tik sugrąžintas susisiekimas 5-tu maršrutu. Geriau būtų 5-tą palikę tik šeštadienį, o 7-tą padarę visomis poilsio dienomis, tada neliktų sekmadieniais nepasiekiamų zonų).
    8 MARŠRUTAS (SB Dainava,Gardino g., Naujoji g., Izomega). Minimalūs pokyčiai (5 min. ribose) ryte. Savaitgaliais 8-tas ir 10A dubliuodavosi net keletą kartų, tai savaitgalinis grafikas perslinktas per pusvalandį.
    8U MARŠRUTAS. Minimalūs pokyčiai.
    9, 9U MARŠRUTAI (AB Dainava, Santaikos g., Vidzgiris, Izomega). Minimalūs pokyčiai. Išlieka vienas tvarkaraščio išsigimimas – nuo AB Dainava darbo dienomis 17:56 važiuoja 9-tas, o 17:58 – 9U!
    10 MARŠRUTAS (Chemija, Sodra, Naujoji g., Miklusėnai). Minimalūs pokyčiai.
    10A MARŠRUTAS (pro Ligoninę). Minimalūs pokyčiai.
    11 MARŠRUTAS (Lelijų g., Naujoji g., Panemunė, Pieninė). Minimalūs pokyčiai.
    12 MARŠRUTAS (Chemija, Kauno g., Vilties g., Vidzgiris, Kepyklos g., AB Dainava). Minimalūs pokyčiai.

    Gerai, kad savaitgaliais patrumpino daug ką iki Snaigės – sumažino oro vežiojimą. Bet kodėl tada pernai absoliučiai visus maršrutus nuo Chemijos pratęsė iki Miškininkų gatvės? Juk ten savaitgalį 100% oras vežiojamas, 5 reisai per valandą. Kaip jau sakiau – karpom vienoj vietoj, išlaidaujam kitoj. Dabar jau nebebus valios atšaukti neseną sprendimą...
    Blogiausia, kad Sūkurio g. ir gel. stoties rajonas liko vienintelis, nepasiekiamas sekmadieniais! Verta prisimint, kad vos prieš keletą metų į Lelijų g. buv. 6 maršrutas grąžintas tik šeštadieniais iki 12 val., o dabar drožia kiekvieną poilsio dieną iki pat 19 val. (13 reisų lygiai kas valandą, dvipamaininis grafikas)! Į SB Nemuną grąžino gruodžio pabaigoje dingusį susisiekimą (11 reisų, paskutinis 19:17!) į Miklusėnus irgi grąžino (10 reisų, paskutinis 17:30). Net į Užupio kapines – tolimą skylę – poilsio dienomis yra 6 reisai, nors tai rajonas. O štai Sūkurio gatvei špyga taukuota. Leidžiam tuščius mikrius kas 15-30 min. į Miškininkų, Kauno, Kepyklos, Vingio gatves, o čia nei varganų 10 reisų nesukrapšto.
    Paskutinis taisė taccido; 2019.02.02, 15:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš nesakau, kad pro ligoninę neturi važiuoti. Aš sakau, kad užsukimas yra nereikalingas. Į ligoninę nevažiuoja tiek pacientų, kiek į polikliniką. Dauguma pacientų gali judėti, o jei negalim, tai VT jie nesinaudoja. Lankytojai ir personalas tuo labiau gali paeiti papildomus 50 metrų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dar į ligonine važiuoja ir personalas bei ligonių lankytojai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Konsultacijų poliklinika seniausiai veikia. Veiksmo nepadaugės, nes gyventojų mažėja. Dar kartą kartoju, kad į ligonines kreipiasi tie, kurie jau patys negali judėti.
    Į ligoninę važiuoja ne vien visiškai pajudėt negalintys žmonės. 2014 m. žmonės išsizyzė 10A maršrutą, po to ir 14A iš Vidzgirio (pirmą kartą kažkas važiavo iš Vidzgirio į Ligoninės gatvę, turbūt patvirtinsi). Paskui jau net esant 10A, ir 10-tas (paliktas Jotvingių gatvėj) pradėjo kai kuriais reisais užsukinėt pro ligoninę (gal 2016-17 metais?). Vadinasi, poreikis yra.
    Poliklinikos stotelė yra kur kas toliau nei ligoninės. Todėl atstumas - ne argumentas. Užsukimas į ligoninę yra visiška nesąmonė. Lengvieji automobiliai irgi toliau šlagbaumo, kuris yra šalia autobusų aikštelės, neįleidžiami. O iki poliklinikos durų galima privažiuoti automobiliu, tuo tarpu VT keleiviai diskriminuojami. Dajoš visų mikjrobų užsukimą iki pat poliklinikos.
    Kiekvienas atstumas yra argumentas, nes kiekvienos kelionės trukmę ir patogumą (= viso VT patogumą) nulemia iki stotelės einami atstumai. Tai, kad poliklinika yra toli, nereiškia, kad negalima padaryti patogesnės situacijos kitoje vietoje.
    Be to, kaip sakiau, čia buvo geras žingsnis gerinant VT prestižą ir keliant Ligoninės g. maršrutų populiarumą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sklypas Maximos, bet tai nereiškia, kad savivaldybė negali inicijuoti centro sutvarkymo, o buvusios stoties plotas kaip Alytui - milžiniškas. Tokią skylę centre laikyti? Savivaldybė neturi teisės ir galių pradėti proceso? Maxima galima spausti ir neleisti jai jokio ten milžiniško PC statyti. Tam savivaldybė turi mechanizmus. Taigi, gali priversti Maximą ir stotį įkomponuoti. Pačiai Maximai nuo to tik geriau. Nes dabar jau 11 metų praėjo, jei Maxima būtų galėjusi, tai būtų seniai PC įkišusį. Prisidėti savivaldybė irgi gali. Politinės valios stoka ir siauri interesai - štai kur stabdis.

    Stotis nebuvo parduoda, stotis atiteko Maximai bankrutavus autobusų parkui kartu su visu AP turtu.
    Konsultacijų poliklinika seniausiai veikia. Veiksmo nepadaugės, nes gyventojų mažėja. Dar kartą kartoju, kad į ligonines kreipiasi tie, kurie jau patys negali judėti. Poliklinikos stotelė yra kur kas toliau nei ligoninės. Todėl atstumas - ne argumentas. Užsukimas į ligoninę yra visiška nesąmonė. Lengvieji automobiliai irgi toliau šlagbaumo, kuris yra šalia autobusų aikštelės, neįleidžiami. O iki poliklinikos durų galima privažiuoti automobiliu, tuo tarpu VT keleiviai diskriminuojami. Dajoš visų mikjrobų užsukimą iki pat poliklinikos.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.27, 21:12.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    svaiciojimai - sklypas parduotas, maximos nuosavybe. Savivaldybe gali ispirkt (to nebus) tik savivaldybes funkcijom vykdyti.
    Visu pirma didele klaida padaryta ja parduodant.. kaip ir isnuomuojant silumos uki... ir stratinant es lesas sporto rumams, stadijonui ir tiltui ...

    Dabar del ligonines - visam pasauli ligoninese vykdoma daug daugiau funkciju.. poliklinikose - tik seimos gydytojai. antrines ir tretines paslaugos ligonineje. uzdarius rajonu ligonines(o tas bus daroma po rinkimu) Alytuj veiksmo padauges (ypac is kitu rajonu) taipogi jau isteigta konsultaciju poliklinika. tad manau reisu i ligonine reikia ir ju tik dauges.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į ligoninę eina ne ką kitokios sveikatos būklės žmonės nei į polikliniką. Nes iš esmės ligoninė kai kuriose srityse atlieka pirminės sveikatos priežiūros funkcijas. O tie, kurių sveikata prasta, kuriems reikia rimto gydymo, atvežami greitąja, šeimos narių arba atvažiuoja taksi. O ir iš tie keli reisai pro ligoninę kaip šuniui penkta koja... Va, jei būtų bent penki reisai per valandą, tai kitas reikalas.
    Kas dėl autobusų stoties, tai savivaldybei pačiai laikas būtų pasirūpinti jos grąžinimu į buvusios vietą. Ar ir toliau taip stovės pačiame centre plikas laukas? Ar geriau ten įkišti eilinį prekybos centrą? Savivaldybė galėtų gauti ES lėšų naujos AS statybai, taip pat ir verslas galėtų prisidėti, nes teritorija didelė, galima būtų įkišti ir nedidelį PC, ir biurų pastatą, ir parkingą, ir stotį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Užsukimas į ligoninės kiemą yra visiškas debilizmas. Nes nuo Poliklinikos stotelės iki poliklinikos 3 kartus toliau. Ir nieko. Kas per ponai, kad nori, jog iki ligoninės durų privežtų ir mikrobai grūstųsi ir taip ankštoje aikštelėje prie ligoninės?
    Reikėtų perkelti stotelę Ligoninės g. nuo sankryžos arčiau įvažiavimo į ligoninę. Taip, gatvė tik 2 juostų ir įvažos stotelei įrengti nėra kur, nes šaligatvis siauras, bet ir mikrobai ar autobusai dažnai nevažinėja. Taip kad su eismo sustabdymu problemų nebūtų.
    Tai į polikliniką eina dar šiek tiek sveikesni žmonės O užsukimas į ligoninės kiemą yra turbūt geriausias dešimtmečio darbas, padarytas iki Kautros.
    Pirma, tai patogumas keleiviams – nereikia tiek vaikščiot po aikšteles ir siaurus šaligatvius, tada pereit perėjos su nenuleistais bortais ir dar prieit nežinia kur (už sankryžos) esančią stotelę. Šiaip ar taip, atstumas yra atstumas. O ir gatvės perėjimas jau daug ką reiškia psichologiškai, ypač žmogui su ramentais.

    Antra – psichologinis dalykas, VT prestižo pagerinimas. Pirmą kartą gyvenime padaryta kažkas žmogaus patogumui. Kodėl ligoninės teritorijoj yra šimtai parkavimo vietų ir užvažiavimų, o jau autobusas tai neturi užsukt? O didelis autobusas užsuka, nėra tragedijos. Londone dviaukščiai autobusai dar ne taip kraiposi po siauras gatveles ir gulinčius policininkus. Tegu ir čia pasikraipo, pats metas pradėt tarnaut žmonėm.

    Su ligonine išspręsta, gaila tik dėl autobusų stoties. Ten reikia pereiti dvi perėjas (14 juostų) su ilgais laukimo ciklais, pereiti visą aikštelę ir maksimą, ir tik tada pasieki stotį. Reikia pasilikt kokias 5 minutes vien tokiam ėjimui-stoviniavimui. Beveik galima teigt, kad jungties tarp tarpmiestinio ir miesto transporto nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užsukimas į ligoninės kiemą yra visiškas debilizmas. Nes nuo Poliklinikos stotelės iki poliklinikos 3 kartus toliau. Ir nieko. Kas per ponai, kad nori, jog iki ligoninės durų privežtų ir mikrobai grūstųsi ir taip ankštoje aikštelėje prie ligoninės?
    Reikėtų perkelti stotelę Ligoninės g. nuo sankryžos arčiau įvažiavimo į ligoninę. Taip, gatvė tik 2 juostų ir įvažos stotelei įrengti nėra kur, nes šaligatvis siauras, bet ir mikrobai ar autobusai dažnai nevažinėja. Taip kad su eismo sustabdymu problemų nebūtų.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.24, 17:26.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Kol „Kautros“ vairuotojas miegojo, alytiškiai šalo stotelėje

    Kaip vertiname pirmąjį Alytaus miesto naujųjų vežėjų mėnesį?


    Šiaip jau galima pasakyt, kad situacija iš esmės geresnė, negu anksčiau. Pavyzdžiui, dabar jau yra stotelės (su tvarkaraščiais!) prie Jotvingių gimnazijos, Rūtų gatvėj, Ligoninės gatvėj prie Kolegijos (seniau grafikas būdavo vairuotojų atspausdinamas), Santaikos gatvėj, Santaikos gatvėj prie „Maximos“, atsirado papildoma stotelė Naujojoje g. šalia „Medžio“. Ir žmonės jau naudojasi naujomis stotelėmis. Dar kas šaunu – kad autobusai užsuka į Ligoninės žiedą (nors tas buvo jau ir anksčiau).
    Apie tvarkaraščių trūkumus šitoj temoj jau rašiau. Kodėl reikia to nesveikai dažno 2 maršruto kursavimo savaitgaliais kas 20 min. (!) pro Dainavos rajoną ir Kepyklos g-vę, tai nesuvokiu. Stumdo orą pro pramonę, o pusė Pirmo Alytaus lieka už borto.

    Teko prieš kelias dienas pravažiuoti 1A link Ligoninės iš Vidzgirio dideliu autobusu. Kažkodėl švieslentė rašė ne 1A, o 1. Garsinių pranešimų nebuvo. Autobusui nepasukus į Jotvingių gatvę, keli žmonės išsigando ir pradėjo klausinėt, ar autobusas važiuoja pro Ligoninę – matyt, bijojo patekt į Kauno gatvę ar Dainavą... Bandžiau paaiškint, kad 1A važiuoja pro Ligoninę – bet aiškink neaiškinęs, jeigu švieslentė rodo „1“ (o garsinio pranešimo juk nebuvo!).
    Dar vienas klaustukas dėl išlipimo iš autobuso. Visi jau priprato išlipti pro vidurines duris, bet vairuotojas nesupranta, ar kas nors norės išlipt, ar reikia pravažiuot nesustojant. „Stop“ užrašas degė ištisai (kiek mačiau), dar papildomai paspaudžiau, bet vairuotojas vos nepravažiavo stotelės. Gal į stop dar nekreipiama dėmesio. Kas nudžiugino – kad žmonės naudojasi naujomis stotelėmis ir dauguma jau žino, kur patys važiuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.
    Nes tam reikia iš papildomų vairuotojų, ir pinigų. O savivaldybės mokėti daugiau nenori. Dėl ko (ir ne tik dėl to) trūksta vairuotojų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Ar normalus savaitgalio grafikas, pavyzdžiui, 3 maršrute (žr. antrą nuotrauką)? Du valandiniai tarpai, o aplink – 20 min. tarpai. Man atrodo, kad nesąmonė.
    Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.

    Papildomi skaičiai su seniūnijų numeriais atrodo kaip perteklinė informacija, nes nieks jų nežino.
    O kam išvis reikalinga informacija apie seniūnaitijas? Tobulumo viršūnė yra tai, kad nėra stotelių pavadinimų. Kokia nauda iš tokios schemos? Aš pvz. nežinau išvis savo seniūnijos seniūnaitijų ir man tai visiškai neįdomu. O čia reikia būti VT ir savo miesto biurokratijos entuziastu, kad kokiam eiliniam žmogui galėtum patarti kaip nuvažiuoti iš A į B: "sėsk į 3 maršrutą dešiniausioje stotelėje Naujojoje g. tarp Tvirtovės ir Vilties g. Dainavos seniūnaitojoje ir važiuok iki trečios stotelės Pramonės g. Panemunės seniūnaitijoje ."

    Komentuoti:

Working...
X