Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Nuo šeštadienio Alytaus VT prasideda naujas laikotarpis.
    Tvarkaraščiai pakoreguoti. Kai kas važiuos ir sekmadieniais. Suvesti važiavimai į parką. Be to, pažymėta, kuriais reisais važiuos autobusai:
    http://stops.lt/alytus/
    Didžiausia klaida man vis dar atrodo 3-čias maršrutas. Juo važiuos vienas didelis autobusas, tvarkaraštis tankus, iki vėlumos (darbo dieną). Ir visa tai per Jonyno gatvę. Tačiau pagrindiniai traukos objektai, prekybos centrai, autobusų stotis liks nuošalyje ir dauguma keleivių negalės pasinaudoti 3-čiu maršrutu. Na, bent jau 1-mas važiuos pro autobusų stotį iki 22 val.

    Dar kas įdomu, tai atsirado vėlyvų reisų po 23 val. nuo Pieninės (kaip dabar analogiškas 7-to maršruto reisas 23:00 nuo mėsos) ir Izomegos, kur jau seniai nebėra vakarinių reisų (būdavo 11-tas 22:10, pasinaikino kokiais 2010 m., o 2013 m. panaikintas 4-tas 20:50).

    Apibendrinant:
    • Labiausiai pasisekė Užupių gyventojams, nes labai padaugėjo reisų.
    • Miklusėnai taps pasiekiami ir sekmadieniais.
    • Deja, Sūkurio g. ir toliau liks „šeštadieninė“. O ir darbo dienomis važiavimo dažnumas ne kažką, net rytinio piko metu kas 40 minučių, darbo pradžia tik 6:50.
    • Mažiausiai pasisekė SB Nemunas ir Merkinės g. gyventojams, nes sekmadieniais nebebus transporto!
    Darbo dienomis lyg ir yra pagrindinių maršrutų pavėlinimas, bet savaitgaliais visų maršrutų darbo laikas tragiškas – max. iki 19:30 val.


    Paskutinė naujiena:
    Žada geresnę keleivių aptarnavimo kultūrą Alytaus miesto autobusuose
    https://www.delfi.lt/miestai/alytus/....d?id=79899669

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Būtų labai gerai, jei savivaldybė atsisakytų kvailo maršrutų pernumeravimo. Absoliuti nesąmonė. Bet įtariu, kad niekam tas net nešauna į galvą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mažeikiuose, Jonavoje, Kėdainiuose važinėja ir mikrobai. Bet ten kita problema. VT nėra normaliai organizuotas, pats parkas bukai sprendžia, ar vieną dieną tuo pačiu reisu leisti autobusą, ar mikrobą. Ir kt. Pavyzdžiui, Kėdainiuose irgi Kėdbusas užsiima marazmu - tai autobusai, tai mikrobai. Sutaupo? Kažin. Vairuotojui tiek pat moka, kuro šiek tiek mažiau, bet juk reikalingos papildomos transporto priemonės. O jos irgi kainuoja, ir jų remontas ir kt. Taip kad išeina vos ne tas pats.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Orą vežiotų tie "normalūs" autobusai. Žodžiu auksinį bilietą ištraukė Alytus su "Kautra"
    Pala, pala, koks oras? Gal dvigubai mažiau gyventojų nei Panevėžyje, kur kursuoja keliasdešimt miesto autobusų. O Telšiai, Ukmergė, Mažeikiai, Jonava, Kėdainiai? Net mažiukai rajonų centrai Skuodas, Šilutė ar Tauragė ar panašūs savo gyventojus vežioja autobusais. Ten gyventojų 3-5 kartus mažiau. Kame čia reikalas su Alytum?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevežiotų. Normaliai sutvarkius eismą, midibusai būtų pakankamai užpildyti. Taip, kaip dabar mikrobai važiuoja, nėra gerai. Bet tai eismo sutvarkymo reikalas, t.y. savivaldybės darbas, o ne kas veža.
    Ne Alytus ištraukė, o "Kautra" ištraukė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Na, kad Kautra laimėjo, nenuostabu. Gaila tik, kad Alytus (šeštas pagal dydį miestas šalyje) ir toliau važinės mikroautobusais. Sunku patikėti, kad pati savivaldybė nenori "normalaus" dydžio autobusų.
    Orą vežiotų tie "normalūs" autobusai. Žodžiu auksinį bilietą ištraukė Alytus su "Kautra"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savivaldybei nusispjaut. Jie VT nevažinėja. Autobusų parką prašiko, stotį prašiko. 91 metais buvo 78 tūkstančiai, dabar oficialiai apie 51 tūkst., realiai turbūt kokie 45 tūkst.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.16, 18:42.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Na, kad Kautra laimėjo, nenuostabu. Gaila tik, kad Alytus (šeštas pagal dydį miestas šalyje) ir toliau važinės mikroautobusais. Sunku patikėti, kad pati savivaldybė nenori "normalaus" dydžio autobusų.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Niekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.

    "Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?
    Na nepasakyčiau kad Kauno mikriukai nauji,visi pravažiave virš 400000,lužta vos ne kasdien,daug aišku liamia ,,geras" aptarnavimas,bet lužta ir ,,Kauno autobusu " gerokai naujasni,bedą ta kad mašina gimus vežti krovinius juos ir turi vežt,o ne keleivius,dar prie to pačio stojimas pajudejimas kas kelis metrus. Midibusai pilnai pagaliau užkištu priemieščio skyles .
    Paskutinis taisė ikarusas; 2018.11.16, 15:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.

    "Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.16, 11:21.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia.
    Kas geriau: neskaidriai laimėjusi Kautra ar neskaidriai laimėjęs neskaidrus bala žino kas (Transporto centras, B-Bus, Multivanas, Busotas ir pan.)? Galima pykti kiek tik nori. Keleiviui nuo to bus tik geriau, nes Kautra niekada neapsiriboja vien tik naujomis TP. Joks kitas vežėjas nebūtų pasiūlęs naujos technikos.
    Ir dar, sakot, kad yra jau iš anksto žinoma, kad laimės ir dėl to jau perkami autobusai? O tai kaip tada yra su Vlasava, kuri prisipirko visokios egzotikos Dituvos/Vaitelių maršrutų paketui ir ant to sudegė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik durni bukai rizikuoja ir sudega. O tie, kas su galva nesusipykęs, tai be reikalo nerizikuoja.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kautra buvo tikra, kad laimės. O kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia. Kad laimėjo neskaidriai, tai įrodo nauji autobusai ir mikrobai, kurie užperkami, dar neįvykus konkursui. Dar kartą kartoju, kad tai yra rizika. Kur juos paskui kišti, tuos naujus mikrobus ir autobusus, jei konkurse laimės kita firma? Negi nedaeina?
    O negi nedaeina, kad rizika versle - įprastas dalykas ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kautra buvo tikra, kad laimės. O kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia. Kad laimėjo neskaidriai, tai įrodo nauji autobusai ir mikrobai, kurie užperkami, dar neįvykus konkursui. Dar kartą kartoju, kad tai yra rizika. Kur juos paskui kišti, tuos naujus mikrobus ir autobusus, jei konkurse laimės kita firma? Negi nedaeina?

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vadinasi, "Kautra" dosniai patepė tiek savivaldybės bonzus, tiek pateps ir teismus, jei pradės kabinėtis. Nes užsakinėti transporto priemones, nebūnant užtikrintam, kad laimėsi konkursą...
    Nuo pat pavasario buvo kalba viduje kad laimės kaip ir Kaune kad su 51 naikinimu ,pardavė 13 Spriterių naujų paleido tik 6 rugsėjo gale klausiau ko daugiau nepaleidžia iš kart pasakė kad liks senų nereikalingu,kKlaipėdoj taip pat ėjo,dar prieš skelbiant rezultatus jau ruošė technika.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nustok tu skleist dezinformaciją, verčiau pasidomėtum, bent minimaliai. "Kautra" LAIMĖJO, koknkurentai skundžia teismui, vyksta procesas, bet sveikas protas nugalės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi, "Kautra" dosniai patepė tiek savivaldybės bonzus, tiek pateps ir teismus, jei pradės kabinėtis. Nes užsakinėti transporto priemones, nebūnant užtikrintam, kad laimėsi konkursą...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Autobusų nespės užsakyti. Permes iš Kauno. O Kauno priemiestyje laikinai leis visokius Opalinus ir kitas senienas ar nesenienas.
    Jei bent kažkiek pasidomėtum, VISI autobusai bus nauji. Sprintai jau atvažiavę, midikai jau pakeliui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusų nespės užsakyti. Permes iš Kauno. O Kauno priemiestyje laikinai leis visokius Opalinus ir kitas senienas ar nesenienas.

    Komentuoti:

Working...
X