Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.
    80-90 proc. stotelių ir taip turi paviljonus. Šiaip tai visa tai piaras ir nieko daugiau. Blogiausia, kad tipo VT tai mikrobai - atsilikusių šalių ir laukinio kapitalizmo atributas, o ne autobusai.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Visur svieslenciu neapsimoka det. kiek suprantu pagal pirkima 8 irengia centre Kautra, kitas pagal galimybes ir poreikius miestas.

    gal pastebejot ir autobusu spalvinis dizainas su alytus - myliu logotipu nors as zalia keisciau i raudona spalva !

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Galbūt, nors Pievų gatvė dar didesnė skylė. Pasitarnautų nebent Panemunės gyventojams.
    Būtent dėl Panemunės, nes to esamo maršruto ten per mažai, o iki pieninės ir taip per daug važiuojančių mikrobų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    as nesuprantu ko triedziat cia visi?
    Kad niekas netriedžia.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?
    Taip.
    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.
    Tai švieslentės vis tiek bus tik pagrindinėse stotelėse. Bet jeigu bus specialūs bortai, kad su padanga gali į kraštą trintis, tada jau tikrai kosmosas. Kodėl kiti miestai taip nedaro?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Bus keičiamas bortų aukštis stotelėse? Įdomu. Čia tie aukštesni borteliai? Tokie dalykai išvis Lietuvoj egzistuoja?
    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    as nesuprantu ko triedziat cia visi? yra srautu tikrasis matavimas tai ir kaitalios ziures - keis laikus . jei i uzupius per diena 10 keleiviu?.. tai pirmasis sis reisas ir kris - mokama uz rida atsiminkit! sutartyje isivs numatyta kad 20 proc galima atsisakyt.

    Taipogi bus elektroninis ir menesiniai bilietai (mokiniu tevam super pagalba tik 5 eurai) bei svieslentes stotelese!!! cia tai oho kaip tokiam miesteliui. Taipogi beveik visos stoteles bus su stoginem bei pritaikytos neigaliesiems (bortu aukstis ir tt) bei su vedamosiomis sitemomis. Cia yra kosmosas Alytuij.

    ps. kaip suprantu tvarkarasciai jau buvo pakeisti i gera puse, po menesio dar pageres.
    Bus keičiamas bortų aukštis stotelėse? Įdomu. Čia tie aukštesni borteliai? Tokie dalykai išvis Lietuvoj egzistuoja?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad reikės nubraukti ar koreguoti, nes kai kurie nereikalingi tokie, kokie yra. Pavyzdžiui, kam net du maršrutai į skylę - reabilitacijos centrą. Verčiau vieną iš jų būtų padarę su apvažiavimą Pievų g. ir Putinų g., įrengiant stotelė Pievų g.
    Galbūt, nors Pievų gatvė dar didesnė skylė. Pasitarnautų nebent Panemunės gyventojams.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    as nesuprantu ko triedziat cia visi? yra srautu tikrasis matavimas tai ir kaitalios ziures - keis laikus . jei i uzupius per diena 10 keleiviu?.. tai pirmasis sis reisas ir kris - mokama uz rida atsiminkit! sutartyje isivs numatyta kad 20 proc galima atsisakyt.

    Taipogi bus elektroninis ir menesiniai bilietai (mokiniu tevam super pagalba tik 5 eurai) bei svieslentes stotelese!!! cia tai oho kaip tokiam miesteliui. Taipogi beveik visos stoteles bus su stoginem bei pritaikytos neigaliesiems (bortu aukstis ir tt) bei su vedamosiomis sitemomis. Cia yra kosmosas Alytuij.

    ps. kaip suprantu tvarkarasciai jau buvo pakeisti i gera puse, po menesio dar pageres.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2018.12.22, 21:35.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Šiandien Alytuje – naujos eros pradžia
    Ka vairuotojai gali susigaudyt,jei vietiniu trūkumas,musų 20 nuo Kalėdų siunčia i Alytu,kol surinks pakankamai vairuotojų,man pvz Alytus ir bus kaip tam pačiam alytiškiui Kaunas,teko prieš 5-6 metus pabut arenoj ir stadione,o daugiau žalias miškas
    Paskutinis taisė digital; 2018.12.22, 21:58. Priežastis: ištrintas bereikalingai cituotas tekstas ir nuotraukos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Jau prieš metus iškėliau tokią sąmokslo teoriją: pridarius keistų maršrutų bus lengva juos nubraukti. Kadangi esminiai maršrutai ir taip išretėję darbo dienomis ir savaitgaliais, nubraukus ganėtinai dažnus naujus maršrutus optimizacija būtų dar didesnė. Labai džiaugčiausi, jeigu taip neįvyktų, o pakoregavimai būtų protingi.
    Čia savivaldybės nemokšiškumas sudarant tvarkaraščius su traukinukais. Juk ir tuos pietus galima gudriau pastumdyt. Kam tos kompiuterinės programos, po velnių? Toks vaizdas, kad įveda pirmo reiso laiką, tada programa automatiškai sudaro grafiką ir baigta. O kad trys grafikai tame pačiame maršrute harmoningai išsitektų, jau nebeišneša makaulė su moderniaisiais kompiuteriais.
    Tai kad reikės nubraukti ar koreguoti, nes kai kurie nereikalingi tokie, kokie yra. Pavyzdžiui, kam net du maršrutai į skylę - reabilitacijos centrą. Verčiau vieną iš jų būtų padarę su apvažiavimą Pievų g. ir Putinų g., įrengiant stotelė Pievų g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Čia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
    Kautrai nusispjaut, nes ji gaus už ridą. Gal ir orą vežioti. Kaune mikrobai dirba komerciniais pagrindais - kiek surinko keleivių, tiek ir uždirbo.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Visame mieste. Čia midibusai, yra tik dvejos normalios durys. Ant vidurinių durų yra ir lipdukai „Išlipimas“ (žr. nuotrauką).
    Tai taip, bet jie triduriai, tai ir pro paskutines turėtų išlipimas vykti, bet kokiu atveju, čia logiška

    Šiap Kautra Kauno rajone vežioja su tridure 12 metrų Temsa Avenue, kuri tam visiškai netinką, galėtų ją perkelti į Alytų.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.
    Pritariu, bet Jūratės ir Krivulės g. neasfaltuotos.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    4 autobusai maršrute, ar visam mieste per visus maršrutus?
    Kodėl išlipimas tik per priekines ir viduirines, o ne galines?
    Autobusas čia kaip matau ne 12 m standartinio ilgio, o mažesnis?
    Visame mieste. Čia midibusai, yra tik dvejos normalios durys. Ant vidurinių durų yra ir lipdukai „Išlipimas“ (žr. nuotrauką).

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Šia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
    Jau prieš metus iškėliau tokią sąmokslo teoriją: pridarius keistų maršrutų bus lengva juos nubraukti. Kadangi esminiai maršrutai ir taip išretėję darbo dienomis ir savaitgaliais, nubraukus ganėtinai dažnus naujus maršrutus optimizacija būtų dar didesnė. Labai džiaugčiausi, jeigu taip neįvyktų, o pakoregavimai būtų protingi.
    Čia savivaldybės nemokšiškumas sudarant tvarkaraščius su traukinukais. Juk ir tuos pietus galima gudriau pastumdyt. Kam tos kompiuterinės programos, po velnių? Toks vaizdas, kad įveda pirmo reiso laiką, tada programa automatiškai sudaro grafiką ir baigta. O kad trys grafikai tame pačiame maršrute harmoningai išsitektų, jau nebeišneša makaulė su moderniaisiais kompiuteriais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    4 autobusai maršrute, ar visam mieste per visus maršrutus?
    Kodėl išlipimas tik per priekines ir viduirines, o ne galines?
    Autobusas čia kaip matau ne 12 m standartinio ilgio, o mažesnis?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Čia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2018.12.22, 17:55.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Šiandien Alytuje – naujos eros pradžia

    Mini-reportažas iš Alytaus.
    6 maršrutas:
    Click image for larger version

Name:	20181222_135535.jpg
Views:	17
Size:	269,9 kB
ID:	1690479
    Kontrolierės (o gal čia savivaldybės darbuotojos) padėjo žmonėms susigaudyt numerių maišalynėj, išmokė naudotis schemomis ir tvarkaraščiais (pagal spalvas atskirti numerius) ir kt. Malonios moteriškės, viską paaiškino Ir davė lankstinukų su schema.

    Click image for larger version

Name:	20181222_140252.jpg
Views:	16
Size:	233,0 kB
ID:	1690480
    Maršrutai
    Kaip jau sakiau, pernumeravimas nesąmoningas, ir žmonės sako: „a, čia Lelijų gatvė, tai čia buvęs šeštukas“. Na kodėl reikėjo numerius sugrūst iš eilės, koks to tikslas? Šiandienos straipsnyje P. Raškauskienė teigė, kad atseit seniau maršrutai buvo ne iš eilės (neva trūkumas), o dabar, mat, jau iš eilės. Bet maršrutai vistiek prasuka įvairiom gatvėm („išsilenkia“, kaip sakė kontrolierės), tad nėra taip, kad į Vidzgirį važiuoja tik iš eilės einantys numeriai.
    Jau atsirado žmonių, nuvažiavusių ne ten. Dar ir patys vairuotojai nelabai susigaudo, kai kada klaidingai pataria (nes nėra alytiškiai). Pastebėjau, kad dalis vairuotojų yra iš tarpmiestinių maršrutų Vilnius-Alytus, Kaunas-Alytus. Kai kurie buvę miesto vairuotojai. Na ir, aišku, naujų yra.

    Aišku, jau nieko nebepakeisi su numeravimu, teks prisitaikyt. Guodžia tai, kad žmonės pramoksta naudotis schemomis ir tvarkaraščiais, kaip tikrame mieste.

    Click image for larger version

Name:	20181222_135751.jpg
Views:	15
Size:	244,5 kB
ID:	1690481

    Tvarkaraščiai
    Su tvarkaraščiai pridaryta šiek tiek bėdos, akivaizdus neprofesionalumas. Pavyzdžiui, vienas paskui kitą važiuojantys traukinukai. Atseit čia nieko baisaus, nes jie vis tiek kažkur išsiskiria, pravažiuodami skirtingomis gatvėmis. Kontrolierės jau fiksavo keletą absurdiškų tvarkaraščių atvejų. Mėnesį bus fiksuojama, tada taisoma, ir nuo pavasario (ar Velykų) atsiras pakoreguotas tvarkaraštis.
    Konkretūs pavyzdžiai: nuo Sodros į Vidzgirį (nežinantiems – tai didžiausias Alytaus daugiabučių masyvas) buvo tarpas nuo 14:15 iki 14:41 (nors maršrutų – keturi). Bent penki žmonės sugalvojo eiti pėsčiomis, nes taip greičiau. Yra ir daugiau dubliavimosi. Pavyzdžiui, Izomegos-Miklusėnų kryptimi susidaro traukinukai iš dviejų/trijų mikroautobusų 0-3 minučių skirtumu (8, 9U, 10A).
    Tai ir sakau: kodėl savaitgaliniuose grafikuose (svarbiausių maršrutų) autobusai važiuoja 20-25 min. intervalu, o staiga ties 13-14 val. atsiranda du 50-60 min. tarpai? Kuo skiriasi savaitgalio 13-14 ir 15-16 valandos? Kontrolierės atsakė, kad viskas sudaryta pagal keleivių srautus, o didžiausi srautai būna ryte ir vakare. O kitu metu išpuola pietūs, bet tai nėra piko metas.

    Akivaizdus neprofesionalumas su grafikais, nes naudodamiesi kompiuterine programa vis tiek turėtų kažkaip sužiūrėti, kad mikriukai nevažiuotų kas 0-3 min., o tada 30-60 min. tarpas. Apsimesti, kad atseit to negalima buvo pastebėti iš anksto, yra mažų mažiausiai keista.

    Bet yra vilties spindulėlis – ties įėjimais sumontuota keleivių skaičiavimo įranga, susieta su bilietų aparatais. Jeigu bus neatitikimų, iškart bus atkreiptas dėmesys. Be to, bus keleivių statistika. Reikia pripažinti, kad tai milžiniškas žingsnis į priekį.
    Click image for larger version

Name:	20181222_145409.jpg
Views:	18
Size:	225,4 kB
ID:	1690483

    Autobusai
    Kaip suprantu, šeštadieniais dideli autobusai turėtų nevažinėti. Bet turbūt pirmų dienų proga išleido ir didelius, kad efektas didesnis būtų Dideli važiavo 3, 4, 10A maršrutais. Turbūt dar ir 1-mu, nemačiau.
    Darbo dienomis turės važinėti keturi autobusai, penktas – rezervinis. Tarp kitko, yra ir vienas rezervinis mikriukas. Jeigu bus gedimas, per valandą privaloma paleisti rezervinį. Tai vėlgi milžiniškas žingsnis į priekį, nes su visokiom šaraškino kontorom to beveik niekada nebuvo! Neatvažiuoja – ir viskas.
    Beje, dar spalio mėnesį teko rašyti skundą, kad šeštadienio vakare neatvažiavo paskutinis mikriukas periferijoje. Mėnesiu anksčiau išvis man bilieto nedavė. „Išsaugokim vietinius verslininkus“, ane?
    Aš kažkada klausiau vieno vairuotojo: kodėl neužsidedat lentelės, kad važiuojat pakeistu maršrutu (su užsukimu)? Juk prarandat keleivius! Man atsakė: „mum šefas liepė nesidėt. Mažai gyventojų, ir taip susižinos“. Taip ir reikia klaust pas „šoferį“, o argumentas auksinis – na gi jau penkerius metus važinėjam, kas čia dar nežino? Po viso šito kažkas dar nori išsaugot vietinius verslininkus su savo šaraškino kontoromis?

    Įlipimas pro priekines, išlipimas pro priekines arba vidurines duris.
    Click image for larger version

Name:	20181222_145836.jpg
Views:	16
Size:	231,7 kB
ID:	1690484
    Informacijos pateikimas

    Važiavimas dabar ir seniau nelygintinas. Yra švieslentė viduje, garsiniai pranešimai!!! Pirmą kartą gyvenime išgirdau Alytaus stoteles įgarsintas Švieslenčių užrašai yra pagal kryptis, nuo pradinės stotelės, tada užsukimai, tada galutinė stotelė spausdintinėm raidėm. Pvz.: AB „Dainava“-Vidzgiris-PIENINĖ. Kontrolierės pamokė žmones, kaip žiūrėti į švieslentes Beje, jau nebe „Alytaus pieninė“, o tiesiog „Pieninė“.
    Su garsiniais pranešimais ir švieslentėm viskas normaliai, prisikabinti nėra prie ko.

    Click image for larger version

Name:	20181222_142724.jpg
Views:	16
Size:	253,2 kB
ID:	1690482

    Apibendrinant – tai didžiausias kokybės šuolis Alytaus VT istorijoje. Jaučiasi tvarka, kontrolė, net ir kontrolierių geri ketinimai, šioks toks išmanymas. Didžiausias trūkumas iš savivaldybės pusės – tvarkaraščiai. Tiksliau – kriterijai, pagal kuriuos jie sudaromi.
    Kodėl neužsibrežiami tikslai, kuriuos turi išpildyti tvarkaraščiai? Pavyzdžiui, padaryta 23 valandos reisai iš Pieninės ir Izomegos – vadinasi, ar įmonių pageidavimai, ar šiaip kažkokie užsibrėžti tikslai egzistavo. Tačiau savaitgaliais po 19 val. mieste mirtina tyla. Kodėl neužsibrėžta užtikrinti susisiekimą savaitgaliais iki XX valandos (pvz., 21-22, bent jau Naujojoje g.)?
    Juk darbo dienomis situacija kai kur net pagerėjo – pvz., Kurorte (Lelijų gatvėje). Mikriukas darbą baigia beveik 21 val., seniau – 18 val. Tai kuo Kurorto gyventojai tokie ypatingi, kad jiems yra susisiekimas 19:40 vakare (20:30 į parką), o SB Nemuno gyventojams paskutinis reisas 18:30 (19:41 į parką), Sūkurio g. 18:38 (19:02 į parką), Miklusėnuose 18:18 (19:19 į parką)? (Beje,seniau reisų po 19 valandos beveik nebūdavo, dabar atsirado bent jau reisai į parką). Tad mano pirmas siūlymas: suteikti minėtiems rajonams Kurortui prilygstantį susisiekimą – paskutiniai reisai link centro iki 20 val., o po 20 val. – į parką. Antras siūlymas: užtikrinti savaitgaliais ilgesnį susisiekimą – iš pradžių bent Naujojoje gatvėje iki 21 val. Tada antra fazė – visiems minėtiems gyvenamiems rajonams prailginti susisiekimą, kad paskutiniai reisai link centro būtų nebe 17:30, o bent 19:30.

    Komentuoti:

Working...
X