Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Su Naujais metais visus! Alytaus autobusų stoties šiuo metu atrodo taip !
    Tai naktį ir ne tik miesto mikrobai ir autobusai laikomi autobusų stotyje? Parko teritorijoje netelpa?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ar yra planuojama rodyti eismą realiu laiku per stops.lt/Alytus, kaip yra kituose Lietuvos miestuose?

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Su Naujais metais visus! Alytaus autobusų stoties šiuo metu atrodo taip !

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Salygos viskas ok, maršruta duoda pastovu,sunku tik kad numeracija pakeite ir žmonės nesusigaudo. Ryt ir poryt visiem kauniečiam laisva ,pirmadieni važiuos jau mažiau nes dzukeliai baiginėja švest šventes,iš įspudžių tai visas tris dienas teko dirbt 1 ex 14 maršrutu, liaudies pakakankamai ,aptarnavimu žmonės palyginus patenkinti,neskaitant ,kaip minėjau maršrutų numerių pakeitimu ir ,,durnai " sudarytų grafikų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Tam pačiam Kaune ne kitaip yra kam vienodai kas tie kalniečiai šilainiai ar Petrašiūnai yra iesiog išmokę kur reikia pasukti ir viskas. Atvažiuoja iš Vilkijos kačerginės dirbti

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visiškai nesvarbu, kur įvyks nelaimė. Tam vežėjai ir draudžiasi, kad nelaimės atveju nesvarbu kur, svarbu, kad vežant keleivius reguliariu maršrutu.
    Visur kitur ne sustojimo zonoje yra kaltinamas vairuotojas o tik apdrausta yra įvykę įvykiai sustojimo zonoje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai nesvarbu, kur įvyks nelaimė. Tam vežėjai ir draudžiasi, kad nelaimės atveju nesvarbu kur, svarbu, kad vežant keleivius reguliariu maršrutu.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Nežinau kas tiksliai turėtų, bet Kautra turi bent apie tai pranešti savivaldybei...
    tai turi pranešti tos paslaugos naudotojas t.y. keleivis. Jei nėra sustojimo ženklo vairuotojas ar tos paslaugos teikėjas turi pilną teisę joje nelaipinti išlaipinti keleivių nes draudiminiam atvejui nebus pagal ką išmatuoti kur įvyko įvykis - 15 metrų prieš ir už sustojimo ženklo yra apdrausta susižeidus keleiviui apmoka draudimas visur kitur paslaugos teikėjas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.
    Tai taip. Yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų veža priemiestyje ar tarpmiestyje, bet yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų nieko daugiau neturi. Nebent tik užsakomieji pervežimai.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Nežinau kas tiksliai turėtų, bet Kautra turi bent apie tai pranešti savivaldybei...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Bet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...
    O ženklus stotelėse turi įrengti Kautrą (t.y. vežėjas)? Šiaip stotelė yra gatvės dalis, o pačias gatves ir ženklus jose įrengia jų savininkas - savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Nustebino garsinių pranešimų bei vidinių švieslenčių įdiegimas. Druskininkuose to taip ir nepadarė, nors ten kartais net ir užsienio kalba jų reikia (anglų bei rusų), pvz. kokiam 1,6 maršrute. Bet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bo pas privatininkus į kišenę susirinkdavo daugiau, nei siūlo oficialiai "Kautra". Ir ką reiškia "neatleido"? O tai už ką jiems algas moka? Atleido. Pasibaigs šventės, ateis kai kurie į "Kautrą" darbintis, nes kažin ar jie kitą darbą suras. O kol kas tiesiog nenori per šventes dirbti, nori paatostogauti.
    Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Gali but mum užtai šventės ,,Super"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bo pas privatininkus į kišenę susirinkdavo daugiau, nei siūlo oficialiai "Kautra". Ir ką reiškia "neatleido"? O tai už ką jiems algas moka? Atleido. Pasibaigs šventės, ateis kai kurie į "Kautrą" darbintis, nes kažin ar jie kitą darbą suras. O kol kas tiesiog nenori per šventes dirbti, nori paatostogauti.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.12.23, 07:39.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?
    Senosios firmos dar neatleido vairuotojų,kitas dalykas dzukai kaip čeliabinsko vyrukai iš ,,Naša raša" už 600 nenori dirbt. Man asmeniškai katorga važiuot per šventes į svetima miestą,dar per šventes ir sedėt be šeimos svetimam mieste be šeimos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu
    Tai, kad yra mažesnių miestų, kur pilno dydžio autobusai važinėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu
    Ne per mažas. Per daug mašinų, kaip ir visoje Lietuvoje. Autobusai, bent jau midi, pilnai galėtų važinėti, jei būtų padaryti tik 7-8 maršrutai, o ne 10-12 skystų. Užupių kapinės - atskiras reikalas.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied

    Numeravimas, numeravimas...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu

    Komentuoti:

Working...
X