Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose

    /\ O kodėl ši tema ne subforume "Bėginis transportas"?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    #2
    tramvajus - taipogi beginis transportas.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Parašė John
      Šiandien Šanchajaus metro tapo didžiausia metro sistema pasaulyje pagal maršrutų ilgį, kurį šiuo metu sudaro 424,7km.

      Comment


        #4
        Parašė John
        Pakankamai įdomi naujiena: Šiandien Šanchajaus metro, kartu su 10-os metro linijos atidarymu, pagal sistemos ilgį aplenkė Londoną ir tapo didžiausia metro sistema pasaulyje pagal maršrutų ilgį, kurį šiuo metu sudaro 424,7km.
        Šaltinis?

        P.S.: Nepamiršk to paties paskelbti ir http://www.miestai.net/forumas/group...iscussionid=18

        P.P.S.: Ši naujiena bus geras "spyris" Londono metro atnaujinti ir praplėsti savo sistemą
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #5
          Parašė John
          Šanchajaus metro pasiektas naujas per dieną važiavusių keleivių rekordas - 7 mln.

          Atvaizdas

          Metro hits new record as 7m go underground


          Šaltinis: http://www.shanghaidaily.com/article...772&type=Metro


          Kol kas Šanchajaus metro didžiausio keleivių skaičiaus per vieną dieną dinamika atrodo taip:

          4 mln.+ 30/04/2008
          5 mln.+ 31/12/2009
          6 mln.+ 21/05/2010
          7 mln.+ 30/09/2010
          (Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=809)
          Kuom jie važinėdavosi 94 metais, kai dar nei metro neturėjo, nei miesto greitkelių?
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            #6
            Parašė John
            Autobusais, troleibusais ir dviračiais.
            Reikia spėti, kad tada jiems buvo tikrai prastai. 10+ milijonų gyventojų turinčiam miestui neturėti metro ir normalaus priemiestinių traukinių tinklo turėjo reikšti kažką labai siaubingo.
            Su 50mln gyventoju miestu ir metro gali atrodyti siaubingai Ka tada reiks daryti? Matau tik vienintele iseiti, imones darbo dienomis pacios parupintu salia darbo busta, tiesiog isnuomotu arba pacios butu isirengusios gyvenamasias patalpas. Tada nebutu jokiu velavimu ir kankinimosi su viesuoju transporto. Per diena 4h per metus grubiai 800h. Gaunasi 100 darbo dienu, gal neitensyviu, bet manau tai atsiliepia darbingumui ir poilsio laika zenkliai apkarpo.
            Paskutinis taisė andyour; 2010.10.01, 08:52.

            Comment


              #7
              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Su 50mln gyventoju miestu ir metro gali atrodyti siaubingai Ka tada reiks daryti? Matau tik vienintele iseiti, imones darbo dienomis pacios parupintu salia darbo busta, tiesiog isnuomotu arba pacios butu isirengusios gyvenamasias patalpas. Tada nebutu jokiu velavimu ir kankinimosi su viesuoju transporto. Per diena 4h per metus grubiai 800h. Gaunasi 100 darbo dienu, gal neitensyviu, bet manau tai atsiliepia darbingumui ir poilsio laika zenkliai apkarpo.
              Čia kuriais metais, 2150? Tuomet jau bus išrastos teleporto kabinos- įeini į telefono būdą, pakeli ragelį, surenki numerį ir pokšt- dingsti, atsirandi darbo vietoje o šiais laikais didžiausi miestai vos keliolika milijonų traukia ir tai dažniausiai skaičiuojant su priemiesčiais-kaimais 200 km spinduliu, ne urbanizuota teritorija.

              (kiniškas teleporto aparato prototipas; tobulinama)
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                #8
                Parašė music Rodyti pranešimą
                Čia kuriais metais, 2150? o šiais laikais didžiausi miestai vos keliolika milijonų traukia ir tai dažniausiai skaičiuojant su priemiesčiais-kaimais 200 km spinduliu, ne urbanizuota teritorija.
                Gal ir priemiesciai, bet zmones ten gyvena. Net ir tokiame mazame mieste kaip Vilniuje i darba uztrunki 1h.

                Comment


                  #9
                  Kinai tokius dalykus puikiai sprendžia greitųjų traukinių linijom
                  O Vilnius palyginus su Kinijos miestais ir mastais viso labo nykus kaimas ir gūdi provincija
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    #10
                    Na va, kitais metais tokioj gūdžioj Kinijos provincijoj, mieste, kuriame 4 mln. tikiuosi apsilankyti... Mieste nėra metro. Tik autobusai ir priemiestinis geležinkelio linijos.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Na va, kitais metais tokioj gūdžioj Kinijos provincijoj, mieste, kuriame 4 mln. tikiuosi apsilankyti... Mieste nėra metro. Tik autobusai ir priemiestinis geležinkelio linijos.
                      O esi tikras, kad iki kitų metų metro ir greitieji traukiniai neatsiras?
                      Kol ten nuvyksi, netikėtai rasi 150 km ilgio 10 linijų metro sistemą .

                      Ar tik ne į šį miestą, kuriame šį pirmadienį duris atvėrė nauja metro sistema?:
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_Metro
                      O gal šį? (irgi prieš 4 dienas )
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_Metro
                      Ne? Na nieko. Ten kur keliauji metro bus kitą pirmadienį
                      Paskutinis taisė music; 2010.10.01, 19:56.
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        #12
                        Ne. Zibo. Bet dar nelabai aišku, ar kelionė įvyks.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ne. Zibo. Bet dar nelabai aišku, ar kelionė įvyks.
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_t...ublic_of_China Kinų ateities planai. Yra čia ir Zibo, tik metų nerašo..
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            #14
                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Kinai tokius dalykus puikiai sprendžia greitųjų traukinių linijom
                            O Vilnius palyginus su Kinijos miestais ir mastais viso labo nykus kaimas ir gūdi provincija
                            Kinijoje daugėja infrastruktūros, nes to reikia - žmonių skaičius miestuose didžiulis, todėl ir reikia plėtoti bei rengti naujus transporto tinklus. Šiaip, gal net ir vėlai jie pradėti vystyti tokius stambius projektai, nes žmonių skaičius vis auga, o jau dabar reikia geros transporto sistemos.
                            Dėl Vilniaus manau, jog tai galėtų būti puikus dviračių miestas su keliomis papildomomis ekologiško transporto priemonėmis (kokių pilna Europoje). Deja, kol kas manoma, jog mieste neesant visoms įmanomoms transporto sistemoms, jis bus provincija ir jame bus bloga gyventi. Europoje toks mąstymas nebevertinamas, o siekiama išnaudoti esamus resursus ir galimybes kuo labiau.
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              #15
                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Kinijoje daugėja infrastruktūros, nes to reikia - žmonių skaičius miestuose didžiulis, todėl ir reikia plėtoti bei rengti naujus transporto tinklus. Šiaip, gal net ir vėlai jie pradėti vystyti tokius stambius projektai, nes žmonių skaičius vis auga, o jau dabar reikia geros transporto sistemos.
                              Nepades jiems ir metro

                              Comment


                                #16
                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Nepades jiems ir metro
                                Na, metro juk nėra pati naujausia technologija, bet gal darbingieji kinai sugalvos ką nors naujo.
                                Exp@nding h¤rizons

                                Comment


                                  #17
                                  Ką tai reikškia nepadės? Padės. Tai gal geriau nieko nedaryti, ar tegul visi laužo šonkaulius autobusuose ar masiškai automobilizuojasi? Gal nori, kad dėl masinės kinų automobilizacijos kuro kainos išaugtų n kartų ir pas mus? O gal tik ir taip pas mus būtų paskatinta VT plėtra?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    Na, metro juk nėra pati naujausia technologija, bet gal darbingieji kinai sugalvos ką nors naujo.
                                    Tik pageretu susisiekimas automatiskai miestai pradetu sparciai augti ir vel viskas posenovei

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Tik pageretu susisiekimas automatiskai miestai pradetu sparciai augti ir vel viskas posenovei
                                      Kinija ir Indija nepažabojamos. Ten ir taip ankšta.
                                      Exp@nding h¤rizons

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė music
                                        Jei ir nebūtų pradėję, tokio dydžio miestai natūraliai išsiskirsto į kelis centrus. Pavyzdys kad ir "nedidukas" Berlynas- ten centre vietiniai žmonės beveik nesilanko- gyvena sau savo Pankovuose ir Šarlotenburguose, tiesa vokiečiai gana mobilūs, tai vistiek apkrauna miesto pakraščių gatves ar užmiesčio kelius. Vistik pažiūrėjau miestų užimamus plotus ir padariau išvadą, kad kinai ar japonai savo megalopoliuose negyvena pernelyg susigrūdę, nes jų miestai užima tūkstančius kilometrų (Tokijas- 9 000 km2), o štai kaip indai didmiesčiuose po 20 mln. sutelpa 700- 1000 km2 teritorijoje man mįslė.
                                        Arba dar geriau. Bangladešo sostinė Daka- 10,2 mln., 246 km2..
                                        Pati šalis, beje, dvigubai didesnė už Lietuvą plotu su 200 000 000 gyventojų
                                        Taip ir gyvena tokiuose būstuose, kur buvai nuorodą įdėjęs

                                        http://www.sodui.eu/wp-content/galle...uns%20buda.JPG
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X