Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė John
    Nors iki 1980 ir ten nebuvo metro. Neįsivaizduoju, kaip jie ten gyveno. Nors kinai be galo išradingi ir visada sugalvoja kaip prisitaikyti. Gal jiems tai ir gelbėja.
    Kaip ir kokiame kaime, salia namu susirasdavo darba.

    Comment


      #22
      Parašė music
      Arba dar geriau. Bangladešo sostinė Daka- 10,2 mln., 246 km2..
      Manhattan 1,6mln zmoniu 59 km2 plote. Neatrodo, kad ten gyvena labai susispaude, pagrinde ofisai dangoraiziuose.

      Comment


        #23
        Parašė John
        O dėl didelių miestų peraugimo, teko kažkur SSC užmatyti ateities koncepcijas, kaip bus plečiami miestai. Tarkim, pekinas turėtų bent 5-6 satelitinius miestus, kurie bus kiek tolėliau (50-60km) ir kuriuose kursis nauji miesto "centrai".
        Vienas tokių traukos centrų kūrimo pavyzdžių - Qianhai Water City, esantis Shenzheno miesto pakraštyje, kur yra kuriamas naujas didelės skalės traukos centras.
        Youtube video
        Pasigendu zalumos Matau keliu bus, tikriausiais vaikstant mieste reikes kaukes nuo smogo.

        Comment


          #24
          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Pasigendu zalumos Matau keliu bus, tikriausiais vaikstant mieste reikes kaukes nuo smogo.
          Jei VT nevystys, tai tikrai reikės. Betgi kol kas vysto.

          Comment


            #25
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Jei VT nevystys, tai tikrai reikės.
            I VT geruoju neperviliosi, bet jau ne uz kalnu elektromobiliai.

            Paryžiaus automobilių parodoje - elektra varomų mašinų antplūdis
            Prancūzų bendrovė "Renault", kuri kartu su japonų "Nissan" investuoja 4 mlrd. eurų į elektrinius automobilius, penktadienį sustiprino partnerystę su Prancūzijos elektros tiekėja "EDF".
            kaip bebutu, milijardai si bei ta reiskia.
            Paskutinis taisė andyour; 2010.10.02, 18:54.

            Comment


              #26
              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              I VT geruoju neperviliosi, bet jau ne uz kalnu elektromobiliai.



              kaip bebutu, milijardai si bei ta reiskia.
              Elektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia. Be to energija iš niekus neatsiranda. Jei greitai prasidėtų masinis perėjimas prie elektromobilių, tai reikėtų kelis kartus padidinti elektros energijos gamybą. Įdomu, kokios elektrinės daugiausiai pagamintų el. energijos? Šiluminės. Be to elektromobilis kaip galutinis elektros energijos vartotojas būtų dar mažiau našus nei automobilis su vidaus degimo varikliu (benzininis apie 30 proc., nauji dyzeliniai apie 50 proc.). Kai tuo tarpu šiluminių elektrinių naudingumo koeficientas vos virš 30 proc. O kur dar nuostoliai perdavimo tinkle. Kur dar akumuliatorių pakrovimo nuostoliai (juk akumuliatoriai kraunami kaista). Na, rekuperacinis stabdymo metu gaminama elektros energija gal ir kompensuotų akumuliatorių pakrovimo metu atsirandančius nuostolius...
              Vėjas ir saulė artimiausiu metu nepajėgtų užtikrinti reikiamų galių. Atominių statyba kaip minimum 12 metų užtrunka, net jei ir viskas sklandžiai vyksta. Esamų perdavimo tinklų galios nepakaktų perduoti reikiamam el. energijos kiekiui. Reikėtų milžiniškų investicijų į tinklus. Visa tai kelis kartus kilstelėtų elektros kainas visiems vartotojams. Taip kad nebus jokio staigaus perėjimo prie elektromobilių. Perėjimas truks kaip minimum du dešimtmečius net ir išsivysčiusiose šalyse.
              Paskutinis taisė Al1; 2010.10.02, 20:39.

              Comment


                #27
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Elektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia. Be to energija iš niekus neatsiranda. Jei greitai prasidėtų masinis perėjimas prie elektromobilių, tai reikėtų kelis kartus padidinti elektros energijos gamybą. Įdomu, kokios elektrinės daugiausiai pagamintų el. energijos? Šiluminės. Be to elektromobilis kaip galutinis elektros energijos vartotojas būtų dar mažiau našus nei automobilis su vidaus degimo varikliu (benzininis apie 30 proc., nauji dyzeliniai apie 50 proc.). Kai tuo tarpu šiluminių elektrinių naudingumo koeficientas vos virš 30 proc. O kur dar nuostoliai perdavimo tinkle. Kur dar akumuliatorių pakrovimo nuostoliai (juk akumuliatoriai kraunami kaista). Na, rekuperacinis stabdymo metu gaminama elektros energija gal ir kompensuotų akumuliatorių pakrovimo metu atsirandančius nuostolius...
                Vėjas ir saulė artimiausiu metu nepajėgtų užtikrinti reikiamų galių. Atominių statyba kaip minimum 12 metų užtrunka, net jei ir viskas sklandžiai vyksta. Esamų perdavimo tinklų galios nepakaktų perduoti reikiamam el. energijos kiekiui. Reikėtų milžiniškų investicijų į tinklus. Visa tai kelis kartus kilstelėtų elektros kainas visiems vartotojams. Taip kad nebus jokio staigaus perėjimo prie elektromobilių. Perėjimas truks kaip minimum du dešimtmečius net ir išsivysčiusiose šalyse.
                Atsiradus juntamam transporto daliai elektromobilių (tarkim virš 5%), dalį gatvių galima pakišti po žeme su minimaliai ventiliacija. Elektrą gamins atominės elektrinės, vėliau — termobranduolinės elektrinės. Žinoma, tai bus ne rytoj ir ne poryt, o už 20-30 metų. Beje, Lietuvos premjeras A. Kubilius jau iškėlė viziją, kad iki 2020 metų Lietuvoje jau bus gaminami elektromobiliai. Plačiau — žurnale „Valstybė“.
                Su kitais teiginiais sutinku.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Tiesti autotunelius bus daug brangiau nei metro. Vienkelis metro tunelis - tai tik viena eismo juosta.

                  Comment


                    #29
                    @Wycka

                    Kad gamins, gerai, bet ar bent dalis produkcijos bus orientuota į vietos rinką? Jeigu užsienio kompanijos įkurs gamyklas, o jų gaminama produkcija iškeliaus, tai vargu, ar Lietuvoje žaibiškai išauks elektromobilių skaičius gatvėse.
                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment


                      #30
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tiesti autotunelius bus daug brangiau nei metro. Vienkelis metro tunelis - tai tik viena eismo juosta.
                      Tunelį nebūtinai reikia kasti. Kartais pakanka virš gatvės statyti namus, etc.; kaip pvz autotunelis Vilniuje, šalia parlamento.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #31
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Elektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia.
                        bet uztat isprestu tarshos ir bent jau pakenciamai triuksmo. o ka tu siulai vakaruose miestai turi ir gerai isvystyta metro ir ivaziavimo mokescius i miesto centra, bet kazkodel tarsa, triuksmas ir kamsciai miestu kasdienybe.

                        Comment


                          #32
                          Triukšmas išliks. Dabar naujų automobilių padangos kelia didesnį triukšmą nei variklis. Be to dėl pėsčiųjų saugumo transportas privalės iki atitinkamo lygio "triukšmauti".
                          O dėl Vakarų miestų - per mažai žmonių naudojasi VT. Dar daugiau persėstų į VT ir triukšmas bei taršą gatvėse sumažėtų.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O dėl Vakarų miestų - per mažai žmonių naudojasi VT.
                            O ka daryti, kad per daug naudotusi?

                            Comment


                              #34
                              Parašė John
                              Ko gero, sukurti dar geresnes VT sistemas ir riboti važinėjimą automobiliais. Kol kas pasaulyje, mano žiniomis, yra tik vienas miestas, kuris iš esmės įgyvendino tokią utopinę idėją - Singapūras. Ten mašinų labai mažai (mažiau, nei 150 automobilių 1000 žmonių), o VT tiesiog pasakiškas ir nebrangus.
                              Jei 150/1000 gaunasi 750 000 automobiliu 710km2 plote. Palyginimui Vilnius uzima 400 km2 ploto. Nezinau kiek Vilniuje automobiliu, bet isivaizduoju nedaugiau 100 000.

                              Comment


                                #35
                                jeigu kas antra vidutine seima 3 zmoniu turi vidutiniskai po viena automobili. dar matosi kieme kiek aiksteleje masinu ir kiek namu aplinkui.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  jeigu kas antra vidutine seima 3 zmoniu turi vidutiniskai po viena automobili. dar matosi kieme kiek aiksteleje masinu ir kiek namu aplinkui.
                                  Nukrypome nuo temos, bet maždaug 2001m. statistikos duomenimis kas trečia šeima turi asmeninį automobilį, + tarnybinis transportas.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė John
                                    Vilniuje pagal statistiką turėtų būti ne mažiau 250 000 automobilių.
                                    Tikriausiais neitrauke turguje stovinciu masinu. zinoma dar reiktu pasverti kiek ju i gatves isvaziuoja, bent jau Vilniuje darbo dienomis kiemu aikstelese puse masinu lieka stoveti.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė John
                                      Padariau nedidelę lentelę su veikiančiomis metro sistemomis Kinijoje (neskaičiuojant Taivano, Honkongo ir Macau). Panaši lentelė yra Wikipedijoje, bet ji smarkiai pasenusi ir neatspindi dabartinės situacijos. Nežinau, ar visa informacija pakankamai nauja, bet kadangi turiu tam tikslui sukūręs spreadsheet failą, atsiradus naujesnei ar tikslesnei informacijai, paveiklsiuką atnaujinsiu.
                                      O tai kam dubliuot informaciją? Ne paprasčiau wikipedijoj pataisyt?

                                      Comment


                                        #39
                                        Tai be abejo, bet žmonijai anaip geriau būtų

                                        Comment


                                          #40
                                          Vienas iš nedaugelio likusių - Daliano tramvajus







                                          Comment

                                          Working...
                                          X