Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Lincas kažkada yra minėjęs, kad "Busturas" pats nelabai nori turėti tvarkaraščius marsrutai.lt sistemoje (man tai daugiau nei keista). Šiaulių tvarkaraščių jau seniai reikia bendrame tinklapyje, bet jei Busturas nerodo iniciatyvos, tai kam tau, amiko, viską krautis ant savo pečių ? Entuziazmas- geras dalykas, bet gal nereikia visiškai nepalikti sau laisvo laiko ?
    Dabar „Busturas" šiek tiek kitaip kalba, bet tai dar tik pradžia. Žiūrėsim, kokie bus duomenų formatai, ar siųs pranešimus apie atsinaujinimus ir pan. Bet jei reikės rankomis vesti - turbūt teks atidėti kokiems 2 metams. Iš tiesų gaila, kad Lietuvoj taip sunku pasiekti tai, ko nori, ypač kai už tai nieko neprašai. Į Maršrutai.lt dar daugelis vežėjų žiūri kaip į lobistus, privatininkus, biznierius ir pan. Nors ta tinklapyje esanti reklama net nepadengia tinklapio išlaikymo išlaidų. Ką jau kalbėt apie pelną (nors jei pelno ir būtų, nematau, dėl ko tai turėtų būti blogai, juk Maršrutai.lt labai daug naudingo nuveikė. Sukūrė unikalų produktą, net ir Europos panašių svetainių yra tik vienetai).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.04, 18:23.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Sakai, Europoje vienetai. Tai prasukit ES mastu. Milijonieriais tapsite...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Sakai, Europoje vienetai. Tai prasukit ES mastu. Milijonieriais tapsite...
        Kiekvienas didmiestis jau turi susikūrę savo sistemą. Prasčiausiai atrodo DB .pdf formatu pateikiami tvarkaraščiai bei vis dar Lietuvoj miestuose naudojami .doc failai. Ten gal ir galima bandyt, bet ten, kur jau yra sukurtos sistemos, panašios kaip naudoja „Busturas", sunku įlįsti, nes įtartinai žiūrima į iš kažkokios Lietuvos apsireiškusius prašaliečius Beje, maršrutai.lt bandė Varšuvos ir Rygos tvarkaraščius skelbti puslapyje traffi.net, bet Varšuva apsigalvojo ir susikūrė savo sistemą, o Rygos nesuviliojo pasiūlymas.
        Žodžiu, kiekvienas įsistvėręs savo ir dar sako, kad jie - geriausi
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Lenkijoje yra gan prasta situacija. Tiesa, yra neblogų pavyzdžių, bet kai kurių miestų VT tvarkaraščiai pateikiami tragiškai.

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Galimybės kelios: jei į „Busturo" tinklapį keliamų tvarkaraščių duomenų formatas tinkamas ir maršrutai.lt, tai tiesiog tie patys failai įkeliami ir į maršrutai.lt duomenų bazę, o jei formatas netinka, tada bus galima bandyti programuoti ir padaryti, kad tiktų, arba jei visai nepavyks - dėti grafikus ranka man, nes „Busturas" ranka dvigubo darbo daryt nenori.
            Įdomiausia tai, kad „Busturas" tą kur kas prastesnę sistemą pirko, mokėjo pinigus, nors galėjo tiesiog pasinaudoti nemokamomis Maršrutai.lt paslaugomis. Galima sakyti - išmetė pinigus į balą.
            Geriausiai skamba: dėti grafikus ranka. Neįmanoma misija. Kiek man žinoma, tai eilučių būna tūkstančiai. Tai labai įdomu kokiu tempu reikia dirbti, kad galėtum visą informaciją sukelti laiku.
            O iš kur ištraukei, jog pirko ir mokėjo pinigus? Ją sukūrė Busturo programuotojas. Taigi nei pinigai išmesti į balą, nei ką
            Paskutinis taisė Lincas; 2010.11.04, 19:51.
            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              Parašė Lincas Rodyti pranešimą
              Geriausiai skamba: dėti grafikus ranka. Neįmanoma misija. Kiek man žinoma, tai eilučių būna tūkstančiai. Tai labai įdomu kokiu tempu reikia dirbti, kad galėtum visą informaciją sukelti laiku.
              O iš kur ištraukei, jog pirko ir mokėjo pinigus? Ją sukūrė Busturo programuotojas. Taigi nei pinigai išmesti į balą, nei ką
              Maniau pirko, nes panašu į „web'inę" „Piko" versiją.

              Per kiek laiko? Kauno rajono tvarkaraščius sukėliau per maždaug 1 mėn., iš viso apie 8000 eilučių. Dirbau naktimis, praleisdavau paskaitas. Buvau piktas, pavargęs, irzlus, su visais iš eilės pykausi ir t.t. Bet už tai dabar džiaugiuosi rezultatu, nors rajono savivaldybė man už tai net nepadėkojo.

              O trasas žemėlapyje nubraižiau per 9 mėn. Vienam maršrutui nubraižyt užtrukdavau nuo 3 iki 24 val. gryno laiko. Būčiau atlikęs greičiau, jei už tai būčiau gavęs algą + jei rajono savivaldybė bent jau būtų prisidėjusi ir pagelbėjusi dedant stoteles visokiuose kaimuose.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Maniau pirko, nes panašu į „web'inę" „Piko" versiją.

                Per kiek laiko? Kauno rajono tvarkaraščius sukėliau per maždaug 1 mėn., iš viso apie 8000 eilučių. Dirbau naktimis, praleisdavau paskaitas. Buvau piktas, pavargęs, irzlus, su visais iš eilės pykausi ir t.t. Bet už tai dabar džiaugiuosi rezultatu, nors rajono savivaldybė man už tai net nepadėkojo.

                O trasas žemėlapyje nubraižiau per 9 mėn. Vienam maršrutui nubraižyt užtrukdavau nuo 3 iki 24 val. gryno laiko. Būčiau atlikęs greičiau, jei už tai būčiau gavęs algą + jei rajono savivaldybė bent jau būtų prisidėjusi ir pagelbėjusi dedant stoteles visokiuose kaimuose.
                Kažkur dar ir laikraštyje rašė, kai pristatinėjo šią naujovę mieste. Na nežinau, bet manau tų eilučių yra tikrai daugiau nei 8tūkst. Na, nubraižyti tikrai nebūtų sudėtinga, nes maršrutai tikrai nėra ilgi, o ir važiavimo schemos nesudėtingos.
                www.autobusas.4l.lt +
                www.facebook.com/Autobusas4l

                Comment


                  Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                  Kažkur dar ir laikraštyje rašė, kai pristatinėjo šią naujovę mieste. Na nežinau, bet manau tų eilučių yra tikrai daugiau nei 8tūkst. Na, nubraižyti tikrai nebūtų sudėtinga, nes maršrutai tikrai nėra ilgi, o ir važiavimo schemos nesudėtingos.
                  Eilučių skaičių pasakiau ne iš lempos, bet pasižiūrėjęs į mano suvestus duomenis. Taigi kalbėjau apie Kauno rajoną.

                  Nesvarbu, kad maršrutai nėra ilgi, tai vis tiek užtruktų, juolabiau kad laiku aptekęs nesu
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Į Maršrutai.lt dar daugelis vežėjų žiūri kaip į lobistus, privatininkus, biznierius ir pan. Nors ta tinklapyje esanti reklama net nepadengia tinklapio išlaikymo išlaidų. Ką jau kalbėt apie pelną (nors jei pelno ir būtų, nematau, dėl ko tai turėtų būti blogai, juk Maršrutai.lt labai daug naudingo nuveikė. Sukūrė unikalų produktą, net ir Europos panašių svetainių yra tik vienetai).
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Sakai, Europoje vienetai. Tai prasukit ES mastu. Milijonieriais tapsite...
                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Kiekvienas didmiestis jau turi susikūrę savo sistemą. maršrutai.lt bandė Varšuvos ir Rygos tvarkaraščius skelbti puslapyje traffi.net, bet Varšuva apsigalvojo ir susikūrė savo sistemą, o Rygos nesuviliojo pasiūlymas.
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lenkijoje yra gan prasta situacija. Tiesa, yra neblogų pavyzdžių, bet kai kurių miestų VT tvarkaraščiai pateikiami tragiškai.
                    Šiaip gera mintis, amiko. Gal laikas neapsiriboti Lietuva, ir eiti plačiau — skelbti netoli Lietuvos esančių Latvijos ir Lenkijos miestų VT tvarkaraščius, pvz Daugpilis, Liepoja, Ventspilis, Jelgava, Suvalkai, Seinai, gal net Balstogė, Dobelė, Bauskė, Saldus, Aizputė, Aizkrauklė ir t.t., jeigu jau Ryga atsisako. Jeigu pasiteisintų, vėliau sektų Karaliaučius, Tilžė, Ragainė, Įsrūtis, Gumbinė, Gardinas, Lyda, Ašmena, Minskas, ir t.t.. Beje, gal nepakankamai išaiškinai, kad tiems miestas už VT tvarkaraščių skelbimą nieko nekainuoja ir nekainuos? O didesni puslapio lankytojų srautai atneš didesnes pajamas iš reklamos.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Manau, idėja išplėsti maršrutai.lt tikrai gera ir galimai pelninga. IT versle ikur kas paprasčiau, jei įkuri atitinkamą svetainę pirmas. Štai Google pirmi pradėjo siūlyti gigabaitines pašto dėžutes ir nors dabar daug kas siūlo, jau visi prie Gmail įpratę; panašiai su Youtube, Twitter ir dar daug kuo.

                      Jeigu būtų svetainė, kur būtų vienoje sistemoje įvairių miestų grafikai, galbūt ir tarpmiestiniai/tarptautiniai, keltai bei galimybės juos jungti (tarkime "Kaip nuvykti nuo Helsinkio XX gatvės į Vilniaus YY gatvę") - manau ji tikrai turėtų šansą išpopuliarėti. Aišku, ir darbo tam, kad iš to būtų galima gyventi, reikėtų įdėti daug, ir reklamą manau reikėtų užsakyti per Google Ad Words ir pan. (kai jau būtų išsamesnė svetainė).
                      Mano kelionių aprašymai/vadovai:
                      Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
                      Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina

                      Comment


                        Parašė Eskarpas Rodyti pranešimą
                        Manau, idėja išplėsti maršrutai.lt tikrai gera ir galimai pelninga. IT versle ikur kas paprasčiau, jei įkuri atitinkamą svetainę pirmas. Štai Google pirmi pradėjo siūlyti gigabaitines pašto dėžutes ir nors dabar daug kas siūlo, jau visi prie Gmail įpratę; panašiai su Youtube, Twitter ir dar daug kuo.

                        Jeigu būtų svetainė, kur būtų vienoje sistemoje įvairių miestų grafikai, galbūt ir tarpmiestiniai/tarptautiniai, keltai bei galimybės juos jungti (tarkime "Kaip nuvykti nuo Helsinkio XX gatvės į Vilniaus YY gatvę") - manau ji tikrai turėtų šansą išpopuliarėti. Aišku, ir darbo tam, kad iš to būtų galima gyventi, reikėtų įdėti daug, ir reklamą manau reikėtų užsakyti per Google Ad Words ir pan. (kai jau būtų išsamesnė svetainė).
                        Darbo ir dabar be galo daug įdėta. Daug kas nesimato paprastam vartotojui, nes tai sistemos vidiniai pakeitimai. Asmeniškai savo rankomis kėliau Kauno rajono grafikus, braižiau žemėlapyje trasas, užtrukau beveik 1 metus. Bet tai tik dėl to, kad ir šiaip esu užsiėmęs ir tai nėra nei mano darbas, nei pagrindė veikla.

                        Abejoju, ar Maršrutai.lt pavyks pasiekti neregėtų populiarumo viršumų, kadangi daugelis miestų jau dabar turi savo tvarkaraščių atvaizdavimo sistemas. Žinoma, maršrutai.lt pranašesnis galimybėmis, beeet taip jau yra, kad to, ką turi, dažniausiai nenorima atsisakyti dėl to, ką galbūt geriau galėtumei turėti... Na, nebent dubliuoti - skelbti ir esamomis priemonėmis, ir maršrutai.lt tinklapyje.

                        Apie užsienį reikėtų kol kas pasvajot, pirmiau reikia apimti bent Lietuvos didmiesčius, tada jau galvot apie tarpmiestinius vežėjus, po to - mažesnius miestus, vėliau gal ir tarptautinius įjungti būtų naudinga.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          O, pavyzdžiui, ar yra galimybė sujungti traukinių greičiausio maršruto paiešką su miestų autobusų/troleibusų maršrutais? Tuomet atsiras galimybė planuoti kelionę "nuo durų iki durų" netgi keliaujant į kitą miestą.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            O, pavyzdžiui, ar yra galimybė sujungti traukinių greičiausio maršruto paiešką su miestų autobusų/troleibusų maršrutais? Tuomet atsiras galimybė planuoti kelionę "nuo durų iki durų" netgi keliaujant į kitą miestą.
                            Tokie ir yra maršrutai.lt planai. Bet iki to dar reikia palaukti. Pirmiausia, traukiniams reikia nubraižyti trasas žemėlapyje, o tada jau bus galima. Trasas braižau aš, dabar atlikta apie 10 proc. Baigsiu iki pavasario tikėkimės. Nebent užnervins pasaulis ir iš jo sugalvosiu pasitraukt
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Amiko - jo, turiu tinklapį, ne vienam esu parašęs PHP kodą, sudaręs SQL duomenų bazę, tai suprantu, kad daug darbo akivaizdžiai nesimato vartotojui. Ką turėjau omenyje - kad plėtra pareikalautų dar daugiau darbo.

                              O kai sakiau, kad maršrutų svetainė galėtų išpopuliarėti plačiau, tai turėjau omenyje, kad ji galėtų ir dubliuoti kitas svetaines. Tiesiog kaip norėdamas vaizdo įrašo eini į youtube, o naujienų - į delfi, tai ir tokią svetainę, su žinomu interfeisu, daug kas pasirinktų, tarkime, vykdami į kitą miestą, užuot ieškoję to miesto viešojo transporto svetainės ir mokęsi dirbti su juos interfeisu.

                              Šiaip nemažai garsių svetainių prasidėjo kaip asmeniniai laisvalaikio projektai. Tik, aišku, jeigu pradedi tuo užsiimti ilgai, tai ir tampa darbu, o nebe hobiu. Čia labiau buvo mintys-pastebėjimai, aišku, kokia bus maršrutai.lt ateitis priklauso tik nuo svetainės kūrėjų :-) .
                              Mano kelionių aprašymai/vadovai:
                              Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
                              Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Tokie ir yra maršrutai.lt planai. Bet iki to dar reikia palaukti. Pirmiausia, traukiniams reikia nubraižyti trasas žemėlapyje, o tada jau bus galima. Trasas braižau aš, dabar atlikta apie 10 proc. Baigsiu iki pavasario tikėkimės. Nebent užnervins pasaulis ir iš jo sugalvosiu pasitraukt
                                Tai juk traukiniams trasos jau nubraižytos yra...

                                Beje, ar nėra planų jungtis su kokiu žinomu Lietuvos įmonių paieškos tinklalapiu? Tuomet keleivis galės planuoti maršrutą, "Greičiausio maršruto" sistemoje įvesdamas kad ir tiesiog įmonės (kuri yra tinklalapio duomenų bazėje) pavadinimą. Ar tu tokią idėją laikytum "monopolininkų reklama" ?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Ką visa tai turi bendro su Šiaulių visuomeniniu transportu?

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tai juk traukiniams trasos jau nubraižytos yra...

                                    Beje, ar nėra planų jungtis su kokiu žinomu Lietuvos įmonių paieškos tinklalapiu? Tuomet keleivis galės planuoti maršrutą, "Greičiausio maršruto" sistemoje įvesdamas kad ir tiesiog įmonės (kuri yra tinklalapio duomenų bazėje) pavadinimą. Ar tu tokią idėją laikytum "monopolininkų reklama" ?
                                    Traukiniams trasos nenubraižytos. Traukiniai tiesiomis linijomis ir kampais nevažinėja, atidžiau pasižiūrėk į žemėlapį

                                    Jungti su Lietuvos įmonių paieška minčių yra, bet pirmiau, manau, reikia susitvarkyti iki galo viską. Dar tobulėti yra daug kur ir bent jau 2 metus maršrutai.lt komanda bus labai užsiėmę tinklapyje esančios informacijos pateikimo tobulinimais + duomenų bazės plėtimu. Konkrečių planų yra, tik ne viską noriu atskleisti. Tebūnie staigmena mūsų fanams

                                    Noriu atkreipti dėmesį, kad maršrutai.lt atsinaujina nuolatos ir kas mėnesį pasiūlo vis po naujovę http://marsrutai.lt/forum/default.aspx?g=topics&f=1
                                    Žinant, kad už tai pelno neturime, mus reikėtų nešioti ant rankų
                                    Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                    Ką visa tai turi bendro su Šiaulių visuomeniniu transportu?
                                    Tai, kad į maršrutai.lt planuojama įjungti Šiaulių VT tvarkaraščius. Vėliau liaudis susidomėjo šiuo tinklapiu ir taip išsivystė diskusija.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Traukiniams trasos nenubraižytos. Traukiniai tiesiomis linijomis ir kampais nevažinėja, atidžiau pasižiūrėk į žemėlapį ...
                                      Žemėlapyje truksta "Oro uostas" stoteles.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Žemėlapyje truksta "Oro uostas" stoteles.
                                        Dėkui. Bet trūksta ir daugiau, kol kas jos sudėtos pagal vietovės vardą.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Sveiki, tai sakykit kaip einasi reikalai su tvarkaraščiais maršrutailt puslapyje?
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X