Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gintaras663
    replied
    grafikai tragiški o tai kaip čia nevažiuoja piko ir dienos metu....?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo, kad pramonės parke, be mano jau rodytų dviejų stotelių, bus dar keturios naujos VT stotelės. Jei jas taip galima pavadinti.... :) Ametistai, jei manėte, kad stotelės F. Vaitkaus gatvėje įrengtos "labai taupiai", tai šių stotelių atveju, labiau sutaupyti turbūt nebeįmanoma :).

    Taigi, pirmosios dvi, P. Motiekaičio gatvėje. Stotelių pavadinimai bus tokie bus patys: "Petro Motiekaičio".



    Ir antroji. Prie šių dviejų stotelių nėra nė gyvos dvasios, jos pastatytos visiškoje dykvietėje, jose absoliučiai niekas nelips. Nesuprantamas sprendimas. Yra vienintelis variantas: šalia šių stotelių, visai neseniai, buvo nugriautas pastatas, Galbūt ten prasidės statybos ir atsidarys dar vieno įmonė, kito paaiškinimo neturiu.



    Stotelės F. Vaitkaus gatvėje gavo pavadinimus: "Pramoninio parko" (keista, kodėl jų nepavadino "industrinio parko'. Juk šis varintas labai dažnai naudojamas savivaldybės pranešimuose, nors turime ir lietuvišką žodį - pramonė.)



    Ant vienos stotelės atsirado ir tvarkaraštis (bent kol kas, tik ant vienos iš šešių :))



    Ir dar dvi stotelės, Pročiūnų gatvėje (stotelių pavadinimai tokie patys - "Pročiūnų"). Tikimybė, kad šiose stotelėse kažkas lips, yra, šalia veikia kelios įmonės.



    Ir antroji



    Tai tiek naujienų :).

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Galbūt galėtum parodyti žemėlapyje šitų stotelių vietas?
    Čia ir čia

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tikrai nustebčiau jei ten atsirastų šaligatviai ar įvažos. Pramonės parko infrastruktūra įrengta labai netoliaregiškai, o tam kad dabar ten atsirastų šaligatviai ar pėsčiųjų takai turbūt prireiktų stebūklo :) (ypač turint omenenyje finansinę Šiaulių padėtį, kai miestas beveik nieko negali sau leisti......). Taigi, naujųjų įmonių darbuotojams išlipus iš autobusų teks eiti tiesiog gatve, tiesa, automobilių eismo ten beveik nėra (bent kol kas).
    Galbūt galėtum parodyti žemėlapyje šitų stotelių vietas?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gera naujiena: didelė tikimybė, kad Šiaulių gatvėse liks mažiau "lavonų".

    Jei Taryba pritars, miestas turės modernių autobusų

    Šiaulių miesto taryba spręs, ar mieste riedės dešimt modernių autobusų. Viešajam transportui atnaujinti prireiks 1,5 milijono litų iš savivaldybės biudžeto. Taryba svarstys, ar skirti lėšų naujiems autobusams pirkti.

    Bendrovė „Busturas“ įsipareigojo per penkerius metus 70 senų autobusų pakeisti modernesniais. Todėl kitąmet bendrovė tikisi įsigyti 10 naudotų žemagrindžių miesto tipo autobusų. 8-11 metų senumo transporto priemones įsigyti pasiūlė kaimyninė Latvija.

    „Toks pasiūlymas gautas iš draugiško miesto – Jelgavos. Jeigu miesto taryba patvirtins, bus skelbiamas konkursas, kur galės dalyvauti visi norintys“, – sakė UAB „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas. Miesto taryba spręs, ar iš savivaldybės biudžeto skirti lėšų bendrovei „Busturas“. Dešimčiai autobusų įsigyti prireiks 1,5 milijono litų. Viešasis transportas būtų atnaujintas per dvejus metus.

    Naudoto autobuso kaina gali siekti iki 200 tūkst. Lt.
    http://etaplius.lt/jei-taryba-pritar...erniu-autobusu

    Turbūt kalba eina apie Mettal minėtus Mercedes-Benz O530 Citaro. Tai būtų tikrai neblogas Busturo technikos atnaujinimas. Tik įdomu kaip Busturui seksis vykdyti savo skelbiamus įsipareigojimus ir per penkerius metus pakeisti net 70 senų autobusų.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Stotelės įrengtos tinkamai, bet labai taupiai: be įvažų, o, svarbiausia, kol kas nesimato ir šaligatvio. Tai kaip į tą stotelę papulti? Arba trypti pievelę (palijus - klampoti), arba eiti važiuojamąja dalimi.
    Tikrai nustebčiau jei ten atsirastų šaligatviai ar įvažos. Pramonės parko infrastruktūra įrengta labai netoliaregiškai, o tam kad dabar ten atsirastų šaligatviai ar pėsčiųjų takai turbūt prireiktų stebūklo :) (ypač turint omenenyje finansinę Šiaulių padėtį, kai miestas beveik nieko negali sau leisti......). Taigi, naujųjų įmonių darbuotojams išlipus iš autobusų teks eiti tiesiog gatve, tiesa, automobilių eismo ten beveik nėra (bent kol kas).

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Stotelės įrengtos tinkamai, bet labai taupiai: be įvažų, o, svarbiausia, kol kas nesimato ir šaligatvio. Tai kaip į tą stotelę papulti? Arba trypti pievelę (palijus - klampoti), arba eiti važiuojamąja dalimi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pramonės parke, F. Vaitkaus gatvėje, baigiamos įrengti VT stotelės, pro kurias nuo rugsėjo 1 d. pradės važiuoti 1-ojo ir 9-ojo maršrutų autobusai.



    Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.31, 17:05.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kaip ir spėjau, maršrutai bus pakeisti dėl naujų įmonių įsikūrimo pramonės parke.

    Keisis autobusų maršrutai

    Nuspręsta pakeisti 1 ir 9 Šiaulių miesto autobusų maršrutus. Kadangi Pramonės parke veiklą pradėjo dvi naujos įmonės, siekiama pagerinti susisiekimo sąlygas ten dirbantiems šiauliečiams. Nuo rugsėjo 1-osios darbuotojai galės minėtų maršrutų autobusais važiuoti į Pramonės parką.
    http://etaplius.lt/keisis-autobusu-marsrutai

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl perleidžia dar gan naujus, negi jie tokie turtingi, kad tokie jau per prasti? :)
    Tiesiog šalia Jelgavos yra AmoPlant, kur surinkinėjami autobusai. Tas pats buvo ir su vilnietiškomis Noge.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl perleidžia dar gan naujus, negi jie tokie turtingi, kad tokie jau per prasti? :)

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Per kiek laiko bus atvežti šie Citaro į Šiaulius iš Jelgavos?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tie 9 autobusai iš Jelgavos - 100% Mercedes-Benz O530 Citaro, kurių Jelgavoje ir yra 9. 10-as nuomojamas Dobelės autobusų parkui. Sąrašas Fotobuse: http://fotobus.msk.ru/list.php?loid=1957&mid=796

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Straispnyje apie naująjį Castrosua Tempus Hybrid buvo užsiminta ir apie tolimesnį Busturo technikos atnaujinimą. Gal liks mažiau "lavonų"......

    Šiauliuose pasirodė naujas modernus ir brangus autobusas

    Bendrovė „Busturas“ šiandien oficialiai pristatė ir pirmajai darbo dienai į miestą išleido naują hibridinį, elektra varomą autobusą. 1,5 mln. litų vertės, 11 metrų ilgio transporto priemonę Šiaulių miestui nupirko Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondas. Rugpjūčio pabaigoje laukiama iš Ispanijos atplauksiančių dar aštuonių dujinių autobusų.
    Svarbiausia dalis:

    Rugpjūčio pabaigoje gavusi likusius aštuonis autobusus, per šiuos metus bendrovė „Busturas“ bus gavusi jau dvylika naujų autobusų. Dar devynis iš Jelgavos planuoja pirkti savivaldybė.
    http://etaplius.lt/siauliuose-pasiro...ngus-autobusas

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Bet žinau, kad vairuotojai nepriima 50, 100, 200, 500 Lt. kupiūrų atsakydami, kad neturės iš ko grąžos atiduoti. Ne vieną kartą teko pakeisti vairuotojų tūrimas stambesnes kupiūras litų į smulkesnes litų į kupiūras.
    Draudimas, prašymas ir neturėjimas yra visai skirtingos situacijos, skirtingos aplinkybės. Dabar kalbama ne apie tai, kad neturi grąžos.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ir vėl tu, kaip visada, iškraipai informaciją.
    VVT transporto priemonėse yra lipdukai, kuriuose yra prašoma už bilietus atsiskaityti nestambiomis kupiūromis. T.y. ten parašyta "prašytume". Jokios prievolės, tik prašymas.
    Bet žinau, kad vairuotojai nepriima 50, 100, 200, 500 Lt. kupiūrų atsakydami, kad neturės iš ko grąžos atiduoti. Ne vieną kartą teko pakeisti vairuotojų tūrimas stambesnes kupiūras litų į smulkesnes litų į kupiūras.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.
    Ir vėl tu, kaip visada, iškraipai informaciją.
    VVT transporto priemonėse yra lipdukai, kuriuose yra prašoma už bilietus atsiskaityti nestambiomis kupiūromis. T.y. ten parašyta "prašytume". Jokios prievolės, tik prašymas.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

    Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.
    Kai kurie vairuotojai yra mano draugai. O kaip keleiviui trūksta tik 365 d. bilieto.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.
    Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

    Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Bet tai yra ir turi būti TIK prašymas, bet ne draudimas. Jei draudimas - tuomet tai prieštarauja Lietuvos Respublikos Pinigų įstatymui.

    Jei VT įmonės nori palengvinti vairuotojų darbą, tuomet tegul transporto priemonėse įrengia aparatus, į kuriuos įdedami pinigai, o ne duodami vairuotojui į rankas, kaip tai įprasta kitose valstybėse.

    Tamsta ginate vežėjų ar keleivių interesus?
    Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.

    Komentuoti:

Working...
X