Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Viešasis transportas Baltarusijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [BY] Viešasis transportas Baltarusijoje

    Visą Minsko viešąjį transportą valdo valstybinė įmonė “Minsktrans” (ДП «Минсктранс») http://www.minsktrans.by/

    Autobusai


    Mieste yra apie 170 miesto autobusų maršrutų, kuriuos aptarnauja 6 autobusų parkai. Jų darbo laikas nuo maždaug 5:30-6:00 iki 0:30-2:00. Dauguma maršrutų piko metu būna labai apkrauti. Išskirtinis maršrutas yra 100-asis, nes jis beveik visoje maršruto trasoje dubliuoja metro liniją, bet yra neįtikėtinai apkrautas visą dieną (net ir vėlai vakare). Juo kasdien važinėja tik ilgi autobusai MAZ-105, o intervalas gali siekti vos 2-3 min. piko metu, ir net 7-10 min. nuo 20:00 iki 1:00!
    Visi miesto autobusai yra MAZ markės. Ikarusų jau nebeliko. Vienintelė išimtis miesto maršrutuose yra Mercedes-Benz O345G, kuris važiuoja keletą reisų per dieną 522 ekspresiniu maršrutu.
    MAZ-103


    Visai neseniai pradėti gaminti “patobulinti” autobusai


    MAZ-104C šio modelio autobusai yra labiau skirti priemiesčio maršrutams.


    MAZ-105


    MAZ-107


    MAZ-203 žemagrindė MAZ-103 versija


    MAZ-206 vienas iš dviejų mano tik per langą matytų midi klasės autobusų


    MAZ-152 priemiestinis-tolimųjų reisų autobusas. Tokie dažnai pasirodo ir Lietuvoje.


    MAZ-256 Druskininkams ir Visaginui jau pažįstamas autobusiukas. Tokie, kaip ir MAZ-152 miesto maršrutuose nedirba.


    Kažkokios įmonės PAZ. Kiek teko juos matyti, jie visi būna užsakyti arba tarnybinai.
    Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.23, 19:08. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą; atsirado MAZ-107 foto
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    #2
    PAZ-4230 atsinaujinęs PAZas. Šitie dažniausiai būna priemiestyje arba važinėja užsakomais reisais.


    Neman-52012 pagrindinis priemiesčio maršrutų autobusas


    MAN SG242 gana retas atvejis Baltarusijoje – vakarietiškas autobusas. Tokių Minske yra apie 3 vnt.


    Dar vienas tarnybinis autobusas – LAZ. Vienintelis mano matytas važiuojantis LAZas.


    Ikarus-260 su 2-ojo autobusų parko išrasta durų modifikacija


    Stebėtinai populiarus Baltarusijoje, bet neregėtas Lietuvoje – Otomarsan (Mercedes-Benz O303)


    Tai, kas, dėkui Dievui, iki mūsų dar neatkeliavo – Zhong Tong LCK6900H "Catch" iš Kinijos


    Ikarus-280 Techninė pagalba su dar sovietiniais numeriais


    KAVZ markės autobusas, vežiojantis darbininkus, rekonstruojančius tramvajaus bėgių atkarpą.
    Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:06. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #3
      Troleibusai

      Minske yra 63 troleibusų maršrutai, kuriuos aptarnauja 4 parkai. Darbo laikas yra toks pats kaip ir autobusų – 5:00-1:00. Populiariausi maršrutai yra 33 ir 53. 33-as važiuoja mažiausiu interval – 2-3 min. piko metu. 53-as šiek tiek rečiau, bet tai yra pats ilgiausias miesto maršrutas.
      Beveik visi troleibusai yra pagaminti Baltarusijoje – išimtis yra 1 ZiU-682, išlikęs kaip muziejinis eksponatas bei 4 vnt. TrolZa-6205.
      АКСМ 101 jau nykstanti rūšis. Skleidžiamas garsas primena Škoda 14Tr ir 9Tr derinį.


      Vienas jų jau iškeliauja kažkur iš 2-ojo parko...


      Белкоммунмаш 201(Belkomunmaš/BKM) taip pat pamažu nyksta.


      Белкоммунмаш 213 beveik visi sudvejinti troleibusai yra šio modelio.


      Белкоммунмаш 221 MAZ ir BKM mišinys


      Белкоммунмаш 321 dažniausiai pasitaikantis egzempliorius.


      Белкоммунмаш 333 prailginta 321-ojo versija. Kol kas jų yra tik 29.
      Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:06. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        #4
        Белкоммунмаш 420 labai įdomios ir originalios konstrukcijos mašina






        МAZ-103Т


        ТролЗа-6205.02 [62050В] labai retai išvažiuoja iš 5-ojo parko teritorijos


        Išvažiuojant iš kiekvieno parko ir galinės stotelės, nuo kontaktinio tinklo yra nukarę laidai, kurie brauko per išvažiuojančius troleibusus. Tai yra skirta tam, kad laiku būtų aptikti elektros nuotėkiai.
        Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:07. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          #5
          Tramvajai

          Tramvajų tinklas mieste nėra labai išvystytas – tėra tik 8 pagrindiniai ir 2 papildomi/dubliuojantys maršrutai, aptarnaujami 1 depo. Nepaisant to, iš galinės stotelės piko metu tramvajai išvyksta kas minutę.
          Oficiali tramvajų maršrutų schema


          Белкоммунмаш 60102 pagrindinė visos sistemos sudedamoji dalis (kaip Vilniuje Škoda 14Tr)


          Tatra T6B5




          DWM GT8M (Duewag) 1969 m. (!) gamybos vokiškas tramvajus. Liko 6 iš 10 buvusių vienetų.




          Белкоммунмаш 843 Naujausias ir moderniausias baltarusiškas tramvajus. Kol kas yra pagamintas tik 1 egzempliorius.


          Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:08. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #6
            УКВЗ 71-608К perdarytas į vagoną-dozatorių; stovi rekonstruojamoje bėgių atkarpoje.


            РВЗ-ДЭМЗ perdarytas į kraną-platformą.




            Rekonstruojama atkarpa Валгаградская-Зялены Луг


            Mikroautobusai

            Dauguma mikroautobusų aptarnauja valstybinė įmonė, ta pati, kuri valdo ir autobusų, troleibusų, tramvajų ir metro sistemas. Maršrutų yra virš 50, tikslų skaičių pasakyti sunku. Mikroautobusai skirti aptarnauti kai kuriuos priemiestinius kaimus ir kryptis, kuriomis kitu transportu reikėtų važiuoti su persėdimais. Kai kuriuose maršrutuose pasitaiko privačių vežėjų, bet jų nėra daug. Maršrutų numeracija keturženklė – 1***-T arba 2***-T.
            Privataus vežėjo Ford Transit


            Valstybinės įmonės mikroautobusas MB Sprinter, skirtas labiau tarnybiniams reisams


            Pagrindiniai mikroautobusai – ГАЗ-3221 (GAZ, Gazel)…


            … ir ne toks jau “mikro” – Радзимич А0921 (Radzimič)
            Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:08. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #7
              Metropolitenas

              Minske yra 2 metro linijos, kurias aptarnauja 2 depai. Viso yra 25 stotys, o dar 3 statomos (į pietvakarius nuo Institut Kultury (Институт Культуры) – Gruševka (Грушевка) – Michalovo(Михалово) – Petrovščina(Петровщина). Visos stotys viena nuo kitos praktiškai nesiskiria, net ir naujausia, 2007 m. lapkritį atidaryta stotis Uručjė (Уручье) atrodo kaip 1990-1992m. krizės metu atidaryta...
              Tipinis dizainas – stotis Avtozavodskaja (Автозаводская, Аўтазаводская (kirtis ant O raidės))




              Darbo laikas – 5:30-1:00. Piko metu intervalas tarp traukinių – 2-3 min., vakare iki pat uždarymo – 8-10 min., poilsio dienomis – 4-5 min.

              Bilietai ir tvarkaraščiai

              Tokie detalūs tvarkaraščiai, kuriuos mes įpratę matyti pasitaiko gana retai. Visur rašoma tik darbo pradžia, pabaiga, inervalas skirtingu paros metu. Jeigu intervalas visos dienos metu yra didesnis nei 15 min., tai turi būti iškabintas detalus tvarkaraštis. Deja tų detalūs yra ne visur, kur reikia. Pasitaiko ir tokių atvejų, kad kiekvienoje stotelėje yra grafikas kas 5-10 min. Kursuojančiam troleibusui (62 maršrutas).


              Bilietų kainos visoje Baltarusijoje yra labai mažos. Kaina perkant kioske pas konduktorių, kurie yra daugomoje transporto priemonių – 600 rublių (1 LTL = 1110 BYR), pas vairuotoją – 650 rublių. Už važiavimą ekspresiniais autobusais reikia mokėti 900 rublių. Lengvatinių bilietų nėra (panaikinti 2007 m.). Galima įsigyti ir mėnesinį bilietą kiekvienai transporto rūšiai (autobusas, autobusas+autobusas ekspresas, troleibusas, tramvajus, metro) atskirai arba jų deriniams. Yra ir dekadiniai (10 dienų) bilietai, galiojantys einamojo mėnesio 1-10, 11-20, 20-30/31 dienomis. Tokio bilieto pavyzdys:


              Mėnesinius ir dekadinius bilietus galima įsigyti ne tik kioske, bet ir pas vairuotoją ar konduktorių. Mėnesinis bilietas autobusui(+ ekspresai), troleibusui, metro ir tramvajui kainuoja apie 43 000 rublių. Be to, kaip ir Vilniuje, važiavimų skaičius antžeminiu transportu yra neribotas, o metro berods 8 važiavimai (įėjimai) per dieną.
              Metro bilietas


              Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.19, 21:08. Priežastis: Pridėti tarpai prieš nuotraukos aprašymą
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #8
                Ačiū už pastangas ir puikų reportažą
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #9
                  Белкоммунмаш 420 berods vardą turi, jeigu neklystu, "Vytautas"
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    #10
                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                    Белкоммунмаш 420 berods vardą turi, jeigu neklystu, "Vytautas"
                    Teisingai, turi tokį. Tik nežinau, ką pats Vytautas pasakytų jį pamatęs
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #11
                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Visą Minsko viešąjį transportą valdo valstybinė įmonė “Minsktrans” (ДП «Минсктранс») http://www.minsktrans.by/

                      Autobusai


                      Mieste yra apie 170 miesto autobusų maršrutų, kuriuos aptarnauja 6 autobusų parkai. Jų darbo laikas nuo maždaug 5:30-6:00 iki 0:30-2:00. Dauguma maršrutų piko metu būna labai apkrauti. Išskirtinis maršrutas yra 100-asis, nes jis beveik visoje maršruto trasoje dubliuoja metro liniją, bet yra neįtikėtinai apkrautas visą dieną (net ir vėlai vakare). Juo kasdien važinėja tik ilgi autobusai MAZ-105, o intervalas gali siekti vos 2-3 min. piko metu, ir net 7-10 min. nuo 20:00 iki 1:00!
                      Visi miesto autobusai yra MAZ markės. Ikarusų jau nebeliko. Vienintelė išimtis miesto maršrutuose yra Mercedes-Benz O345G, kuris važiuoja keletą reisų per dieną 522 ekspresiniu maršrutu.
                      MAZ-103
                      Atvaizdas


                      Visai neseniai pradėti gaminti “patobulinti” autobusai
                      Atvaizdas


                      MAZ-104C šio modelio autobusai yra labiau skirti priemiesčio maršrutams.
                      Atvaizdas


                      MAZ-105
                      Atvaizdas


                      MAZ-107
                      Deja kažkaip nepavyko nufotografuoti šio triašio autobuso, todėl duodu nuorodą, kur yra daug šio modelio autobusų nuotraukų - http://www.fotobus.msk.ru/list.php?mid=197
                      MAZ-203 žemagrindė MAZ-103 versija
                      Atvaizdas


                      MAZ-206 vienas iš dviejų mano tik per langą matytų midi klasės autobusų
                      Atvaizdas


                      MAZ-152 priemiestinis-tolimųjų reisų autobusas. Tokie dažnai pasirodo ir Lietuvoje.
                      Atvaizdas


                      MAZ-256 Druskininkams ir Visaginui jau pažįstamas autobusiukas. Tokie, kaip ir MAZ-152 miesto maršrutuose nedirba.
                      Atvaizdas


                      Kažkokios įmonės PAZ. Kiek teko juos matyti, jie visi būna užsakyti arba tarnybinai.
                      Atvaizdas



                      Gali labai nesidziaugti grazia siu autobusu isvaizda. Man teko stoveti maskvos muitineje salia apynaujo baltarusu gamybos vilkiko MAZ-MAN. Galiu pasakyti tik tiek ,kad ju naujas( dar nebuvo net metu) vilkikas atrode tragiskai palyginus su 4 metu vilkiku scania. iSPUDIS BUVO TOK,KAD SCANIA BEVEIK NAUJA,O TAS maz-man KOKIU 10 METU SENUMO. VISAS PERKRYPES,PEDALAI GELEZINIAI,visokie mygtukai tokio dizaino kaip nuo stalino laiku, pilni bardaciokai visokiu irankiu ir detaliu,kuriu gali prisireikti kelyje,visas vilkikas dvokia kazkur pratekancia saliarka ir t.t. Tai scania ,tuscia,be jokiu irankiu,stovinti tiesiai su blizganciais dazais,uzsivedanti po pirmo raktelio pasukimo,sulyginus su tuo maz-man atrode kaip ateivis is kitos planetos. Isvada: baltarusai kaip gamino suda taip ir tebegamina ir jokios uzsienio investicijos,jokia uzsienio inzinieriu pagalba jiems nepades. Tautos mentalitetas yra rusiskas ir viska sten buvo yra ir manau ateityje bus tik rusiskos kokybes.

                      Comment


                        #12
                        Белкоммунмаш 221 MAZ ir BKM mišinys
                        Cia yra grynas БКМmas, o mazo tiktai kebulas ir tai kuris buvo surinktas Belkomunmase!

                        Comment


                          #13
                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Gali labai nesidziaugti grazia siu autobusu isvaizda. Man teko stoveti maskvos muitineje salia apynaujo baltarusu gamybos vilkiko MAZ-MAN. Galiu pasakyti tik tiek ,kad ju naujas( dar nebuvo net metu) vilkikas atrode tragiskai palyginus su 4 metu vilkiku scania. iSPUDIS BUVO TOK,KAD SCANIA BEVEIK NAUJA,O TAS maz-man KOKIU 10 METU SENUMO. VISAS PERKRYPES,PEDALAI GELEZINIAI,visokie mygtukai tokio dizaino kaip nuo stalino laiku, pilni bardaciokai visokiu irankiu ir detaliu,kuriu gali prisireikti kelyje,visas vilkikas dvokia kazkur pratekancia saliarka ir t.t. Tai scania ,tuscia,be jokiu irankiu,stovinti tiesiai su blizganciais dazais,uzsivedanti po pirmo raktelio pasukimo,sulyginus su tuo maz-man atrode kaip ateivis is kitos planetos. Isvada: baltarusai kaip gamino suda taip ir tebegamina ir jokios uzsienio investicijos,jokia uzsienio inzinieriu pagalba jiems nepades. Tautos mentalitetas yra rusiskas ir viska sten buvo yra ir manau ateityje bus tik rusiskos kokybes.
                          Aš ir nesidžiaugiu tuo. Teko savo kailiu pajusti, ką reiškia važiuoti 105-u MAZu kepinant saulei ir su įjungtu šildymu. Baltarusijoje tai yra įprasta ir mes tuo galime stebėtis lygiai taip pat, kaip stebėtųsi kokie vokiečiai, pamatę mažųjų Lietuvos miestų transportą, kur dar yra PAZ, LAZ ir bala žino koks antikvariatas iš Švedijos.
                          Patys MAZai subyra jau po 5 metų naudojimo ir juos reikia keisti. O kur dar ta "ekologija" iš išmetamojo vamzdžio, kurios Lietuvoje kol kas neregėjau - didžiulis juodų dūmų debesis. Ir ko gi čia stebėtis - variklis tai labai panašus į Ikarusų 260, 280 ir t.t. (Renault ar koks ten).
                          Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                          Cia yra grynas БКМmas, o mazo tiktai kebulas ir tai kuris buvo surinktas Belkomunmase!
                          Na tai pats jau prieštarauji sau: "grynas БКМmas" - "MAZo kėbulas". Vis tiek gi jis turi MAZo elementų, todėl ir yra mišinys. Kažkas per vidurį tarp MAZ-103T ir BKM-321.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.22, 23:02.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #14
                            Varikliai turbut baltarusiski, MAZ. Renault gal siulo kaip opcija.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Varikliai turbut baltarusiski, MAZ. Renault gal siulo kaip opcija.
                              Jei kalba eina apie MAZ autobusus tai jose itasyti MERCEDES RENAULT arba DEUTZ varykliai atitinkancio ekologinio eurostandarto.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                Jei kalba eina apie MAZ autobusus tai jose itasyti MERCEDES RENAULT arba DEUTZ varykliai atitinkancio ekologinio eurostandarto.
                                Jų garsas primena Ikaruso, todėl greičiausiai bus Renault. O ekologinis standartas, deja, išsilaiko tik pirmus metus, o po to jau tampa EURO 0.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Be to tokia santvarka neužtikrina gaminių kokybės, dabar atsakykit jeigu jums pasiųlytų už tą pačią kainą baltarusišką MAZ ir pavyzdžiui švedišką VOLVO kurį pirktumėtę ? Turbūt VOLVO, o kodėl? Dėl kokybės...
                                  O gal – Švediška kokybė už baltarusišką kainą? Gi ir po šiai dienai BTSR pagaminti MAZ sėkmingai važinėja ir genda taip pat, kaip ir VOLVO. O vat Švedai vargiai galės pasiūlyti Švedišką kokybę už baltarusišką kainą.

                                  Po Vilnių važinės baltarusiškas troleibusas „Vytautas“

                                  Na, tariamieji Lietuvos patriotai turėtų atsigulti skersai tiesiog ant važiuojamosios dalies, kad prorusiško diktatūrinio režimo išgimdyta supuvusi baltarusiška technika net centimetro nepajudėtų ant šventos Lietuvos žemės.
                                  Paskutinis taisė Combat; 2010.06.24, 00:44.
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    #18
                                    [QUOTE=Combat;446855]O gal – Švediška kokybė už baltarusišką kainą? Gi ir po šiai dienai BTSR pagaminti MAZ sėkmingai važinėja ir genda taip pat, kaip ir VOLVO. O vat Švedai vargiai galės pasiūlyti Švedišką kokybę už baltarusišką kainą.

                                    QUOTE]

                                    Stai tas tavo paryskintas teiginys ,tai visiskai ''lauztas is pirsto'' ir net istoli neatitinkantis tikroves.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                      O gal – Švediška kokybė už baltarusišką kainą? Gi ir po šiai dienai BTSR pagaminti MAZ sėkmingai važinėja ir genda taip pat, kaip ir VOLVO. O vat Švedai vargiai galės pasiūlyti Švedišką kokybę už baltarusišką kainą.
                                      Švediška kokybė perkama ir už švedišką kainą, o dabar pasakyk kiek parduotum su šūkiu "baltarusiška kokybė-už švedišką kainą" ?

                                      Comment


                                        #20
                                        Po Vilnių važinės baltarusiškas troleibusas „Vytautas“

                                        Man ši antrašė skamba taip pat kvailai kaip pvz

                                        Paryžiuje bus pardavinėjamas lietuviškas alus „Napoleonas“

                                        arba

                                        Romoje parduotuvių lentynose pasirodys lietuviška degtinė „Garibaldis“

                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X