Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VSG] Visagino viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VSG] Visagino viešasis transportas

    Apie Visagino miesto viešąjį transportą.

    Į Visaginą atvažiavau traukiniu iš Turmanto. Nuo stoties iki miesto yra maždaug 1 km. Kursuoja miesto autobusas. Jo tvarkaraštis yra suderintas su iš Vilniaus atvykstančiais ir į Vilnių išvykstančiais traukiniais, tačiau ne visais. Todėl į miestą teko eiti per mišką pėsčiųjų taku.

    "Viešasis transportas" mieste mane pritrenkė!

    Visagino miesto transporte klesti visiškas išsigimęs laukinis kapitalizmas.

    Miesto gatvėmis vienu žiediniu maršrutu (Taikos pr. – Energetikų g, - Jaunystės g. – Santarvės g. – Parko g. – Kosmoso g. – Taikos pr.) keleivius veža taksi automobiliai.

    Tai įvairūs mikroautobusai, turintys 6-8 sėdimas vietas keleiviams. T.y. tiek, kiek gali būti taksi automobilyje. Visi šie mikroautobusai yra su taksi numeriais ir kitais taksi skiriamaisiais ženklais, įmonių pavadinimais ir telefonų numeriais. Tačiau keleivius jie veža pagal maršrutinio taksi principą - nustatytu maršrutu. Tiesa sakant, oficialiai jokio maršruto nėra. Nei vienas taksi automobilis neturi jokios lentelės su maršruto numeriu ar pavadinimu. Vietiniai gyventojai viską ir taip žino.
    Dar labiau nustebau, kai pamačiau, kad net ir kai kurie lengvieji automobiliai taksi dirba šioje "sistemoje".
    Taksi automobiliuose yra taksometrai, bet jie neįjungti. Kelionė kainuoja 1,5 Lt, aišku, jokių lengvatų nėra. Ir jokių kasos aparatų ar bilietų neišduoda - juk oficialiai tai taksi. Sustoja stotelėse. Galima ir susistabdyti, paprašyti, kad išleistų ne stotelėje. Tačiau keleiviai drausmingi - įlipančius ar išlipančius ne stotelėje per visą buvimo laiką Visagine mačiau tik kelis kartus.

    Kursavimo intervalas pribloškė - piko metu jis siekia 10-15 sekundžių. Tai gan ilgas intervalas. Kartais taksi važiuodavo vienas paskui kitą - du, trys ar net keturi. Po to sekdavo ilgesnė pauzė - iki pusės minutės. Ne piko metu intervalas yra apie pusę minutės, minutė. Tačiau kartais irgi važiuodavo pora taksi mikroautobusų vienas paskui kitą. Vakare, matyt, intervalas siekia 2-3 minutes.
    Taigi, suskaičiavau, kad keleivius veža apie 30 taksistų. Daugiausia įvairių modifikacijų VW Transporter ir Ford Transit mikorautobusais. Tačiau mačiau ir po viena Fiat Ducato, Renault Traffic, lengvuosius Audi 100 ir VW Passat.
    Viena ratą jie apsuka per maždaug 8-10 minučių. Kaip "galinės" tokio žiedinio maršruto stotelės yra "Vilkaragis" ir "Energetikų" (viena paskui kitą maršruto trasoje, žr. žemėlapį ir IAE autobusų schemą).






    Jose net ir su keleiviais salone vairuotojai pastoviniuoja apie pusę minutės, minutę. Dažniausiai apsukę kelis žiedus be sustojimo poilsiui. Keleivių skaičius taksi – nuo vieno iki keturių. Kartais važiuoja ir be keleivių. Todėl vidutinis taksi užpildymas keleiviais vieno žiedinio reiso metu yra apie 1-2 keleivius.
    Keleiviams paprašius, taksi nukrypsta nuo maršruto ir už tą pačią kainą gali pralėkti, pavyzdžiui, Statybininkų, Vilties ar Veteranų gatve. Jei kiti keleiviai neprieštarauja.
    Veža ir į geležinkelio stotį (Taikos pr.). Tik nežinau, ar už tą pačią kainą.

    Vis dėlto yra ir tikrųjų taksi automobilių, kurie veža pagal iškvietimus.














    Paskutinis taisė Al1; 2009.07.14, 19:18.

    #2
    Vienintelis tikrasis miesto autobusų maršrutas yra Nr. 8 Geležinkelio st. - Taikos pr. – Energetikų g, - Jaunystės g. – Santarvės g. – Parko g. – Kosmoso g. - Geležinkelio st.

    Maršrute dirba minkštasis MAZ 256. Vairuotojui buvo pietų metas.





    Tvarkaraštis čia http://www.visaginas.lt/index.php?-762930648. Taip pat ir kitų autobusų iš Visagino. Maršrutai į kolektyvinius sodus yra priemiestiniai, bet autobusai apsuką ratą per mieste ir įlaipiną bei išlaipina keleivius miesto stotelėse. Autobusų stoties Visagine nėra ir niekada nebuvo. Tarybiniais laikais tai buvo uždaras miestas. Tiesa, nežinau ar labai jau uždaras. Gal kontrolės postų prie įvažiavimo į miestą ir nebuvo, tačiau susisiekimo autobusais su kitais miestais beveik nebuvo. Pašaliniai buvo nepageidaujami dar ir dėl to, kad miesto gyventojų aprūpinimas buvo daug geresnis nei aplinkinių rajonų. Todėl ir neprireikė autobusų stoties. Pagrindine susisiekimo priemone buvo geležinkelis. Tačiau, matomai, neatsitiktinai vidury miško esanti stotis vadinosi Pasmalvėmis, o ne Sniečkumi.
    Tarpmiestinių ir kelių priemiestinių bei tarptautinių autobusų stotimi tarnauja paprasta stotelė "Ežerynas" su pavilijonu toje pačioje gatvės pusėje, kaip ir miesto savivaldybė. Tiesa, ant pavilijono yra užrašas "Autobusų stotis".





    Tačiau autobusai į Vilnių išvyksta ir atvyksta iš stotelės prie viešbučio "Aukštaitija", Veteranų g. Dėl jų sustojimo "Autobusų stotyje" taip ir liko neaišku. Išlaipina tai tikrai. Bet ar įlaipina? Nes ne visų reisų į Vilnių, kurie išvyksta iš stotelės prie viešbučio "Aukštaitija", išvykimo laikai yra surašyti "Autobusų stoties" grafikų lentelėje.

    Autobusas į Vilnių prie viešbučio "Aukštaitija".



    Stotelėje taip pat stovėjo vieno UAB'o darbuotojus vežiojantis autobusas.

    Paskutinis taisė Al1; 2009.07.14, 19:53.

    Comment


      #3
      Užfiksavai ne visus miesto autobusus/ Mikriukus tai visus pagavai bet ne autikus./ Ka kalbeti apie pacius taksi automobilius, beja ne visakas yra tiesa ka parasei.
      Paskutinis taisė Aukselis; 2009.07.14, 19:54.
      Lithuanian Top 5 tallest buildings
      1. Europa Tower 126 m. 33 f.
      2. Pilsotas 112 m. 34 f.
      3. Arfa 100 m. 29 f.
      4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
      5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

      Comment


        #4
        Parašė Aukselis Rodyti pranešimą
        Užfiksavai ne visus miesto autobusus/ Mikriukus tai visus pagavai bet ne autikus./
        Bus ir autobusai.

        Į IAE veža UAB "Visagino transporto centro" autobusai ekspresai. Beje, 8 maršrtutą taip pat aptarnauja šis vežėjas.
        Bilieto kaina 1,30 Lt. Galioja ir lengvatos, yra menesiniai bilietai. Bilietai parduodami spaudos kioskuose.



        Įlipama į autobusus pro visas duris. Tiesa, į 8 maršruto autobusą įleidžia tik pro priekines duris. Ir tik jame vieninteliame yra kasos aparatas, nors galioja ir kiti bilietai. Į (iš) elektrinę vežančiuose autobusuose bilietai neparduodami. Dirba ir keleivių kontrolė. Ji tądien tykojo už miesto, pakeliui į IAE. Autobusuose yra mechaniniai įprasti komposteriai. Tik naujuose "Jelcz" autobusose yra elektroniniai komposteriai.
        O šiame autobuse elektroniniai komposteriai sugedę.



        Apie autobusų maršrutus į IAE ir jų tvarkaraščius galima sužinoti http://www.vtc.lt/ Tačiau pagrindiniai yra du maršrutai - 1 ir 2.
        Jie veža prie 185 pastato, arba, paprasčiau tariant, prie paradinio įėjimo, kurį dažniausiai ir rodo per televiziją. Kitų maršrutų autobusai veža dirbančiuosius prie kitų elektrinės korpusų ir pagalbinio ūkio objektų. Autobusai intensyviai kursuoja keičiantis pamainoms.

        Pirmiausia mieste pamačiau šį LAZ 4202.



        JELCZ 120 M Jaunystės g. Vairuotojas polisiauja (pietauja) namie.


        Autobusai į AE "Turgaus" stotelėje.





        Šiuo gražuoliu LAZ'u nuvažiavau prie AE.

        Paskutinis taisė Al1; 2009.07.14, 20:33.

        Comment


          #5
          Parašė Aukselis Rodyti pranešimą
          Užfiksavai ne visus miesto autobusus/ Mikriukus tai visus pagavai bet ne autikus./ Ka kalbeti apie pacius taksi automobilius, beja ne visakas yra tiesa ka parasei.
          Tai pataisyk.

          Comment


            #6
            Mane domina ar autobusai į IAE kursuoja vis dar tais pačiais grafikais, kurie yra skelbiami čia: http://www.vtc.lt/tvark.html ?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #7
              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Mane domina ar autobusai į IAE kursuoja vis dar tais pačiais grafikais, kurie yra skelbiami čia: http://www.vtc.lt/tvark.html ?
              Atrodo, kad tais pačiais. Stotelėse jų nėra, nėra užrašų net koks autobusas sustoja, išskyrus Nr. 8 ir autobusų į sodus grafikus.

              Comment


                #8
                Jėzusmarija... LAZ 4202... Turbūt vieninteliai Lietuvoje...
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #9
                  Gerai kad dar ne LiAZ 677...

                  Į stotelę prie IAE autobusai Nr. 1 ir Nr. 2 atvažiuoja poromis.

                  Den Oudsten Alliance B90. Jų mačiau 6 vnt.









                  Na ir JELCZ 120M - mačiau 7 vnt.,
                  midibusai JELCZ L090M (dvieju modifikacijų, su dviejų varčių durimis ir su vienos varčios durimis (abiejų po 3 vnt.); turbūt dar kokia raidė turėtų būti prie modelio) ir priemiestinis JELCZ L120 su dvejomis durimis (1 vnt.).



























                  Paskutinis taisė Al1; 2009.07.14, 21:14.

                  Comment


                    #10
                    3 vnt. MAN NL202









                    MAZ'as ne tik mieste ratus suka...

                    Comment


                      #11
                      [QUOTE=Al1;358234]3 vnt. MAN NL202
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Gerai kad dar ne LiAZ 677...

                      Į stotelę prie IAE autobusai Nr. 1 ir Nr. 2 atvažiuoja poromis.

                      Den Oudsten Alliance B90. Jų mačiau 6 vnt.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Na ir JELCZ 120M - mačiau 7 vnt.,
                      midibusai JELCZ L090M (dvieju modifikacijų, su dviejų varčių durimis ir su vienos varčios durimis (abiejų po 3 vnt.); turbūt dar kokia raidė turėtų būti prie modelio) ir priemiestinis JELCZ L120 su dvejomis durimis (1 vnt.).

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas

                      Vtf? yra 19-as maršrutas? Beveik kaip klaipėdoj (rofl)
                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                      Comment


                        #12
                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                        Vtf? yra 19-as maršrutas? Beveik kaip klaipėdoj (rofl)
                        Tai yra 1/9 maršrutas, nes autobusas važiuoja šiek tiek pakeista 1-o maršruto trasa (užsuka į kai kuriuos objektus prie IAE)
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #13
                          Autobusų stoties Visagine nėra ir niekada nebuvo. Tarybiniais laikais tai buvo uždaras miestas. Tiesa, nežinau ar labai jau uždaras. Gal kontrolės postų prie įvažiavimo į miestą ir nebuvo, tačiau susisiekimo autobusais su kitais miestais beveik nebuvo. Pašaliniai buvo nepageidaujami dar ir dėl to, kad miesto gyventojų aprūpinimas buvo daug geresnis nei aplinkinių rajonų. Todėl ir neprireikė autobusų stoties. Pagrindine susisiekimo priemone buvo geležinkelis. Tačiau, matomai, neatsitiktinai vidury miško esanti stotis vadinosi Pasmalvėmis, o ne Sniečkumi.

                          -

                          Sovietiniais laikais, kaip sendien pamenu, buvo tarpmiestinis marsrutas Kaunas - Snieckus.
                          Show must go von!

                          Comment


                            #14
                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Autobusų stoties Visagine nėra ir niekada nebuvo. Tarybiniais laikais tai buvo uždaras miestas. Tiesa, nežinau ar labai jau uždaras. Gal kontrolės postų prie įvažiavimo į miestą ir nebuvo, tačiau susisiekimo autobusais su kitais miestais beveik nebuvo. Pašaliniai buvo nepageidaujami dar ir dėl to, kad miesto gyventojų aprūpinimas buvo daug geresnis nei aplinkinių rajonų. Todėl ir neprireikė autobusų stoties. Pagrindine susisiekimo priemone buvo geležinkelis. Tačiau, matomai, neatsitiktinai vidury miško esanti stotis vadinosi Pasmalvėmis, o ne Sniečkumi.

                            -

                            Sovietiniais laikais, kaip sendien pamenu, buvo tarpmiestinis marsrutas Kaunas - Snieckus.
                            Mano tėvas sakė yra buvęs tada dar Sniečkuje. Nebuvo jokių kontrolės postų, aprūpinimas ne kažin kuo geresnis, net kursavo autobusas Vilnius-Sniečkus. Aišku, pati IAE buvo aptverta ir ten bet kas papult negalėjo.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #15
                              Man tos šiek tiek ne į temą klausimas iškilo O ten prie IAE galima laisvai privažiuot? Nes prieš metus ten buvau privažiavęs su savo brangiąją. Bet nei gyvos dvasios nebuvo (nežinau, gal darbymetis pats buvo), tai pasifotogravaom taip nejaukiai ir išvažiavom Buvom nuosavu automobiliu.

                              Comment


                                #16
                                Sovietmečiu autobusai, kursuojantys po miestą ir į elektrinę, turėjo bendrą numeraciją. Kiek atsimenu, buvo apie 14 maršrutų. Kai kurie iš jų:
                                1 ir 2 - elektrinė-miestas-elektrinė;
                                3 autobusas važiuodavo po miestą įvairiais metais tokiomis gatvėmis:
                                - iš autobusų parko (buv. Autotransporto valdybos, SIB teritorijoje) su visais sustojimais Taikos prospektu, pasukdavo į Veteranų g. (o kai buvo pastatytas 2 mkr. - į Statybininkų g.), po to Parko, Kosmoso g. ir per visą Taikos pr.;
                                - vėliau keleivius veždavo tik miesto ribose;
                                - aplink miestą prieš laikrodžio rodyklę;
                                4 ir 5. Vienas iš jų važiuodavo į Dūkštą, o kitas į SIB.
                                Kaž kokiais numeriais pažymėti autobusai važiuodavo į sodų bendrijas (turbūt 6 ir 7);
                                8-as autobusas visuomet veždavo keleivius iki geležinkelio stoties.
                                Dėl 9-13 (14?) maršrutų tiksliai nežinau, bet tikrai juos mačiau.

                                Visada važiuodavo tarpmiestiniai autobusai į Dūkštą, Ignaliną, Zarasus, Turmantą, Vilnių ir Kauną. Yra nuolatiniai reisai į Uteną ir Daugpilį.

                                Iš stotelės prie viešbučio išvyksta autobusai į Vilnių, Uteną ir Daugpilį (IĮ "Seknija", IĮ "Meteorit turas". "Autobusų stotyje" šitie autobusai nesustoja (tik atvykstant). Visi kiti tarmiestiniai autobusai išvyksta iš "Autobusų stoties".

                                Comment


                                  #17
                                  Tarpmiestiniu, priemiestiniu ir tarptautiniu autobusu tvarkarastis is Visagino "autobusu stoties.
                                  Tarpmiestiniu ir priemiestiniu lenteles dubliuojasi. Jos yra salia viena kitos. Ir kodel ju neatnaujina?
                                  Tadien, kai buvau Visagine, pakabino nauja tarptautiniu autobusu tvarkarasti.



                                  Comment


                                    #18
                                    Kaip sovietai nesugalvojo nutiest kokio traukinuko nuo AE iki miesto. Paleistu koki tatros tramvaju, pilni nuvaziuotu, ir viskas gerai. Ir greiciau butu.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                      Kaip sovietai nesugalvojo nutiest kokio traukinuko nuo AE iki miesto. Paleistu koki tatros tramvaju, pilni nuvaziuotu, ir viskas gerai. Ir greiciau butu.
                                      Va tu jų ir klausk. Jei netiesė, reiškia nereikėjo kol kas. Prie tarybų valdžios, projektuojama buvo su rezervais ateičiai - Taikos pr. skiriamoji juosta kaip tik tam tinkama, bet tam, kad apsimokėtų leisti tramvajų, reikėjo baigti statyti visus IAE blokus ir dar tokio pat dydžio kaip ir dabar yra, miesto dalį.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                        Kaip sovietai nesugalvojo nutiest kokio traukinuko nuo AE iki miesto. Paleistu koki tatros tramvaju, pilni nuvaziuotu, ir viskas gerai. Ir greiciau butu.
                                        Tuo metu Tarybu Sajungoje vyravo tokios viesojo transporto pletros tendencijos. Miestas turejo pasiekti tam atitinkama dydi (pagal gyventoju skaiciu), kad jame butu nutiestas troleibusas, tramvajus ar metro. Nebent tramvajaus tiesima butu finansavusi ministerija, kuriai pavaldi buvo IAE.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X