Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

    Žymiai geriau, kai ne pagal transporto rūšį, o atskiriant magistralinius nuo privežamųjų ir priemiesčio-užmiesčio maršrutų, kartais ir kitokias charateristikas (pvz. naktiniai maršrutai, ekspresai). Tokiam atskyrimui pradiniame etape reikia šiek tiek daugiau intelektualinių pastangų, nes reikės šiek tiek pataršyti maršrutų tinklą, bet susigyvenus praktikoje pasirodys žymiai paprastesnė ir aiškesnė. Ką lyg ir bandau argumentuoti ir parodyti pavyzdžius kaip ir kolegos čia forume.
    Kad būtų šiek tiek labiau „sparnuota“ ką noriu pasakyti, tai ir realiame gyvenime berniukai nebūtinai įsimyli mergaites, būna ir kitaip, ir tai nebūtinai pažeidžia amžinąją tvarką



    Šanchajaus centrinėje dalyje troleibusų numeracija su autobusų nesidubliuoja. Ar tai reiškia, kad keliaklūpsčiaujame ir prieš invazinę rūšį iš Rytų?



    Negaliu nesutikti, kad yra ir didesnių problemų, bet šiaip įdomus argumentas temoje apie numeraciją parašyti, kad „yra kaip yra“ ir numeracija nėra kažkokia problema. Ir jei kas esate susipažinę su manipuliacijos (sąmoningas ar nesąmoningas elgesys, kuriuo bandoma paveikti kitų asmenų elgesį arba situacijos supratimą) technikomis, viena jų yra nukreipti dėmesį nuo temos arba sukurti naują nukreipiančią temą, skelbti dalykus neatitinkačius tiesos (pasiklausykit JAV prezidento ir išmoksite visas taktikas).

    Jei nori pakalbėti apie problemas, tai jau rašiau šiek tiek anksčiau, ką mano manymu reikėtų pakeisti neprašant didelių finansų. Bet yra bendrų miesto planavimo klaidų ir kitų problemų, kurių sprendimas suvalgytų didelius finansų kalnus: stotelės ne vietose, pasikeitę keleivių srautai, nepritaikymas turintiems judėjimo negalią, lėtas viešojo transporto judėjimas dėl neatskyrimo nuo bendro eismo srauto ir šviesoforų sistemos (ne)suderinamumas su VT, priemiestinių autobusų (ne)integracija, vis dar apgailėtina autobusų/troleibusų parko būklė, bendra paslaugos kokybė (IT sistemų veikimas, mandagumas, paslaugumas, pareigingumas (pvz pakeisti švieslentėje kryptį), profesionalumas, motyvavimas ir atlyginimas už darbą).

    Beje jei atrodo, kad esu nusiteikęs prieš troleibusus, tai nuliūdinsiu, jog mano įsitikinimu elektrobusų technologija Vilniui nebus finansiškai įkandama dar ilgai, tad priešingai rekomenduočiau atsinaujinti troleibusų kontaktinį tinklą pagal vakarietiškus standartus ir netgi išplėsti iki pat Santariškių tiek per Kalvarijų g., tiek Ateities g., tik gaila Maskva tokių dalykų nefinansuoja... Maskva netgi savo troleibusų tinklą griauna kaip ir senas geras čeriomuškas...
    Vilniuje nėra tiek daug maršrutų, kad juos reikėtų atskyrinėti pagal pagrindinius, privežamuosius ir pan. Ką tai duotų? Nieko. Tik chaosą sukeltų, nes dauguma maršrutų egzistuoja be pokyčių ar su minimaliais trasos pokyčiais dešimtmečius. Naktiniai turi savo atskirą numeraciją su raide N.
    Taigi matosi, kad intelektas kai kuriems užsieniečiams, dėl kurių čia taip verkiama, neleidžia atskirti troleibusą nuo autobuso, ar dar baisiau, nuo tramvajaus... Ir gal nereikia čia toks žydros propagandos?
    Šanchajus nekeliaklūpsčiauja, nes tokią numeraciją tikriausiai įsivedė iš karto. O keliaklūpsčiavimas yra tada, kai būna vienaip, o paskui pareiškiama, kad TEN yra kitaip ir geriau (nors realiai taip nėra) ir davai, darom ir pas mus taip.
    Tik dabar pastebėjai, kad JAV prezidentas, nuliūdinsiu, ir ne tik jis, ir visi Vakarai taip kalba ir visada kalbėjo. Maskva iš riebumo biesinasi. Tai tik asmeniniai mero žaidimai. Pas mus panašių merų irgi buvo ir yra. Tik finansinės galimybės kitos, todėl savo fantazijų įgyvendinti negali. Bet kitaip kenkti VT gali.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Vairuotojas privalo žinoti visas tarpines stoteles.
      Neprivalo.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dėl bendros numeracijos - vėl keliaklūpsčiavimas prieš Vakarus. Va, ten viskas geriau, o pas mus viskas blogai.
      Vakaruose VT yra kur kas geriau išvystytas, todėl tikrai verta prieš juos keliaklūpsčiauti. Tai ne žydrų masonų emigrantų iš Sirijos klausimas, kuriuo ginčytis galima iki begalybės.

      Kiekviena sistema turi savų privalumų ir trūkumų, ir kiekviena turi teisę egzistuoti. O tiems, kam kažkas tai sudaro problemų, yra dažniausiai kalti patys. Jei tai būtų rimta problema, tai seniai būtų pernumeruota. Problemos nėra.
      Vakarietiška sistema turi daugiau privalumų, o mūsiškė - daugiau trūkumų. Bet kadangi gyvenam tarp debilų, kurie patys kalti savo nesiorientavime ir dar turime debilų valdžioje, kurie visiškai nekreipia dėmesio į VT (pats tą akcentuoji kas 3 savo žinutėje), tai kaip po galais galėjo pas mus būti "seniai pernumeruota"??? Taigi VT organizuoja visiškai juo nesinaudojantys, o juo važiuoja - visiškai nesigaudantys aplinkoje. Kaip čia galėjo kažkas pasikeisti?

      Nieko nėra tūpiau už bendrą numeraciją, kai netgi tramvajai joje neturi atskiros numerių erdvės, o yra iš kelių dešimčių maršrutų su kokiu nors numeriu 9, 14 ir 25. Na bet tai jų reikalas.
      Ir ką? Koks tau skirtumas, ar turi ten tramvajus savo numeraciją ar ne? Tu visą gyvenimą naudojiesi 9 tramvajum ir 54 autobusu ir tau visiškai nusispjaut, ar 8 su 10 yra autobusai bei 53 su 55 yra tramvajai. Metas įsikalti į galvą, kad keleiviui yra visiškai vienodai, kokios rūšies transportas atvažiuos. Jau dabar kartais girdžiu, kai keleiviai klausia, ar troleibusas nepraleidžia kažkokios stotelės kaip greitasis autobusas. O tai ženklas, kad jiems nesvarbu, kas atvažiuos - svarbu, kad veža, o jie už tai moka. Ir tai toli gražu ne "debilai" - tiek jaunimas, tiek "paprasti" vidutinio amžiaus žmonės.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Bendra numeracija yra tūpa.
      Kol kas nematom nė vieno argumento, kodėl ji yra tūpa. Vien tik "taip turi būti", "nes tvarka" ir "jūs visi tūpi".
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Na, vienintelis argumentas už dabartinės sistemos palikimą yra, kad ji yra dabar ir jau yra ilgai. Pokyčiai sukeltų tam tikrų sunkumų (greičiausiai, laikinų), galbūt pasimetimo tarp keleivių, tad kaip visada, reikia pamatuoti, ar suteikiama nauda viršys tuos sunkumus. Iš čia išsakytų argumentų, regis, aišku, kad nauda bus didesnė ir keitimas bus naudingas

        Comment


          A30 per 2013 m. VT reformą buvo panaikintas ir buvo tuščias tarpas, bet po 3 metų jį gražino tik su šiek tiek sutrumpinta trasa, o visa pagrindinė trasa A30 yra identiška iki pat reformos. Tik nuo 2016 m. A30 važiuoja ne į Saulėtekį, o į Šiaurės miestelį. Kažkada SĮSP siūlau A87 sugrąžinti A77, SĮSP atsakė, gal būt ateityje šis numeris bus panaudotas panašiam maršrutui. Dėl to tos skylės autobusų numeracijoje yra, nes SĮSP juos gali panaudoti, kuriam nors naujam maršrutui atidaryti. Šiuo metu yra planuose atidaryti maršrutą nr. 6 Santariškės – Kryžiokai (juo važiuotų raudonieji Isuzu autobusai). Tai vat SĮSP tuos numerius yra kažkuriems būsimiems maršrutas už rezervavusi.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

            Neprivalo.
            Vairuotojas privalo žinoti stoteles atmintinai ir/arba, pasinaudojęs tvarkaraščiu, atsakyti, ar važiuoja pro tą stotelę. Tai jo pareiga. Nes nežinodamas jis apgaudinėja keleivius. Kaip jis iš viso važiuoja maršrutu, nežinodamas kur jam sustoti ar ne? Juk ne visose stotelėse pagal grafiką privaloma sustoti. O tai jei jis nežino ir netgi grafiku nesinaudoja, tai vadinasi jis gali palikti keleivius stotelėje lyg niekur nieko, pravažiavęs nesustodamas. Taip pat apgauti ir pasiųsti potencialų keleivį iš autobuso stotyje ar stotelėje. Tai kokia ta VT kokybė? Tai nesusiję su maršrutų numeracija niekaip. Bet tai susiję su tuo, kas vairuoja autobusus, kas per veikėjai. Ir su vežėjais, kuriems svarbu tik mažiau mokėti. Kiek moka, taip ir dirba.

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Vakaruose VT yra kur kas geriau išvystytas, todėl tikrai verta prieš juos keliaklūpsčiauti. Tai ne žydrų masonų emigrantų iš Sirijos klausimas, kuriuo ginčytis galima iki begalybės.
            Ne keliaklūpsčiauti prieš Vakarus reikia, o protingai perimti tik tai, kas yra geriau. VT kokybė susideda iš daugumos dalių ir maršrutų numeracija visiškai ne pagrindinis elementas. Palaidos balos su maršrutų numeriais pas mus nėra, taip kad nereikia varyti Dievo į medį ir stabmeldžiauti Vakarams aklai. Taip, deja, bet intelekto prasme liaudis visur degraduoja. Anksčiau susigaudė numeracijoje ir problemų nematė, o dabar staiga jau nebe. Jei taip ir toliau, tai be kalkuliatoriaus jau tuoj 2+2 nebemokės sudėti... Užsieniečiai mažiausiai turi rūpėti. Galvoji, kad užsienyje kam nors šaus į galvą mintis, ar VT maršrutuose ir numeriuose susigaudys koks atvykėlis iš kitos šalies? Niekam tas į galvą nešaus. Darys, taip, kaip jiems atrodo geriau. Ir viskas. O pas mus vien tik nepilnavertiškumo kompleksai - o kaip užsieniečiai susigaudys. Tai turi visai nerūpėti. Net VT interneto puslapiai kokio nors Prancūzijos ar Vokietijos miesto yra tik tos šalies kalba, o angliškas variantas paprastai būna stipriai kastruotas... Atvažiavo užsienietis - jo asmeninė problema susigaudyti kaip ir kas.
            [/QUOTE]

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Vakarietiška sistema turi daugiau privalumų, o mūsiškė - daugiau trūkumų. Bet kadangi gyvenam tarp debilų, kurie patys kalti savo nesiorientavime ir dar turime debilų valdžioje, kurie visiškai nekreipia dėmesio į VT (pats tą akcentuoji kas 3 savo žinutėje), tai kaip po galais galėjo pas mus būti "seniai pernumeruota"??? Taigi VT organizuoja visiškai juo nesinaudojantys, o juo važiuoja - visiškai nesigaudantys aplinkoje. Kaip čia galėjo kažkas pasikeisti?
            Mūsiškė sistema neturi daugiau trūkumų nei naudojamos Vakaruose, o kai kuriais atvejais (reikia žiūrėti konkrečius atvejus), net ir yra eilėmis geresnė.
            Nereikia iškraipyti mano žodžių. Statistiškai populiacijoje protinių negalių turinčių yra tam tikras nedidelis kiekis. Keleivių tarpe jų tikrai nėra daug, nors, kaip matyti, pasitaiko. Tai į juos dabar lygiuotis reikia? Čia vėl kaip su visokiom mažumom - ne daugumos teisės, o mažumos teisės turi būti aukščiau?

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ir ką? Koks tau skirtumas, ar turi ten tramvajus savo numeraciją ar ne? Tu visą gyvenimą naudojiesi 9 tramvajum ir 54 autobusu ir tau visiškai nusispjaut, ar 8 su 10 yra autobusai bei 53 su 55 yra tramvajai. Metas įsikalti į galvą, kad keleiviui yra visiškai vienodai, kokios rūšies transportas atvažiuos. Jau dabar kartais girdžiu, kai keleiviai klausia, ar troleibusas nepraleidžia kažkokios stotelės kaip greitasis autobusas. O tai ženklas, kad jiems nesvarbu, kas atvažiuos - svarbu, kad veža, o jie už tai moka. Ir tai toli gražu ne "debilai" - tiek jaunimas, tiek "paprasti" vidutinio amžiaus žmonės.
            Tramvajus tai ne autobusas ir ne troleibusas. Ir dažnai jis nevažiuoja gatvėmis, kaip pirmieji du. Todėl visiškai nelogiška yra bendra numeracija be rezervuotos numerių erdvės. Vieniems keleiviams gal ir vienodai, troleibusas ar autobusas, bet ne visiems. Tuo labiau VT entuziastams.
            Visa kita tik parodo, deja, kad keleiviai patys nesidomi VT. Vadinasi, patys kalti, kad nesusigaudo maršrutuose. Čia tas pats, kaip gyvenant Vilniuje, visiškai nesiorientuoti mieste.

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Kol kas nematom nė vieno argumento, kodėl ji yra tūpa. Vien tik "taip turi būti", "nes tvarka" ir "jūs visi tūpi".
            Aš irgi matau tik "pseudoargumentus", kad ten, pagrinde Vakaruose viskas geriau su ta numeracija ir taip turi būti ir pas mus.



            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne keliaklūpsčiauti prieš Vakarus reikia, o protingai perimti tik tai, kas yra geriau. VT kokybė susideda iš daugumos dalių ir maršrutų numeracija visiškai ne pagrindinis elementas.
              Vienas iš pagrindinių, kuriuos ir siūloma perimti.


              Mūsiškė sistema neturi daugiau trūkumų nei naudojamos Vakaruose, o kai kuriais atvejais (reikia žiūrėti konkrečius atvejus), net ir yra eilėmis geresnė.
              Neturi, eilėmis geresnė - kur? Konkrečiai prašau.


              Tramvajus tai ne autobusas ir ne troleibusas. Ir dažnai jis nevažiuoja gatvėmis, kaip pirmieji du. Todėl visiškai nelogiška yra bendra numeracija be rezervuotos numerių erdvės. Vieniems keleiviams gal ir vienodai, troleibusas ar autobusas, bet ne visiems. Tuo labiau VT entuziastams.
              Visa kita tik parodo, deja, kad keleiviai patys nesidomi VT.
              Daugumai yra vienodai. Dar kartą kartoju, nėra skirtumo kas tau atvažiuos ir kokiais keliais jis važinėja. Kas iš to, kad tramvajus nevažiuoja gatve? Skirtumas tik stotelėse. 16 autobusas nuo 16 troleibuso skiriasi įlaipinimo stotelėmis stotyje, bet keleiviams tai netrukdo jų supainioti. VT turi būti orientuotas į paprastus keleivius, o ne entuziastus, kurie už kilometro mato, kad ten 10 autobusas, o ne troleibusas.
              Jeigu prieš važiuojant VT tu dar turi kažkur papildomai juo domėtis, tai tame ir yra problema. Viskas turi būti paprasta, nes kitaip keleivis spjaus į viską ir važiuos mašina.

              Užsieniečiai mažiausiai turi rūpėti. Galvoji, kad užsienyje kam nors šaus į galvą mintis, ar VT maršrutuose ir numeriuose susigaudys koks atvykėlis iš kitos šalies? Niekam tas į galvą nešaus. Darys, taip, kaip jiems atrodo geriau. Ir viskas. O pas mus vien tik nepilnavertiškumo kompleksai - o kaip užsieniečiai susigaudys. Tai turi visai nerūpėti. Net VT interneto puslapiai kokio nors Prancūzijos ar Vokietijos miesto yra tik tos šalies kalba, o angliškas variantas paprastai būna stipriai kastruotas...
              Užsienyje niekam mintis nešauna dėl besidubliuojančių numerių, nes tos problemos apskritai nėra. Sistema yra padaryta taip, kad būtų suprantama visiems. Svarbiausi užrašai ir garso pranešimai yra keliom kalbom ar pvz. su lėktuvo/traukinio ikona.
              Pavyzdys su interneto puslapiais nevykęs. Pas mus net lietuvių kalba nėra aiškinama kaip naudotis, o tu apie užsienio svetaines kalbi. Tokia instrukcija turėtų įdomiai atrodyti: "va čia, mieli keleiviai, pavaizduotas troleibusas, o čia - greitasis autobusas. Matot tą mikroskopinę G raidę? Va pagal ją ir skiriasi jie nuo paprastų autobusų. Šiukštu nesupainiokit jų tarpusavyje, nes pas mus gi yra tvarka ir teisingumas. Jei tvarkaraštyje maršrutas yra raudonos spalvos,ir atvažiuoja gelsvai juodai raudona arba "apreklaminta" TP, tai čia troleibusas. Jei tvarkaraštyje maršrutas mėlynos spalvos, o atvažiuoja raudonos ar apskritai belenkokios, galbūt šiek tiek mėlynos spalvos autobusas ir niekur nesimato mikroskopinės G raidės, tai čia paprastas autobusas. O dabar - išbandymas jums: iš stoties išvyksta 3 pirmukai ir 3 antrukai, atskirkite, kuris yra kuris".

              Aš irgi matau tik "pseudoargumentus", kad ten, pagrinde Vakaruose viskas geriau su ta numeracija ir taip turi būti ir pas mus.
              Tai buvo prašymas pateikti argumentus, o ne atsakyti vaikų darželio stiliumi "o pas tave irgi blogai" ir tikėtis, kad problema išsispręs. Tai vis dar nesulaukiam nė vieno argumento, išskyrus liootas minėtą laikiną nepatogumą po pernumeravimo.
              Argumentas yra vienas ir svarus: numeriai neturi dubliuotis, nepriklausomai nuo to, kokio tipo transporto priemonės maršrutą aptarnauja. Taip turi būti mažų mažiausiai konfliktinėse vietose (jau minėti A10+T10, stoties 1-i, 2-i ir 16-i). Ar skirti atskirus numerių diapazonus pagal aptarnaujančias transporto priemones, turi būti sprendžiama pagal vietines aplinkybes.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Vienas iš pagrindinių, kuriuos ir siūloma perimti.
                Numeracija nėra pagrindinis. Pagrindinis yra deramas VT finansavimas, savalaikis atnaujinimas, maršrutų tinklo racionalumas ir kuo įmanoma dažnesnis kursavimas, greitis, žema VT kaina (pas mus, lyginant su pajamomis, yra nesveikai brangus VT, bet tai susiveda į VT finansavimą/dotavimą), infrastruktūra (greitį labiausiai įtakojanti) kaip KT, A juostos, fiziškai atskirtos A juostos, VT šviesoforai ir pan. Taip pat ilgalaikė VT plėtros strategija be kraštutinumų (kaip kad svaičiojimai apie metro ar tramvajų, troleibusų naikinimą, elektrobusų masinį diegimą ir pan.). Ko pas mus visiškai nėra.


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Neturi, eilėmis geresnė - kur? Konkrečiai prašau.
                Jau mano minėtas pavyzdys - Lionas. Raidinė ir numerinė sistema, kai raidės ir prieš ir po skaičiaus ar skaičius iš viso be raidžių ir su tuo pačiu skaičium, tik skirtingomis raidėmis yra skirtingi maršrutai. Triženklė numeracija mažuose miestuose, kai tų maršrutų tėra nuo kelių iki 10 ar 20 - tai informacinis triukšmas. Pastaroji pateisinama, jei ta numeracija yra didelės unifikuotos regiono VT sistemos dalis. Raidinė ir skaitinė numeracija, kai dalis maršrutų žymimi tik raidėmis, o dalis - skaičiais. Pavyzdžiui, Ženeva. Lisabonoje yra ištisinė numeracija, tramvajai joje. Numeracija formaliai prasideda nuo 1 ir baigiasi keliais šimtais. Reikalas tas, kad panaikinto maršruto numeris neduodamas naujam. Tai per daugybė metų numerių erdvė išaugo iki kelių šimtų su didžiausiomis skylėmis visoje erdvėje...


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Daugumai yra vienodai. Dar kartą kartoju, nėra skirtumo kas tau atvažiuos ir kokiais keliais jis važinėja. Kas iš to, kad tramvajus nevažiuoja gatve? Skirtumas tik stotelėse. 16 autobusas nuo 16 troleibuso skiriasi įlaipinimo stotelėmis stotyje, bet keleiviams tai netrukdo jų supainioti. VT turi būti orientuotas į paprastus keleivius, o ne entuziastus, kurie už kilometro mato, kad ten 10 autobusas, o ne troleibusas.
                Jeigu prieš važiuojant VT tu dar turi kažkur papildomai juo domėtis, tai tame ir yra problema. Viskas turi būti paprasta, nes kitaip keleivis spjaus į viską ir važiuos mašina.
                Lygtai mašina važiuojant nereikia domėtis, kur važiuoji, jei ten važiuoji pirmą kartą ar buvai seniai? Taip ir su VT. Domėtis reikia, nes niekas maršruto į galvą neįkiš. Jei tau reikia kažkur nuvažiuoti, tai turi pats domėtis kaip tai padaryti. Dešimtmečiais 16 stotelės buvo atskiros ir dabar atskiros yra stotyje, ir žmonės nesupainiodavo, o dabar ėmė staiga ir pradėjo painioti? Telefonai smegenis išdžiovino? Švietimo sistemos nesibaigiančios reformos privedė iki tokio sąmonės užtemimo? Maisto priedai E atmintį pradėjo kai kuriems trinti?


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Užsienyje niekam mintis nešauna dėl besidubliuojančių numerių, nes tos problemos apskritai nėra. Sistema yra padaryta taip, kad būtų suprantama visiems. Svarbiausi užrašai ir garso pranešimai yra keliom kalbom ar pvz. su lėktuvo/traukinio ikona.
                Pavyzdys su interneto puslapiais nevykęs. Pas mus net lietuvių kalba nėra aiškinama kaip naudotis, o tu apie užsienio svetaines kalbi. Tokia instrukcija turėtų įdomiai atrodyti: "va čia, mieli keleiviai, pavaizduotas troleibusas, o čia - greitasis autobusas. Matot tą mikroskopinę G raidę? Va pagal ją ir skiriasi jie nuo paprastų autobusų. Šiukštu nesupainiokit jų tarpusavyje, nes pas mus gi yra tvarka ir teisingumas. Jei tvarkaraštyje maršrutas yra raudonos spalvos,ir atvažiuoja gelsvai juodai raudona arba "apreklaminta" TP, tai čia troleibusas. Jei tvarkaraštyje maršrutas mėlynos spalvos, o atvažiuoja raudonos ar apskritai belenkokios, galbūt šiek tiek mėlynos spalvos autobusas ir niekur nesimato mikroskopinės G raidės, tai čia paprastas autobusas. O dabar - išbandymas jums: iš stoties išvyksta 3 pirmukai ir 3 antrukai, atskirkite, kuris yra kuris".
                Užrašai NĖRA keliomis kalbomis. Prancūzakalbėjė ar vokiečiakalbėje teritorijoje paprastai tik viena kalba, o anglų kalba tik labai ribotai. Belgijoje tik Briuselio centre dubliuojama prancūzškai ir olandiškai. Kitur tik viena tos vietovės kalba. Briuselio metro, tiesa, visur dvikalbiai užrašai. Bet tik metro. Ten net su žmonėmis olandiškoje teritorijoje prancūziškai nesusikalbėsi, o dažnai net ir angliškai. Betgi prancūzų kalba yra valstybinė! Analogiškai su prancūziška teritorija.
                Be maršruto numerio dar yra kryptis. Tegul žiūri į ją. O tai debilai gali supainioti ir netgi esant vienam maršrutui, tarkim, 53 kur nors Kalvarijų g. įlipti į nuvažiuoti ne į tą pusę. Tai gal reikia skirtingai numeruoti pirmyn ir atgal važiuojančio VT maršrutus? Ajajai, ir tai nepadės, nes pas mus gi vairuotojai užmiršta pakeisti kryptį. Žodžiu, jei kvailas, tai ir muša. Nes pats kaltas, kad esi kvailas. Jei vyksti į svetimą miestą, visada reikia pasidomėti, kaip nusigauti iki reikiamos vietos iš anksto. Šiais laikais internetas yra, ne tai, kas buvo prieš 15 ar 20 metų. Bet kažkaip žmonės išsiaiškindavo. Tam liežuvis duotas. O dabar dar ir dauguma telefoną su internetu turi ir tai negali susirasti? Tegul mažiau pornūchą žiūri ir snukiaknygėje blėvyzgoja.

                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Tai buvo prašymas pateikti argumentus, o ne atsakyti vaikų darželio stiliumi "o pas tave irgi blogai" ir tikėtis, kad problema išsispręs. Tai vis dar nesulaukiam nė vieno argumento, išskyrus liootas minėtą laikiną nepatogumą po pernumeravimo.
                Argumentas yra vienas ir svarus: numeriai neturi dubliuotis, nepriklausomai nuo to, kokio tipo transporto priemonės maršrutą aptarnauja. Taip turi būti mažų mažiausiai konfliktinėse vietose (jau minėti A10+T10, stoties 1-i, 2-i ir 16-i). Ar skirti atskirus numerių diapazonus pagal aptarnaujančias transporto priemones, turi būti sprendžiama pagal vietines aplinkybes.
                Taip, pernumeravimas sukeltų daugiau nepatogumų visiems ir ilgam, nei kad dabartinė sistema sukelia tik kai kuriems tinginiams ar su sąmoningai nevystomo intelekto trūkumu. Bet jie patys kalti.
                Numeriai ir nesidubliuoja, nes yra skirtingos VT rūšys. Problemos nėra, yra dirbtinai tik šiame forume iškelta problema.
                Paskutinis taisė Al1; 2019.01.05, 11:49.

                Comment


                  Jetus, žmonės. Diskutuojam nes bėda tikrai yra. Pernumeravimas tą išspręstų, tai kainuotų tikrai mažai (atspausdint naujas lenteles? Centai. Daugiausia reikėtų komunikacijos ir viešinimo darbo, dar gal kiek lankstinukų atspausdinti ir voila). Minusas vienintelis - kad kažkas šiame pasaulyje keičiasi ir konservatyvūs žmonės dėl to dejuoja (kiek laiko jie skiria diskutuoti dėl troleibusų numeriukų, net ne maršrutų pokyčių, o tiesiog numeriukų!)

                  Paskutinis argumentas būtų, jog nesidubliuojantys numeriai leistų paleisti autobusą pakeisti sugedusį troleibusą. Dabar vietoj T10 negali paleisti autobuso su 10 numeriu švieslentėj ir pan.

                  Comment


                    Kokia bėda? Nereikia išsigalvoti. Nebuvo dešimtmečiais jokių bėdų, staiga atsirado lygioje vietoje. Paaiškinimas tik vienas - liaudis kvailėja.
                    Autobusų vietoje troleibusų nereikia kaišioti. Vilniuje jų yra pakankamai. Aplamai, pakaitinių transporto priemonių naudojimas vietoj sugedusių Vilniuje yra labai prastai reglamentuotas ir organizuotas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kokia bėda? Nereikia išsigalvoti. Nebuvo dešimtmečiais jokių bėdų, staiga atsirado lygioje vietoje.
                      Būtent, anksčiau nebuvo problemos, dabar atsirado - reiškia, reikia spręsti. Kokios problemos?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kokia bėda? Nereikia išsigalvoti. Nebuvo dešimtmečiais jokių bėdų, staiga atsirado lygioje vietoje. Paaiškinimas tik vienas - liaudis kvailėja.
                        Na gerai, gal ir kvailėja. Ir kas iš to ? Sistema turi taikytis prie žmonių, ne žmonės prie sistemos

                        Autobusų vietoje troleibusų nereikia kaišioti. Vilniuje jų yra pakankamai. Aplamai, pakaitinių transporto priemonių naudojimas vietoj sugedusių Vilniuje yra labai prastai reglamentuotas ir organizuotas.
                        Ir kas iš to, jei pakankamai ? Jei eisme atsitinka avarija, ar kokia kita kliūtis, kurios negali apvažiuoti nei vienas troleibusas, tai koks išvis skirtumas kiek ten tų troleibusų stovi parke

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Būtent, anksčiau nebuvo problemos, dabar atsirado - reiškia, reikia spręsti. Kokios problemos?
                          Vakar žolė buvo žalia, o šiandien jau nebe? Taip nebūna. Kas pasikeitė, kad numeracija tapo problema kai kam? Užsieniečiai - ne argumentas. Taigi, kas atsitiko su vietinių akimis, smegenimis, kad jau staiga nebesusigaudo maršrutų numeriuose?

                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Na gerai, gal ir kvailėja. Ir kas iš to ? Sistema turi taikytis prie žmonių, ne žmonės prie sistemos

                          Ir kas iš to, jei pakankamai ? Jei eisme atsitinka avarija, ar kokia kita kliūtis, kurios negali apvažiuoti nei vienas troleibusas, tai koks išvis skirtumas kiek ten tų troleibusų stovi parke
                          Jei kvailėja, tai reikia imtis priemonių kvailėjimui stabdyti ir intelekto lygiui kelti, nes supainioti 10 autobusą su 10 troleibusu yra niekai, va kas bus, kai nagus ims kirvius kapoti ar rankas į verdantį vandenį kaišioti?

                          Vilniuje niekaip nesprendžiamos tokios problemos. Sutrinka eismas ir niekas nevažiuoja, autobusai taip pat dažniausiai nevažiuoja, net jei kliūtis kelyje nepašalinama valandą ar dvi.
                          Paskutinis taisė Al1; 2019.01.05, 18:00.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kokia bėda? Nereikia išsigalvoti. Nebuvo dešimtmečiais jokių bėdų, staiga atsirado lygioje vietoje. Paaiškinimas tik vienas - liaudis kvailėja.
                            Autobusų vietoje troleibusų nereikia kaišioti. Vilniuje jų yra pakankamai. Aplamai, pakaitinių transporto priemonių naudojimas vietoj sugedusių Vilniuje yra labai prastai reglamentuotas ir organizuotas.
                            Superinis argumentas yra dėl kvailėjimo. Manau čia ir užsibaigia diskusija. Gaila laiko

                            Jei nutrūksta kontaktinis tinklas, nepakeisi kitu troleibusu.

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą

                              Jei nutrūksta kontaktinis tinklas, nepakeisi kitu troleibusu.
                              Dar kartą kartoju, kad Vilniuje tokių avarijų atveju iš viso joks pakaitinis eismas neorganizuojamas, įskaitant ir pačių autobusų maršrutus, jei kelias kurį laiką būna nepravažiuojamas, aplinkinėmis gatvėmis nenukreipiama, nors turėtų būti tai daroma. Tai didelis VT organizavimo trūkumas. Bet kokiu atveju, pakaitiniai autobusai gatvėse nesimėto. O išleidžiant iš parko galima būtų išduoti troleibusų lenteles ir viskas būtų OK. Ir numeracija čia ne prie ko.
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.01.05, 17:58.

                              Comment


                                Gal rimtai pakanka. Nes diskusija virsta į "A|1 vs idiotai keliaklūpščiaujantys prieš supuvusius vakarus". Tas pats per tą patį.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vakar žolė buvo žalia, o šiandien jau nebe? Taip nebūna. Kas pasikeitė, kad numeracija tapo problema kai kam? Užsieniečiai - ne argumentas. Taigi, kas atsitiko su vietinių akimis, smegenimis, kad jau staiga nebesusigaudo maršrutų numeriuose?
                                  Daug kas keičiasi. Anksčiau nebuvo kompiuterių, telefonų, netgi mašinas didelė dalis patys taisydavo.

                                  Comment


                                    Ir kaip tai paveikė intelektą? Na,matosi, kad paveikė pačiu blogiausiu būdu. Jei telefonas su "dirbtiniu intelektu" jau nebepadeda susigaudyti Vt, tai ateitis miglota...

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Gal rimtai pakanka. Nes diskusija virsta į "A|1 vs idiotai keliaklūpščiaujantys prieš supuvusius vakarus". Tas pats per tą patį.
                                    Žinoma, kad pakanka, nes problemos NĖRA, ji dirbtinai sukurta. Todėl siūlau temą kuriam laikui užrakinti.

                                    Comment


                                      Numeraciją verta keisti ne tik dėl kvailėjimo. Ateityje, jeigu bus plėtojamas elektrinis transportas, autobusų maršrutus galės aptarnauti troleibusai su baterijomis. Kaip tada susigaudyti, kai į stotelę atvažiuos troleibusas autobuso maršrutu, arba atvirkščiai?

                                      Comment


                                        Ateis laikas, bus ir vaikas. Kaip bus ateityje, mes nežinome. Masinio greito autobusų keitimo troleibusais nebus. Jei bus iš viso.

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Numeraciją verta keisti ne tik dėl kvailėjimo. Ateityje, jeigu bus plėtojamas elektrinis transportas, autobusų maršrutus galės aptarnauti troleibusai su baterijomis. Kaip tada susigaudyti, kai į stotelę atvažiuos troleibusas autobuso maršrutu, arba atvirkščiai?
                                          Kai bus tokie troleibusai tai tada ir pakeis. O iš anksto nėra reikalo keisti.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ateis laikas, bus ir vaikas. Kaip bus ateityje, mes nežinome. Masinio greito autobusų keitimo troleibusais nebus. Jei bus iš viso.
                                          Pritariu.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X