Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Audrys
    replied
    Panevėžio autobusų parkas kol kas teatnaujino apie 30 proc. tarpmiestinių reisų

    Keleivių vežimo autobusais bendrovė „Kautra“ skelbia atnaujinusi 95 proc. tarpmiestinių reisų, atšauktų Lietuvoje kovo mėnesį įvedus karantiną. Tuo metu bendrovė „Toks“ iki šios savaitės atnaujino mažiau – apie 70 proc. maršrutų. Bendrovė „Panevėžio autobusų parkas“ pasibaigus karantinui teatnaujino apie 30 proc. tarpmiestinių reisų.

    Click image for larger version

Name:	DSC_7446.jpg
Views:	125
Size:	144,1 kB
ID:	1809255

    Tačiau maršrutus atnaujinančių bendrovių vadovai pabrėžia, kad nors reisus atnaujina, bet keleivių srautai siekia tik apie 50 proc. buvusio iki karantino.

    Atnaujinti neskuba

    Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys aiškino, kad neskuba atnaujinti visų iki karantino buvusių tarpmiestinių reisų.

    „Stebime rinką, keleivių srautus ir pagal juos atnaujiname reisus. Iki karantino tarpmiestinių reisų turėjome 76. Atnaujinome – 22 reisus. Stengiamės nedubliuoti maršrutų, kuriais jau važiuoja kitų firmų autobusai. Kol kas atnaujinome tiek, kiek manome būtina atnaujinti. Be to, daug kas priklauso nuo keleivių“, – pasakojo A. Gražys.

    Į Palangą dar neveža

    Pasak Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus, tarp atnaujintų maršrutų dominuoja reisai į Vilnių, Kauną, Šiaulius, Klaipėdą.

    „Kol kas neatnaujinome reiso į Klaipėdą per Šventąją ir Palangą. Keleivių srautas per menkas, jeigu padaugės keliaujančių poilsiui į Palangą, reisas bus atnaujintas. Norime, kad tarpmiestiniai reisai būtų rentabilus – pustuščių autobusų nesinori leisti važiuoti. Esame priversti skaičiuoti pinigus“, – teigė bendrovės vadovas A. Gražys.

    Atnaujino daugiau reisų

    Nuo praėjusios savaitės pabaigos įmonė „Kautra“ atnaujino daugiau reisų į Vilnių, Šiaulius, Šventąją, Druskininkus, Mažeikius ir kitus miestus.

    Tuo metu „Toks“ įmonė Lietuvoje atnaujino 34 maršrutus, arba apie 70 proc., skaičiuojant pagal ridą. Tačiau keleivių, anot jo, sugrįžo tik apie 30 proc., o srautams atsigauti neleidžia mažas keliaujančių studentų ir senjorų skaičius.

    Tikisi didesni keleivių srauto

    Vyriausybei panaikinus kai kuriuos ribojimus – nebeliko reikalavimo sėdėti autobusuose šachmatine tvarka, riboti keleivių skaičių, lipti per galines duris, todėl tikimasi, kad vasarą padidės keleivių srautas į pajūrį.

    Įmonių vadovai pabrėžė, kad autobusuose toliau rekomenduojama dėvėti kaukes, autobusai yra dezinfekuojami, juose yra dezinfekcinio skysčio.

    Karantino sąlygoms švelnėjant, balandį vežėjai po truputį pradėjo atnaujinti keleivių pervežimus atšauktais maršrutais.

    https://jp.lt/panevezio-autobusu-par...estiniu-reisu/

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    [h

    Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.

    „Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. (...)
    Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos.
    Mano galva, pajamos nėra pelnas... O gal kaip tik sumažinę išlaidas kažkas daugiau uždirbs?

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Karantinas kirto per kišenę Panevėžio autobusų parkui: pajamos sumažėjo kone 80 proc.

    Sumažėjęs keleivių srautas karantino metu pridarė nuostolių Panevėžio viešajam transportui.

    Click image for larger version

Name:	DSC_9440.jpg
Views:	33
Size:	307,4 kB
ID:	1802716

    Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ pajamos per balandžio mėnesį sumažėjo kone 80 proc. Be to, mažėjo irr vairuotojų poreikis, tačiau jie iš darbo neatleidžiami.

    Sumažėjo rida

    Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.

    „Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. Tačiau dabar jaučiamas keleivių srautų sugrįžimas, bet jis dar nėra toks, koks buvo iki karantino“, – pristatė situaciją bendrovės vadovas ir tęsė:

    „Nors pajamos sumažėjo, vairuotojų iš darbo neatleidžiame. Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos. Atleisti iš darbo negalvojame – sugrįžus į stabilią būseną, vairuotojų reikės. Be to, jau nuo birželio 1 dienos, peržiūrėjus miesto maršrutus, Nr. 6 ir 7 autobusai pradės važiuoti normaliu ritmu, kaip važiavo iki karantino.“

    Click image for larger version

Name:	DSC_9451.jpg
Views:	34
Size:	311,9 kB
ID:	1802717

    Click image for larger version

Name:	DSC_9457.jpg
Views:	33
Size:	306,9 kB
ID:	1802718

    Click image for larger version

Name:	DSC_9465.jpg
Views:	31
Size:	180,1 kB
ID:	1802719

    Click image for larger version

Name:	DSC_9485.jpg
Views:	30
Size:	300,9 kB
ID:	1802720

    Click image for larger version

Name:	DSC_9551.jpg
Views:	30
Size:	312,3 kB
ID:	1802721

    Click image for larger version

Name:	DSC_9503.jpg
Views:	30
Size:	308,4 kB
ID:	1802722

    Autobusų grafikai normalėja

    Pasak bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovo, karantino metu ir jį pradėjus švelninti, sulaukė nemažai panevėžiečių skambučių dėl per retai važinėjančių autobusų.

    „Į panevėžiečių norus atsižvelgėme ir kai kurių maršrutų autobusai važiuoja normaliu grafiku. Tai ir 15, ir 16 bei 4 maršruto autobusai“, – teigė A. Gražys, o pasiteiravus, kaip yra su priemiestiniais autobusų maršrutais į Panevėžio rajoną, paaiškino:

    Click image for larger version

Name:	DSC_9517.jpg
Views:	30
Size:	182,7 kB
ID:	1802723

    „Kol kas jų važiavimo grafikas nėra džiuginantis. Autobusai važiuoja retai. Be to, ir finansavimas priemiestinių reisų – sutrikęs. Šiek tiek geriau yra su tarpmiestiniais maršrutais. Atnaujinti reisai į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius. Atidžiai sekame keleivių srautus ir stengiamės derinti reisus pagal poreikį. Skubėti ir daryti klaidų negalime. Žiūrėsime, kaip bus vasaros metu. Jeigu žmonės poilsiui pasirinks Lietuvą, tai ir reisų bus daugiau.“

    https://jp.lt/karantinas-kirto-per-k...-kone-80-proc/

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Tam kad būtų galimybė išsilyginti laiką tarp sustojimų, nes yra duota pvz 1 minutė o pati atkarpa tarp sustojimu gali skirtis tai yra tik tiesus kelias gal yra ir sankryža o gal net ir šviesaforas.
    laika reikia lyginti sustojime, nes stovima, greitis 0, o jei lyginama vaziuojant i sustojima - gaunasi kitos transporto priemones uzvilkimas. Neteisingai sustatyti grafikai laiko iveikimui.
    Paskutinis taisė digital; 2020.04.09, 16:11. Priežastis: pataisytas citavimas

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    ,
    O kodel is vis ,, galimas' skubejimas'' net ir 1,30 minutes? ( Maskvoje, kas 1,30 minutes vaziuoja metro traukinys Piko metu,) vadinasi neteisingai suplanuoti atkarpu grafikai. O jei veluojama, taqi suprantama, kad yra priezastis veluoti, del tam itakojanciu veiksniu.
    Tam kad būtų galimybė išsilyginti laiką tarp sustojimų, nes yra duota pvz 1 minutė o pati atkarpa tarp sustojimu gali skirtis tai yra tik tiesus kelias gal yra ir sankryža o gal net ir šviesaforas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kaune galimas iki 1:30 minutės skubėjimas jeigu tris sustojimus iš eilės pravažiuojama anksčiau iškart nuo atlyginimo apie 250 eurų, o bendras skubėjimu skaičius per mėnesį galimas apie 200 kartų
    O kodel is vis ,, galimas' skubejimas'' net ir 1,30 minutes? ( Maskvoje, kas 1,30 minutes vaziuoja metro traukinys Piko metu,) vadinasi neteisingai suplanuoti atkarpu grafikai. O jei veluojama, taqi suprantama, kad yra priezastis veluoti, del tam itakojanciu veiksniu.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...
    Kaune galimas iki 1:30 minutės skubėjimas jeigu tris sustojimus iš eilės pravažiuojama anksčiau iškart nuo atlyginimo apie 250 eurų, o bendras skubėjimu skaičius per mėnesį galimas apie 200 kartų

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
    Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
    Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
    Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.
    Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...
    Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
    Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
    Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
    Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar be reikalo nėra ko važinėti. Perpildytas būti negali, nes pagrininkų maršrutų dažnis tuo metu, kai važiuoja nepasikeitė. Tačiau nėra moksleivių, mažai pensininkų, dalis dirba namie ar iš viso nedirba. Tai kur tau perpildytas?
    O normaliu metu galėtų būti ir geriau, bet yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
    Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.03, 12:47.

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Argumentai neįtikina.

    (...)
    Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

    Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT (...)
    Aš nieko nenoriu įtikinti, tik nebeplanuoju persėsti į viešąjį ir nuo dabar laikau, kad investicijos į viešąjį yra pinigų išmetimas...

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
    2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...
    Argumentai neįtikina.

    Reikia suvokti, kad karantino metu niekas nesinaudoja viešuoju transportu. Nėra mokinių, nėra senjorų, dalis dirbančiųjų dirba namuose. Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

    Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT, kad žmonės mažiau judėtų, o Panevėžy reikia daryti atvirkščiai?

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Kokiais argumentais remiantis?
    1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
    2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    Galėjo kaip tik dažniau važiuoti
    Kokiais argumentais remiantis?

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.
    Galėjo kaip tik dažniau važiuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Nuo šiandien Panevėžyje autobusai važiuos rečiau

    Šalyje paskelbus karantiną ir ribojant gyventojų buvimą viešosiose vietose nuo balandžio 1 dienos Panevėžyje rečiau važinės miesto autobusai.

    Visų maršrutų autobusai darbo ir poilsio dienomis važiuos iki 20.30 val., išskyrus šiuos vakarinius reisus:

    Click image for larger version

Name:	atsisiųsti-8.jpeg
Views:	30
Size:	223,1 kB
ID:	1793335

    10-ojo maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Dariaus ir Girėno g.“ 21.49 val.;

    iš galinės autobusų stotelės „Tinklų g.“ 22.10 val. ir 22.54 val.;

    3A maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Pagojo g.“ 21.49 val.;

    1-asis naktinis – iš galinės autobusų stotelės „AB „Lietkabelis“ 22.15 val.; „UAB „Devold“ 23.10 val.

    Visų maršrutų autobusai nevažiuos darbo dienomis nuo 8.30 iki 12.30 val., poilsio dienomis nuo 13 iki 16 val.

    10-ojo, 10A, 13-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai kursuos vasaros sezono tvarkaraščiu.

    Poilsio dienomis kursuos tik 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai.

    Nutraukiamas 9-ojo maršruto autobusų eismas.

    Karantino metu bilietai viešajame transporte neparduodami. Vienkartiniais ir terminuotais transporto bilietais prekiaujama šiuose spaudos kioskuose: Vilniaus g. 2, Aukštaičių g. 4, Ramygalos g. 94, Elektros g. 6, Savanorių a. 5, Nemuno g. 75, Statybininkų g. 17 ir Klaipėdos g. 79.

    https://jp.lt/nuo-siandien-panevezyj...aziuos-reciau/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gatvės ir keliai pustuščiai. Vilniuje eismas kaip sekmadienį. Žmonės sėdi namuose. Deja, bet taip.

    Komentuoti:

Working...
X