Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Sunkiai įsivaizduoju, kad vairuotojas rinktūsi tokį stabdymo metodą ir ar jis išvis įmanomas troleibuse. Gal būt kažkokios techninės probelmos su stabdžiais. Gal galėtum išsamiau apie tai papasakot.
    Net nežinau ka išsamiau papasakoti Troleibusas privažiavo stotelę, pradėjo stabdyti. Stabdė taip: paspaudžia, atleidžia ir taip gal bent 3 kartus. Ir tuo metu, kai stabdė, mačiau kad troleibusas slysta, tačiau jo antras tiltas(iš trijų) ne tad, kad nesisuktų, bet sukasi lyg važiuotų atbuline pavara.

    Dar nesuprantu, kodėl kai stotelėj sustoja, čia ir vasara ir visada, trukteli atgal.
    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

    Comment


      Įdomu kokiu greičiu važiavo tas troleibusas, jeigu net atbuline eiga besisukantys ratai jo nesugebėjo greitai sustabdyti. Ir ką galvoja troleibuso vairuotojas, jeigu duoda varikliui tokias didelis apkrovas. Asmeniškai aš dar nemačiau tai važiuojant nei autobuso, nei troleibuso, todėl manau, jog kažkios problemos su stabdžiai neleido tam troleibusui įprastai stabdyti.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
        Net nežinau ka išsamiau papasakoti Troleibusas privažiavo stotelę, pradėjo stabdyti. Stabdė taip: paspaudžia, atleidžia ir taip gal bent 3 kartus. Ir tuo metu, kai stabdė, mačiau kad troleibusas slysta, tačiau jo antras tiltas(iš trijų) ne tad, kad nesisuktų, bet sukasi lyg važiuotų atbuline pavara.

        Dar nesuprantu, kodėl kai stotelėj sustoja, čia ir vasara ir visada, trukteli atgal.
        Visas aišku. Stabdo su pristabdymais dėl slidaus kelio. Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistema specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga. O tas "trukteli" atgal yra labai juokingas pasakymas - taip yra su visomis didesnėmis mašinomis: sunkvežimis, traktorius, autobusas, troleibusas. Taip jaučiasi tik dėl to, kad mašina yra didelė, o prieš pat sustojimą stabdžio pedalas paminamas smarkiau. Svorio masės centras šiek tiek pasikeičia ir dėl to iš tikrųjų jaučiamas inercinis truktelėjimas atgal. Senesnėse mašinose tai taip nepastebima, nes senos mašinos ir taip daug trūkčioja
        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Įdomu kokiu greičiu važiavo tas troleibusas, jeigu net atbuline eiga besisukantys ratai jo nesugebėjo greitai sustabdyti. Ir ką galvoja troleibuso vairuotojas, jeigu duoda varikliui tokias didelis apkrovas. Asmeniškai aš dar nemačiau tai važiuojant nei autobuso, nei troleibuso, todėl manau, jog kažkios problemos su stabdžiai neleido tam troleibusui įprastai stabdyti.
        Manau viskas čia gerai. Bent jau Kaune dažnai galinė ašis važiuoja atbulyn, kai ties stotele stabdomas troleibusas. Bet Kaune troleibusai tik dviašiai. Dėl to varikliui tikrai nėra didelė apkrova - juk atbulyn sukimas būna žymiai mažesnio pajėgumo nei pirmyn (bent jau taip turėtų būti).
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.27, 18:24.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Visas aišku. Stabdo su pristabdymais dėl slidaus kelio. Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistemą specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga.
          Jeigu stabdymo metu galiniai ratai sukasi atbuline eiga, tai tas stabdžio pėdalo spustelėjimai tik prilėtina visą procesą. Kažkas čia ne to...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą

            Aš apie tuos senius kalbėjau nepagarbiai dėl to, kad ne visuomenė turi siūlyti ir lįsti darbuotojams į akis, bet patys darbuotojai iš savęs turi mąstyti ir patys turi dirbti, o ne laukti, kol kas nors ims skųstis. Jie gauna algą ir turi už ją atidirbti. Bet taip nėra. Likęs sovietinis mąstymas - kol niekas nekibina - galima nieko neveikti. Bandau pakeisti jų tokį keistą mąstymą.
            Visuomene irgi turi ir siulyti ir listi i akis. Rysys turi buti dvipusis.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Jeigu stabdymo metu galiniai ratai sukasi atbuline eiga, tai tas stabdžio pėdalo spustelėjimai tik prilėtina visą procesą. Kažkas čia ne to...
              Nepamiršk, kad Solariuose yra kompiuteriai. Tikėtina, kad variklį ir kitus prie jo prijungtus mechanizmus tas kompiuteris tinkamai suderina. Galbūt stabdant, kai įjungta priekinio važiavimo pavara, atbulyn važiuojanti ašis - atvirkščiai - sukasi greičiau Nors tai irgi nelabai logiška, nes tokiu atveju po kelių sekundžių turėtų prasidėti atbuline eiga važiuojančių ratų didesnis sukibimas ir jėga ir dėl to troleibusas imtų važiuoti atgal. Manau stabdant, atbuline eiga važiuojanti ašis irgi pamažu lėtėja, tik mažiau. Galbūt kompiuteris suderina taip, kad būtų gerai
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Visuomene irgi turi ir siulyti ir listi i akis. Rysys turi buti dvipusis.
                Visiškai pritariu Bet dabar būna atvejų, kai visuomenės veikla yra aktyvesnė ir pasiūlymai kokybiškesni, negu tą darbą dirbančiųjų Visuomenės lindimas į akis turi būti tik konkrečių valdžios darbuotojų papildymas. Dabar tie darbuotojai nori būti vos ne "užsakymų priėmėjais" - kai kas nors pasiskundžia, tik tada ką nors padaro, ko prašo. O tada vėl eina miegot
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Tai jau taip.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Manau viskas čia gerai. Bent jau Kaune dažnai galinė ašis važiuoja atbulyn, kai ties stotele stabdomas troleibusas. Bet Kaune troleibusai tik dviašiai. Dėl to varikliui tikrai nėra didelė apkrova - juk atbulyn sukimas būna žymiai mažesnio pajėgumo nei pirmyn (bent jau taip turėtų būti).
                    Nu nejaugi Kaune troleibusui stabdant, galiniai sukasi atbuline eiga? Ir tai variklį tikrai pjauna, kadangi ypač troleibusų, svorio centras yra nuslinkęs į galą, galiniams varomiems ratams reikia ne tik kad sustoti judėti į priekį, o ir pradėti judėti atbuline eiga, kai visas troleibusas iš inercijos važiuoja pirmyn.

                    Kažkada, labai seniai ši technologija buvo bandoma pritaikyti autosporte, tačiau nieko nesigavo ir visko buvo atsisakyta, kadangi tai smarkiai pjovė variklį ir dar labiau galines padangas.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Nu nejaugi Kaune troleibusui stabdant, galiniai sukasi atbuline eiga? Ir tai variklį tikrai pjauna, kadangi ypač troleibusų, svorio centras yra nuslinkęs į galą, galiniams varomiems ratams reikia ne tik kad sustoti judėti į priekį, o ir pradėti judėti atbuline eiga, kai visas troleibusas iš inercijos važiuoja pirmyn.

                      Kažkada, labai seniai ši technologija buvo bandoma pritaikyti autosporte, tačiau nieko nesigavo ir visko buvo atsisakyta, kadangi tai smarkiai pjovė variklį ir dar labiau galines padangas.
                      Taip, sukasi atgal. Ne tik troleibusai, bet ir Solaris autobusai. Tiesa, ne visi - tai priklauso nuo vairuotojo, kaip jis užprogramavo kompiuterį. Atkreipiu dėmesį, kad atbuline eiga galinė ašis važiuoja ne visada stabdant, bet jau važiuojant apie 5-10 km/h greičiu. Atbuline eiga sukasi ratai ne tam, kad sustabdytų kuo greičiau, bet tam, kad sustabdytų stabiliai (nemestų į šoną), taigi jėgos pasipriešinimas nėra didelis.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        ...Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistema specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga.
                        Gali būti, gal tai ir sistema, tik slidžiam kely nemanau, kad atbuline eiga besisukantys antros ašies ratai duoda dideli efektą, juk 3 ašis tai taip pat priešinasi, tai pjauna tiek iš priekio tiek iš galo... Keistai čia.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                          Gali būti, gal tai ir sistema, tik slidžiam kely nemanau, kad atbuline eiga besisukantys antros ašies ratai duoda dideli efektą, juk 3 ašis tai taip pat priešinasi, tai pjauna tiek iš priekio tiek iš galo... Keistai čia.
                          Dėl trijų ašių iš tikrųjų... Keistai.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Na tikėkimės taip turi būt, o ne techniniai nesklandumai.
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Na tikėkimės taip turi būt, o ne techniniai nesklandumai.
                              O jei ir techniniai nesklandumai, tai ar yra dėl ko baimintis?
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                O jei ir techniniai nesklandumai, tai ar yra dėl ko baimintis?
                                Ne, tiesiog smalsu pasidarė kodėl taip yra
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Taip, sukasi atgal. Ne tik troleibusai, bet ir Solaris autobusai. Tiesa, ne visi - tai priklauso nuo vairuotojo, kaip jis užprogramavo kompiuterį. Atkreipiu dėmesį, kad atbuline eiga galinė ašis važiuoja ne visada stabdant, bet jau važiuojant apie 5-10 km/h greičiu. Atbuline eiga sukasi ratai ne tam, kad sustabdytų kuo greičiau, bet tam, kad sustabdytų stabiliai (nemestų į šoną), taigi jėgos pasipriešinimas nėra didelis.


                                  Man atrodo,kad jums vyrai vaidenasi:-))) Isivaizduoju kaip viskas atrodo vasara; viena asis sukasi i prieki ,o kita atgal:-))) Snekate visiskas nesamones,nei vienoj masinoj nera taip padaryta.

                                  Comment


                                    Trūkteli sustojęs dėl inercijos. Taip yra todėl, kad važiuoklė (ratai) jau sustojo, o korpusas dar juda į priekį. Kai pasiekia maksimalų nukrypimą, korpusas grįžta atgal.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Šiuolaikinėje technikoje, neretai, trūkteli, nes vairuotojai pripratę pries senos įrangos arba tyngi švelniai atleisti stabdžių pedalą. Lygiai kaip ir lengvajam. Truputis praktikos ir trūktelejimai bus nepastebimi.

                                      O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
                                      Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...

                                      http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html
                                      http://www.nikasmorozov.lt

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Man atrodo,kad jums vyrai vaidenasi:-))) Isivaizduoju kaip viskas atrodo vasara; viena asis sukasi i prieki ,o kita atgal:-))) Snekate visiskas nesamones,nei vienoj masinoj nera taip padaryta.
                                        O čia kas nors kalbėjo apie vasarą? Juk šią funkciją įjungia tik žiemą ir tik esant apsnigtam arba apledėjusiam keliui.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Šiuolaikinėje technikoje, neretai, trūkteli, nes vairuotojai pripratę pries senos įrangos arba tyngi švelniai atleisti stabdžių pedalą. Lygiai kaip ir lengvajam. Truputis praktikos ir trūktelejimai bus nepastebimi.

                                          O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
                                          Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...

                                          http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html
                                          Čia ne troleibusai, bet jau hibridiniai troleibusai su dyzelio (dažniausiai) varikliu. Kur nėra laidų arba kur laikinai keičiama maršruto trasa - naudojamas ne elektrinis variklis, o grįžus į elektrifikuotą trasą - kontaktai vėl pakeliami, tai vyksta automatiniu būdu, vairuotojams net nereikia išeiti iš kabinos. Tai ne šįmet atsiradęs stebuklas bet tik pastaruoju metu pradėjęs smarkiai populiarėti, nes išsprendžia troleibusų nemanevringumo problemą.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.28, 12:37.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X