Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    "Vilniaus autobusai" bankui "Swedbank" įkeitė 85 autobusus

    Niūroka ateitis nusimato Vilniaus autobusų parkui.
    Kažkas negerai su nuoroda...

    Panašia tema:

    Ant skolų aukuro – ir miesto autobusai


    Vilniaus miesto valdžios diena iš dienos neapleidžia galvos skausmas, kaip padengti milijonines savivaldybės skolas. Be nekilnojamojo turto privatizavimo, tarp savivaldybės ir jos įmonių populiarėja skolų bei turto įkeitimas bankams.
    Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

    Vilniaus miesto savivaldybę šiuo metu sunkiai slegia 362,6 mln. Lt skolos, neįskaitant paskolas bankams. Neturėdama lėšų, kuriomis galėtų jas padengti, savivaldybė griebiasi įvairių būdų, kaip išbristi iš šio liūno. Praėjusią savaitę savivaldybės administracijos direktorius Vytautas Milėnas pasirašė leidimą, kuriuo remdamasi bendrovė „Vilniaus autobusai“ bankui įkeitė 85 naujausius savo autobusus. Anot „Vilniaus autobusų“ direktoriaus Gintaro Nakučio, įkeisti transporto priemones buvo nuspręsta, nes įmonė negalėjo pradėti išmokėti paimtos paskolos.

    „Kadangi savivaldybė mums neturėjo iš ko duoti pinigų už lengvatinių bilietų kompensacijas, kurias ji privalo mums padengti, 2007-aisias buvome priversti imti 35 mln. Lt paskolą iš „Swedbank“. Jau nuo praėjusių metų gegužės turėjome kas mėnesį mokėti 3 mln. Lt, tačiau neišgalėjome, todėl buvome priversti ieškoti kitų išeičių“, – aiškino G.Nakutis.

    Jo tvirtinimu, bankas sutiko faktoringo sutartį perrašyti į kredito sutartį. „Taip nukėlėme paskolos grąžinimą iki kitų metų. Be to, pirmus metus, tai yra šiemet, neturime mokėti jokių palūkanų, o nuo kitų metų, iš viso 3 metus, bankui turėtume mokėti per mėnesį 1 mln. Lt. Už tai turėjome įkeisti 85 autobusus“, – sakė G.Nakutis.

    Jeigu kitais metais „Vilniaus autobusai“ nebus pajėgūs mokėti 1 mln. Lt kas mėnesį bankui, šis pasiims visas 85 visuomeninio transporto priemones, kurių rinkos vertė siekia 2 mln. 947 tūkst. 500 Lt. Tačiau G.Nakutis nusiteikęs optimistiškai: „Iki kitų metų dar toli, dar anksti kalbėti, kas būtų, jeigu būtų.“ Šiuo metu savivaldybė įmonei skolinga 73 mln. Lt.

    Bendrovė „Vilniaus troleibusai“ 2007-aisiais ėmė analogišką paskolą kaip „Vilniaus autobusai“. Tačiau, pasak naujojo „Vilniaus troleibusų“ vadovo Vidmanto Striškos, bendrovė paskolą grąžinti turės pradėti nuo kitų metų. „Mes troleibusų neįkeitėme. Turbūt suprantama kodėl – antrinėje rinkoje troleibusai nėra labai reikalingi“, – aiškino V.Striška.

    „Vilniaus troleibusų“ direktorius dėl skolų nėra linkęs tiesiogiai kaltinti savivaldybės. „Mums skolinga ne savivaldybė, o jos įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Jos skola siekia 46 mln. Lt“, – tikino V.Striška.

    „Susisiekimo paslaugos“ savo ruožtu negali grąžinti skolų, nes Vilniaus miesto savivaldybė savo įmonei skolinga 135 mln. Lt. „Mes šiuo atveju esame tik tarpininkai, per kuriuos eina pinigai. Realiai ši milijoninė skola su mumis nesusijusi“, – aiškino bendrovės direktorius Gintas Bliuvas.

    Didžiausios skolos

    Apie 14 mln. Lt savivaldybė skolinga bendrovei „Grinda“. Jos direktorius Algimantas Vilūnas tikino, kad prieš Naujuosius metus savivaldybė susizgribo grąžinti 5 mln. Lt.

    „Stengiamės su savivaldybe bendrauti gražiai, derėtis. Dažniausiai jie supranta mūsų poreikius. O ir dėl atlyginimų nėra didelės tragedijos – jie vėluoja porą mėnesių“, – sakė A.Vilūnas. Jo tvirtinimu, artimiausiu metu bus bandoma ieškoti būdų, kaip atsikratyti likusios skolos: „Gal įkeisime ją (skolą – aut. past.) bankui.“

    Už paslaugų atlikimą nesumokama ir bendrovei „Stebulė“. Anot bendrovės direktoriaus Stanislovo Tamulevičiaus, savivaldybė už sanitarinį miesto valymą, viešųjų tualetų priežiūrą, medžių genėjimą ir kitas priežiūros paslaugas paskutinį kartą su bendrove atsiskaitė 2009-ųjų kovą. „Mes suprantame savivaldybę, nuolat su ja deramės ir tikime, kad anksčiau ar vėliau ji sumokės susidariusią 17,4 mln. Lt skolą“, – sakė S.Tamulevičius. Jo tvirtinimu, Vilnių prižiūrintys darbuotojai atlyginimo negauna nuo praėjusių metų spalio.

    Vilniaus savivaldybė dar nėra atsiskaičiusi su bendrove „Kauno tiltai“, kuri remontavo Lazdynų tiltą. Vilnius Kauno įmonei skolingas 63,9 mln. Lt. Tačiau, anot V.Navicko, ši skola tik faktinė. „Skola įrašyta dokumentuose tik todėl, kad darbai atlikti, o mes dar negavome iš Europos Sąjungos pinigų, skirtų tilto rekonstrukcijai. Kai tik pinigai pasieks mus, iš karto atsiskaitysime su „Kauno tiltais“, – sakė V.Navickas. Jo tvirtinimu, analogiška situacija ir su Vakarinį aplinkkelį stačiusia bendrove „Panevėžio keliai“, kuriai savivaldybė skolinga 37 mln. Lt.

    Privatizacija, efektyvumas ir žemių pripirkimas

    Neįskaičiuojant paskolų, pasiimtų iš banko, Vilniaus miesto savivaldybės skolos siekia 362,6 mln. Lt. Miesto meras nemato kitos išeities, kaip tik efektyvinti savivaldybės įmonių veiklą ir privatizuoti miesto turtą: „Čia viskas vyksta kaip realiame gyvenime. Ką žmogus daro, jei turi grąžinti skolą, o daugiau skolintis negali? Eina pas kaimynus, bankus skolintis pinigų arba bando parduoti tai, ką dar turi.“

    Anot mero, visų pirma pačios įmonės turi rūpintis, kad skolų būtų išvengiama. „Su miestą prižiūrinčiomis įmonėmis esame sudarę sutartis, kad mes išmokame jiems tą dalį pinigų, kuri reikalinga darbuotojų užmokesčiui sumokėti. Su kitomis įmonėmis pagal sutartį yra mokami delspinigiai, kai kurios įmonės sutinka šiek tiek atidėti skolos grąžinimo terminą“, – „15min“ aiškino meras.

    Savivaldybės įmonėms įsakyta peržiūrėti savo veiklą ir susidėlioti prioritetus. „Pavyzdžiui su Gatvių apšvietimo tinklais kalbėjome, kad galbūt reikėtų išjungti ne kas trečią, o kas antrą žibintą gatvėje, gal nereikėtų apšviesti kai kurių magistralinių gatvių, pavyzdžiui, nuo Olandų žiedo iki Naujosios Vilnios, Savanorių prospekto iki Grigiškių ar kelio nuo Baltupių iki Riešės“, – sakė V.Navickas.

    Sostinės vadovas džiaugėsi, kad „Vilniaus autobusai“ jau susidėliojo prioritetus ir, šiemet panaikindami ne tokius reikalingus maršrutus, trumpindami darbo laiką savaitgaliais, ketina sutaupyti apie 20 mln. Lt.

    Kitas būdas, anot V.Navicko, sumokėti skolas yra privatizuoti savivaldybės turtą. „Skolintis mes negalime, tai ką daryti? Belieka privatizacija“, – teigė meras.

    Jis taip pat tikisi, kad papildomų įplaukų savivaldybė sulauks nuo praėjusių metų pabaigos supaprastinusi žemės sklypų pripirkimo tvarką, kai buvo panaikintas reikalavimas turėti detalųjį planą. „Per dieną sulaukiame šimtus skambučių susidomėjusių žmonių“, – džiaugėsi meras.

    15min.lt
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Ant skolų aukuro – ir miesto autobusai
      Dramatiška antraštė. Bet kol kas nieko dramatiško, tik skolų problemos atidėjimas metams. Gaisrų gesinimas. Pašnekovas pats pripažįsta, kad apie tai, kas bus po metų, negalvoja.

      Tačiau skandalingiausia vieta va kur:
      Kadangi savivaldybė mums neturėjo iš ko duoti pinigų už lengvatinių bilietų kompensacijas, kurias ji privalo mums padengti, 2007-aisias buvome priversti imti 35 mln. Lt paskolą iš „Swedbank

      Comment


        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
        "Vilniaus autobusai" bankui "Swedbank" įkeitė 85 autobusus

        Niūroka ateitis nusimato Vilniaus autobusų parkui.

        Nieko cia blogo,tiesiog autobusai pereis i rankas tu,kurie sugebes organizuoti bizni.

        Comment


          Jei VAP nesugebes susimoketi, tai bankas autobusus pasrasciausiai parduos tiems, kas pasiulys geriausia kaina. O VAP likus be dalies autobusu, Vilniuje VT padetis pasidarys tragiska.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Jei VAP nesugebes susimoketi, tai bankas autobusus pasrasciausiai parduos tiems, kas pasiulys geriausia kaina. O VAP likus be dalies autobusu, Vilniuje VT padetis pasidarys tragiska.


            Nepasidarys ttragiska,jei tik leis versliems zmonems veikti. Ir dabar mikriukai jau veztu pigiau,jei jiems butu nedraudziama tai daryti. O antra tai reikia pripazinti,kad kaimas yra kaimas salia vilniaus,o ne siusti i ji miesto autobusa .Cia visi tie vadinami politiniai marsrutai,kai reikia rinkeju balsu ,todel taip ir daroma. Visokie kaimai : pagiriai ,vaidotai,daniliskes,rudamina,skaidiskes,avizienia i,tarande,riese,mickunai,balsiai,naujaneriai,ozkin iai,pagube,silai,galgiai,kairenai ir dar daug kitu tai yra paprasciausi kaimai salia vilniaus,i kuriuos kursuoja marsrutiniai miesto autobusai. Tai ko noreti ,kad autobusu parkas butu rentabilus. Net is tokiu atokiu rajonu kaip n.vilnia ir grigiskes turetu kursuoti tik greitieji autobusai iki miesto centro ar stoties ir toliau vaziuok kur tik nori. O dabar vilniaus autobusu parkas dar skiria transporta ir n. vilnios kaimams aptarnauti: grigaiciams,pupojams.
            I tokius kaimelius turetu vazineti ne miesto autobusai ,o priemiestiniai.

            Comment


              Čia nemažai kaltės turėtų prisiimti ir savivaldybė, kadangi vėluoja mokėti subsidijas.

              Comment


                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Čia nemažai kaltės turėtų prisiimti ir savivaldybė, kadangi vėluoja mokėti subsidijas.


                Beveik visi sitie kaimeliai priklauso ne vilniaus,o vilniaus apskrities savivaldybei,kurioje dauguma uzima lenkai ir aiskiai pasake: neduosime nei cento.Ir dar geriau butu ,kad jus aplamai ten nevazinetumete,tada jie steigs savo parka ir vezios keleivius patys. Taip ir reiketu padaryti. Tik lenkai matyt planuoja aptarnauti truputi didesnius,tokius kaip rudamina,skaidiskes ,o kitus visiskus kaimus is vis palikti likimo valiai:-))

                Comment


                  Jie gali pasiimti praktiškai visus Volvo 7700 autobusus. Tokiu atveju į gatves vėl išriedės trumpos Karosos, 53A, 23 ir kai kur kitur (11, 15, 67 nebus 12 metrų mašinų) jau nebesirodys ilgi autobusai (jų jau nėra kur dėti, o trumpų mašinų trūksta). Išgyventi tai dar kelis metus išgyvens, gal atsiras daugiau privačių maršrutų, kurie pakeis buvusius VA maršrutus (tik pelningus, aišku), bet jau žiemą tai teks gerai pašalti Karosose...
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Jie gali pasiimti praktiškai visus Volvo 7700 autobusus. Tokiu atveju į gatves vėl išriedės trumpos Karosos, 53A, 23 ir kai kur kitur (11, 15, 67 nebus 12 metrų mašinų) jau nebesirodys ilgi autobusai (jų jau nėra kur dėti, o trumpų mašinų trūksta). Išgyventi tai dar kelis metus išgyvens, gal atsiras daugiau privačių maršrutų, kurie pakeis buvusius VA maršrutus (tik pelningus, aišku), bet jau žiemą tai teks gerai pašalti Karosose...

                    Bet girdeti tokie pletkai,kad nuo balandzio visos ilgos karosos bus statomos prie tvoros ir daugiau ju mieste nebematysite.
                    O jei bankas ir pasiims volvo 7700,tai perparduos kitam ir jie vel toliau cia vazines,nes tai miesto autobusai,ne tarpmiestiniai.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Nepasidarys ttragiska,jei tik leis versliems zmonems veikti. Ir dabar mikriukai jau veztu pigiau,jei jiems butu nedraudziama tai daryti. O antra tai reikia pripazinti,kad kaimas yra kaimas salia vilniaus,o ne siusti i ji miesto autobusa .Cia visi tie vadinami politiniai marsrutai,kai reikia rinkeju balsu ,todel taip ir daroma. Visokie kaimai : pagiriai ,vaidotai,daniliskes,rudamina,skaidiskes,avizienia i,tarande,riese,mickunai,balsiai,naujaneriai,ozkin iai,pagube,silai,galgiai,kairenai ir dar daug kitu tai yra paprasciausi kaimai salia vilniaus,i kuriuos kursuoja marsrutiniai miesto autobusai. Tai ko noreti ,kad autobusu parkas butu rentabilus. Net is tokiu atokiu rajonu kaip n.vilnia ir grigiskes turetu kursuoti tik greitieji autobusai iki miesto centro ar stoties ir toliau vaziuok kur tik nori. O dabar vilniaus autobusu parkas dar skiria transporta ir n. vilnios kaimams aptarnauti: grigaiciams,pupojams.
                      I tokius kaimelius turetu vazineti ne miesto autobusai ,o priemiestiniai.
                      Bekalbek nesamoniu. Mikroautobusai nevez pigiau. O jei ir veztu 50 ct pigiau, juose negalioja lengvatos (nemanyk, kag savivaldybe, neturedama lesu padengti lengvatininku vezima (del ko ir susidare dabartines skolos), atrastu ju privatininkams) ir menesiniai. Taip kad keleiviams butu tik blogiau. Mikroautobusai nesugebetu susitvarkyti su esamais srautais. Na, gal privatus autobusai. Vilniuje neliktu normalaus VT, nes sistema butu suardyta ir isdraskyta (bet juose velgi nei lengvatos nei menesiniai negaliotu). VT patrauklumas dar labiau sumazetu ir mokus keleiviai vis labiau pagalvotu apie automobili. Kuo tai kvepia miestui? Dar didesnesmis spustimis negu buvo iki krizes.
                      KAs del kaimu - taip. Kai kuriuose marsrutus reiketu naikinti. Taciau N. Vilnia - miesto dalis, ne kaimas. Taip pat ir kai kurie kiti tavo isvardinti "kaimai" yra ,miesto dalis. Galu gale tokie marsrutai i Pagirius ar Rudamina nera tokie jau ir nuostolingi, nes keleiviu ten tikrai daug. Daugiau nei kai kuriuose miesto marsrutuose...


                      I atokius kaimus vaziuojancius marsrutu bilietu kaina turetu buti nedelsiant padidinta iki kokiu 3 Lt, ivesta nauja menesinio bilieto rusis, tiek atskira, tiek ir bendrai su miesto autobusais ar visomis VT rusimis. Taciau is kitos puses, savivaldybe nelabai noretu to daryti, nes lengvatu kompensavimui reiketu skirti dar daugiau lesu ir isiskolinimas VA dar daugiau isaugtu.
                      Paskutinis taisė Al1; 2010.01.20, 16:00.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Bet girdeti tokie pletkai,kad nuo balandzio visos ilgos karosos bus statomos prie tvoros ir daugiau ju mieste nebematysite.
                        O jei bankas ir pasiims volvo 7700,tai perparduos kitam ir jie vel toliau cia vazines,nes tai miesto autobusai,ne tarpmiestiniai.
                        Bankas juos perparduos tik tiems, kurie uz juos daugiau sumokes. O tai gali buti ir rusai, ir lenkai, ir kinieciai... Nes Lietuvoje nera kam tokio kiekio (ar nemazos dalies) autobusu isigyti.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.01.20, 15:55.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bekalbek nesamoniu. Mikroautobusai nevez pigiau. O jei ir veztu 50 ct pigiau, juose negalioja lengvatos (nemanyk, kag savivaldybe, neturedama lesu padengti lengvatininku vezima (del ko ir susidare dabartines skolos), atrastu ju privatininkams) ir menesiniai. Taip kad keleiviams butu tik blogiau. Mikroautobusai nesugebetu susitvarkyti su esamais srautais. Na, gal privatus autobusai. Vilniuje neliktu normalaus VT, nes sistema butu suardyta ir isdraskyta (bet juose velgi nei lengvatos nei menesiniai negaliotu). VT patrauklumas dar labiau sumazetu ir mokus keleiviai vis labiau pagalvotu apie automobili. Kuo tai kvepia miestui? Dar didesnesmis spustimis negu buvo iki krizes.
                          KAs del kaimu - taip. Kai kuriuose marsrutus reiketu naikinti. Taciau N. Vilnia - miesto dalis, ne kaimas. Taip pat ir kai kurie kiti tavo isvardinti "kaimai" yra ,miesto dalis. Galu gale tokie marsrutai i Pagirius ar Rudamina nera tokie jau ir nuostolingi, nes keleiviu ten tikrai daug. Daugiau nei kai kuriuose miesto marsrutuose...


                          I atokius kaimus vaziuojancius marsrutu bilietu kaina turetu buti nedelsiant padidinta iki kokiu 3 Lt, ivesta nauja menesinio bilieto rusis, tiek atskira, tiek ir bendrai su miesto autobusais ar visomis VT rusimis. Taciau is kitos puses, savivaldybe nelabai noretu to daryti, nes lengvatu kompensavimui reiketu skirti dar daugiau lesu ir isiskolinimas VA dar daugiau isaugtu.

                          Mikriukai jau veze uz ta pacia kaina kaip autobusai,bet jiems buvo liepta padidinti kainas. Tai viena. O antra tai tau labai liudna zinia: nuo vasaros savivaldybe planuoja panaikinti visas lengvatas studentams ir pensininkams. taip,kad.....:-)))

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Bankas juos perparduos tik tiems, kurie uz juos daugiau sumokes. O tai gali buti ir rusai, ir lenkai, ir kinieciai... Nes Lietuvoje nera kam tokio kiekio (ar nemazos dalies) autobusu isigyti.

                            Nebukit naivus kaip vaikai. Neatvaziuos joks nei kinietis ,nei lenkas ir neispirks tu autobusu. Atvaziuos pacio mero navicko statytinis ir sutvarkys visa lizinga taip,kad tie autobusai pereis i ju privacias rankas ir vel vazines kaip vazineje:-))) Prisiskaitote visokiu laisvos rinkos vadoveliu,o nepastebite ,kad pas mus praktikoje viskas vyksta kiek kitaip:-))

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Mikriukai jau veze uz ta pacia kaina kaip autobusai,bet jiems buvo liepta padidinti kainas. Tai viena. O antra tai tau labai liudna zinia: nuo vasaros savivaldybe planuoja panaikinti visas lengvatas studentams ir pensininkams. taip,kad.....:-)))
                              savivaldybe negali atimti lengvatu studentams ir pensininkams (virs 70metu), kadangi jos numatytos transporto lengvatu ISTATYME, t.y. tik seimas gali tas lengvatas panaikinti, ir visiems iskart.

                              O mikriukai veze taip pigiai gal but del to, kad tik populiariausi marsrutai (pvz is privaciu autobusu vilniuje tik 2 marsrutai beliko), nevaziuoja anksti ryte ir neturi menesiniu - tokiom salygom ir VA turetu pelno, bet liktu tik 7, 45, 53, 26 ir dar keli marsrutai...

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Nebukit naivus kaip vaikai. Neatvaziuos joks nei kinietis ,nei lenkas ir neispirks tu autobusu. Atvaziuos pacio mero navicko statytinis ir sutvarkys visa lizinga taip,kad tie autobusai pereis i ju privacias rankas ir vel vazines kaip vazineje:-))) Prisiskaitote visokiu laisvos rinkos vadoveliu,o nepastebite ,kad pas mus praktikoje viskas vyksta kiek kitaip:-))
                                Gali ir taip buti. Arba visas VAP'as pereis i ju rankas. Tuomet ir pelnas geras bus (aisku, padidinus kainas ir sumazinus marsrutu skaiciu bei palikus tik pelningiausius), ir lengvatoms pagengti savivaldybe suras lesu... Galbut toks planas jau ir realizuojamas... Tuomet nereikes teisintis pries visuomene, kodel privatiuzojamas VAP'as, bus pasiteisinta sventa rinkos valia...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Gali ir taip buti. Arba visas VAP'as pereis i ju rankas. Tuomet ir pelnas geras bus (aisku, padidinus kainas ir sumazinus marsrutu skaiciu bei palikus tik pelningiausius), ir lengvatoms pagengti savivaldybe suras lesu... Galbut toks planas jau ir realizuojamas... Tuomet nereikes teisintis pries visuomene, kodel privatiuzojamas VAP'as, bus pasiteisinta sventa rinkos valia...
                                  Teoriškai įmanoma, bet praktiškai kažin ar taip nutiks. Juk skolos tęsiasi nuo 2007m. (ekonomikos pakilimo laikotarpis + meras TT partijos J. Imbrasas) ir vis didėja. Nerealu, kad krizės akivaizdoje jos imtų pastebimai mažėti.
                                  Kas dėl privačių autobusų maršrutų, visai logiška tikėtis jų renesanso. Žmonėms vis tiek važiuoti reikia, o AP ir TP išretino tvarkaraščius. Jeigu dar naftos produktų kainos nors simboliškai sumažės — tai tik laiko klausimas.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                    O mikriukai veze taip pigiai gal but del to, kad tik populiariausi marsrutai (pvz is privaciu autobusu vilniuje tik 2 marsrutai beliko), nevaziuoja anksti ryte ir neturi menesiniu - tokiom salygom ir VA turetu pelno, bet liktu tik 7, 45, 53, 26 ir dar keli marsrutai...

                                    O is tolimesniu kaimu turetu vezti brangiau. Kodel sakykim gyvenantis paciame mieste turi apmoketi keliones to,kuris gyvena kaime? Be transporto neliktu ,bet gal is tokio kaimo atvaziavimas mikriuku jau kainuotu kokius 5 litus. Kam pigiau ,tie galite vazineti su savo masinom uz kura po 4 lt mokedami:-))

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Mikriukai jau veze uz ta pacia kaina kaip autobusai,bet jiems buvo liepta padidinti kainas. Tai viena. O antra tai tau labai liudna zinia: nuo vasaros savivaldybe planuoja panaikinti visas lengvatas studentams ir pensininkams. taip,kad.....:-)))
                                      Savivaldybė neturi kaip panaikinti tokias nuolaidas, nes jas taikyti įpareigoja lengvatų įstatymas Jei savivaldybė nuspręstų antiįstatymiškai, būtų smagu skaityti, ką rašo žiniasklaida ir matyti, kaip elgtųsi žmonės
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        savivaldybe negali atimti lengvatu studentams ir pensininkams (virs 70metu), kadangi jos numatytos transporto lengvatu ISTATYME, t.y. tik seimas gali tas lengvatas panaikinti, ir visiems iskart.

                                        O mikriukai veze taip pigiai gal but del to, kad tik populiariausi marsrutai (pvz is privaciu autobusu vilniuje tik 2 marsrutai beliko), nevaziuoja anksti ryte ir neturi menesiniu - tokiom salygom ir VA turetu pelno, bet liktu tik 7, 45, 53, 26 ir dar keli marsrutai...
                                        Maršrutiniai taksi gali vežti pigiau, nes: vairuotojai dirba nusižengdami įstatymams (po daug valandų), keleiviai nėra draudžiami, transporto priemonės netvarkingos techniškai ir estetiškai (nesamdomi šlavėjai, o vairuotojai nevalo), dalis kuro perkama nelegaliai, jie kursuoja tik kai yra keleivių, nesilaiko grafiko.

                                        Autobusai ir troleibusai gerai, nes jų keleiviai draudžiami (ne visose savivaldybėse), jie kursuoja pagal grafiką (bent atvažiuoja tai tikrai), vykdoma tvarkinga apskaita, vairuotojai neviršija darbo valandų, stengiamasi išlaikyti kiek įmanoma tvarkingas transporto priemones.

                                        Jei maršrutiniai taksi dirbtų kaip savivaldybių parkai, tai kažin ar jie nevežtų brangiau, nes vakariniai ir ankstyvi reisai jiems būtų nuostolingi (dabar jais tiesiog nevažiuoja).
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Maršrutiniai taksi gali vežti pigiau, nes: vairuotojai dirba nusižengdami įstatymams (po daug valandų), keleiviai nėra draudžiami, transporto priemonės netvarkingos techniškai ir estetiškai (nesamdomi šlavėjai, o vairuotojai nevalo), dalis kuro perkama nelegaliai, jie kursuoja tik kai yra keleivių, nesilaiko grafiko.
                                          Nereikėtų taip suabsoliutinti ir visų negerovių vienodai taikyti visiems maršrutiniams taksi.
                                          Faktas tas, kad po įstojimo į ES Lietuvos sienų kontrolė vis griežtėja, efektyviau dirba policija/vmi, ir įsigyti nelegalaus kuro tampa vis sunkiau (nors dar įmanoma). Netvarkingų transporto priemonių iš lėto bet mažėja, o kas dėl tvarkos. Kartą aš gal ir perlenkiau lazdą. Įlipau į mikriuką ir matau, kad šalia langų susikaupęs solidus sluoksnis kone juodų dulkių. Buvau prastos nuotaikos ir šviesiai apsirengęs, tad pasakęs vairuotojui "Atsiprašau, bet šitam tvarte nevažiuosiu...", išlipau. Kažkaip po to bent jau aš nepastebėjau tokių prišnerkštų mikroautobusų. Beje, Transrevio mikriukai praktiškai visada tvarkingi. Kas dėl grafiko, ne visur jis yra, nes mikroautobusai (pvz 2, 5 ir 15 maršrutai) važiuoja taip dažnai, kad nėra būtinybės tokį turėti. Vat priemiestiniuose tvarkaraščiai yra, ir galiu pripažinti, kad iš galinės stotelės išvykstama laiku (vėlavimas ne daugiau 1 minutės).
                                          Beje, jeigu tarkim 7 ar 16 maršruto troleibusai nuo pat darbo pradžios iki pabaigos važiuotų ne didesniu kaip 5 min. intervalu, nematau prasmės jiems sudarinėti tvarkaraštį (žiūrint iš keleivio pusės). Pakaktų nurodyti, pvz.: XX maršruto troleibusas važiuoja d.d. 5.30-23.20 5min. intervalu, savaitgaliais — 6.40-23.00 7min. intervalu
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X