Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek suprantu iš čia , kažkada vis dėl to veikė 1 troleibusų maršrutas su "A" raide

    7A Pašilaičiai —Justiniškės — Lazdynai— Stotis
    Tik nežinau kokiu laikotarpiu jis veikė.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Tai buvo laikinas marsrutas, kai vyko Pylimo gatves remontas kazkur netoli Hales. Kursavo apie savaite ar dvi. 2 ir 5 tuomet vaziavo berods iki Lukiskiu. Cia tais laikais (apie 2004 ar 2005 m.), kai Gedimino pr. kapitalinis remontas vyko.

      Comment


        Šis maršrutas veikė seniau nei 2004. Man atrodo, ten taip pakeista buvo dėl kažkokių inžinierinių tinklų remonto Žvėryne (gal pamenu neteisingai). O šiaip apie 2005-2006 metus 3 (penktadienis nuo 22:00 val. ir savaitgalis+pirmadienis) dėl vandentieko avarijos Sodų g. (prie pat sankryžos su Pylimo g.) buvo keičiami troleibusų maršrutai: 1 uždarytas, 2 ir 5 naudojosi tuomet laikinu 17-o posūkiu iš Kauno į Švitrigailos g. ir važiavo per Lukiškes, Spartą, o 7 važinėjo iki Menų gimnazijos st. (ties P. Cvirkos stotele pasukdavo kaip 3-as į Jogailos g.). Važinėjo 7-i be lentelių, tik su skaičiumi 7. Autobusų maršrutai nesikeitė - važiavo paeiliui Gėlių g. Laimei, spėta sutaisyti iki pirmadienio ir troleibusai važiavo įprastomis trasomis.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Gali buti. As irgi jau visko nepamenu. Tik tiek pamenu, jog tai buvo gana trumpai.

          Comment


            Nuo vasario mėnesio keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto darbas

            Nuo vasario 1 dienos sekmadieniais Vilniaus maršrutų autobusai ir troleibusai darbą pradės nuo 6.30 val. ryto.

            Atlikus keleivių srautų tyrimus nustatyta, kad sumažėjęs keleivių skaičius nuo Titnago st. iki Valkininkų st., todėl nuo šių metų vasario 1 d. bus padalintas troleibusų 18 maršrutas „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” į 2 maršrutus: 18 maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” ir 18A maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai”.

            Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.

            Naujus autobusų ir troleibusų tvarkaraščius internetiniame tinklalapyje www.vilniustransport.lt patalpinsime nuo sausio 25 d. Prašome keleivių sekti informaciją apie pasikeitusių maršrutų darbą internete bei stotelėse.

            Informacija apie pasikeitimus bei viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.

            vilniustransport.lt
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              "Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma. "
              Tai ko gero nenaikina todėl, kad pagal įstatymus ten turi būti koks nors viešasis transportas.
              Tokie maršrutai "dėl kryžiuko" prisideda prie nuostolių, ir gadina VT įvaizdį.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Tokie maršrutai "dėl kryžiuko" prisideda prie nuostolių, ir gadina VT įvaizdį.
                Faktas, kad maršrutiniai taksi priskiriami prie visuomeninio transporto taip pat. Todėl į tokias mažas gyvenvietes vertėtų organizuoti maršrutinių taksi eismą, o ne autobusų. Deja, Lietuvoj toks mąstymas iškreiptas vien dėl to, kad autobusai yra finansuojami ir globojami savivaldybės iždo, o maršrutiniai taksi - absoliučiai privatūs. Joks privatus vežėjas nenori aptarnauti maršrutą, kuris neturi potencialios ateities. Štai ir aklavietė. Jei neatsiranda maršrutinių taksi vežėjo, tenka maršrutą aptarnauti autobusais.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Faktas, kad maršrutiniai taksi priskiriami prie visuomeninio transporto taip pat. Todėl į tokias mažas gyvenvietes vertėtų organizuoti maršrutinių taksi eismą, o ne autobusų. Deja, Lietuvoj toks mąstymas iškreiptas vien dėl to, kad autobusai yra finansuojami ir globojami savivaldybės iždo, o maršrutiniai taksi - absoliučiai privatūs. Joks privatus vežėjas nenori aptarnauti maršrutą, kuris neturi potencialios ateities. Štai ir aklavietė. Jei neatsiranda maršrutinių taksi vežėjo, tenka maršrutą aptarnauti autobusais.
                  O nebūtų geriau patiems autobusų parkams pirkti mikroautobusus aptarnauti tokiems maršrutams "dėl kryžiuko".
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    O kam? Jei jau ir privatininkams neapsimoka, nes vaziuoja 1-2 keleiviai, tai VT ten visai nereikalingas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O kam? Jei jau ir privatininkams neapsimoka, nes vaziuoja 1-2 keleiviai, tai VT ten visai nereikalingas.
                      Būtent. Ten maršrutiniai taksi važinėtų kaip taksi - vežtų po kelis keleivius. Įsivaizduok, kokius nuostolius turėtų patirti autobusais aptarnaujamas maršrutas, kuriuo važiuoja vos keli žmonės. Iš esmės tai reikėtų keisti susisiekimo įstatymą, kuriame paminėta, kad per dieną tam tikro gyvenvietėse privalomas tam tikro dažnumo VT kursavimas. Reikėtų sumažinti ribas arba kai kuriais atvejais jas panaikinti. Be to, net jei autobusų parkas įsigytų mikroautobusus, kad aptarnautų tuos nuostolingus maršrutus, tai ten būtų ne autobusų, bet maršrutinių taksi maršrutas. Autobusų parkui geriau aptarnauti autobusu ir dar gauti kompensacijas už nuostolingus kilometrus, negu aptarnauti mikroautobusais, negauti kompensacijų ir dar primokėti iš bendro parko iždo už kurą. Bendrai paskaičiavus, ar tik nebūtų panašus rezultatas Tai kam tada mokėti pinigus mikroautobusų įsigijimui, jei galima tais pačiais autobusais aptarnauti ir bendrai suskaičiavus patirti panašų nuostolį Šiaip manau situacija būtų tvarkinga, jei būtų pakeistas minėtas įstatymas. Tada parkai tikrai galėtų įsigyti mikroautobusų ir jais aptarnauti tokius maršrutus į užkampius, kiekvienas įlipantis keleivis būtų tikrinamas vairuotojo, o toks mikroautobusas važiuotų piko metu kas 40-70 min., ne piko metu kas 3-4 val. arba visai nekursuotų. Tokie maršrutai oficialiai galbūt net galėtų būti priskiriami autobusams, jei mikroautobusai būtų tie didesni, kur su automatinėmis durimis ir kondicionieriais (dažnai naudojami kaip ekspresiniai tarpmiestiniai). Stotų jie tik stotelėse, juose būtų galimybė įsigyti lengvatinį bilietą. Jie netgi galėtų būti atskirti nuo bendro miesto VT ir juose būtų padidinti tarifai už važiavimą. O tokie maršrutai būtų privežamieji prie pagrindinio miesto VT. Po tokios pertvarkos tikrai būtų logiška ir tikslinga aptarnauti tokius maršrutus, nes jie neneštų minuso visam pagrindiniam miesto VT.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.18, 16:56.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Tai kaip ir sakiau - iš tų Gulbinų pabėgo 16 mikroautobusas, ko gero ten net nevažinėjęs, nes žiedas yra kažkur miške, 1 km atstumu nuo pačios gyvenvietės. 87-u laisvai galėtų važinėti mikroautobusas ir VA net nereikia jų pirkti - 16A važinėjo Daewoo Lublin 3 (gar. nr. 672 ir 698) ir maršrutas buvo laikomas autobuso maršrutu. Tuomet dar Žolyno st. ir Naujosios Vilnios žiede žalia spalva buvo rašomi 113B/115 ir 113A mikroautobusų maršrutų numeriai, o 16A buvo mėlynas.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Šiaip manau situacija būtų tvarkinga, jei būtų pakeistas minėtas įstatymas. Tada parkai tikrai galėtų įsigyti mikroautobusų ir jais aptarnauti tokius maršrutus į užkampius, kiekvienas įlipantis keleivis būtų tikrinamas vairuotojo, o toks mikroautobusas važiuotų piko metu kas 40-70 min., ne piko metu kas 3-4 val. arba visai nekursuotų. Tokie maršrutai oficialiai galbūt net galėtų būti priskiriami autobusams, jei mikroautobusai būtų tie didesni, kur su automatinėmis durimis ir kondicionieriais (dažnai naudojami kaip ekspresiniai tarpmiestiniai). Stotų jie tik stotelėse, juose būtų galimybė įsigyti lengvatinį bilietą. Jie netgi galėtų būti atskirti nuo bendro miesto VT ir juose būtų padidinti tarifai už važiavimą.
                          o įstatymas dabar draudžia taikyti skirtingus tarifus skirtingiems maršrutams?

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            o įstatymas dabar draudžia taikyti skirtingus tarifus skirtingiems maršrutams?
                            Nėra tokio įstatymo, draudžiančio taikyti skirtingus tarifus. Ir negali būti. Juk rinka yra liberali Lietuvoje. Parduotuvėse irgi kainos tų pačių prekių skiriasi. Mieste kainas reguliuoja savivaldybė, todėl mieste skirtingų vežėjų tarifai NEGALI skirtis (nebent tam pritaria išimtiniu atveju savivaldybė arba tai - rajoninis pro miestą važiuojantis maršrutas). O priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose negalioja apribojimai. Nebent kuri nors rajono savivaldybė priemiesčio maršrutams savo teritorijoje numačiusi tam tikrą tarifikacijos ribojimo tvarką (ne daugiau kažkokios sumos už kažkiek nuvažiuotų km).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Nėra tokio įstatymo, draudžiančio taikyti skirtingus tarifus. Ir negali būti. Juk rinka yra liberali Lietuvoje. Parduotuvėse irgi kainos tų pačių prekių skiriasi. Mieste kainas reguliuoja savivaldybė, todėl mieste skirtingų vežėjų tarifai NEGALI skirtis (nebent tam pritaria išimtiniu atveju savivaldybė arba tai - rajoninis pro miestą važiuojantis maršrutas). O priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose negalioja apribojimai. Nebent kuri nors rajono savivaldybė priemiesčio maršrutams savo teritorijoje numačiusi tam tikrą tarifikacijos ribojimo tvarką (ne daugiau kažkokios sumos už kažkiek nuvažiuotų km).
                              Arba tai yra taxi
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Nėra tokio įstatymo, draudžiančio taikyti skirtingus tarifus. Ir negali būti. Juk rinka yra liberali Lietuvoje. Parduotuvėse irgi kainos tų pačių prekių skiriasi. Mieste kainas reguliuoja savivaldybė, todėl mieste skirtingų vežėjų tarifai NEGALI skirtis (nebent tam pritaria išimtiniu atveju savivaldybė arba tai - rajoninis pro miestą važiuojantis maršrutas). O priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose negalioja apribojimai. Nebent kuri nors rajono savivaldybė priemiesčio maršrutams savo teritorijoje numačiusi tam tikrą tarifikacijos ribojimo tvarką (ne daugiau kažkokios sumos už kažkiek nuvažiuotų km).
                                Bet juk įstatymas nedraudžia nustatyti, tarkim, tarifą už nuvažiuotą atstumą, arba tarifą pagal zonas?

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Bet juk įstatymas nedraudžia nustatyti, tarkim, tarifą už nuvažiuotą atstumą, arba tarifą pagal zonas?
                                  Tikrai nedraudžia. Juk ir dabar visuose priemiestiniuose ir tarpmiestiniuose tarifuose naudojama kilometražinė tarifikacija. Tik keleivių patogumui skaitoma kaip stotelinė tarifikacija. Kad žmogui nereikėtų sakyti: važiuosiu 5 km sako važiuosiu iki Lentvario o jau ten apskaičiuota kiek kilometrų iki tos stotelės ir kiek tai kainuoja. O mieste taip nėra, nes čia miestas - turi būti darnus VT.
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Arba tai yra taxi
                                  Turėjau minty autobusus, troleibusus ir maršrutinius taksi mieste. Taksi turi tarifus ir gali turėti skirtingus.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.19, 19:56.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Tikrai nedraudžia. Juk ir dabar visuose priemiestiniuose ir tarpmiestiniuose tarifuose naudojama kilometražinė tarifikacija. (...) O mieste taip nėra, nes čia miestas - turi būti darnus VT.
                                    Beje prisiminiau - juk jau dabar skirtingi tarifai MIESTE egzistuoja, tuose pačiuose savivaldybės maršrutiniuose autobusuose. Kalbu apie naktinius autobusus, kuriuose (kaip skelbia skelbimai autobusuose) negalioja mėnesiniai bilietai ir vieno važiavimo kaina 3 lt. Ir nuo skirtingų tarifų taikymo VT netampa "nedarnus", netgi sakyčiau atvirkščiai.

                                    Taigi teisinių kliūčių taikyti skirtingą tarifą "užkampio" maršrutams (ar kaip juos bepavadintume - periferiniais, "dėl kryžiuko", "itin nuostolingais", "itin mažo keleivių srauto" ar kitaip), ko gero, nėra.

                                    Comment


                                      Turbut neteisingai supratai. O ir as prisiminiau neteisingai informaves. Savivaldybe ne nustato miesto VT kaina, bet nustatyto auksciausia tarifu kaina. Visada ji ir naudojama. Bet jei savivaldybes vezejai kaina mazinu, miesto Taryba vis tiek turetu sprest, nes jie kaip ir savivaldybes imoniu direktoriai, vaizdziai tariant. O stai kitiems miesto vezejams keiciant kaina reikia tik suderinti su savivaldybe ar neperlipa lubu kainu. O naktiniuose tarifu lubos auksciau ir nuolaidu nera del objektyviu priezasciu: nakti VT nera butinybe (plius minus issisukama is istatymo ipareigojimo teikti nakti lengvatas), nakti VT vairuotojams mokama didesne alga (pgl. istatyma), nakti maziau keleiviu.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Is esmes, supratau, ka nori issiaiskint. Taip, teisiniai suvarzymai, draudziantys ivesti mieste lankstesne ir logiskesne (pvz., laiko, atstumo, zonos atzvilgiu) nera. Iki siol nepadaryta del per menko oficialaus keleiviu spaudimo. Bei valdininku bijojimo, neturint patirties. Dabar gi diegiama e.bilieto sistema ir paskatins sukurti lankstesne tarifikacija, bet tai tik bus pirmas zingsnis. Tai bus, nes su tokia sistema butu geda nepatobulint tarifikacijos. Bet manau cia vel jiems pritruks drasos, todel abejoju, ar bus zoninis skirstymas. Kuris, beje, jau ir V. Europos miestuose keiciamas i grynai kilometrazini (pgl. nuvaziuota stoteliu skaiciu) arba laikini (pgl. nuvaziuota laika). Nes zonine tarifikacija turi spragu, todel pamazu ji tampa atgyvena.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          "Vilniaus autobusai" bankui "Swedbank" įkeitė 85 autobusus

                                          Niūroka ateitis nusimato Vilniaus autobusų parkui.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X