Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Primenu, kad diskutuojame ne apie tave ar mane, bet apie e. bilieto projektą, o save vertinti tavęs neprašiau, todėl nesitaikstysiu su tokiu tavo įžūlumu - rašyti savo nuomonę apie mane ir man atvirai teigti tai, kas tau manyje nepatinka, kai tam nei vieta, nei laikas.

    As ir nediskutuoju apie tave,grazus tu ar ne ,aukstas ar mazas. As vertinu tavo kompetencija ir tavo argumentus. Kai tu pasakai,kad sistema diegiama pagal plana,viskas ten vyksta gerai nors ir leciau,o kas nepritaria tavo nuomonei tu sakai-skaityti daugiau laikrasciu ar nueiti pas kaimyna tv paziureti,nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją.
    Tai kai tu taip sneki ,tai ir as tau viesai atsakau. Tai ka tu cia skleidi yra visiskas melas. SISTEMA NEVEIKIA. Visi jos rengimo terminai ne tai kad truputi veluoja,o pasibaige buvo jau kelis kartus,pratesti ir vel pasibaige. Dabar jau 2009 gruodi praejo ir pats,pats jau visiskai pats paskutinis terminas:-)))) Ir niekas absoliuciai neveikia.
    Nezinau kaip kaune,bet vilniuje neveikia. Tai butu malonu,kad neprisimestum dideliu zinovu,o pasakytum tiesiai ,kad nezinai kaip vilniuje. Nes as cia gyvenu ir mataiu,kad niekas neveikia,o jis vilniuje buves gal pries puse metu visus klaidina ir aiskina kaip viskas puikiai veikia:-)))

    Comment


      praeivis, santykių aiškinimuisi skirtos asmeninės žinutės, skypai ir pan. Čia mes tik nagrinėjam vilniaus Viešąjį transportą.

      Tau gi siūlyčiau teikti tik patikrintą informaciją, o ne tą, kurią "varna ant uodegos parskraidino"
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        As ir nediskutuoju apie tave,grazus tu ar ne ,aukstas ar mazas. As vertinu tavo kompetencija ir tavo argumentus. Kai tu pasakai,kad sistema diegiama pagal plana,viskas ten vyksta gerai nors ir leciau,o kas nepritaria tavo nuomonei tu sakai-skaityti daugiau laikrasciu ar nueiti pas kaimyna tv paziureti,nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją.
        Tai kai tu taip sneki ,tai ir as tau viesai atsakau. Tai ka tu cia skleidi yra visiskas melas. SISTEMA NEVEIKIA. Visi jos rengimo terminai ne tai kad truputi veluoja,o pasibaige buvo jau kelis kartus,pratesti ir vel pasibaige. Dabar jau 2009 gruodi praejo ir pats,pats jau visiskai pats paskutinis terminas:-)))) Ir niekas absoliuciai neveikia.
        Nezinau kaip kaune,bet vilniuje neveikia. Tai butu malonu,kad neprisimestum dideliu zinovu,o pasakytum tiesiai ,kad nezinai kaip vilniuje. Nes as cia gyvenu ir mataiu,kad niekas neveikia,o jis vilniuje buves gal pries puse metu visus klaidina ir aiskina kaip viskas puikiai veikia:-)))
        Aš nerašiau, kad sistema diegiama pagal planą ir viskas ten gerai. Tai tu pats išsigalvojai Aš sakau, kad sistema seniai turėjo būti įdiegta, bet gana diplomatiškai paaiškinu, kodėl dar taip nėra - įvairūs netikėti sisteminiai ir techniniai trikdžiai, kompetencijos ir patirties stoka, teismai dėl konkurso laimėtojų, bei panašios nesąmonės. Iš esmės projekto terminas dabar jau nėra taip griežtai nustatytas, nes jis nukeltas jau ne kartą, žinoma, su ES finansuotojų palaiminimu.
        Žinau, kad Vilniuje sistema veikia labai blogai (galima sakyti neveikia), todėl yra dėl ko nervintis, tačiau aš kalbu iš Kauno pozicijos, kur projekto vykdymas eina į pabaigą Čia, manau, dėl to mes ir pykstamės, nes tu Vilniuje matai viena, o aš Kaune - kitką.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Kadangi svarstytas variantas, kad Kaune, Klaipėdoj ir Vilniuje tiktų tos pačios kortelės, jei tai bus nuspręsta - privalės būti tokios pačios rūšys.
          O, ar tai reiškia, kad nusipirkęs elektroninį mėnesinį bilietą tarkim Vilniuje ir atvažiavęs į Klaipėdą galėsiu naudotis ta pačia kortele ir Klaipėdos VT?
          Ar su e-kortele bus galima įsigyti terminuotąjį bilietą 3 mėn., kaip dabar yra traukiniuose?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Ne piko metu be 15 troleibuso galima apsieiti, o piko metu jis labai reikalingas
            Ne tik kad galima apsieiti, o ir apsieinama. 15 visada (net ir sovietiniais laikais) važinėjo tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi šio maršruto prasmė paprasta - ryte darbininkus iš stoties nuvežti į gamyklas, o vakare atgal. Trakų Vokė ir visi kiti kaimai su tuo nieko bendro neturi ir niekada neturėjo.

            p.s: kodėl šitą reisą nuspręsta panaikinti nežinau - gal užsidarius daugumai gamyklų ir padaugėjus mašinų, jis vežioja orą?

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              O, ar tai reiškia, kad nusipirkęs elektroninį mėnesinį bilietą tarkim Vilniuje ir atvažiavęs į Klaipėdą galėsiu naudotis ta pačia kortele ir Klaipėdos VT?
              Ar su e-kortele bus galima įsigyti terminuotąjį bilietą 3 mėn., kaip dabar yra traukiniuose?
              Žmogus, nusipirkęs e. bilieto kortelę su pvz., Vilniaus VT emblema, galės tą kortelę naudoti ir kitame didmiestyje. Tačiau papildęs Vilniuje jis negali naudotis Klaipėdos VT, nes Vilniuje papildęs jis susimoka už bilietą naudotis Vilniuje. Tačiau į kortelę bus galimybė įrašyti dviejų ar net trijų miestų terminuotus ar kitos rūšies bilietus (konkrečiai kiek miestų ir ar tikrai bus galima vienu metu turėti skirtingų miestų bilietus dar nenuspręsta, techninės galimybės leidžia, bet tai nuspręs tik visų 3 miestų valdžia). Nebus skirstomi tik piniginiai papildymai. Jei į kortelę papildyta 20 Lt, tai jie galės būti naudojami visuose miestuose tiek už VT, tiek už automobilių statymo stovėjimo aikštelėse paslaugas.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Ne tik kad galima apsieiti, o ir apsieinama. 15 visada (net ir sovietiniais laikais) važinėjo tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi šio maršruto prasmė paprasta - ryte darbininkus iš stoties nuvežti į gamyklas, o vakare atgal. Trakų Vokė ir visi kiti kaimai su tuo nieko bendro neturi ir niekada neturėjo.

                p.s: kodėl šitą reisą nuspręsta panaikinti nežinau - gal užsidarius daugumai gamyklų ir padaugėjus mašinų, jis vežioja orą?
                Nepamirškime, kad Žemieji Paneriai- tai ne tik pramoninis, bet ir miegamasis rajonas, todėl keleivių į stotį ir rytais ir vakarais nemažai
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                    Ateityje e.bilieto kortelė vadinsis Miestiečio kortelė, kurioje visada bus 10 Lt., taip buvo anksčiau parašyta www.vilnius.lt
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                      Neįmanoma. Nes jei tai būtų asmens tapatybės kortelė ir dar joje būtų kreditinė - tokios kortelės vagysčių atveju būtų auksas - pavagi ir tapatybės kortelė, ir pinigus su kreditu. Be to, tokiai kortelei reikėtų tarptautinio pripažinimo. Išvis nesu pasaulyje girdėjęs apie kortelę, kurioje būtų ir kreditinė, ir tapatybės viename. Tai be galo nesaugu. Realu, kad e. bilietas tarp miestiečio e. kortelė, kurioje bus galima įrašyti informaciją apie žmogaus statusą: moksleivis, studentas, pensininkas ir tada nereikėtų nešiotis tai patvirtinančio dokumento. Taip pat ši kortelė gali būti naudojama VT, bibliotekų, automobilių statymo paslaugoms apmokėti ar tapatybei nustatyti. Bet ši kortelė niekada nebus prilyginama pasui ar asmens tapatybės kortelei.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
                        Be to, kiek žinau, 15-ojo maršruto troleibusai vėliau pereina į į 16 ir 2 troleibusus ! Ir juose bus mažiau reisų ???
                        Manau, kad jie galėjo palikti bent rytinius 15-o reisus, o jau vakare galima ir su persėdimu nuvažiuoti. 8, 25 ir 51 perveža labai nedaug žmonių ir jiems traukinio reisų pilnai pakaktų, net gi būtų per daug. Pvz. poilsio dienomis 51-u į Daniliškes važiuoja vos vienas kitas žmogus ir autobusas nuo Trakų vokės ir atgal tiesiog važiuoja be sustojimų, apsisuka ir grįžta. Dabar iš 15-o troleibusai jau nepereina į 2 (į 16 jokiu būdu! - 15-as yra 1 parko maršrutas, o 16 tik 2-ojo), nes jų liko tik 3 (iš buvusių 3 + 2 iš 2-o maršruto). Važiuojantys nuo A. Panerių pusės keleiviai dažniausiai perka pas vairuotoją ne 1, o 2 talonus. Dabar, ko gero bus ir 3, bet žymiai rečiau.

                        Deja, kaip supratau dėl šitų uždarymų retės ir 6,24,47 ir 75 autobusų grafikai. Čia ir vienintelė nesąmonė.
                        Retės labai nežymiai: -1 reisas ryte, -1 reisas vakare 6 ir 24 maršrutuose; -1 reisas ryte 47 maršrute, -1 reisas vakare 75 maršrute, -?? reisų ryte ir vakare 30 maršrute (apie 3, o tai jau daug tokiam maršrutui).

                        Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma.
                        Tai ko gero nenaikina todėl, kad pagal įstatymus ten turi būti koks nors viešasis transportas. Čia kai visiems rėkė, kad pratęsia daug mikroautobusų maršrutų ir pigina važiavimo kainą, kai kurie pažadai taip ir liko pažadais (pvz. 1 iki Salotės, 6 iki Kairėnų). Tame tarpe ir į Gulbinus turėjo važiuoti 16 mikriukas (Stotis - Pašilaičiai - Did. Riešė). Po šių pratęsimų, 16-as sutrumpėjo iki Chemijos instituto - tiesiog chrestomatinis pavyzdys kaip prie 1 pridėti 1 ir gauti 0,5 .

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Siaip tai 18 troleibuso suskaidymas i du marsrutus ir dar su tuo paciu numeriu, tik pridejus raide A - precedento neturintis "ivykis" Vilniaus troleibusu transporte.
                        Vilnius prieš 5-6 metus atsikratė krūvos A maršrutų, o jau netrukus pradėjo dygti nauja porcija: 52A, 53A, 26A, 40grt, 63grt... Galėtų 21-ą maršrutą paleisti ir viskas. Arba 18-i važinėtų su lentelėmis "Titnago g.", panašiai kaip Kaune yra su transportu, važiuojančiu per Klinikas. Beje, 18-u piko metu dirba keletas mašinų iš 7 maršruto.

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Pavyzdžiui, pertvarkyti 12-ąjį troleibuso maršrutą pavidalu:
                        Žemieji Paneriai - Savanorių pr.- Kauno g.- Stotis- Pylimo g.- Šeimyniškių g.- Žirmūnai .
                        Nedidelį reisų retinimą kompensuoti 1 pikinio troleibuso iš 20-ojo pridėjimu.
                        O nuostolingiausiu vadinamą 20-ąjį maršrutą tada jau bus galima visai panaikinti, nes 12 jį pilnai dubliuos
                        Deja, prarasim. 12-as skirtas Žirmūnų g. gyventojus nuvežti į Ž. Panerius ir nemanau, kad tie žmonės bus patenkinti, kad jiems į darbą reikės važiuoti daug anksčiau ir žymiai ilgiau.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Deja, prarasim. 12-as skirtas Žirmūnų g. gyventojus nuvežti į Ž. Panerius ir nemanau, kad tie žmonės bus patenkinti, kad jiems į darbą reikės važiuoti daug anksčiau ir žymiai ilgiau.
                          Teisybė. Šiuo metu yra tendencija ne problemoje kaip išvežti keleivius, bet kaip juos nuvežti kuo greičiau. Todėl jau geriau palikti kaip yra ir sudaryti geresnę galimybę persėsti, negu raityti maršrutą ir ilginti kelionės trukmę daliai keleivių.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            ...tačiau aš kalbu iš Kauno pozicijos, kur projekto vykdymas eina į pabaigą Čia, manau, dėl to mes ir pykstamės, nes tu Vilniuje matai viena, o aš Kaune - kitką.
                            Paskaityk temos pavadinimą, Vilniaus, tai kam kišt Kauną? Tam yra atskira tema. Jei nežinai, nerašyk.
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Paskaityk temos pavadinimą, Vilniaus, tai kam kišt Kauną? Tam yra atskira tema. Jei nežinai, nerašyk.
                              Manau, visose temose neišvengiamai pinsis ir kiti miestai. Be palyginimų ir skirtumų išryškinimo apsieiti būtų sunku .
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Manau, visose temose neišvengiamai pinsis ir kiti miestai. Be palyginimų ir skirtumų išryškinimo apsieiti būtų sunku .
                                Sutinku, bet kai žmogus rašo, nežinau kaip Vilniuj, bet Kaune... Tai jei nieko nežino, kas Vilniuje, nėra ir ka lyginti Gerai, bagiam off topic.
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                  Sutinku, bet kai žmogus rašo, nežinau kaip Vilniuj, bet Kaune... Tai jei nieko nežino, kas Vilniuje, nėra ir ka lyginti Gerai, bagiam off topic.
                                  Atėjai ir prisikabinai prie to, kas visai ne tau skirta. Jei nesupranti, ką rašau, tai persiskaityk mano visas žinutes. Apie Vilniaus VT daug žinau, bet konkrečiai apie Vilniaus e. bilieto projekto vykdymo eigą nežinau. Tu taip pat nežinau. O dabar atėjęs bandai įvesti tvarką ten, kur ji ir taip yra.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Atėjai ir prisikabinai prie to, kas visai ne tau skirta. Jei nesupranti, ką rašau, tai persiskaityk mano visas žinutes. Apie Vilniaus VT daug žinau, bet konkrečiai apie Vilniaus e. bilieto projekto vykdymo eigą nežinau. Tu taip pat nežinau. O dabar atėjęs bandai įvesti tvarką ten, kur ji ir taip yra.
                                    Atsiprašau, jei rašai viską konkrečiam žmogui, tai tam yra PM kaip jau kažkuris minėjo. O tiek, kiek paminėta forume patikėk žinau, kaip puikiai Vilniuje veikia, kai troleibusuose net aparatai išjungti/neveikiantys. Ir dar, nesuprantu, kodėl jūsų toks požiūris į pasakymą, kad pinigai buvo išplauti, nes su tuo drysčiau sutikti. Tiek švieslenčių įrengimas stotelėse Vilniuje nėra sekmingas, su daug broko ir daug neveiksnumo, tiek ir šitas projektas kolkas neatrodo sėkmingas. Išvada peršasi viena- praplauti pinigai.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Vilnius prieš 5-6 metus atsikratė krūvos A maršrutų, o jau netrukus pradėjo dygti nauja porcija: 52A, 53A, 26A, 40grt, 63grt... Galėtų 21-ą maršrutą paleisti ir viskas. Arba 18-i važinėtų su lentelėmis "Titnago g.", panašiai kaip Kaune yra su transportu, važiuojančiu per Klinikas. Beje, 18-u piko metu dirba keletas mašinų iš 7 maršruto.
                                      O buvo dar toks 55, 55A, 55B. Taciau troleibusu marsutu su raidemis nebuvo niekada.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O buvo dar toks 55, 55A, 55B. Taciau troleibusu marsutu su raidemis nebuvo niekada.


                                        http://www.vilnius.skynet.lt/de6.html
                                        Ko gero buvo, tik sunkoka įžiūrėt.
                                        Paskutinis taisė Zorro; 2010.01.16, 20:44.

                                        Comment


                                          Man atrodo, kad ten zenkliukai - darbo dienomis du sukryziuoti plaktukai ir poilsio dienomis - berods *. 11 darbo dienomis vaziavo iki Verkiu g. ziedo - ties dabartiniu "Medzio centru" Kareiviu ir Verkiu g. sankryzoje. O poilsio deinomis marsrutas budavo suntrumpintas iki centro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X