Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Iš viso yra 11, bet lyg tai turėtų atkeliauti ir 12-as. Važinėjo kol kas tik 4 (tiek temačiau, gal ir daugiau). Vienas iš jų (886) vėl išsiųstas remonetuoti po pirmosios darbo dienos (girdėjau kaip vairuotojas sakė "...rašysiu pareiškimą, tegul toliau jį daro..."


    Turbūt įkeis visas Karosas - jų kaip tik 85 bus... Dar nr.832 ir kitus nė karto nevažiavusius ar nevažiuojančius ilgai laužus (greičiausiai ir MB Cito 26 ir 29, kurie labai seniai stovi).
    O gal tai gudri afera prichvatizuoti VAP'a? Pagal tokia schema daug imoniu buvo prichvatizuota Rusijoje. Del Lietuvos nesu garantuotas.

    Comment


      Rūkančiam autobuso vairuotojui galite kviesti policiją

      Jei Vilniuje važiuojate miesto autobusu, o jo salone tvyro cigarečių dūmų dvokas, nenustebkite. Tai reiškia, kad autobuso vairuotojas mėgsta pešti dūmą darbo vietoje – prie vairo. Nes lauke šalta, rašo „Lietuvos rytas”.

      Iš sostinės Žvėryno rajono į miesto centrą 11-ojo maršruto autobusu važinėjantys vilniečiai dažnai priversti lipti į cigarečių dūmais dvokiančią transporto priemonę. Šio maršruto vairuotojai cigaretes prie vairo paprastai rūko Žvėryno žiede Sėlių gatvėje, galinėje autobusų stotelėje, kai turi kelias laisvas minutes. Dūmai, žinoma, pasklinda po autobuso saloną.

      „Susisiekimo paslaugų“ direktorius Gintas Bliuvas keleiviams patarė su dūmą pešančiais vairuotojais nesitaikstyti, o pareikalauti nedelsiant mesti cigaretę. „Jei vairuotojas nepaklus, piliečiai turi teisę iškviesti policiją“, – pabrėžė G.Bliuvas.

      delfi.lt
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Atspėkite šį senąjį tvarkaraštį


        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          16-as autobusas?

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Tai savaime suprantama- 115 yra vienintelis VT daugelyje sodų yra .
            Bet vargu ar ką sužavės mikriukas už 3 litus, privežantis prie kito transporto (į centrą nekursuoja)? Be to, sodinimkai daugiausia mašinomis važinėja.
            Todėl ir suabejojau, ar dar egzistuoja šis maršrutas...

            Bet jei 115 dar egzistuoja- puiku
            Mettal, kol kas gali ištrinti klaustuką iš šio numerio
            Jeigu neklystu, tai Parko g. - Žolyno g. Tada juo nemažai važiuojama į Antakalnio ligoninę, polikliniką.
            http://www.nikasmorozov.lt

            Comment


              Šito tikrai su niekuo nesupainiosiu - 16-as autobusas prieš kokius 1,5 metų. Tik jis važiavo panašiu intervalu ir 7 val. darė (ir tebedaro) reisą iki Rudaminos. Mano turimas senas jo poilsio dienų grafikas sutampa su šiuo.
              Dar viena užduotis čia - Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                gal 5 autobusas
                Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                Comment


                  Parašė skunk Rodyti pranešimą
                  gal 5 autobusas
                  Užduotis iškelta į reikiamą temą, todėl nemanau, kad čia vertėtų spėlioti
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Nuo vasario 1 dienos sekmadieniais Vilniaus maršrutų autobusai ir troleibusai darbą pradės nuo 6.30 val. ryto.

                    Atlikus keleivių srautų tyrimus nustatyta, kad sumažėjęs keleivių skaičius nuo Titnago st. iki Valkininkų st., todėl nuo šių metų vasario 1 d. bus padalintas troleibusų 18 maršrutas „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” į 2 maršrutus: 18 maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” ir 18A maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai”.

                    Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.

                    Naujus autobusų ir troleibusų tvarkaraščius internetiniame tinklalapyje www.vilniustransport.lt patalpinsime nuo sausio 25 d.. Prašome keleivių sekti informaciją apie pasikeitusių maršrutų darbą internete bei stotelėse.
                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=284

                    Jau turbut visi pripratome prie eilinio marsrutu karpymo ir eismo laiko trumpinimo
                    Idomu ko dar sulauksime?
                    Paskutinis taisė Maxas; 2010.01.14, 09:57.
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      O 18 bus padalintas į 18 ir 18A, beje 18A turbūt važiuos dažniau. Nord būtų užtekę tik grafike nurodyti, kad troleibusai iki Titnago gatvės nevažiuoja.

                      Comment


                        Su 80, 81 ir 82 maršrutų panaikinimą manau niekas nepajaus tiesiogiai. Pajaus tie, kas naudojasi 6, 24, 30, 47, 56 ir 75, nes juose neliks dalies reisų, panaikinus 80-uosius maršrutus. 75-ame ~9 ir 18 val. atsiras didelės skylės grafike, o 56 gal prisidės ta mašina iš 80-o ryte. Su 18 troleibusu irgi reikėjo kažką daryti, nes į Titnago g. jis vežiojo orą. Geriau reikėjo gražinti ten 12-ą, o 18 palikti iki Ž. Panerių. O su 15 padarė labai negerai Jau ir taip nėra jokio transporto iš ten į stotį, o čia dar ir jį naikina. Dar galima kaip nors nusigauti iš AS su priemiestiniu iki Panerių (ir tai ne visur stoja), bet jau atgal - grafiko jokio niekur nėra.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.
                          Nors aš tos krypties VT praktiškai nesinaudoju, tačiau nesuprantu, kam užkliuvo tas 15 maršruto troleibusas? Juk jis nieko nedubliuoja, o paaiškinta, kad naikinama dėl dubliavimo... Ir kiek užtruks tas 'laikinas panaikinimas'?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Jei 18 į Titnago g. vežioja ora, tai gal ir 15 ten vežioja tą patį orą. Kaip su keleiviu srautais nuo Ž.Panerių iki Gerosios vilties st. tame 15 maršrute ? Gal jis ir naikinamas, nes toliau važiuoja kaip ir 16 maršrutas, o iki Gerosios vilties nusigauti nėra didelių problemų, nes iš esmės visas transportas iš Panerių važiuoja pro ten.

                            Iš esmės pas mus VT sistemą yra neefektyvi, nes daugelis maršrutų dubliuoja vienas kitą. Toks poreikis yra dėl vienkartinių bilietų. Jei kuo greičiau pavyktų užbaigti e.bilieto sistemą, panaikinti vienkartinius bilietus, juos pakeičiant valandiniais. Ir tuo pačiu reorganizuojant, bei pertvarkant viešojo transporto sistemą iš vežančios besidubliuojančiais maršrutais nuo iki, į vežančia su persėdimais, bet kursuojančia dažniau, tai netik pavyktu sutaupyti pinigų, bet tikriausiai ir pagerėtu susisiekimas, ir kelionės trukmė.

                            Comment


                              Dieve, kam reikejo dalint ta 18? Tiesiog galine stotele Zemieji Paneriai ir viskas, o iki Titnago st. nuvest 12. Is viso 15 nereikia naikint, nes is to krasto tiesiai i stoti nieks nevaziuoja, tenka persest. O ar isvis apsimoka troleibusams vaziuoti titnago gatve? ka jie aptarnauja? fabriku darbuotojus?

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Su 80, 81 ir 82 maršrutų panaikinimą manau niekas nepajaus tiesiogiai.
                                "Tiesiogiai" nepajaus. Bet pajaus, kad reikia ilgiau stotelėje šalti.

                                Iš esmės pas mus VT sistemą yra neefektyvi, nes daugelis maršrutų dubliuoja vienas kitą. Toks poreikis yra dėl vienkartinių bilietų. Jei kuo greičiau pavyktų užbaigti e.bilieto sistemą, panaikinti vienkartinius bilietus, juos pakeičiant valandiniais. Ir tuo pačiu reorganizuojant, bei pertvarkant viešojo transporto sistemą iš vežančios besidubliuojančiais maršrutais nuo iki, į vežančia su persėdimais, bet kursuojančia dažniau, tai netik pavyktu sutaupyti pinigų, bet tikriausiai ir pagerėtu susisiekimas, ir kelionės trukmė.
                                Pritariu 100%.

                                Comment


                                  Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.

                                  Comment


                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Dieve, kam reikejo dalint ta 18? Tiesiog galine stotele Zemieji Paneriai ir viskas, o iki Titnago st. nuvest 12. Is viso 15 nereikia naikint, nes is to krasto tiesiai i stoti nieks nevaziuoja, tenka persest. O ar isvis apsimoka troleibusams vaziuoti titnago gatve? ka jie aptarnauja? fabriku darbuotojus?
                                    Keistas pasakymas iš to krašto TIESIAI į stotį niekas nevažiuoja. Iš ten galima nuvažiuoti į stotį labai įvariom maršrutų konfiguracijom su vienu persėdimu. Greičiausiai tai atimtu ne ką daugiau laiko, nei sulaukti retai kursuojančio 15 maršruto. Mieste yra ir kitų vietų iš kurių į stoti niekas nevažiuoja, bet yra galimybės atlikus persėdimą ten nuvykti.

                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
                                    Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą, o su tokia maršrutų sistema kokia yra dabar, didžiausia dalis keleivių pirks tik vienkartinį ir nebus jokios didesnės naudos. Aišku jei reorganizuojant visus maršrutus ir pertvarkant juos į vežančius ne iš A į B, o A->C C->B, tai jie gali likti, savaime aišku pigesni ir skirti tiems kas važiuoja trumpus atstumus.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2010.01.14, 14:59.

                                    Comment


                                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                      Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
                                      O galėtum važiuoti ir su persėdimu. Dabar gi negali (tiksliau, gali, bet moki dvigubai).

                                      Comment


                                        Valius Kedainietis ir Mettal . Taip, tai 16-o maršruto tvarkaraštis

                                        Dėl naujų tvarkaraščių.
                                        Padaryta ne geriausiai. Geriau būdų tiesiog 18-ąjį ir 15-ąjį troleibusus trumpinti iki Valkininkų st. O iki Titnago g. pratęsti 12. Titnago gatvėje manau užtektų tik pusės jo reisų. Beje, 18-ajame maršrute galima būtų ir vieną pikinį troleibusą nuimti (tik trumpinimo atveju), nes juo mažai kas naudojasi.
                                        15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
                                        Be to, kiek žinau, 15-ojo maršruto troleibusai vėliau pereina į į 16 ir 2 troleibusus ! Ir juose bus mažiau reisų ???

                                        80, 81,82 panaikinti seniai reikėjo, bet su sąlyga kad nebus mažinamas autobusų skaičius tuose maršrutuose, į kuries pereina autobusai iš šių, Deja, kaip supratau dėl šitų uždarymų retės ir 6,24,47 ir 75 autobusų grafikai. Čia ir vienintelė nesąmonė.

                                        Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Tintnago gatveje kazkada buvo dideles imones - kaip mesos kombinatas ir kt. Dauguma ju seniai bankrutavo, bet ju teritorijose isikure ir veike mazos imones. Dabar, krizes metu, ir jos atleido daug darbuotoju. Taip kad i Titnago gatve mazai kam bereikia vaziuoti. Visgi manau, kad 15 troleibusa buvo galima sutrumpinti iki Z. Paneriu ir panaikinti po pora reisu ryte ir vakare. 18 reikejo irgi sutrumpinti iki Z. Paneriu, o iki Titnago g. leisti 12. Siaip tai 18 troleibuso suskaidymas i du marsrutus ir dar su tuo paciu numeriu, tik pridejus raide A - precedento neturintis "ivykis" Vilniaus troleibusu transporte.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X