Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Panašu, kad kai kurie maršrutai miesto pakraščiuose (o tiksliau - kaimuose, esančiuose Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje) ir yra sukurti "dėl kryžiuko" - tam, kad būtų įvykdyti įstatymų reikalavimai. Bet tik tiek.
    Nemanau, kad būtų labai baisu, jei tas įstatymas nebūtų įvykdytas, nes VT vieta iš mažiau kontroliuojamų sričių. Čia visgi įžvelgiu kažkieno įtakingesnio prašymus-reikalavimus Deja, tas įtakingas prašo, bet pats materialiai neprisideda, taigi geradaris išmuša susisiekimą į "dyklaukius" ir užtikriną reguliarų nuostolingumą. Gal ten ir būna keleivių piko metu, bet paprastai reikėtų tokioms vietoms iki 5 reisų per dieną ir ne daugiau.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Priemiesčių problema Europos šalyse sprendžiama suskirstant maršrutą zonomis ir derinant priemiestinius maršrutus su miesto maršrutais, tuo tarpu pas mus kaikuriais maršrutais apsimoka naudotis tik jeigu važiuoji kasdien ir dar kelis kartus per dieną, nusipirkus mėnesinį bilietą. Nes pavyzdžiui iš tos pačios Tarandės, kad pasiekt miesto centrą ir atgal kainuoja 10 Lt, nes tenka bent kartą persėsti, o tiek kainuoja beveik 3 litrai benzino, t.y. apie 30 km kelio miesto sąlygomis, o nuo Tarandės iki centro ir atgal turbūt bus apie 25 km...

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        Priemiesčių problema Europos šalyse sprendžiama suskirstant maršrutą zonomis ir derinant priemiestinius maršrutus su miesto maršrutais, tuo tarpu pas mus kaikuriais maršrutais apsimoka naudotis tik jeigu važiuoji kasdien ir dar kelis kartus per dieną, nusipirkus mėnesinį bilietą. Nes pavyzdžiui iš tos pačios Tarandės, kad pasiekt miesto centrą ir atgal kainuoja 10 Lt, nes tenka bent kartą persėsti, o tiek kainuoja beveik 3 litrai benzino, t.y. apie 30 km kelio miesto sąlygomis, o nuo Tarandės iki centro ir atgal turbūt bus apie 25 km...
        Tai taip ir yra - VT apsimoka naudotis tik turint mėnesinį bilietą (o jis skirtas važiuoti 2 kartus per dieną kasdien), o jei važiuojama retai - perkant vienkartinius bilietus kioske.
        Dabar kaip nors koreguoti ar jungti maršrutų neapsimoka, nes netrukus pradės veikti e.bilietas ir bus galima už vieną kelionę mokėti nebe dvigubai, bet maždaug pusantro bilieto kainos.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Tiesiog norėjau parašyti, kad nelogiška kabinėtis prie miesto maršrutų pagal principą ar jis važiuoja į tankiau ar rečiau apgyvendintą zoną pateikiant argumentą, kad kodėl mes jį turime išlaikyti, tai tas pats kas klausti kodėl už mūsų mokesčius statotmi socialiniai būstai. Juk mistų viešasis transportas skirtas būtent patenkinti socialinį visuomenės poreikį, pasiekti reikiamą vietą mieste. Jam keliami du uždavinai, padėti tiems kas negali (dėl amžiaus, sveikatos, aplinkybių arba tiesiog turistams) savo transportu nusigauti į reikiamą vietą, bei spręsti užterštumo (tiek išmetamomis dujomis, tiek triukšmu) mieste problemą. Dar galima būtų paminėti nedidelių atstumų greitą ir patgų įveikimą, nors tam Lietuvoje jis nepritaikytas (čia geras pavyzdys būtų Vienos 1,2 ir 3 maršruto autobusai kusuojantys po senamiestį, beje jeis kiek pats mačiau važiuoja vienu metu retai kada daugiau kaip 3-4 keleiviai). O jeigu jau norėti, kad VT duotų vien pelną, tai tada gausim Baku variantą, kur uždaryti ir troleibusai, ir tramvajai, nes meras pareiškė, kad jų išlaikymui neskirs pingų nes jie turi būti tokie pat pelningi kaip maršrutiniai taksi, taigi jie paprasčiausiai buvo išardyti.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            O jeigu jau norėti, kad VT duotų vien pelną, tai tada gausim Baku variantą, kur uždaryti ir troleibusai, ir tramvajai, nes meras pareiškė, kad jų išlaikymui neskirs pingų nes jie turi būti tokie pat pelningi kaip maršrutiniai taksi, taigi jie paprasčiausiai buvo išardyti.
            šiaip tuo atveju matyt nepasigailėjo, kad išrinko tramvajus ir troleibusus - tereikia youtube pasiknaisioti ir bus aišku, kad geriau nieko, negu ankstesnė būklė

            šiaip suprantu sudėtingą situaciją miesto transporto, kad reikia balansuoti tarp pelno ir socialinio prieinamumo + keleiviams reikia greitumo. tai gal kartais reik paieškoti kitokių būdų spręsti problemoms. pvz integruoti "nepelningus" priemiestinius ir užmiesčio autobusus į miesto sistemą, kad miesto zonoje surinktų keleivių kiekis bent jau atpirktų pravežiotą tuščią orą. tarkim turim kokį 84 riešės, oj ne dar geriau maišiogalos arba paberžės autobusą; ar pavyktų pritaikyti jį kaip ekspresinį autobusą iki centro? tarkim molėtų plente toliau jis stoja visur, bet miesto zonoje, tarkim tik kokioj jeruzalės st., baltupių, pramogų arena (, žalgirio, žaliasis tiltas, gal dar kiek toliau). tarkim jo "greitumas" reiškia šiek tiek didesnį tarifą; bet kartu būtų integruotas su bendra bilietų sistema (karčikę pridėjai ir pinigo netekai; arba kiek brangesnis mėnesinis bilietas už tą galimybę), ir savo tuštumą užpildytų papildomais skubančiais keleiviais, ir tolimų vietovių gyventojai gautų susisiekimą gal net kiek dažnesnį nei įprastai ir arčiau centro. win-win
            Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Dubline, Berlyne, Anglijoje yra daug mikrorajonų, esančių miesto administracinėje teritorijoje, bet tuose rajonuose gyvena mažai žmonių, nes ten vien nuosavi namai. Tačiau viešasis transportas kursuoja. Lietuvoje taip pat - juk yra susisiekimo įstatymas, pagal kurį viešasis transportas privalo kursuoti į gyvenvietes ir mikrorajonus, kur yra tam tikras gyventojų skaičius, taip pat, kur yra mokyklos.

              Viskas teisingai. O kas turetu moketi uz tuos nepelningus marsrutus? Stai pavyzdziui vilniaus rajono savivaldybe,kurioje dominuoja lenkai ,pareiske tokia pozicija: mus turetu vezioti vilniaus miesto transportas,bet mes kaip vilniaus rajono savivaldybe niekaip neprisidesime prie siu nuostolingu marsrutu kompansavimo. Arba kitaip tariant; MES LENKAI NORIME ,KAD JUS MUS VEZIOTUMETE,BET JUMS LITVINAMS UZ PRAVAZIAVIMA KAISIOSIME TIK SPYGAS IR NIEKO NEMOKESIME.

              Comment


                Siandien pastebetas naujasis VA autobusas (kur mettal nufotkino tik atvaziavusius), garazinis Nr881, valstybinis ERT139, perdazytas standartinem spalvom, neveikianciom svieslentem ir be E-bilieto komposteriu gaila, neturejau foto po ranka

                Comment


                  Visgi matau realu poreiki (politines valios deja nera), vietinio (priemiestinio ir miesto) transporto koordinavima organizuoti kitaip.
                  Nes dabar kiekviena savivaldybe ziuri tik savo interesu. Ypac tai aktualu didiesiems miestams ir rajonams, kur yra atskiros miestu ir rajonu savivaldybes. Taip pat ir maziems rajonams, nes jau praktiskai daug kur isnyke priemiescio marsrutai, besidriekiantys i gretimo rajono teritorijas. Isimtis - priemiestiniai marsrutai tarp gretimu rajonu centru.
                  Galbut vietinio transporto organizavima galejo atlikti apskritys, bet dabar jos naikinamos.

                  Comment


                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                    Siandien pastebetas naujasis VA autobusas (kur mettal nufotkino tik atvaziavusius), garazinis Nr881, valstybinis ERT139, perdazytas standartinem spalvom, neveikianciom svieslentem ir be E-bilieto komposteriu gaila, neturejau foto po ranka
                    Vakar bandžiau jį nufotografuoti, bet nebuvo jokių šansų . Negana to, kad vėlavo į žiedą 15 min., tai dar pravažiavęs ratą pietauti atsistojo taip, kad jį uždengė kiti pietaujantys (3 x 48 maršruto autobusai ir 1 x 2-o). Dabar bus labai sunku vienam jo ieškoti, nes autobusai važinėja bet kaip ir bet kokie - ne visi užsiveda rytais ir vairuotojui duodamas pirmas užsivedęs. Todėl dabar buvo pastebėti vieno poskyrio autobusai kito maršrutuose. Be to, ilgi autobusai pasirodo tuose maršrutuose, kur juos seniai nuėmė (ilgi 80, 81, vienas ilgas 26 (vakar)).
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Vakar bandžiau jį nufotografuoti, bet nebuvo jokių šansų . Negana to, kad vėlavo į žiedą 15 min., tai dar pravažiavęs ratą pietauti atsistojo taip, kad jį uždengė kiti pietaujantys (3 x 48 maršruto autobusai ir 1 x 2-o). Dabar bus labai sunku vienam jo ieškoti, nes autobusai važinėja bet kaip ir bet kokie - ne visi užsiveda rytais ir vairuotojui duodamas pirmas užsivedęs. Todėl dabar buvo pastebėti vieno poskyrio autobusai kito maršrutuose. Be to, ilgi autobusai pasirodo tuose maršrutuose, kur juos seniai nuėmė (ilgi 80, 81, vienas ilgas 26 (vakar)).
                      Problemų dėl autobusų vėlavimų yra nemažai ir Kaune. Pvz šiandien maršrutu Kaunas - Kulautuva gerokai pavėlavęs važiavo Setra S431DT.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Problemų dėl autobusų vėlavimų yra nemažai ir Kaune. Pvz šiandien maršrutu Kaunas - Kulautuva gerokai pavėlavęs važiavo Setra S431DT.
                        Tiksliau reikėtų sakyti, kad problemų yra Kauno rajone Kaune dėl šalčių bent kol kas didelių problemų nebuvo. Parko sargas jau kelias val. prieš autobuso išvykimą iš parko užveda ir sušildo, o ypač šaltomis naktimis autobusai visai negesinami. Kauno rajono vežėjai dėl taupumo tokios praktikos atsisako arba taiso itin šaltomis naktimis.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          O aš jau nustebau, dėl ko mačiau ilgą 49-ojo maršruto autobusą... Galvojau, pakeitė trumpus į ilgus, o ne
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Tiksliau reikėtų sakyti, kad problemų yra Kauno rajone Kaune dėl šalčių bent kol kas didelių problemų nebuvo. Parko sargas jau kelias val. prieš autobuso išvykimą iš parko užveda ir sušildo, o ypač šaltomis naktimis autobusai visai negesinami. Kauno rajono vežėjai dėl taupumo tokios praktikos atsisako arba taiso itin šaltomis naktimis.
                            Kadangi pats nevažiavau tai negaliu užtikrinti, bet anksti ryte važinėjantys į darbą sakė, kad miesto autobusai vėlavo, bet čia tikriausiai kiekvieną kartą paspaudus šalčiams tas pats. Tuo tarpu nemaža dalis priemiestių autobusų net vakare nesugebėjo važiuoti pagal tvarkaraščius.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Kadangi pats nevažiavau tai negaliu užtikrinti, bet anksti ryte važinėjantys į darbą sakė, kad miesto autobusai vėlavo, bet čia tikriausiai kiekvieną kartą paspaudus šalčiams tas pats. Tuo tarpu nemaža dalis priemiestių autobusų net vakare nesugebėjo važiuoti pagal tvarkaraščius.
                              Taip, rytais vėluoja nuolat, net ir šildant. Na dabar dar galima spėt, kad galbūt naktimis dar nešildo, net jei sargas ir užvedinėja mašinas, tai visų užvest po įšalimo negali, o sėdėt vienam autobuse ir su juo "niurkytis" irgi negali
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                O aš jau nustebau, dėl ko mačiau ilgą 49-ojo maršruto autobusą... Galvojau, pakeitė trumpus į ilgus, o ne
                                va čia tai geras.... Man atrodo juo iš viso niekada nebūdavo ilgų iki šio momento. Tiesa, į Bukčius jau ir seniau važinėjo ilgi Ikarusai iš 23 maršruto.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Nieko sau! Argi Bukčiuose apskritai ilgi autobusai gali apsisukti ? Kiek teko ten būti- net Volvo 7700 ir Saffle ten apsisukti sunkoka...
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Taip, ten tikrai gali, tik reikia imti didesnį lanką.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Gal kažką praleidau, bet kas per nauji TEDOM autobusai Vilniuje? Kaip suprantu, bandomieji. Tik kokia tikimybė, kad tokių bus daugiau?
                                      Atvaizdas


                                      Nezinau kieno jie gamybos,bet sprendziant is foto tai tik ar nebus is kokio buvusio soc. lagerio? Vien jau tas desinysis veidrodis ant tokiu liaunu strypeliu ( toks rusiskas sprendimas) turetu vibruoti ir sunku bus ka iziureti tame veidrodyje vaziuojant.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Gal kažką praleidau, bet kas per nauji TEDOM autobusai Vilniuje? Kaip suprantu, bandomieji. Tik kokia tikimybė, kad tokių bus daugiau?
                                        Atvaizdas
                                        Jis yra bandomasis, tai gali suprasti ir iš ne lietuviškų numerių. Manau labai maža tikimybė, kad ir taip prasiskolinusi Vilniaus savivaldybė pirks naujų autobusų ir dar dujinių, kurie už dyzelinius yra brangesni.
                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Nezinau kieno jie gamybos,bet sprendziant is foto tai tik ar nebus is kokio buvusio soc. lagerio? Vien jau tas desinysis veidrodis ant tokiu liaunu strypeliu ( toks rusiskas sprendimas) turetu vibruoti ir sunku bus ka iziureti tame veidrodyje vaziuojant.
                                        Iš veidrodžių spręsti apie gamintoją ir paties autobuso kokybę nelabai protinga

                                        "Tedom" yra čekų gamybos autobusas. Dėl kokybės nežinau.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Jis yra bandomasis, tai gali suprasti ir iš ne lietuviškų numerių. Manau labai maža tikimybė, kad ir taip prasiskolinusi Vilniaus savivaldybė pirks naujų autobusų ir dar dujinių, kurie už dyzelinius yra brangesni.Iš veidrodžių spręsti apie gamintoją ir paties autobuso kokybę nelabai protinga

                                          "Tedom" yra čekų gamybos autobusas. Dėl kokybės nežinau.

                                          Smulkmenos kaip tik labai daug ka pasako.Pasiziurek: veidrodziu dizainas kaip is praejusio desimtmecio, veidrodziu tvirtinimas toks irgi buvo naudojamas pries kelis desimtmecius ir atsisakyta jo kaip nepraktisko ( del veidrodziu vibracijos). Kampuota autobuso stogo forma virsuje (palygink su pusapvaliais volvo 7700 ) isduoda gana ribotas gamintojo galimybes suteikti kebului norima forma (aptakumas,kuro ekonomija). Taip,kad smulkmenos labai reiksmingos,tikrai sis autobusas nebus kokios nors vakaru europos gamyklos. Manau,kad jis galetui buti is kokiu buvusiu soc sandraugos saliu: lenkijos,cekijos ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X