Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje moksleiviams mėnesinis bilietas kainuoja 22 Lt autobusui ir troleibusui. Jei moksleivis važiuoja į mokyklą 20 kartų per mėnesį po 2 kartus, tai už vieną važiavimą gaunami vos 0,55 Lt. Kadangi savivaldybė kompensuoja ne tiek, kiek turėtų, tai pajamos būtų maždaug 0,75-1 Lt vietoj 2,5 Lt. Moksleiviai autobusų parkui labiau ne pelnas, bet nuostolis. Tai prie tų svarbių objektų, traukos vietų mokyklos, universitetai, bibliotekos, bažnyčios neturėtų būti priskiriami. Tinka prekybos centrai, gamyklos, didelės įmonės, prekybos miesteliai, pramogų centrai ir pan. vietos, traukiančios įvairaus amžiaus žmones, kurie perka ne tik lengvatinius bilietus. Situacija būtų geresnė moksleiviams, studentams ir vyresniems pensininkams sumažinus lengvatą nuo 80 iki 65-70 proc.

    Keleivių maršrutuose mažėja ne tik dėl reisų mažinimo (na juk negali nemažinti reisų jei mažėja keleivių skaičius), bet ir dėl natūralaus keleivių skaičiaus mažėjimo. Augant pragyvenimo lygiui ir modernėjant technologijoms pinga automobiliai ir kelionė jais, dauguma žmonių geba įsigyti ir išlaikyti automobilius. Kol kas šis faktorius susilpnėjo, bet netrukus vėl sustiprės augant ekonomikai. Neginčiju, yra toks faktorius, kad mažinant reisų skaičiui mažėja ir keleivių, bet yra faktorius, kai keleivių skaičius mažėja savaime dėl kitų faktorių.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.13, 21:44.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Įdomi apžvalga - straipsnis, tinkantis beveik visiems miestams.

      Viešasis transportas: sodrios gyvenimo spalvos ir kvapai

      Daugelyje miestų nuolatos rezgami planai, kaip į viešąjį transportą privilioti daugiau žmonių – sumažėtų spūstys, tarša. Anglijoje netgi buvo sukurta socialinė reklama „Mano mamos automobilis – autobusas“. Lietuvoje tiktų šūkis „Ir viešuoju transportu galima važinėti!“.
      Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

      Daugelį metų prie nuosavo automobilio vairo praleidusi bendradarbė kartą atlėkė į darbą išpūtusi akis ir išpyškino: „Įsivaizduoji, į darbą atvažiavau autobusu!!!“ Ir puolė pasakoti patirtus įspūdžius, kuriuos išklausiau atlaidžiai šypsodamasi.

      Viešuoju transportu besinaudojantys piliečiai puikiai žino, kad per šias keliones beveik kasdien galima patirti daugybę nepakartojamų įspūdžių. Tiesa, tik nedaugelį žmonių galima privilioti tokiomis „pramogomis“ – kol viešasis transportas nebus bent kiek patrauklesnis, kiekvienas, kas tik išgali, stengsis važiuoti nuosavu automobiliu, net ir būdamas „žaliasis“ ar suvokdamas, kad asmeninė transporto priemonė ne visai atitinka finansines galimybes.

      Toliau >>>
      15min.lt
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Problema ne kontrolierių trūkume (žmonių dirbti tokį darbą tikrai rastų, ypač dabar), bet pinigų trūkume. Nėra už ką išlaikyti papildomų etatų.
        Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tai Bireliai, lygiai kaip ir Didieji Gulbinai, yra miesto teritorijai, Verkių Seniūijai priklausantys rajonai, nors ir kiek kaimietiško tipo.

          Ir asmeniškai aš nematau nieko blogo, jei į artimiausius rajonus kursuoja miesto autobusai... Įdomu, ar kas pasakys, kad reisai į Pagirius, Skaidiiškes ar Mickūnus yra nepelningi ir nereikalingi ?


          O 51 marsrutas /daniliskes/ , o 14 ir dar ten pilna visokiausiu,kur uzsuka i visokius kaimelius. Yra ir grynai ;politiniu' marsrutu ,kurie buvo padaryti pagal tuomet valdzioje buvusiu komunistu (brazausko ir pan) nurodymus: tai 15 marsrutas, dabar jau ir 52 beveik toks pasidare,kad aptarnauti ta rajona kur paulauskas namus pasistate ir t.t.,nors keleiviu ten buna labai nedaug.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".


            Maximoje pinigu surinkima dar uztikrina ir apsauginis stovintis uz kasu ir reikalui esant atlekiantis policijos ekipazas is miesto. Kontrolieriai tokiu palaikymu pasigirti negali.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Tokius duomenis lengva patikrinti, nes pvz. Kaune, kontrolės metu blokuojami komposteriai ir į autobuso kompiuterį įrašoma informacija: blokavimo laikas, data, vieta, kur tada buvo autobusas. Autobusui atvykus į parką duomenys patenka į bendrą duomenų bazę, prie kurios lengvai prieina Transporto skyriaus darbuotojai. Jie gavę skundą gali patikrint ar tas žmogus tikrai kalba tiesą..


              Is kur tu cia istraukei,kad uzblokavus komposterius,kazkas isiraso i autobuso kompiuteri??? Man atrodo,kad cia tu pats primastei:-))))

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Na nebent tokiu atveju Bet už tokį dalyką nėra pagrindo nubausti. Bent aš nežinau nei vieno Įstatyminio ar KET punkto, draudžiančio baladoti į autobuso stiklą, esant lauke. Dėl nesaugumo pritariu.
                Nes normaliam zmogui tai ir taip savaime suprantama:-)) Lygiai taip pat nera istatymo ir draudziancio kisti koja po pravaziuojancio autobuso ratais,...nes atrodo tai turetu buti visiems suprantama:-)))

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Maximoje pinigu surinkima dar uztikrina ir apsauginis stovintis uz kasu ir reikalui esant atlekiantis policijos ekipazas is miesto. Kontrolieriai tokiu palaikymu pasigirti negali.
                  Visai tai - "atmazkės". Esmė nuo to nesikeičia - pinigus reikia susirinkti, ir tai įmonės reikalas pasirūpinti visa "infrastruktūra".

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Visai tai - "atmazkės". Esmė nuo to nesikeičia - pinigus reikia susirinkti, ir tai įmonės reikalas pasirūpinti visa "infrastruktūra".



                    Galetu buti kaip privaciuose autobusuose-kontrolierius visa laika. Ir vazinetu tik tol kol apsimoka. O vakare galetu dirbti mikriukai ar is viso tik taksi:-)) Koks cia gali buti to visuomeninio transporto islaikymas,jei jis dirba iki velaus vakaro ir vezioja narkomanus i cigonu tabora ar i n. vilnios ivairius kaimus po zmogeli kita. O visi likusieji turi islaikyti tokius nepelningus reisus. Jei zmogus gyvena kaime,tai ir reikia pripazinti,kad tai yra kaimas,o ne miestas ir kad miesto transportas ten nekursuoja. O dabar kazkokie priplauke miesto projektuotojai nubreze ' su skriestuvu' rata zemelapyje ir visokie kaimai pasirodo,kad jau miesto teritorijoje:-))

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Viešasis transportas: sodrios gyvenimo spalvos ir kvapai
                      Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.

                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      O 51 marsrutas /daniliskes/ , o 14 ir dar ten pilna visokiausiu,kur uzsuka i visokius kaimelius. Yra ir grynai ;politiniu' marsrutu ,kurie buvo padaryti pagal tuomet valdzioje buvusiu komunistu (brazausko ir pan) nurodymus: tai 15 marsrutas, dabar jau ir 52 beveik toks pasidare,kad aptarnauti ta rajona kur paulauskas namus pasistate ir t.t.,nors keleiviu ten buna labai nedaug.
                      14 yra socialinis maršrutas. Juo važiuoja pensininkai iš "naujosios" N. Vilnios į "senąją" bei Grigaičių moksleiviai.
                      15 jau yra socialinis-politinis-rekreacinis maršrutas. Vasarą jo tikslas yra vežti į paplūdimius, nors tuo mažai kas naudojasi. Visais metų laikais jis vežioja orą į Turniškes, senelius maršrutu "pensionatas (Bruknių st.) - parduotuvė Antakalnyje" ir neįgaliuosius/ligonius į reabilitacijos centrą (Vaidilutės st.)
                      51 yra pilnai miesto maršrutas, bet į Daniliškes (iš viso visa J. Tiškevičiaus g.) dažniausiai veža orą.
                      52A paleido ne tik dėl Paulausko, bet ir dėl to, kad ten vyksta statybos ir yra nemažai moksleivių. Pagrindiniai keleiviai ir yra mokiniai ir statybininkai. Poilsio dienomis jis važinėja tuščias.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.



                        14 yra socialinis maršrutas. Juo važiuoja pensininkai iš "naujosios" N. Vilnios į "senąją" bei Grigaičių moksleiviai.
                        15 jau yra socialinis-politinis-rekreacinis maršrutas. Vasarą jo tikslas yra vežti į paplūdimius, nors tuo mažai kas naudojasi. Visais metų laikais jis vežioja orą į Turniškes, senelius maršrutu "pensionatas (Bruknių st.) - parduotuvė Antakalnyje" ir neįgaliuosius/ligonius į reabilitacijos centrą (Vaidilutės st.)
                        51 yra pilnai miesto maršrutas, bet į Daniliškes (iš viso visa J. Tiškevičiaus g.) dažniausiai veža orą.
                        52A paleido ne tik dėl Paulausko, bet ir dėl to, kad ten vyksta statybos ir yra nemažai moksleivių. Pagrindiniai keleiviai ir yra mokiniai ir statybininkai. Poilsio dienomis jis važinėja tuščias.
                        Siaip jau tarande,kaip ir avizieniai tikrai neturetu priklausyti miestui, cia tik paulausko nuopelnas,kad ten kursuoja miesto autobusas. Ir daugiau yra tokiu panasiu rajonu isdygusiu buvusiuose kaimuose: tai ir riese ir daugelis panasiu.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".
                          Visiškai nekeista logika. "Maximoje" nepriklausomai nuo kasininkų skaičiaus, pirkėjų bus beveik tiek pat, tai ir pajamos panašios. O čia jei kontrolės vienas ekipažas - surenka X baudų, o jei ekipažai du - surenka dvigubai tiek baudų!
                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Is kur tu cia istraukei,kad uzblokavus komposterius,kazkas isiraso i autobuso kompiuteri??? Man atrodo,kad cia tu pats primastei:-))))
                          Kalbėjau apie situaciją Kaune. Ten užblokavus komposterius tokia informacija įrašoma į borto kompiuterį. Man atrodo, kad tu čia neišmanai, tavo sarkazmas šiuo atveju dabar nukreiptas į patį tave. Kitąkart ramiau reaguok, nes dabar pats taip atrodai, kaip bandei pavaizduoti mane (neva prisimąsčiau).
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.14, 11:41.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.
                            O man kaip tik atvirkščiai - straipsnis patiko - parašytas žmogaus, per daug nesigilinančio į klausimus kodėl yra taip ar kitaip. Tiesiog rašo, ką mato su šiek tiek savo asmeninės patirties... Tačiau man straipsnis patiko dėl to, kad jame pateikti VT trūkumai, kurių jau mes - nusimanantys VT - jau kartais ir nebepastebime. Tikrai verta įsiklausyt į kai kurias straipsnyje paminėtas mintis. Nepasakyčiau, kad straipsnyje yra bent kiek pykčio - atvirkščiai - tekstas išdėstytas nuosekliai ir ramiu tonu ir tai vertinu teigiamai.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Visiškai nekeista logika. "Maximoje" nepriklausomai nuo kasininkų skaičiaus, pirkėjų bus beveik tiek pat, tai ir pajamos panašios. O čia jei kontrolės vienas ekipažas - surenka X baudų, o jei ekipažai du - surenka dvigubai tiek baudų!
                              Kalbėjau apie situaciją Kaune. Ten užblokavus komposterius tokia informacija įrašoma į borto kompiuterį. Man atrodo, kad tu čia neišmanai, tavo sarkazmas šiuo atveju dabar nukreiptas į patį tave. Kitąkart ramiau reaguok, nes dabar pats taip atrodai, kaip bandei pavaizduoti mane (neva prisimąsčiau).


                              Tikrai niekas neisiraso i joki borto kompiuteri nei kaune ,nei vilniuje.Tiesiog tam kartui uzblokuojamas elektroniniu komposteriu darbas ir tiek ir absoliuciai nieko daugiau. Tu jau cia pradejai kalbeti vos ne kaip apie kosminiu laivu technologijas:-). Ir niekas is susisiekimo skyriaus neperziurineja jokiu irasu borto kompiuteryje:-)

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Tikrai niekas neisiraso i joki borto kompiuteri nei kaune ,nei vilniuje.Tiesiog tam kartui uzblokuojamas elektroniniu komposteriu darbas ir tiek ir absoliuciai nieko daugiau. Tu jau cia pradejai kalbeti vos ne kaip apie kosminiu laivu technologijas:-). Ir niekas is susisiekimo skyriaus neperziurineja jokiu irasu borto kompiuteryje:-)
                                Man nepatinka, kad tu ginčijiesi pats nežinodamas tiesos. Aš puikiai žinau, kad Kaune į borto kompiuterį tokia informacija įrašoma ir Transporto skyrius (arba bent jau parko vadovybė) per kompiuterį gali prieiti prie duomenų. Netgi į kompiuterį įrašoma informacija kiek, kokios rūšies ir kokiu metu atspausdinti bilietai autobuse, netgi kokioje stotelių atkarpoje tuo metu buvo autobusas, kai parduoti bilietai. Panaši ataskaita matoma ir blokuojant komposterius. Nežinau kuo tu vadovaujiesi tvirtindamas, kad aš kalbu kaip iš kosminių laivų technologijų, bet turiu kaip tave užginčyti ir įrodyti savo tiesą.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.14, 12:23.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Siaip jau tarande,kaip ir avizieniai tikrai neturetu priklausyti miestui, cia tik paulausko nuopelnas,kad ten kursuoja miesto autobusas. Ir daugiau yra tokiu panasiu rajonu isdygusiu buvusiuose kaimuose: tai ir riese ir daugelis panasiu.
                                  Tai Lazdynai, Žirmūnai, Baltupiai, Viršuliškės irgi kaimai patekę į miesto teritoriją. Tai pagal tokią logiką galima apsiriboti mieste maršrutu nuo Stoties iki Katedros aikštės, visą kitą per klaidą pateko į miesto teritoriją, taip išeina.

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    Tai Lazdynai, Žirmūnai, Baltupiai, Viršuliškės irgi kaimai patekę į miesto teritoriją. Tai pagal tokią logiką galima apsiriboti mieste maršrutu nuo Stoties iki Katedros aikštės, visą kitą per klaidą pateko į miesto teritoriją, taip išeina.


                                    Tai kompaktiski rajonai apstatyti daugiaauksciais,todel sakyciau,kad tai miestas:-)))) N.Vilnia nors ir nutolusi -bet miestas. Tas pats ir su grigiskemis-kompaktine gyvenviete su daugiaauksciais.Tokius rajonus gali aptarnauti viesasis transportas ir buti pelningas. Bet jei aptarnaujami tokie rajonai-kaimai kaip tarande,riese ir daug panasiu -tai ko noreti,kad mes turime islaikyti begale nepelningu marsrutu.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Man nepatinka, kad tu ginčijiesi pats nežinodamas tiesos. Aš puikiai žinau, kad Kaune į borto kompiuterį tokia informacija įrašoma ir Transporto skyrius (arba bent jau parko vadovybė) per kompiuterį gali prieiti prie duomenų. Netgi į kompiuterį įrašoma informacija kiek, kokios rūšies ir kokiu metu atspausdinti bilietai autobuse, netgi kokioje stotelių atkarpoje tuo metu buvo autobusas, kai parduoti bilietai. Panaši ataskaita matoma ir blokuojant komposterius. Nežinau kuo tu vadovaujiesi tvirtindamas, kad aš kalbu kaip iš kosminių laivų technologijų, bet turiu kaip tave užginčyti ir įrodyti savo tiesą.


                                      Taip,dabar ta el. bilietu sistema ,kuria bando idiegti spausdina bilietus su vairuotojo pavarde,laiku,stoteles pavadinimu ir t.t. Ir parke vadovybe gali pasiziureti kur siuo metu yra tas autobusas, veluoja jis ar skuba ir pan. Bet tai ar kas praktiskai naudojasi tokia informacija??? Ar ja kas saugo?? As kazkodel nemanau,kad jei tau iskiltu problema ir tu noretum suzinoti ar tikrai pries kelias dienas tokioje stoteleje,tada ir tada buvo kontrole ir ar buvo blokuojami komposteriai......manau,kad niekas tau pagelbeti negaletu. Praktiskai turiu minty. Teoriskai gal ir buvo numatyta tokia galimybe.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Taip,dabar ta el. bilietu sistema ,kuria bando idiegti spausdina bilietus su vairuotojo pavarde,laiku,stoteles pavadinimu ir t.t. Ir parke vadovybe gali pasiziureti kur siuo metu yra tas autobusas, veluoja jis ar skuba ir pan. Bet tai ar kas praktiskai naudojasi tokia informacija??? Ar ja kas saugo?? As kazkodel nemanau,kad jei tau iskiltu problema ir tu noretum suzinoti ar tikrai pries kelias dienas tokioje stoteleje,tada ir tada buvo kontrole ir ar buvo blokuojami komposteriai......manau,kad niekas tau pagelbeti negaletu. Praktiskai turiu minty. Teoriskai gal ir buvo numatyta tokia galimybe.
                                        Ją žiūri Kauno Transporto skyriaus darbuotojai tikrai, naudoja, kai: iš keleivių gauna skundą dėl neatvykusio autobuso - patikrina ar vykdytas reisas, ar gauna skundą, kad kontrolės metu neblokuojami komposteriai, bei kitais skundų atvejais. Taip pat jie reguliariais tikrina savo iniciatyva. Taip pat naudinga apskaitai vykdyti dėl parduotų bilietų, kadangi naudojami spausdinti bilietai iš kasos aparato, tai nebereikia rūpintis dėl vienkartinių bilietų serijos numerių atsekimo. Duomenys saugomi dvi savaites. Praktiškai yra rūpinamasi ar kontrolės metu komposteriai blokuojami. Ypač dabar - kai yra darbuotojų trūkumas ir ieškoma prie ko prisikabinti, kad sumažintų algą. Aš tau jau atsiunčiau argumentus į AŽ, o tu vis dar netiki
                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Tai kompaktiski rajonai apstatyti daugiaauksciais,todel sakyciau,kad tai miestas:-)))) N.Vilnia nors ir nutolusi -bet miestas. Tas pats ir su grigiskemis-kompaktine gyvenviete su daugiaauksciais.Tokius rajonus gali aptarnauti viesasis transportas ir buti pelningas. Bet jei aptarnaujami tokie rajonai-kaimai kaip tarande,riese ir daug panasiu -tai ko noreti,kad mes turime islaikyti begale nepelningu marsrutu.
                                        Dubline, Berlyne, Anglijoje yra daug mikrorajonų, esančių miesto administracinėje teritorijoje, bet tuose rajonuose gyvena mažai žmonių, nes ten vien nuosavi namai. Tačiau viešasis transportas kursuoja. Lietuvoje taip pat - juk yra susisiekimo įstatymas, pagal kurį viešasis transportas privalo kursuoti į gyvenvietes ir mikrorajonus, kur yra tam tikras gyventojų skaičius, taip pat, kur yra mokyklos. Įstatymai reglamentuoja ir VT dažnumą. Nustatyta, kad kelionė VT nuo namų iki darbo miesto teritorijoje turi trukti tam tikrą laiką (priklausomai nuo atstumo) - Vilniuje iki 1,5 val., Kaune iki 1 val.
                                        Taigi kad ir ką besakytum, įstatymai įpareigoja organizuoti VT eismą net ir tose mažose gyvenvietėse. Tiesa, VT organizuojamas daugiau pagal žmonių pageidavimus, o ne įstatymus.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.15, 11:04.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          juk yra susisiekimo įstatymas, pagal kurį viešasis transportas privalo kursuoti į gyvenvietes ir mikrorajonus, kur yra tam tikras gyventojų skaičius, taip pat, kur yra mokyklos. Įstatymai reglamentuoja ir VT dažnumą. Nustatyta, kad kelionė VT nuo namų iki darbo miesto teritorijoje turi trukti tam tikrą laiką (priklausomai nuo atstumo) - Vilniuje iki 1,5 val., Kaune iki 1 val.
                                          Taigi kad ir ką besakytum, įstatymai įpareigoja organizuoti VT eismą net ir tose mažose gyvenvietėse. Tiesa, VT organizuojamas daugiau pagal žmonių pageidavimus, o ne įstatymus.
                                          Panašu, kad kai kurie maršrutai miesto pakraščiuose (o tiksliau - kaimuose, esančiuose Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje) ir yra sukurti "dėl kryžiuko" - tam, kad būtų įvykdyti įstatymų reikalavimai. Bet tik tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X