Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ta idėja puiki, aš ją jau siūliau 44 auto pavyzdžiu, tačiau lieka esminis dalykas: tvarkaraščiai stotelėse
    Tam reikia el. sistemų stotelėse.
    http://www.nikasmorozov.lt

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Ar iš viso įmanoma sudaryti tokius grafikus, kurie būtų geri? Juk kamščiai neprognozuojami - šiandien gripas ir mašinų mažai, rytoj jau bus daug, o poryt gal įvyks avarija ir eismas visai sustos.

      Kiek suprantu, vairuotojai yra kontroliuojami būtent per tvarkaraščio laikymąsi? Tai natūralu, kad jie nori kuo labiau ištęsto tvarkaraščio, kad nepavėluotų ir neprarastų dalies savo algos.
      Už objektyviai pagrįstą vėlavimą vairuotojai baudų negauna. Baudas gauna už išvykimą per anksti, nemandagų aptarnavimą, komposterių neužblokavimą keleivių kontrolės metu ir pan. dalykus.

      Idealaus tvarkaraščio nesukursi, bet net ir mieste eismas gali būti prognozuojamas, egzistuoja eismo intensyvumo fazės tam tikru metų laiku, paros laiku... Visa tai įmanoma apskaičiuoti tiksliau, negu apskaičiuota dabar.
      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Volvo 7700/7700A ir MB Cito/Citaro autobusuose tikrai veikia STOP mygtukai. Škodose ir likusiuose autobusuose jie yra atjungti. Vis dėlto, tai jau yra nepatogumas keleiviui, jei jis nori išlipti stotelėje pagal pageidavimą (Antakalnio g.) ir turi brautis prie vairuotojo, barbenti į stiklą ir prašyti, kad sustotų.
      Kaip suprasti sustoti pagal pageidavimą? Jei toje stotelėje tam maršrutui sustoti priklauso, tai jei autobuse prie durų yra žmonių arba stotelėje, tai autobusas privalo sustoti. Jei toje stotelėje tam maršrutui sustoti neskirta, tai ir nestoja. Kaune autobusų ir troleibusų vairuotojai baudžiama už keleivių įlaipinimą/išlaipinimą ne skirtose stotelėse (pvz., prie šviesoforo, prie tos ir anos gatvelės). Baudžiama labai griežtai, nes paprastai paleistas žmogus bėga tekinas ir yra didelė tikimybė, kad jis kur nors palįs po ratais. Taip pat vairuotojas smarkiai rizikuoja, kad keleivis susižeis išlipdamas, tada vairuotojas būtų baustas labai griežtai (nes susižeidė išlipdamas ne stotelėje, o tokiu atveju draudimas negalioja). Keista, kad Volvo autobusuose veikia stop mygtukai, vaikai su jais nežaidžia? Turėtų erzinti vairuotoją. Kaune Solaris autobusuose mygtukai išjungti.
      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Ta idėja puiki, aš ją jau siūliau 44 auto pavyzdžiu, tačiau lieka esminis dalykas: tvarkaraščiai stotelėse
      Tam reikia el. sistemų stotelėse.
      O kam? Jei jos ir bus, tai reikalavimas transportui važiuoti pagal grafiką vis tiek išliks. Tai nieko nekeičia ir su tuo mažai susiję.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.23, 14:09.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Jei būtų reikalavimas spausti stop mygtuką, tai kada siūlai jį naudoti? Spausti visada? O stotelėje esantis žmogus turėtų ranka keldamas stabdyti autobusą, ar ne?

        Iš esmės galima tokią sistemą įdiegti, bet pas mus VT naudojasi daug žmonių, tai įdomu, ar neerzintų tas nuolatinis mygtukų paspaudimas, nes darbo dienomis sustojama beveik visose stotelėse (retai kada nebūna neišlipančių)?
        Ar stotelėj esant žmonėms, autobusas sustotų kaip dabar, ar reikėtų, kad žmogus jį stabdytų?
        Siūlau spausti mygtuką tada kai nori išlipti, neatsižvelgiant į tai, ar tai vakaras, ar ankstyvas rytas, ar piko metas. Tikrai yra atvejų kai autobusu važiuojant daugybei žmonių, tam tikrose stotelėse niekas neišlipa ir neįlipa.
        Stotelėje esantis žmogus neturėtu nei kelti rankos, nei kitaip atkreipti dėmesio. Viskas liktu taip pat kaip ir dabar, kad esant žmogui stotelėje transportas turėtų sustoti, kaip yra ir dabar (šiaip kiek gyvenime yra tekę važinėti autobusais/troleibusais Vilniaus mieste, nėra buvę, kad nesustotu jei lauki stotelėje (buvę tik su į parką gryžtančiais autobusais), kitaip nei Klaipėdoje kur pagal skundus ten toks atvejis gana dažnas).

        Dėl erzinimo, tai nebūtinai labai jau triukšmingo ir įkiraus signalo reikia. Užtektų tik keleiviams ir vairuotojui gerai matomose vietose užsidegančio signalinio ženklo. Tarp kitko kaikurių keleivių ar asmenų grupių leidžiama muzika, radijas ar inirtingos diskusijos labiau erzina, nei kažkoks specifinis signalas. Juk troleibusuose būdavo/yra prieš užsidarant duris signalas, kad pasitraukti nuo durų, kuris suveikdavo kiekvienoje stotelėje ir niekas nuo to nenumirė. Arba įkyrus senesnių troleibusų ūžimas/dūzgimas, kuris labai įkyri.

        Comment


          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
          Matau dar vieną rezervą - sekmadienio vakarą važiavau autobusu. Nemažą kelio dalį buvo 3 ar 4 keleiviai, bet autobusas užsukdavo ir jei ne visai sustodavo, tai bent jau pristabdydavo kiekvienoj stotelėj. Sustodavo net tuščioj stotelėj tam kad neaplenktų grafiko.

          Ne piko metu išmokius žmones paspaust mygtukus "susojimas pagal pageidavimą" pakoregavus grafikus ir stojant tik ten kur reikia būtų sutaupyta ir stabdžių (nestabdant), ir kuro (neįsibėgėjant iš naujo) ir mano laikos (bent 5 min.)


          Kaip tu isivaizduoji grafiku pakoregavima??? Dabar pykstat,jei autobusas atvaziuoja anksciau ir jus nespejate,o jei vaziuos nesustodamas........:-)) vel busi nepatenkintas,jei sedi ne autobuse ,o lauki jo stoteleje:-))

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Keista, kad Volvo autobusuose veikia stop mygtukai, vaikai su jais nežaidžia? Turėtų erzinti vairuotoją. Kaune Solaris autobusuose mygtukai išjungti.
            O kam? Jei jos ir bus, tai reikalavimas transportui važiuoti pagal grafiką vis tiek išliks. Tai nieko nekeičia ir su tuo mažai susiję.


            Kaip jus nesuprantate,kad vairuotojai negali kreipti demesio i tuos signalus,nes visos bobutes,o greiciausiai ir tu pats ,ilipdami i autobusa ir nusitverdami uz porankiu ir nuspaudziate netycia tuos mygtukus. Taip,kad kai buna stovinciu keleiviu,tai jie sviecia vos ne kas antroje stoteleje:-)))

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Kaip jus nesuprantate,kad vairuotojai negali kreipti demesio i tuos signalus,nes visos bobutes,o greiciausiai ir tu pats ,ilipdami i autobusa ir nusitverdami uz porankiu ir nuspaudziate netycia tuos mygtukus. Taip,kad kai buna stovinciu keleiviu,tai jie sviecia vos ne kas antroje stoteleje:-)))
              Pasakos. Nėra taip dažnai paspaudžiamas tas stop mygtukas, kad galima būtų daryti prielaida jog jį visi spaudžia tik atsitiktinai. Ir beje, kaip atskirti kur mygtuką paspaudė norintis išlipti keleivis ir kur atsitiktinai kažkas laikydamasis už turėklų.
              O jei visi vairuotojai laikysis tokio požiurio, kad kiti žiopliai spaudinėja betką, o aš čia vienas protingas. Tai dar ilgai teks stoviniuot vėdinant saloną tuščiose stotelėse ir keleiviai turės grūstis prie durų likus porai stotelių iki kur jiem reikia lipti.

              Comment


                Kalbant apie tuos "stop" mygtukus, tai Kautros Van Hool A500 autobusuose jie yra įjungti, o paspaudus durys atsidaro (bent šią vasarą taip dar buvo) nepriklausomai nuo vairuotojo ir autobuso elgesio.

                Ne kartą teko matyti komišką, taip pat ir pavojingą situaciją, kai autobusui važiuojant nemažu greičiu keleivis netyčia, o gal ir tyčia, taip atidarydavo duris.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Pasakos. Nėra taip dažnai paspaudžiamas tas stop mygtukas, kad galima būtų daryti prielaida jog jį visi spaudžia tik atsitiktinai. Ir beje, kaip atskirti kur mygtuką paspaudė norintis išlipti keleivis ir kur atsitiktinai kažkas laikydamasis už turėklų.
                  O jei visi vairuotojai laikysis tokio požiurio, kad kiti žiopliai spaudinėja betką, o aš čia vienas protingas. Tai dar ilgai teks stoviniuot vėdinant saloną tuščiose stotelėse ir keleiviai turės grūstis prie durų likus porai stotelių iki kur jiem reikia lipti.


                  Autobusas pajuda, keleiviai stveriasi uz tu vertikaliu porankiu ir pas vairuotoja uzsidega indikatorius 'stop' ( garsas atjungtas,kad tai neerzintu vairuotoju,paliktas tik vienkartinis negarsus pyptelejimas). Tai pagal tave vairuotojas turetu suprasti,kad vos tik pajudejus is stoteles jau kazkas nori islipti?:-))) Ir taip po daugeli kartu per diena ( priklausomai nuo to kiek yra sulipe keleiviu). Sumastei tu cia:-)))
                  Daug kartu uzsidega'vaikisko vezimelio ' indikatorius,nors nei vieno keleivio su vezimeliu nera:-)))
                  Paskutinis taisė praeivis; 2009.11.23, 16:39.

                  Comment


                    Amiko, ten yra įrengta stotelė, kurioje stoti privaloma tik pagal keleivio pageidavimą - jos nėra grafikuose, bet ji oficialiai egzistuoja. Taip pat važiuojant iš Pilaitės, už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos yra stotelė pagal pageidavimą. Vairuotojui ir grafike yra nurodymai:
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Amiko, ten yra įrengta stotelė, kurioje stoti privaloma tik pagal keleivio pageidavimą - jos nėra grafikuose, bet ji oficialiai egzistuoja. Taip pat važiuojant iš Pilaitės, už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos yra stotelė pagal pageidavimą. Vairuotojui ir grafike yra nurodymai:
                      Atvaizdas

                      Taip,nes ji dabar skirta praktiskai aptarnauti tik tos koloneles darbuotojams,daugiau aplinkui ten nieko nera,laukai. Ateityje ta stotele gal bus reikalinga ir labiau ,todel tiesiant kelia ji numatyta,o kol kas yra taip: pagal pareikalavima.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Kalbant apie tuos "stop" mygtukus, tai Kautros Van Hool A500 autobusuose jie yra įjungti, o paspaudus durys atsidaro (bent šią vasarą taip dar buvo) nepriklausomai nuo vairuotojo ir autobuso elgesio.

                        Ne kartą teko matyti komišką, taip pat ir pavojingą situaciją, kai autobusui važiuojant nemažu greičiu keleivis netyčia, o gal ir tyčia, taip atidarydavo duris.

                        tai gal keleiviai zaisdavo pasukdami avarinio duru atidarymo rankeneles ,o ne stop mygtukus?

                        Comment


                          Sapiegos ligoninės "Pagal pareikalavimą" stotelė puikiai naudojama.
                          Mes ką, tiek atsilikę netgi nuo čekų?
                          http://www.nikasmorozov.lt

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            tai gal keleiviai zaisdavo pasukdami avarinio duru atidarymo rankeneles ,o ne stop mygtukus?
                            Ne, ten tokių rankenėlių išvis nėra, durys atsidaro paspaudus "stop" mygtuką.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              /\ Gal yra specų kurie žino.
                              Ar Vilniaus AP yra darbo laiko normavimas etatais? Jeigu taip, kiek vidutiniškai valandų per savaitę/darbo dieną sudaro autobuso vairuotojo etatas? Kaip vyksta apmokėjimas: už valandas ar kilometražą ar maršruto keleivių srautų vidurkius? Kiek tai priklauso nuo autobuso markės, ilgio ir amžiaus?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                /\ Gal yra specų kurie žino.
                                Ar Vilniaus AP yra darbo laiko normavimas etatais? Jeigu taip, kiek vidutiniškai valandų per savaitę/darbo dieną sudaro autobuso vairuotojo etatas? Kaip vyksta apmokėjimas: už valandas ar kilometražą ar maršruto keleivių srautų vidurkius? Kiek tai priklauso nuo autobuso markės, ilgio ir amžiaus?

                                Kazkur bus apie 160 val/men. Mokama uz valandas ,apie 7 lt/val . Uz ilga autobusa pridedama apie 250 lt/men,nuo markes , amziaus , kilometrazo ar keleiviu skaiciaus niekas nepriklauso. Prisideda tiesa uz parduotu taloneliu kieki autobuse. Dar prisideda uz pertraukiama darbo grafika (ryte ir vakare piko valandomis), uz klase ir uz staza yra priedai.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Kazkur bus apie 160 val/men. Mokama uz valandas ,apie 7 lt/val . Uz ilga autobusa pridedama apie 250 lt/men,nuo markes , amziaus , kilometrazo ar keleiviu skaiciaus niekas nepriklauso. Prisideda tiesa uz parduotu taloneliu kieki autobuse. Dar prisideda uz pertraukiama darbo grafika (ryte ir vakare piko valandomis), uz klase ir uz staza yra priedai.
                                  Kaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Autobusas pajuda, keleiviai stveriasi uz tu vertikaliu porankiu ir pas vairuotoja uzsidega indikatorius 'stop' ( garsas atjungtas,kad tai neerzintu vairuotoju,paliktas tik vienkartinis negarsus pyptelejimas). Tai pagal tave vairuotojas turetu suprasti,kad vos tik pajudejus is stoteles jau kazkas nori islipti?:-))) Ir taip po daugeli kartu per diena ( priklausomai nuo to kiek yra sulipe keleiviu). Sumastei tu cia:-)))
                                    Daug kartu uzsidega'vaikisko vezimelio ' indikatorius,nors nei vieno keleivio su vezimeliu nera:-)))
                                    Jei vietoj šypsenėlių dėliojimo ir bandymo sumenkinti kitus atidžiai ir iki galo paskaitytum pranešimus, aiškiai suvoktum apie ką kalbama.
                                    Prie ko čia vos pajudėjus reiktu stoti. Stop turėtų pranešti apie pageidavimą išlipti sekančioje stotelėje. Pagal tamsta tai turbūt jei kažkas paspaustu STOP viduryje sankryžos, tai vairuotojas turėtu ir sustoti pačiame sankryžos viduryje kažką išlaipinti ?

                                    Kiek man teko spausti šį mygtuką norint išlipti, tai visada užsidegdavo ir STOP indikatorius salone, keleiviams matomoje vietoje (čia autobusuose kuriuose neatjungti tie mygtukai). Tai nežinau kaip ten kiti spaudžia, kad užsidega tik pas vairuotoją, nes asmeniškai tokį Sustojimo pagal pageidavimą signalą tekdavo išvysti labai retai.

                                    Comment


                                      Ne kiekvienos asabos mentalitetas atlaiko stop mygtukus

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        -Kaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.
                                        Na jau na jau... Kur tau 9-10 valandų! Jei Vilniuje sumažinus maršrutų darbo laiką visi dirba ne daugiau 9.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Na jau na jau... Kur tau 9-10 valandų! Jei Vilniuje sumažinus maršrutų darbo laiką visi dirba ne daugiau 9.
                                          Dabar kiek mažiau - 8-9 val. Menkas skirtumas.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X