Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Na ka aš žinau, neblogas "šlamštas" man atrodo, ir kainos nieko :) Tik va, niekaip nesuprantu kaip AP sugebėjo įsigyti valtį - katerį :) Geras prizas siurprizas
    Valties turbūt prireikdavo po smarkių liūčių. Dėl didelio vandens kiekio ir užsikimšusių kanalizacijos angų užtvinsta gatvės ir autobusai kartais tokiu atveju negali važiuoti. Kateris reikalingas iš autobuso keleivius pergabent iki bordiūro
    Na, o ne tokiomis baisiomis dienomis laisvadieniais pakaitomis kateriu plaukiodavo vairuotojai pažvelgot :)
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Šie VA parduodani daiktai irgi neblogi, ir kaina įkandama

    Veidrodis apvalus kaina: 24,00
    Linoleumas kaina: 1 m. – 13,00
    Linoleumas, kad direktoriui nebūtų šalta kabinete. Veidrodis - sekretorei lygiai pasidažyti lūpas, kad būtų graži ir direktorius jai būtų geras.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Valties turbūt prireikdavo po smarkių liūčių. Dėl didelio vandens kiekio ir užsikimšusių kanalizacijos angų užtvinsta gatvės ir autobusai kartais tokiu atveju negali važiuoti. Kateris reikalingas iš autobuso keleivius pergabent iki bordiūro
      Na, o ne tokiomis baisiomis dienomis laisvadieniais pakaitomis kateriu plaukiodavo vairuotojai pažvelgot :)Linoleumas, kad direktoriui nebūtų šalta kabinete. Veidrodis - sekretorei lygiai pasidažyti lūpas, kad būtų graži ir direktorius jai būtų geras.
      /\ Atrodo šios versijos įtikinamiausios
      Spėju, kad per aukcioną didžiausia kova užvirs ne dėl kažkokių autobusų, kaladėlių ar stabdymo blokų, o dėl jau paminėtų veidrodžio, linoleumo ir katerio. Ko gero, daugiau nei pusė aukciono pajamų bus iš pastarųjų trijų 'prekių'
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Nu va, pasilinksminom, o dabar dar vienas paverkšlenimas:


        Prieš pat nosį užtrenktos durys, keleivių „tąsymas“, troleibusų lenktynės su lengvosiomis mašinomis - dažniausios Vilniaus viešojo transporto vairuotojų nuodėmės, su kuriomis pradėta kovoti net trečdaliu mažinant algas.
        Statistika rodo, kad per metus skundų dėl troleibusų vairuotojų darbo šiek tiek sumažėjo, tačiau kol kas negali būti tikras, kad, įlipęs į troleibusą, be nuotykių pasieksi namus.
        Pagrindinė problema, kurią įvardija keleiviai - staigus greičio didinimas ir stabdymas.
        „Nespėjai įlipti, o vairuotojas kiek gali spaudžia „gazą“. Aš tai jaunas, šiaip taip išsilaikau ant kojų, bet ką daryti senukams? Juk paprastai ne jauni ir stiprūs žmonės, o seneliai, moterys ir vaikai važinėja viršuoju transportu“, - sakė DELFI kalbintas studentiško amžiaus vaikinas.
        Kita pašnekovė – dvimečio vaikučio mama, pasakojo, kad besilaukdama ypač vengdavo kelionių troleibusais.
        „Kartą įlipau į pustuštį, galvojau, nereiks stumdytis, normaliai grįšiu namo, bet iškart pasigailėjau, nes vairuotojas pradėjo lėkti didžiausiu greičiu, o priartėjęs prie stotelės taip staigiai stabdė, kad netgi stipriausiai įsitvėrę turėklų vos nenudardėjo į priekį“, - pasakojo vilnietė.
        Žmogus – ne mašina
        Vilniaus mero pavaduotojui Romui Adomavičiui taip pat yra tekę lenktyniauti su troleibusais. „Kartais jie važiuoja tokiu greičiu, kad negali aplenkti. Veždamas žmones jis lenktyniauja su lengvąja mašina – tai nenormalu!“, - piktinosi savivaldybės atstovas.
        Gal toks vairavimas, keleivių „tampymas“, spaudimas durimis – pasyvaus agresyvumo išraiška?
        Pasak R.Adomavičiaus, tai labai tikėtina. „Vairuotojo elgesį lemia labai daug veiksnių, pradedant, kaip jis išsimiegojo, baigiant, ar jis šiandien valgęs“, – sakė DELFI pašnekovas.
        Mero pavaduotojui antrino ir laikinasis bendrovės „Vilniaus troleibusai“ vadovas Jurijus Komarovas: „Kas žino, kodėl vairuotojai būna nervingi, gal šeimoje kas nors negerai, gal dar kažkas. Žinoma, jie neturėtų savo nuotaikų išlieti ant keleivių, tačiau juk žmogus yra žmogus, o ne mašina“.
        Rašo skundus
        Per dešimt 2008 metų mėnesių dėl netinkamo troleibusų vairuotojų darbo elektroniniu paštu bendrovei skundėsi 24, raštu ir telefonu – 47 žmonės.
        Šiemet skundų kiek mažiau. Per tą patį laikotarpį elektroniniu paštu skundus atsiuntė 20 žmonių, raštu ir telefonu apie nemandagius vairuotojus pranešė 36 žmonės.
        Pasak J. Komarovo, dalis pranešimų – nuolat dėl visko nepatenkintų žmonių skundai, tačiau dauguma – pagrįsti.
        Dažniausiai priekaištų sulaukia troleibusų vairuotojai, kurie stotelėse neatidaro durų, neįleidžia ar neišleidžia keleivių, prispaudžia juos durimis, grubiai kalba.
        Vairuotojams daugiausiai nepatogumų sudaro keleiviai, kurie, pirkdami vienkartinius bilietus, duoda per smulkius arba per stambius pinigus, todėl reikia ilgai gaišti skaičiuojant centus ar rankiojant grąžą.
        Bijo papeikimų
        Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ vadovo teigimu, transporto kontrolieriai, tikrindami keleivių bilietus, turėtų atkreipti dėmesį ir į vairuotojų darbą, ar jie saugiai, mandagiai veža keleivius.
        Nors „įdavinėti“ kolegas – negražu, pasak J.Komarovo, kai kurie apie pastebėtas negeroves praneša, nes supranta, kad nemandagūs vairuotojai kenkia įmonės ir visų joje dirbančių žmonių prestižui.
        Paprašytas paklausti, kokios nuodėmės būdingos troleibusų vairuotojams, J. Komarovas minėjo tas pačias, dėl kurių skundžiasi keleiviai.
        „Beje, ne visus prasižengusius drausmina finansinės sankcijos. Dalį vairuotojų labiau veikia administracinės nuobaudos – pastabos, įspėjimai ir papeikimai“, – sakė DELFI pašnekovas.
        Priversti staigiai stabdyti
        Pasak J. Komarovo, staigus stabdymas nepriklauso nuo troleibuso markės ir senumo. Ar jis važiuoja tolygiai, lemia vairuotojo profesionalumas.
        „Tačiau ne visada ir vairuotojai kalti, kad reikia staigiai stabdyti. Nors keleiviai dažnai nemato priežasties, vairuotojai tik tokiu būdu gali išvengti autoįvykio. Tarp kitko, neretai tokiais atvejais salone važiuojantys žmonės krisdami susižaloja“, – atkreipė dėmesį laikinasis generalinis direktorius.
        Pagal nuostatus, pagrindinis „Vilniaus troleibusų“ tikslas – teikti sostinės gyventojams ir svečiams saugaus, punktualaus ir dėmesingo keleivių vežimo ir aptarnavimo paslaugas.
        Pirmasis troleibusas į reisą išvyksta 4.40 valandą ryto, paskutinis grįžta 24.10 val. nakties.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Štai ir matau problemos šaknis - per 10 mėn. troleibusų parkas sulaukė tik 67 skundų! Tai juoko vertas skaičius, nes Kaune per savaitę sulaukiama 5-8 skundų dėl abiejų parkų vairuotojų netinkamo darbo. Vadinasi kauniečiai per 10 mėn. dėl vieno parko netinkamo vairuotojų darbo skundžiasi vidutiniškai 120 kartų, o tai beveik dvigubai daugiau, nei Vilniuje.

          Beje, reikėtų suprasti troleibusų vairuotojus, nes jų darbas sunkesnis, nei autobusų vairuotojų.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.18, 14:57.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Štai ir matau problemos šaknis - per 10 mėn. troleibusų parkas sulaukė tik 67 skundų! Tai juoko vertas skaičius, nes Kaune per savaitę sulaukiama 5-8 skundų dėl abiejų parkų vairuotojų netinkamo darbo. Vadinasi kauniečiai per 10 mėn. dėl vieno parko netinkamo vairuotojų darbo skundžiasi vidutiniškai 120 kartų, o tai beveik dvigubai daugiau, nei Vilniuje.
            Reiškia Kaune keturis kartus blogiau vairuotojai dirba.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Reiškia Kaune keturis kartus blogiau vairuotojai dirba.
              Nepasakyčiau. Kiek tenka naudotis Kauno ir Vilniaus VT, sakyčiau, kad Kaune VT punktualesnis, vairuotojai dėmesingesni, bilietus stengiasi pardavinėti troleibusui stovint... Visko pasitaiko tiek Vilniuje, tiek Kaune. Vilniuje sudėtingesnės eismo sąlygos, o Kaune troleibusų parko valdžia labai šlykšti, tai automatiškai vairuotojams darbo atmosfera yra žalinga.
              Šiaip tai sunku mus objektyviai sakyti, kuriame mieste VT vairuotojai paslaugas teikia kokybiškiau. Kaune paslaugos teikiama gana tinkamai, o dėl susižalojimų salone dažniausia būna kalti patys keleiviai, nes nesilaiko arba troleibuse vaikšto būtent tada, kai troleibusas būna sankryžoje, šalia perėjų ar pan. Tiesiog keleiviai patys per mažai save saugo, būdami troleibuse, visiškai nestebi eismo situacijos.

              Troleibusų vairuotojus šiek tiek suprantu, nes jie per tą patį laiką turi įveikti sudėtingesnę trasą - turi dažniau stabdyti ir perveža dažnai didesnį žmonių kiekį (bent jau Kaune). Todėl autobusai važiuoja šiek tiek ramiau ir ne taip skuba, nes jiems laiko pakanka.
              Parašė Wycka
              Ar tik nebus pusę tų kauniečių skundų parašęs pats amiko?
              Nesu etatinis skundų rašytojas. Prie Kauno VT situacijos gerinimo prisidedu įvairiais būdais, nesu tendencingas skundų rašinėtojas. Kartais netgi neparašau, nors reikėtų - tiesiog esu žmogiškas ir suprantu vairuotojus, nors būna labai įvairių situacijų.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Wycka
                Neimk taip giliai į širdį — juk tiesiog pajuokavau
                Aš ir neimu :) Tik gal per daug "kirstai" atsakiau :)
                Norėčiau, kad Kaune daugiau būtų tokių visuomeniškai nusiteikusių žmonių, kaip aš. Tai ir miestas kur kas sparčiau gražėtų, ir valdžios požiūris į visuomenę sparčiau keistųsi...
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Man tai juokingai skamba tie nepasitenkinimai dėl greičio, kai per lėtai važiuoja negerai, kai jau greičiau, tai jau neva su automobiliais lenktyniauja, tubūt troleibusas pagal juos turi ant 30 važinėti? Nėra turbūt žmonės metro važiavę.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Man tai juokingai skamba tie nepasitenkinimai dėl greičio, kai per lėtai važiuoja negerai, kai jau greičiau, tai jau neva su automobiliais lenktyniauja, tubūt troleibusas pagal juos turi ant 30 važinėti? Nėra turbūt žmonės metro važiavę.
                    Metro tai ne troleibusas
                    Troleibusas gali ir važiavimo trajektoriją staiga keist, ir greitis bei stabdymas netolygus. Neabejoju, kad metropoliteno traukiniai, valdomi automatiškai, yra sureguliuoti važiuoti tinkamai, o valdomi žmogaus - važiuoja saugiai (nors ir greitai). Esu ne kartą važiavęs Dublino ir Londono autobusais. Tiesą sakant, nesitikėjau, kad jie taip greit važinėja. Ypač baisu, kai esu antrame aukšte ir greitai važiuoja vingiuotomis gatvelėmis arba žiedu. Lietuvoje žmonės tiesiog nemoka naudotis VT, jie mano, kad vairuotojas atsakingas už visus keleivius. Na taip, atsakingas, bet tik avarijos atveju, o ne tada, kai žmogus nesugeba išsilaikyti.
                    Situacija nėra vienareikšmiška - būna atvejų, kai vairuotojai iš tiesų staigiai stabdo (didesnė problema) ar gazuoja (dar ne taip blogai).
                    O šiaip tai tau pasakysiu - žemagrindžių autobusų ir troleibusų eksploatacinis greitis būtent ir yra 35-38 km/h :)
                    Nors iš tiesų tai dar nesu rašęs nei vieno skundo dėl vairuotojo vairavimo, tiesiog manau, kad tegul vairuotojai vairuoja kaip jie sau nori, o jei padarys avariją tai jau jų bėdos :)
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.18, 15:24.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      O šiaip tai tau pasakysiu - žemagrindžių autobusų ir troleibusų eksploatacinis greitis būtent ir yra 35-38 km/h :)
                      Nors iš tiesų tai dar nesu rašęs nei vieno skundo dėl vairuotojo vairavimo, tiesiog manau, kad tegul vairuotojai vairuoja kaip jie sau nori, o jei padarys avariją tai jau jų bėdos :)
                      Jei tokiu maksimaliu greičiu važiuotų apskritai jais beveik niekas nebevažinėtų. Esmė tame, kad žmonės skundžiasi dėl per didelio pagreičio ir stabdymo, o metro, kiek važiavau, jis gerokai didesnis, atitinkamai ir maksimalus greitis didesnis.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Jei tokiu maksimaliu greičiu važiuotų apskritai jais beveik niekas nebevažinėtų. Esmė tame, kad žmonės skundžiasi dėl per didelio pagreičio ir stabdymo, o metro, kiek važiavau, jis gerokai didesnis, atitinkamai ir maksimalus greitis didesnis.
                        Bet metropoliteno traukiniuose yra įspėjimai: "Atsargiai, traukinys stabdomas. Stotelė tokia ir tokia". Tada pradeda stabdyt. Tiesa, ne visur taip yra...
                        Na aš pagrindinę problemą įvardijau: troleibusų per daug suspaustas grafikas, nekultūringi ir netolerantiški vairuotojai, nuolat užkišantys troleibusams ir keleiviai, nesugebantys tinkamai laikytis ir stebėti eismo situaciją. Dauguma stovinčiųjų jaučiasi kaip Kanarų salose ir žiūrėdami pro langą tiesiog laukia savo stotelės. Nors iš tiesų reikia ne tik tvirtai laikytis kojomis ir rankomis, bet dar ne pro šalį būtų ir saugoti savo rankinukus.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Vilniaus mero pavaduotojui Romui Adomavičiui taip pat yra tekę lenktyniauti su troleibusais. „Kartais jie važiuoja tokiu greičiu, kad negali aplenkti. Veždamas žmones jis lenktyniauja su lengvąja mašina – tai nenormalu!“, - piktinosi savivaldybės atstovas.
                          Čia matomai ponui kažkokia nuoskauda atsirado, kad jį aplenkė troleibusas. Juk mero pavaduotojas važiavo automobiliu ir degino brangų kurą, o čia akiplešiškas troleibusas (kuriuo kelionė pigesnė), važiavo taip greit, kad net su mašina negalėjo aplenkt (įdomu kokia jau ten ta mašina). Ir kodėl būtent troleibuso vairuotojas lenktiniauja su lengvosiom mašinom, jis tiesiog važiuoja ir važiuoja greitai - nesivilkdamas, o pagal tekstą tai gerbiamasis savivaldybės atstovas pajuto įžeistą garbę ir orumą, bei sumanė palenktiniaut...

                          Comment


                            Visa problema yra grafikuose, kurie yra per daug suspausti, kai to nereikia ir per daug ištęsti, kai vėl to nereikia. Jeigu pavyktų kaip nors juos sutvarkyti, tada vairuotojų grubumas sumažės (bet neišnyks, aišku) ir tada vairuotojas negalės pasiteisinti didele įtampa. Dėl staigaus stabdymo galiu pasakyti tai, kad atsiranda tikrai nemažai tokių klounų, kurie net nesusimąsto, kad užlenda prieš greitai lekiantį troleibusą ir ima staigiai stabdyti. Be to, kas liečia autobusus, tai vairuotojai dažnai mėtomi iš vienos mašinos į kitą. Pedalų jautrumas pas kiekvieną labai skiriasi. Pavyzdžiui, pas dujinius arba MAN stabžių pedalai spaudžiasi sunkiai, pas Volvo - vidutiniškai, pas MB - labai labai jautrūs.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Autobusų eismo tvarkaraščių pakeitimai
                              Atsižvelgiant į moksleivių tėvų prašymus, nuo 2009 m. lapkričio 25 dienos, koreguojami 32 maršruto „Žvėrynas – Zujūnai – Gineitiškės – Pašilaičiai“ [Pastaba: keičiasi tik išvykimai tarp 10-19/20 val.] ir 33 maršruto „Pašilaičiai – Baltupiai – Rinktinės g. – Sukilėlių g. – Guriai“ [Pastaba: keičiasi tik 1 reiso grafikas - vietoje 8:11 iš st. Šumsko kryptis išvyks 8:20] autobusų tvarkaraščiai.
                              Informuojame, kad nuo 2009 m. lapkričio 25 dienos, 52A maršruto „Pašilaičiai – Tarandė“ autobusai sustos papildomai įrengtuose Pagrandos [Pastaba: dvipusė; įrengta Putiniškių gatvėje, prieš sankryžą su Tarandės g.] ir Kelmiškių [Pastaba: vienpusė; įrengta Kelmiškių g. prieš posūkį į Raudonbalės g.] stotelėse.
                              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=279
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė John
                                Kaip galima skųstis, kad troleibusas važiuoja per greit? Kuo greičiau, tuo geriau! Aš būčiau linkęs skųstis, kad Vilniaus autobusai dažnai važiuoje per lėtai, nors gatvės dažnai būna tuščios...
                                Matau dar vieną rezervą - sekmadienio vakarą važiavau autobusu. Nemažą kelio dalį buvo 3 ar 4 keleiviai, bet autobusas užsukdavo ir jei ne visai sustodavo, tai bent jau pristabdydavo kiekvienoj stotelėj. Sustodavo net tuščioj stotelėj tam kad neaplenktų grafiko.

                                Ne piko metu išmokius žmones paspaust mygtukus "susojimas pagal pageidavimą" pakoregavus grafikus ir stojant tik ten kur reikia būtų sutaupyta ir stabdžių (nestabdant), ir kuro (neįsibėgėjant iš naujo) ir mano laikos (bent 5 min.)

                                Comment


                                  Žinoma, kad būtų galima! Bet kol nepasikeis mūsų keleivių karta (naivu tikėtis, kad senoliai spės laiku spustelėti mygtuką) ir vairuotojų kultūra (naivu tikėtis, kad nuspaudus mygtuką vairuotojai tikrai sustos), tol tokia sistema gali būti tik svajone. Žinoma, jei VT bus valdomas tokiu pat principu, kai keleivių tik mažėja, tai gal po dešimties metų jau galėsime džiaugtis mygtukų funkcija, nes keleivių po tiek laiko VT važinės tikrai mažiau.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Žinoma, kad būtų galima! Bet kol nepasikeis mūsų keleivių karta (naivu tikėtis, kad senoliai spės laiku spustelėti mygtuką) ir vairuotojų kultūra (naivu tikėtis, kad nuspaudus mygtuką vairuotojai tikrai sustos), tol tokia sistema gali būti tik svajone. Žinoma, jei VT bus valdomas tokiu pat principu, kai keleivių tik mažėja, tai gal po dešimties metų jau galėsime džiaugtis mygtukų funkcija, nes keleivių po tiek laiko VT važinės tikrai mažiau.
                                    Kodėl reikia tik naiviai tikėtis ? Čia jau pasireiškia mūsų kraštui būdingi metodai. Reikia kryptingai dirbti ir siekti to, o ne tik tikėtis ir viltis, kad savaime pasijungs atjungti stop mygtukai, vairuotojai ims jų paisyti ir pan.

                                    Dėl vairuotojų, tai bent man Vilniuje neteko susidurti, kad paspaudus stop mygtuką jie nesustotų, net jei nesiskubini iš anksto atsistoti prie durų. Ir čia parko vadovų kompetencija duoti savo pavaldiniams įsakymą paisyti šios sistemos, ją skatinti, o nesilaikančius taisyklės, "apdovanoti" nuobaudomis.

                                    Dėl keleivių, tai keleiviai nepradės naudotis kažkuom, jei nebus informacijos kaip tai daryti, kodėl ir kada (čia kalbu apie tuos, kurie nežino kam tie mygtukai ir kaip jie veikia). Reikia kabinti kažkokius informacinius plakatus transporto priemonėse, pajungti visus esančius ir esant reikalui įrengti papildomų mygtukų; skelbti garsinę, o jei yra kažkokie monitoriai viduje ir vaizdinę informaciją. Informuoti apie pokyčius ir tokią sistemą spaudoje ir kituose informacijos platinimo šaltiniuose.
                                    Čia kaip pvz. galima paimti Klaipėdą ir įlaipinimą per priekines duris. Jei butų tik naiviai tikimasi jog visi neturėdami nei reikalavimų taip įleisti keleivius, nei informacijos, kad reikia taip įlipti - butų ėmę taip daryti, tai galimą butų naiviai tikėtis iki ateinat kitam tūkstantmečiui.
                                    Yra kas valdo visuomeninį transportą ir jie turi nustatyti taisykles ar tvarką kaip važiuoti, bei skatina taip daryti ar informuoja apie tokią tvarką.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Kodėl reikia tik naiviai tikėtis ? Čia jau pasireiškia mūsų kraštui būdingi metodai. Reikia kryptingai dirbti ir siekti to, o ne tik tikėtis ir viltis, kad savaime pasijungs atjungti stop mygtukai, vairuotojai ims jų paisyti ir pan.

                                      Dėl vairuotojų, tai bent man Vilniuje neteko susidurti, kad paspaudus stop mygtuką jie nesustotų, net jei nesiskubini iš anksto atsistoti prie durų. Ir čia parko vadovų kompetencija duoti savo pavaldiniams įsakymą paisyti šios sistemos, ją skatinti, o nesilaikančius taisyklės, "apdovanoti" nuobaudomis.

                                      Dėl keleivių, tai keleiviai nepradės naudotis kažkuom, jei nebus informacijos kaip tai daryti, kodėl ir kada (čia kalbu apie tuos, kurie nežino kam tie mygtukai ir kaip jie veikia). Reikia kabinti kažkokius informacinius plakatus transporto priemonėse, pajungti visus esančius ir esant reikalui įrengti papildomų mygtukų; skelbti garsinę, o jei yra kažkokie monitoriai viduje ir vaizdinę informaciją. Informuoti apie pokyčius ir tokią sistemą spaudoje ir kituose informacijos platinimo šaltiniuose.
                                      Čia kaip pvz. galima paimti Klaipėdą ir įlaipinimą per priekines duris. Jei butų tik naiviai tikimasi jog visi neturėdami nei reikalavimų taip įleisti keleivius, nei informacijos, kad reikia taip įlipti - butų ėmę taip daryti, tai galimą butų naiviai tikėtis iki ateinat kitam tūkstantmečiui.
                                      Yra kas valdo visuomeninį transportą ir jie turi nustatyti taisykles ar tvarką kaip važiuoti, bei skatina taip daryti ar informuoja apie tokią tvarką.
                                      Todėl, kad net ir gaudami baudas dalis vairuotojų nepaiso darbo drausmės taisyklių. Tiesiog jiems trūksta poros varžtelių, bet tai tik dalis. Kiti turėtų teigiamai priimti sistemą, nes tai jiems patiems naudingiau (įsivaizduoju kaip kai kuriuos nervina, kai sustoja stotelėje ir niekas neišlipa ir tik dėl to, kad kažkas trinasi prie durų).

                                      Nesupratau dėl tų stop mygtukų Vilniuje. Nejaugi jie ten veikia? Mano žiniomis, tiek Vilniuje, tiek Kaune visi stop mygtukai yra atjungti (naujesniuose autobusuose kompiuteriu, o senesniuose tiesiog nukerpami laideliai). Dabar spausk nespaudęs stop mygtuko, vairuotojas į jo paspaudimą negauna jokio signalo. Taigi laimė, kad tavęs nepravežė dar

                                      Jei būtų reikalavimas spausti stop mygtuką, tai kada siūlai jį naudoti? Spausti visada? O stotelėje esantis žmogus turėtų ranka keldamas stabdyti autobusą, ar ne?

                                      Iš esmės galima tokią sistemą įdiegti, bet pas mus VT naudojasi daug žmonių, tai įdomu, ar neerzintų tas nuolatinis mygtukų paspaudimas, nes darbo dienomis sustojama beveik visose stotelėse (retai kada nebūna neišlipančių)?
                                      Ar stotelėj esant žmonėms, autobusas sustotų kaip dabar, ar reikėtų, kad žmogus jį stabdytų?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Visa problema yra grafikuose, kurie yra per daug suspausti, kai to nereikia ir per daug ištęsti, kai vėl to nereikia. Jeigu pavyktų kaip nors juos sutvarkyti, tada
                                        Ar iš viso įmanoma sudaryti tokius grafikus, kurie būtų geri? Juk kamščiai neprognozuojami - šiandien gripas ir mašinų mažai, rytoj jau bus daug, o poryt gal įvyks avarija ir eismas visai sustos.

                                        Kiek suprantu, vairuotojai yra kontroliuojami būtent per tvarkaraščio laikymąsi? Tai natūralu, kad jie nori kuo labiau ištęsto tvarkaraščio, kad nepavėluotų ir neprarastų dalies savo algos.

                                        Comment


                                          Volvo 7700/7700A ir MB Cito/Citaro autobusuose tikrai veikia STOP mygtukai. Škodose ir likusiuose autobusuose jie yra atjungti. Vis dėlto, tai jau yra nepatogumas keleiviui, jei jis nori išlipti stotelėje pagal pageidavimą (Antakalnio g.) ir turi brautis prie vairuotojo, barbenti į stiklą ir prašyti, kad sustotų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X