Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245

    Comment


      Parašė EUcitizenLT
      Kažkur internete teko skaityti, kad "Vilniaus autobusai" nuo senų laikų turėjo daug geltonos ir mėlynos spalvos dažų todėl ir dažė tokiomis "tradicinėmis" spalvomis autobusus. Gal taip ir yra? Tikriausiai nuo senų laikų, kai dar geltoni "IKarus" buvo geltona spalva ir mėlyna iš kažkur. Tai viskas tada ir gaunasi logiškai. Gauna naują autobusą (seną) ir nudažo. Nes perdažyti seną autobusą, kad ir pavaizduotą aukščiau nuotraukoje kainuotų tikrai daug (dažų nėra baltos ir pilkos spalvos). Matyt nori atnaujinti senus autobusus, bet nėra kaip: turim tik geltoną ir mėlyną spalvas. Todėl ir dažo taip. O naujų VOLVO ir MERCEDES nedažo mėlynai su geltona, nes jie ir taip nauji: kam dažyt naują daiktą? Tik kyla klausimas: kodėl "Vilniaus autobusai" per tiek metų nesugebėjo rasti pinigų dažams, tačiau rado pinigų naujiems VOLVO ir MERCEDES? Nejaugi negalėjo nupirkti dažų?
      Labai abejoju ar likę "nuo senų laikų" dažai tinkami naudoti. Net jei ir nepradarytas dažų indas, tai jie tinkami naudoti apie 5 metus po pagaminimo. Kad išsilaikytų ilgai, reikia specialių tam pritaikytų patalpų sandėliavimui. Nors čia veikiausiai purškiami dažai, tai gal jie ir ilgiau gali išlikti naudingi, bet man pasakymas "nuo senų laikų" kažkaip keistai skamba, juk dažai yra skystis, net ir neatidarytame inde jie genda.
      "Ikarus" jau gamindavo geltonus, o mėlyną juostą dažnai dėl grožio pridažydavo patys parkai... O naujus Volvo ir Mercedess autobusus abejoju ar pirko "Vilniaus autobusų parkas" - jie juk neturi tam pinigų. Greičiausiai nupirko miesto savivaldybė, paėmusi paskola, kur savivaldybė yra šimtaprocentinis ir vienintelis "Vilniaus autobusų parko" akcininkas. O jei pirko "Vilniaus autobusų parkas" savarankiškai, tai jie vis tiek pirko imdami paskolą (nejaugi manai, kad parkas toks turtingas ir gali pirkti be paskolos?). O kai paskolą imi per tam tikras programas, iš tų pinigų jau gali pirkti tik autobusus. Taigi tas komentaras dėl dažų įsigijimo tuo pačiu - labai jau naivus.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245
        Keistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali. Jei sutarty nenumatė aukščiausios mokesčių ribos - patys kalti... Žinoma, susiprotėjo jau tik tada, kai kažkas pradėjo spausti. Kita vertus, straipsnis labai skurdus, pateikta nevisapusiška informacija, maža nuoseklumo ir nuodugnumo, tai kol kas plačiau komentuoti nėra prasmės, nes nėra aiškios konkrečios detalės.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Keistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali.
          Problema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Problema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.
            O aš išvis nelabai ką ten ir supratau, nes kaip jau sakiau, straipsnis labai neišsamus ir neaiškus. Mano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti. Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio. Jei internetu papildymą siūlanti įmonė už platinimą (pildymus) gautų pajamas iš bilieto kainos, tada išaugtų bilieto administravimo išlaidos ir tada kiltų bilieto kaina visiems. Dabar padaryta protingiau.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Autobusai taip pradėti dažyti nuo 1996 metų, kai atsirado pirmosios Karosos. Tiksliai nežinau, bet gali būti, kad Karosa B741 nr.330 1995m. buvo gauta jau mėlynai-geltona. Nesuprantu aš jų motyvų, kodėl Volvo ir MB buvo pirkti pilki, nors galėjo būti jau tradicinės spalvos. Jeigu "Vilniaus autobusai" (būtent taip, o ne Vilniaus autobusų parkas ) būtų turėję daug dažų, tai jie jau seniausiai būtų perdažę visus MB O405G ir GN. Dar kažkur važinėja nedažytas MAN NG272.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Pirmoji Karosa buvo baltai raudona. Po to pirmoji Karosu partijairgi buvo baltai raudona.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Mano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti.
                  Taip, bet problema ta, kad sutartis sudaryta be konkurso.

                  Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio.
                  Na ne, straipsnyje parašyta, kad jis gauna nuo 1 iki 5 Lt nuo bilieto kainos. Nes papildomo mokesčio iš pirkėjo nėra, jei užsiregistruoji jų puslapyje.

                  Comment


                    Visos Karosa B732 buvo raudonos. Iš B741 tokios buvo 206, 207, 226, 234, 252, 262, 330, 400.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.12, 22:58. Priežastis: Pridėtas 234
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      O kiek mazdaug Vilniuje dar Karosu vazineja? Kiek nuvaziuoju, matau su priekaba vienas kitas dar rieda.. Planuojama visus juos pakeist dujiniais?

                      Comment


                        Jeigu tau 72 yra vienas kitas, nu tai ką aš galiu padaryti... (važiuoja 2 iš 31 trumpos ir visi 70 ilgų). Dujinių yra 74. Iš jų apie 10 nevažiuoja dėl gedimų. Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. Kol kas parko vadovybė išprotėjusi ne iki tokio lygio, kad ilgus autobusus keistų trumpais.
                        Še, geriau sąrašą - pats galėsi pamatyti dabartinę situaciją:
                        Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.14, 13:21.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Kai pilkas, ne taip dažnai plaut reikia.

                          Comment


                            Kodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?
                            Šiaip negaila, naujos senienos, ypač nemaloniai esant laisvoms apsukoms, labai didelė vibracija.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Kodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?
                              Kolega neatidžiai sekate įvykius - šiame Jūsų pranešime pateikta nuoroda į straipsnį būtent apie tas pačias VAP parduodamas trumpas Karosas

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų.
                                Mačiau viziją
                                Po Kuro aparatūros sankryžą parko link ką tik pravažiavo nemaža kolona ilgų dujinių autobusų Markės neįžiūrėjau. Gal po kurio laiko atsiras daugiau dirbančių
                                Paskutinis taisė aRa; 2009.11.16, 12:28.

                                Comment


                                  Beje, jei tai bus toks pats nekilnojamas turtas kaip 870, 875 ir 876 tai vargu ar jie važinės dažnai...
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
                                    Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
                                    P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Uhahahaha
                                      Geras Tai matyt Neriai skirta valtis.
                                      http://www.nikasmorozov.lt

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
                                        Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
                                        P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
                                        Na ka aš žinau, neblogas "šlamštas" man atrodo, ir kainos nieko Tik va, niekaip nesuprantu kaip AP sugebėjo įsigyti valtį - katerį Geras prizas siurprizas
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
                                          Šie VA parduodani daiktai irgi neblogi, ir kaina įkandama

                                          Veidrodis apvalus kaina: 24,00
                                          Linoleumas kaina: 1 m. – 13,00
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X