Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paeiti VOS 2 km. Nu tu genijus
    Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.

    32 darbo dienomis

    8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..

    Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą
      Paeiti VOS 2 km. Nu tu genijus
      Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.

      32 darbo dienomis

      8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..

      Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
      Jei ten miestas, tada dviejų km neaptarnauti negalima, nes draudžia įstatymai ir tuo turi rūpintis miesto vežėjas. Jei ten rajonas, tada miesto vežėjas turi teisę neaptarnauti ir nuo pagrindinio kelio turi vežti rajono vežėjas.

      32 tvarkaraštį pacitavai ne piko laiko. Kaip ir sakiau, intervalai maždaug kas valandą ir tik vienas didesnis tarpas dėl pietų pertraukos. Tuo tarpu aš pacituosiu piko metu kaip jis kursuoja: 6:05 6:27 6:47 7:12 7:33 7:55 16:07 16:30 16:51 17:15 17:39 17:54. Situacija prasta tik ne piko metu, kada keleivių, matyt, nėra tiek daug, kad apsimokėtų leisti dvi transporto priemones.

      Dėl ėjimo pėsčiomis jau pasakiau, jei miestas - tada negalima, jei rajonas - tada jau rajono savivaldybės problema spręsti situaciją.

      Prailgintą leisdavo turbūt dėl to, kad piko metu kursuodavo tas pats autobusas.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.

        Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.

          Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.
          Turbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti..

          32 autobuso maršruto ne miesto ribose zonoje gyvena turbūt 10 000 ar daugiau gyventojų..
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Parašė music Rodyti pranešimą
            Turbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti..

            32 autobuso maršruto ne miesto ribose zonoje gyvena turbūt 10 000 ar daugiau gyventojų..
            Miesto ar rajono riba, miesto vežėjui daro labai didelę įtaką. Miesto vežėjas už nuostolingus kilometrus mieste iš miesto savivaldybės gauna dotacijų. Bet miesto vežėjas, už nuvažiuotus nuostolingus kilometrus rajone, negauna dotacijų nei iš miesto, nei iš rajono savivaldybių. Taigi lieka trys variantai: branginti važiavimą miesto vežėjui rajono ribose, retinti važiavimą rajone arba naikinti važiavimą rajone.

            10 000 gyventojų yra pakankamai mažas skaičius, nes geriausiu atveju apie 30 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Bet tai pakankamas skaičius, kad ten transportas važiuotų be perstojo (ne tik piko metu).

            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.

            Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.
            Kaip jau minėjau, tokiu atveju problemą turi spręsti rajono savivaldybė. Ji arba turi skelbti konkursą, kad atsirastų vežėjas, sutinkantis aptarnauti tą vietovę, arba sutarti su miesto vežėju, kad jis bent dalį reisų iki ten kursuotų.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 16:24.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Miesto ar rajono riba, miesto vežėjui daro labai didelę įtaką. Miesto vežėjas už nuostolingus kilometrus mieste iš miesto savivaldybės gauna dotacijų. Bet miesto vežėjas, už nuvažiuotus nuostolingus kilometrus rajone, negauna dotacijų nei iš miesto, nei iš rajono savivaldybių. Taigi lieka trys variantai: branginti važiavimą miesto vežėjui rajono ribose, retinti važiavimą rajone arba naikinti važiavimą rajone.

              10 000 gyventojų yra pakankamai mažas skaičius, nes geriausiu atveju apie 30 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Bet tai pakankamas skaičius, kad ten transportas važiuotų be perstojo (tik piko metu).
              Kai pats nesusiduri su tokiom problemom- tau tai kas.. O tu imk ir išaiškink tam mažam skaičiui gyventojų, kad jie nereikalingi niekam yra, ir kad tai yra jų pačių problemos, kad jiems nepatogumų kyla.
              Pamėgink nuvažiuoti į Kelmę ir pasakyti: jūsų yra per mažai ir jūs nereikalingi.

              Tikėkimes šitos visos VT nesąmonės yra laikinos ir po kelių metų optimizuos ir atkurs sistemą..
              Paskutinis taisė music; 2009.04.25, 16:37.
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Kai pats nesusiduri su tokiom problemom- tau tai kas.. O tu imk ir išaiškink tam mažam skaičiui gyventojų, kad jie nereikalingi niekam yra, ir kad tai yra jų pačių problemos, kad jiems nepatogumų kyla.
                Pamėgink nuvažiuoti į Kelmę ir pasakyti: jūsų yra per mažai ir jūs nereikalingi.

                Tikėkimes šitos visos VT nesąmonės yra laikinos ir po kelių metų optimizuos ir atkurs sistemą..
                Aš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą. O jei tyliai sėdės ir niekam nesakys, kad jiems negerai, tai niekas tuo ir nepasirūpins. Laikas žmonėms išmokti gyventi demokratijoje, jau vis tik greitai bus 20 metų, kaip demokratiška Lietuva.

                Aš visiškai suprantu tuos į keblią padėtį patekusius gyventojus. Bet kalbat apie viešąjį transportą, reikia nepamiršti ir to, kad jis taip pat yra verslas, o versle viskas paprasta - nuostolinga - atsisakom, pelninga - puoselėjam. Viešasis transportas yra susipynęs tiek su verslu, tiek su socialiai svarbia veikla, todėl pokyčiai šioje srityje būna skaudūs, bet kartais būtini, kad nebankrutuotų visa įmonė.

                O dėl VT sistemos, tai ji tikrai laikina ir vėliau veikla bus reorganizuota.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 17:18.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Laikas žmonėms išmokti gyventi demokratijoje, jau vis tik greitai bus 20 metų, kaip demokratiška Lietuva.
                  Arba keisti valstybės santvarką. Juk lietuvis negali gyventi demokratijoje. Atsiranda gudresnių ir pradeda vogt... Na, bet ne apie tai tema. Jau esu rašęs apie tai kitose temose, nusibodo tą patį kartoti ir ginčytis...

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Aš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą.
                    Arba atsakys formaliai: "pinigų NĖRA, bet mes dirbam." ir išmes pro duris.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Arba atsakys formaliai: "pinigų NĖRA, bet mes dirbam." ir išmes pro duris.
                      Nebūk toks pesimistas. Jei žinai pas ką eiti ir ką sakyti, tai ir problema tikrai bandys spręsti... O ar ji bus išspręsta - kitas klausimas. Juk verslininkui negali įsakyti imtis nuostolingos srities. Čia būtų tas pats, kas parduotuvės vadovo reikalauti, kad prekiauti žmonėms itin reikalingą daiktą, bet tik tam tikra kaina. Jei važinėtų iki ten, tai tik su didesne kaina, kad apsimokėtų, bet tada kažin ar kas važiuotų... Ir matau čia tik kelias galimybes: arba didinti atokiais maršrutais važinėjantiems žmonėms bilietų kainas, arba didinti dotacijas iš valstybes, ką reikštų, kad už visų žmonių pinigus, patekusius į valstybės iždą, būtų kompensuojama (šelpiama) dalis keleivių, kad jiems kelionė būtų pigesnė.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 18:24.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė music Rodyti pranešimą
                        Turbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti..
                        Matyt prieinam prie dar vienos problemos — Vilniaus miestui teks plėstis. Jau keli metai kalbama apie Lentvario prijungimą, nors per tą laiką teprijungė tik Grigiškes. Tik laiko klausimas, kada Vilniaus miesto dalimi taps Zujūnai, Gineitiškės, Avižieniai, Bukiškis, visos Riešės, Buivydiškės; kitoje pusėje Kuprioniškės (kaimiškoji dalis), Nemėžis, Daržininkai, Skaidiškės, Rudamina, Salininkai (jie kažkaip nei prijungti nei palikti), galbūt dar Juodšiliai. Tai atlikus ir sutvarkius infrastruktūrą, nenuostabu jei gyventojų skaičius pasieks 600.000.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Dar pamirsai Galgius
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Paeiti VOS 2 km. Nu tu genijus
                            Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.

                            32 darbo dienomis

                            8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..

                            Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
                            Matosi, kad žmogus nelabai gaudosi kame yra reikalas. Taigi paaiškinsiu kas ir kaip:
                            32 Šiais išvardintais važiavimo laikais maršrutu važiuoja 1 ir tas pats autobusas. Kaip tu manai ką čia dar retinti? Po 20-30 min. atstovas padaryti? Vasarai nuims 1 pikinį autobusą ir viskas. Dabar piko metu prie vieno 32-ojo prisijungia dar 2 mašinos.
                            52 Vėl nesusivoki, kame reikalas. Pažiūrėk į grafiką ir surask man kursavimo padažnėjimą piko metu. Juo visą dieną dirba vienas ir tas pats autobusas. Niekur taip nedaroma, kad ne piko metu būtų tik trumpi, o piko metu tik ilgi - neįmanoma taip suplanuoti vairuotojų darbo. Ilgi autobusai leisti dėl Bukiškių ŽŪM. Dabar srautas žymiai sumažėjo ir palikti trumpi autobusai, nors ir tada nebūdavo tiek keleivių.

                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Matyt prieinam prie dar vienos problemos — Vilniaus miestui teks plėstis. Jau keli metai kalbama apie Lentvario prijungimą, nors per tą laiką teprijungė tik Grigiškes. Tik laiko klausimas, kada Vilniaus miesto dalimi taps Zujūnai, Gineitiškės, Avižieniai, Bukiškis, visos Riešės, Buivydiškės; kitoje pusėje Kuprioniškės (kaimiškoji dalis), Nemėžis, Daržininkai, Skaidiškės, Rudamina, Salininkai (jie kažkaip nei prijungti nei palikti), galbūt dar Juodšiliai. Tai atlikus ir sutvarkius infrastruktūrą, nenuostabu jei gyventojų skaičius pasieks 600.000. Atvaizdas
                            Salininkai yra Vilniaus miesto Naujininkų seniūnijos dalis. Tarandė irgi (Pašilaičių seniūnija), bet kažkodėl autobusai į ją važiuoja pagal rajono licenziją, t.y. ten toks pats rajonas kaip ir Bukiškės. Į Bukiškes galima nusigauti su priemiestiniais, kurie važiuoja gan dažnai (Maišiagala-Karvys, Širvintos, Brinkiškės/Babrukiškės, Sudervė). Bet... 52 naudojasi labai daug moksleivių, todėl tikslingiausia būtų buvę įvesti 1 pamainos autobuso grafiką darbo dienomis (7-16 val.) kaip ir 52a. Poilsio dienomis kursavimą palikti, nes juo yra naudojamasi, priešingai nei 52a, kuris poilsio dienomis vežioja CO2, H2O, O2, N2, cigarečių dūmus - viską, tik ne keleivius.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Vilniuje sutrikusi elektra paralyžiavo troleibusų eismą
                              www.DELFI.lt
                              2009 balandžio mėn. 27d.
                              Pirmadienį po pietų Vilniaus Laisvės prospekte, sankryžoje prie Spaudos rūmų buvo paralyžiuotas troleibusų eismas. Miestiečiai galėjo suskaičiuoti daugiau kaip 20 vienas paskui kitą išsirikiavusių troleibusų.

                              Kaip DELFI teigė „Vilniaus troleibusų“ dispečerė, sankryžoje 23 minutėms buvo dingusi elektros srovė. Apie 16 val. gedimas buvo rastas ir sutvarkytas.
                              Kitose miesto vietose troleibusai važiavo įprastu grafiku.

                              Jei turite nuotraukų iš įvykio vietos, siųskite delfi@delfi.lt

                              Comment


                                O šiandien Kaune buvo nutrūkę troleibusų tinklo elektros laidai pačiame centre Valandą laiko tvarkė, tuo metu policija reguliavo eismą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Del VT kursavimo laiko pradzios. Ir kaip jis atsilieps isvykstanciu is Vilniaus tarpmiestiniu autobusu, ir priemiestiniu traukiniu tvarkarasciams.
                                  Ilgai netrukus, turetu buti atliekami ir minetu tvarkaraciu korekcija, t.y pavelinamas kai kuriu autobusu bei traukiniu isvykimo laikas. Pavyzdziui, autobusas is Vilniaus i Taurage, Sakius, Jurbarka per Kauna (tai ir pirmasis autobusas i Kauna); jis isvyksta 5.40. Ar i Alytu per Trakus, Onuski - 5.45, Panevezi ir Birzus - 5.50.

                                  Kaip patekti keleiviui i stoti, jei pirmasis 1-ojo marsruto troleibusas i stoti atvyksta 5.32, 2-ojo - 5.29, 5-ojo - 5.31, 7-ojo 5.36,
                                  16-ojo - 5.32? O jei troleibusas veluos?
                                  15 ir 20 marsrutu - po 6 val. Autobusai - taip pat veliau nei pirmieji troleibusai.

                                  O dviaukstis greitasis elektrinis traukinys, isvykstantis 5.20 val. Kas juo vaziuos, jei tuo metu i stoti galima atvykti tik taksi ar prasyti, kad kas nors is seimos nariu atveztu masina. Na, kiti traukiniai isvykdavo ir anksciau tusti, nes jie skirti zmonems ryte atvezti i Vilniu.

                                  Taip kad neisvengiamai turetu buti koreguojami ir kai kuriu tarpmiestiniu autobusu tvarkarasciai. Turbut ir dviaukscio traukinio pirmasis reisas bus pavelintas bent puvalandziu. Nes 5.20 ir taip per anksti i Kauna.

                                  Priemiestiniams autobusu reisai is Vilniaus anksti ryte buna tusti. Cia tas pats atvejis kaip ir su traukiniais.

                                  Comment


                                    Dviauksti reiketu vakare palikti Kaune, kad ryte nevaziuotu tuscias, jei tik yra tokiu galimybiu ar galetu tokiu buti...
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      Dviauksti reiketu vakare palikti Kaune, kad ryte nevaziuotu tuscias, jei tik yra tokiu galimybiu ar galetu tokiu buti...
                                      Manau yra. Juk ir dabar net du elektriniai traukiniai nakvoja Palemone (kol tunelis uzdarytas remontui). Bet apie tai geriau padiskutuoti temoje apie gelezinkelius.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Matosi, kad žmogus nelabai gaudosi kame yra reikalas. Taigi paaiškinsiu kas ir kaip:
                                        32 Šiais išvardintais važiavimo laikais maršrutu važiuoja 1 ir tas pats autobusas. Kaip tu manai ką čia dar retinti? Po 20-30 min. atstovas padaryti? Vasarai nuims 1 pikinį autobusą ir viskas. Dabar piko metu prie vieno 32-ojo prisijungia dar 2 mašinos.
                                        Jeigu kaip pavyzdį vėl imtume 12 maršrutą, tai ten vis dėl to truputį praretino, nors autobusų liko tiek pat. Tiesiog autobusai galinėse stotelėse stovi ilgiau, bei pietūs dabar ten trunka apie valandą, kai anksčiau jiems buvo skiriamas pusvalandis. Tas pats gali būti ir su 32.

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Aš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą.
                                          Pastatyti paslaugos pirkėją (keleivį) prie visą biurokratinę sistemą - bloga išeitis. Jeigo to reikia, vadinasi - ta sistema blogai veikia.

                                          32 darbo dienomis

                                          8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
                                          32 ir anksčiau nevažinėjo kas 5 minutes. Taigi tie, kas tuo reisu reguliariai naudojasi, tiesiog privalėjo žinoti ir jo važiavimo grafiką - juk norinčių stotelėje laukti valandą turbūt nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X