Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamenu kai galų gale įvardino terminą, t.y. balandžio mėnesį, iškart pasakiau, kad ir vėl nieko nebus. Pasirodo visiškai teisus buvau, gaila, bet džiaugsmo nedaug, labai jau nesunku buvo nuspėti tai...

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Straipsnyje nenurodyta konkrečiai kodėl projektas vėluoja. Parašyta tik tiek:

      Išvertus iš biurokratinės kalbos, mes "dirbom", "dirbom", "dirbom", bet darbas "nesigavo"... Atleiskite mokesčių mokėtojų, iš Jūsų - 6 mln. litų........
      O aš kadangi turiu galimybę iš arti matyti, kaip vyksta projekto įgyvendinimas Kaune, tai ir paaiškinau ankstesniame pranešime, kokios vėlavimo priežastys, ar Vilniuje jos tinka, nežinau, bet manau, kad tinka.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        O aš kadangi turiu galimybę iš arti matyti, kaip vyksta projekto įgyvendinimas Kaune, tai ir paaiškinau ankstesniame pranešime, kokios vėlavimo priežastys, ar Vilniuje jos tinka, nežinau, bet manau, kad tinka.
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Elektroninio bilieto projekto įgyvendinimui didelė pinigų dalis skirta iš ES, dalis turi būti finansuojama iš savivaldybių. Daugiausia dėl užsitęsusių konkursų išrinkti darbus atliksiančią įmonę projektas stringa, bet situacija bent jau Kaune nėra tokia kritinė, kaip Vilniuje, kuris labiausiai atsilieka.
        Tai kodėl tie konkursai taip užsitęsė??? Nelabai tepasitaiko tokių ES finansuojamų projektų, kurie nevėluotų dėl užsitęsusių konkursų. Kodėl taip?????
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Tai kodėl tie konkursai taip užsitęsė??? Nelabai tepasitaiko tokių ES finansuojamų projektų, kurie nevėluotų dėl užsitęsusių konkursų. Kodėl taip?????
          Dažniausia dėl to, kad konkursą laimėjus vienai įmonei, su tuo nesutinka kita konkursantė ir apskundžia teisme. Tokiu atveju konkursas privalo būti sustabdytas, reikia laukti kol baigiasi teismai ir išklausomas verdiktas. Tada arba tęsiama projekto eiga, arba dar blogiau - konkursas skelbiamas iš naujo.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Dažniausia dėl to, kad konkursą laimėjus vienai įmonei, su tuo nesutinka kita konkursantė ir apskundžia teisme. Tokiu atveju konkursas privalo būti sustabdytas, reikia laukti kol baigiasi teismai ir išklausomas verdiktas. Tada arba tęsiama projekto eiga, arba dar blogiau - konkursas skelbiamas iš naujo.


            Kai konkursai buna vykdomi aiskiai ir skaidriai-tuomet tokiu skundimu teismams nebuna. O kai konkurso laimetojas jau buna zinomas is anksto,o kitos imones 'dalyvauja' tik tam,kad pateiktu pasiulymus su aukstesnemis kainomis-tada ir buna gincai. Bet jei tik gincas yra,tai reiskia tk vien,kad konkursu organizatorius jau bande kazkaip pasipelnyti ir skaidrumo tame reikale truko.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Kai konkursai buna vykdomi aiskiai ir skaidriai-tuomet tokiu skundimu teismams nebuna. O kai konkurso laimetojas jau buna zinomas is anksto,o kitos imones 'dalyvauja' tik tam,kad pateiktu pasiulymus su aukstesnemis kainomis-tada ir buna gincai. Bet jei tik gincas yra,tai reiskia tk vien,kad konkursu organizatorius jau bande kazkaip pasipelnyti ir skaidrumo tame reikale truko.
              Ne visada šis tipinis mąstymas pasitvirtina.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Tai kodėl tie konkursai taip užsitęsė??? Nelabai tepasitaiko tokių ES finansuojamų projektų, kurie nevėluotų dėl užsitęsusių konkursų. Kodėl taip?????
                Vilniuj konkursas neužsitęsė. Tiesiog lenkų įmonė taip norėjo laimėti konkursą, kad "pataupė" beveik pora milijonų siūlydami kainą. O po to pasirodo, kad televizorius iš maksimos įdėtas į geresnę dėžę vistiek neatlaiko žemos temperatūros ir drėgmės, kad pigi įranga yra nepritaikyta vibracijoms ir genda, kad reikia dar palaukti, kol elektronika atpigs iki paskaičiuotos kainos ir t.t.
                Jei nebūtų sugalvojus Lietuvos Spauda gelbėt degančios savivaldybės šiknos su atskiru mėnesinio elektroninio bilieto projektu, tai ir dabar dar Vilniuj net to lengvo e-bilieto kvapelio nebūtų.

                Comment


                  Parašė sleech Rodyti pranešimą
                  Tiesiog lenkų įmonė taip norėjo laimėti konkursą, kad "pataupė" beveik pora milijonų siūlydami kainą.
                  ir čia ne lenkų kalte, o musu viešųjų pirkimų įstatymo netobulumas, kur pagal konkursą turi laimėti kuris siūlo mažiausią kainą.

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    ir čia ne lenkų kalte, o musu viešųjų pirkimų įstatymo netobulumas, kur pagal konkursą turi laimėti kuris siūlo mažiausią kainą.
                    Totalaus visuotinio nepasitikejimo aplinkoje nieko tobulesnio nesugalvosi. Reikalingas visiskai vienareiksmis ir niekaip "neisvartomas" kriterijus. Tame ir visa problema. Bet tai nera taip blogai kaip gali pasirodyti, valdzia juk turi racionaliai elgtis su mokesciu moketoju pinigais.

                    Bet seip tai tikrai lenku problema, nes butent jie "suklydo" formuluodami savo pasiulyma. Tokiems atvejams seip jau sutartimi turetu buti numatytos juntamos baudos uz netesybas. Idant sekanti karta nekiltu noras dempinguoti.

                    Idomu, kaip sekasi tai lenku imonei? Bus priversti ka nors sumoketi uz savo klaidas?

                    Comment


                      Sutartį pratesinėja ir toliau. SP bando juos smaugti ir išsireikalauti įrangos pagal reikalavimus. Pagarba bent už tai, kad neleidžia laisvai nusimuilinti. Galų gale padarys per dvigubai ilgesnį laiką kompromisiškai blogą variantą ir tiek. That's how it works..

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Elektroninio bilieto projekto įgyvendinimui didelė pinigų dalis skirta iš ES, dalis turi būti finansuojama iš savivaldybių. Daugiausia dėl užsitęsusių konkursų išrinkti darbus atliksiančią įmonę projektas stringa, bet situacija bent jau Kaune nėra tokia kritinė, kaip Vilniuje, kuris labiausiai atsilieka.
                        Juk ES pinigai ateina tik po projekto, gali ir išvis neateiti. O pinigų reikia čia ir dabar. 6 mln. litų iš dangaus negali nukristi, turint omeny, kad dar daugiau milijonų trūksta ne visokioms VT apdailoms, kaip elektroninis bilietas, o pačiam VT funkcionavimui - parkams.

                        Žinoma, gaila, jog atsidėjo, ir tai galbūt ne paskutinis terminas. Kai galvoju apie švieslentes stotelėse, prisimenu kitas švieslentes - virš gatvių. Pamenu skaitęs, jog jos turėjo pradėt veikt vasarį. Šiųjų diegėjai, žiūriu, bailesni, nedrįsta pripažint, jog atsirado kliūčių ir tiesiog apsigaubia tyla :>

                        Comment


                          Is kur gauti tuos 6 mln. yra savivaldybes problema. Tie pinigai biudzete turejo but numatyti.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Is kur gauti tuos 6 mln. yra savivaldybes problema. Tie pinigai biudzete turejo but numatyti.
                            Pats juk nenori ,kad kiltu bilietu kainos ar didetu mokesciai,tai gal savivaldybei is vis atsisakyti to projekto tada???

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Pats juk nenori ,kad kiltu bilietu kainos ar didetu mokesciai,tai gal savivaldybei is vis atsisakyti to projekto tada???
                              Bepigu tau taip kalbėti, kai pats važinėji su 7 klasės bmw.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Bepigu tau taip kalbėti, kai pats važinėji su 7 klasės bmw.

                                As vazineju su autobusais.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Pats juk nenori ,kad kiltu bilietu kainos ar didetu mokesciai,tai gal savivaldybei is vis atsisakyti to projekto tada???
                                  Su tokiu požiūriu puikiai derėtum prie politikų gretų
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    4 vnt. Vienas iš jų (874) greičiausiai buvo skirtas atsarginėms dalims, bet kažkodėl jį išleido į maršrutus.
                                    Nuorodos į foto, jei tave domina:
                                    871 ex. STAN Nancy 517 (Prancūzija)
                                    872 ex. STAN Nancy 530 (Prancūzija)
                                    873 ex. STAN Nancy 504 (Prancūzija)
                                    874 ex. STAN Nancy 525 (Prancūzija)
                                    Kol atsarginių dalių neprireiks, tol ir važinės visi keturi

                                    Comment


                                      Nuo balandžio 18 d. iki birželio 1 d. 11 maršruto autobusai važiuos pakeista trasa

                                      Atsižvelgiant į tai, kad L. Stuokos – Gucevičiaus ir Šventaragio gatvių sankryžoje bus rekonstruojami inžineriniai tinklai, nuo 2009 balandžio 18 d. iki birželio 1 d. 11-ojo maršruto „Žvėrynas – Užupis – Senamiestis“ autobusai nuo Pamėnkalnio, Pylimo, Islandijos ir Jogailos gatvių sankryžos nukreipiami Jogailos, Vilniaus, Žygimantų, T. Vrublevskio, Šventaragio, Barboros Radvilaitės gatvėmis, toliau – senąja trasa.
                                      Iš Užupio į Žvėryną maršrutas nekeičiamas.
                                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=252
                                      Va jums ir "gražinimas į senamiestį" Grįžtame prie ~2000m. maršruto varianto.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Viskas gerai, bet jie neteisingai parašė maršruto pavadinimą: vietoj parašyto „Žvėrynas – Užupis – Senamiestis“, turėtų būti "Žvėrynas - Senamiestis - Užupis", nes matyti žemėlapyje, kad galinis punktas yra tikrai ne Senamiestis, bet Užupis.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Atrodo, kad nuo 04.14 ne tik pakeisti beveik visi tvarkaraščiai, bet ir kiekvienam troleibusų maršrutui priskirti kiti troleibusai nei buvo iki šiol. Pvz. 2690 dabar važinėja 9 maršrute, 2717 - 1. Anksčiau jie važinėdavo 16 maršrutu.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X