O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?
Siauliai turejo tokiu, Heuliez'u tik jie buvo MB vaziuokles. Tai kai nurase vienam buvo apie 28metu senumo. Manyciau turetu laikyt bet siluma nepasizymet
Siauliai turejo tokiu, Heuliez'u tik jie buvo MB vaziuokles. Tai kai nurase vienam buvo apie 28metu senumo. Manyciau turetu laikyt bet siluma nepasizymet
Castrosua CS40 (MB O405G) atkeliavo iš Ispanijos. Autobusų parko darbuotojas sakė, kad jie buvo be šildytuvų, bet su kondicionieriais. Šildytuvus sumontavo vietoje. Kiek teko važiuoti, nebuvo šalta juose. Šildytuvai veikia gan neblogai.
Castrosua CS40 (MB O405G) atkeliavo iš Ispanijos. Autobusų parko darbuotojas sakė, kad jie buvo be šildytuvų, bet su kondicionieriais. Šildytuvus sumontavo vietoje. Kiek teko važiuoti, nebuvo šalta juose. Šildytuvai veikia gan neblogai.
Na jei -10 ar - 20 tai tikrai ju nepakaks. Viengubi stiklai savo daro
O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?
Heuliez iš Prancūzijos, Nancy miesto. Buvęs operatorius - "Stan".
Castrosua CS40/MB O405G iš Ispanijos, operatorius - TITSA. Omenyje turėjau remontą. Klimatas čia ne prie ko - vairuotojai yra labai patenkinti ispanais, o šildytuvai tai ten tikrai jau parke įrengti, nes primaisiais mėnesiais matėsi visi laidai ir kitos detalės. Dabar vietomis uždengė plokštėmis, kad neišdraskytų kokie vandalai, pamėgę galines sėdynes.
Viengubi stiklai geri tik žiemą, vasarą iš jų mažai naudos - kai kuriuose Saffle 5000 jau matosi, kad stiklai iš vidaus ima rasoti, nors jie važinėja tik 1,5 mėn.
Švieslentės geriau
Be to, MB O405GN nr. 511 mačiau, kad vairuotojas nauduojasi nauju aparatu skirtu el. bilietams.
Čia tuo kompiuteriu? Juo daug kas naudojasi - yra nemažai autobusų, kuriuose pranešinėjamos stotelės per tą kompiuterį ir komposteriuose rodomos stotelės.
Tęsiame Vilniaus viešojo transporto susitraukimo temą...
Šiandien (ar ne) atsirado troleibusų grafikai nuo 2009-04-14. Štai kas pakeista (be panaikintų pirmų ir paskutinių reisų): 1 retesnis važiavimas ne piko metu ir poilsio dienomis 2 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val. 3 rečiau važiuoja d.d. dienos metu 4 nieko ypatingo 5 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val. 6 nieko ypatingo 7 pagaliau atsikratė tų "mėlynų reisų į parką"! Dabar d.d. 9-10 val. net dažniau važiuoja 8 taip pat neliko "mėlynųjų reisų", praretintas važiavimas d.d. ne piko metu, trečdaliu sumažinta reisų poilsio dienomis. 9 šiek tiek nuimta reisų d.d. dienos metu 10 retinamas važiavimas d.d., p.d. nuimtas ketvirtadalis reisų 11 d.d. nukirpta keletas reisų visos dienos bėgyje 12 nieko ypatingo 13 nieko ypatingo 14 nieko ypatingo 15 nuimtas 1 troleibusas 16 praretinti reisai dienos metu d.d. ir nuo 17 val. p.d. 17 nieko ypatingo 18 neliko žemagrindžio reiso ryte, žymiai sumažinta reisų piko metu, p.d. grafiko intervalų šuoliai atrodo labai idiotiškai... Praėjo jau šio maršruto klestėjimo laikotarpis 19 sumažinta reisų ne piko metu d.d. 20 visos dienos bėgyje d.d. sumažinta reisų.
Tęsiame Vilniaus viešojo transporto susitraukimo temą...
Šiandien (ar ne) atsirado troleibusų grafikai nuo 2009-04-14. Štai kas pakeista (be panaikintų pirmų ir paskutinių reisų): 1 retesnis važiavimas ne piko metu ir poilsio dienomis 2 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val. 3 rečiau važiuoja d.d. dienos metu 4 nieko ypatingo 5 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val. 6 nieko ypatingo 7 pagaliau atsikratė tų "mėlynų reisų į parką"! Dabar d.d. 9-10 val. net dažniau važiuoja 8 taip pat neliko "mėlynųjų reisų", praretintas važiavimas d.d. ne piko metu, trečdaliu sumažinta reisų poilsio dienomis. 9 šiek tiek nuimta reisų d.d. dienos metu 10 retinamas važiavimas d.d., p.d. nuimtas ketvirtadalis reisų 11 d.d. nukirpta keletas reisų visos dienos bėgyje 12 nieko ypatingo 13 nieko ypatingo 14 nieko ypatingo 15 nuimtas 1 troleibusas 16 praretinti reisai dienos metu d.d. ir nuo 17 val. p.d. 17 nieko ypatingo 18 neliko žemagrindžio reiso ryte, žymiai sumažinta reisų piko metu, p.d. grafiko intervalų šuoliai atrodo labai idiotiškai... Praėjo jau šio maršruto klestėjimo laikotarpis 19 sumažinta reisų ne piko metu d.d. 20 visos dienos bėgyje d.d. sumažinta reisų.
Nieko gero. Del 10 troleibuso apkarpymo d.d. ne piko metu - blogai. 10 ir taip per retai vaziuoja.
19 troleibusas visada buna pilnas darbo dienomis dienos metu. Studentai vaziuoja, o dabar dar sumazino...
Nuo 2009 metų balandžio 4 dienos keitėsi kai kurių autobusų maršrutų eismo grafikai. O nuo balandžio 14 dienos keičiasi visų likusių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai, kurie internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt patalpinti jau nuo balandžio 7 – osios.
Informuojame, kad nuo balandžio 11 d., kaip ir kiekvienais metais, vasaros sezonu savaitgaliais ir šventinėmis dienomis į Karveliškių kapines važinės 63 maršruto „Žvėrynas – Pilaitės pr. – Karveliškės“ autobusai.
Nuo balandžio 14 d. 55 maršruto „Greitosios pagalbos ligoninė–Laisvės pr.–Fabijoniškės–Santariškės” autobusai P. Žadeikos gatve nebevažiuos, autobusai nukreipiami Ateities gatve.
Nuo balandžio 14 d. 5 maršruto „Pašilaičiai–Tuskulėnų g.–Antakalnio g.–Saulėtekis“ autobusai į Dvarčionis nebevažiuos.
pažiūrėjau į savo autobusus ir pasijutau, lyg ką tik praretino dantis uoj minsiu dviratuką...
Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!
Nu ir dar vienas post'as apie transporto susitraukimą .
Nuo 2009-04-14 vykdomi šie pakeitimai autobusų maršrutuose, išskyrus darbo pradžios vėlinimą ir pabaigos ankstinimą: 5 likviduojami reisai į Dvarčionis, ilginama autobusų atstova darbo dienomis vakarais, todėl galima bus išvysti 2 autobusus viename žiede Pašilaičiuose. Deja mėgsta Vilniustransport pakvailioti su grafikais (na praeitą sekmadienį nebuvo linksma, kai 21-o naujas maršruto grafikas darbo dienomis buvo iškabintas teisingas, o poilsio dienų - paliktas senas ir todėl buvo daug priekaištų vairuotojams dėl "važiavimo kaip nori") ir 5-ame maršrute nėra Pašilaičių stotelės, o maršrutas prasideda nuo Gedvydžių st. 6 nieko ypatingo 18 nuimtas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio dienomis autobusai važiuos pakoreguotu sekmadienio grafiku (3 autobusai). 24 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai. 26 nuimamas 1 autobusas dirbantis visą dieną d.d., poilsio d. įvedamas šeštadienio grafikas (3+2 autobusai), poilsio d. koreguojami reisai. 26A nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai. 28 keičiamas visų dienų darbo grafikas. 29 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., keičiamas poilsio dienų grafikas. 30 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis 35 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d. Per 2007-2009 metus piko metu šis maršrutas išretintas galingai - nuimti net 2 autobusai iš 5 buvusių (liko 2+1), poilsio d. koreguojami reisai. 36 poilsio dienomis trumpinamas 1 autobuso, dirbusio 8-19 val. iki 8-17 val., darbo d. koreguojami reisai. 38 darbo d. 1 autobusas dirbęs visą dieną pervedamas į pikinį (pertraukiamą) grafiką, keičiami poilsio d. grafikai. 40 nuimamas 1 autobusas, dirbęs piko metu. Į popietinį piką į 40 maršrutą jau nepereis 80-o rytinio maršruto autobusai. Poilsio d. koreguojami reisai. 43 nuimamas 1 pikinis autobusas d.d., poilsio d. koreguojamas grafikas. 45 nuimamas 1 pikinis autobusas d.d., poilsio d. grafikas nesikeis. 46 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis. 47 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis. 48 nedidelė grafikų korekcija darbo dienomis. 49 d.d. grafiko korekcija, poilsio d. nuimtas 1 autobusas dirbantis visą dieną. 50 grafiko korekcija darbo d., poilsio d. 1 autobusas pervedamas iš visos dienos režimo į vienos pamainos. 2 autobusai dirbs vieną pamainą nuo pat ryto iki 16 val. 53 grafikų korekcija visomis dienomis. 53A nuimtas 1 autobusas. Maršrutas nuo pat jo sukurimo kasmet vis retėja ir retėja... 54 grafikų korekcija visomis dienomis. 55 nedarys rato P.Žadeikos g., o važiuos tiesiai Ateities g. 56 nuimtas 1 autobusas dirbęs poilsio dienomis 10-17 val. 63 atnaujinamas eismas nuo 2009-04-11 73 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis. 75 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis. 80 nuimtas 1 autobusas. Liko tik 1 autobusas, kuris vakarinio piko metu pradingsta. 81 nedidelė grafiko korekcija. 82 nuimti 6 reisai.
Likusių maršrutų grafikai nėra paskelbti arba jie nebus keičiami.
Nu ir dar vienas post'as apie transporto susitraukimą .
Nuo 2009-04-14 vykdomi šie pakeitimai autobusų maršrutuose (...): 26 nuimamas 1 autobusas dirbantis visą dieną d.d., poilsio d. įvedamas šeštadienio grafikas (3+2 autobusai), poilsio d. koreguojami reisai. 26A nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai. (...)
Pagal idėją "A" maršrutai yra skirti papildyti jau esamą maršrutą, ypač piko metu (pvz.: 53 ir 53A, 26 ir 26A), tačiau... Mano buto langas į Baltupio - Didlaukio gatvių sankryžą ir labai keista matyti kasdien apie 22h važiuojantį 26A maršruto autobusą arba visiškai tuščią, arba maximum iki 3 keleivių. Jeigu jau taip taupoma, ar nėra tikslinga visus šiuos "A" maršrutus nutraukti apie 21h, o sekmadieniais - apie 20h?
Viktorija VITKAUSKAITĖ
LR korespondentė
2009-04-10
Elektroninių viešojo transporto bilietų vilniečiams dar reikės palaukti. Iki projekto pabaigos valdininkams pritrūko kelių mėnesių ir beveik 6 milijonų litų.
Dar kovą valdininkai žadėjo, jog balandį Vilniuje funkcionuos visa elektroninių bilietų sistema. Bet dabar sostinės savivaldybė jau nebeslepia, kad laiku įgyvendinti projekto vėl nespėjo.
„Taip atsitiko dėl įvairių priežasčių. Teko pakeisti kai kuriuos techninius sprendimus. Nespėta suderinti ir projekto įdiegimo tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos“, – sakė Vilniaus savivaldybės informacinių technologijų skyriaus vedėjas Rimvydas Jančiauskas.
Europos Komisija vėluojantiems projekto rengėjams jau ne pirmą kartą sutiko paskirti naują terminą. Elektroninių bilietų sistema Vilniuje turės įsigalioti iki birželio 30 dienos.
Tačiau iki to laiko Vilniaus savivaldybė pati turės rasti trūkstamą pinigų sumą – 5,85 milijono litų. Kai projektas jau bus įgyvendintas, dalį šių pinigų Europos Sąjunga grąžins.
„ES gali grąžinti ir visą savivaldybės panaudotą sumą arba apskritai nieko negrąžinti. Tai priklausys nuo to, ar mokėsime juos įtikinti, kad projektas vėluoja dėl objektyvių priežasčių.
Mes tikimės prarasti labai mažai savivaldybės pinigų ar visai neprarasti. Tačiau rizikos, aišku, yra“, – neslėpė R.Jančiauskas.
Ar savivaldybė per kelis mėnesius ras pinigų elektroninių bilietų sistemai, R.Jančiauskas prisipažino nežinantis.
„Finansinė padėtis dabar tikrai sunki. Bet gal laikinai tuos pinigus bus galima pervesti iš kokio kito projekto. Juk vėliau ES juos turėtų grąžinti“, – kalbėjo R.Jančiauskas. Jei iki birželio pabaigos specialistai ir vėl nesuspės įdiegti sistemos, projektas bus laikomas žlugusiu.
„Tokiu atveju mūsų lauktų tikrai sudėtingas pokalbis su ES“, – sakė R.Jančiauskas.
Galutinai įdiegus sistemą, bet kuriame autobuse ar troleibuse būtų galima pasitikrinti bilieto galiojimo laiką ir papildymo kainą. Tam reikalinga programinė įranga viešajame transporte seniai įrengta, bet neveikia.
30 dienų galiosiantį bilietą bus galima papildyti bet kurią mėnesio dieną. Viso elektroninio bilieto trijuose Lietuvos miestuose projekto sąmata siekia 20 milijonų litų. 14 milijonų litų projektui skirta iš ES.
Kaune situacija panasi. Konkursa laimejus imone jau puse metu neparuosia tinkamai veikti programine iranga. Iki ji visiskai funkcionuos, nieko negalima toliau daryti, tad tiesiog laukiama.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kaune situacija panasi. Konkursa laimejus imone jau puse metu neparuosia tinkamai veikti programine iranga. Iki ji visiskai funkcionuos, nieko negalima toliau daryti, tad tiesiog laukiama.
Elektroninių viešojo transporto bilietų vilniečiams dar reikės palaukti. Iki projekto pabaigos valdininkams pritrūko kelių mėnesių ir beveik 6 milijonų litų.
Dar kovą valdininkai žadėjo, jog balandį Vilniuje funkcionuos visa elektroninių bilietų sistema. Bet dabar sostinės savivaldybė jau nebeslepia, kad laiku įgyvendinti projekto vėl nespėjo.
„Taip atsitiko dėl įvairių priežasčių. Teko pakeisti kai kuriuos techninius sprendimus. Nespėta suderinti ir projekto įdiegimo tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos“, – sakė Vilniaus savivaldybės informacinių technologijų skyriaus vedėjas Rimvydas Jančiauskas.
Tiesiog klasikinis pavyzdys, kaip valdžia krizės metu taupo mūsų pinigus.
Tiesiog klasikinis pavyzdys, kaip valdžia krizės metu taupo mūsų pinigus.
Nesupratau, ką nori pasakyti. Elektroninio bilieto projekto įgyvendinimui didelė pinigų dalis skirta iš ES, dalis turi būti finansuojama iš savivaldybių. Daugiausia dėl užsitęsusių konkursų išrinkti darbus atliksiančią įmonę projektas stringa, bet situacija bent jau Kaune nėra tokia kritinė, kaip Vilniuje, kuris labiausiai atsilieka.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nesupratau, ką nori pasakyti. Elektroninio bilieto projekto įgyvendinimui didelė pinigų dalis skirta iš ES, dalis turi būti finansuojama iš savivaldybių. Daugiausia dėl užsitęsusių konkursų išrinkti darbus atliksiančią įmonę projektas stringa, bet situacija bent jau Kaune nėra tokia kritinė, kaip Vilniuje, kuris labiausiai atsilieka.
Straipsnyje nenurodyta konkrečiai kodėl projektas vėluoja. Parašyta tik tiek:
„Taip atsitiko dėl įvairių priežasčių. Teko pakeisti kai kuriuos techninius sprendimus. Nespėta suderinti ir projekto įdiegimo tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos“, – sakė Vilniaus savivaldybės informacinių technologijų skyriaus vedėjas Rimvydas Jančiauskas.
Išvertus iš biurokratinės kalbos, mes "dirbom", "dirbom", "dirbom", bet darbas "nesigavo"... Atleiskite mokesčių mokėtojų, iš Jūsų - 6 mln. litų........
Comment