Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Įrengus turniketus <...> kontrolė vis tiek turėtų išlikti. Nes ir su ta įranga gali prasmukti keleiviai be bilieto (peršokti). Konkrečiai Maskvoje keleivių kontrolė po turniketų įrengimo palikta dirbti, bet sumažintas darbuotojų skaičius iki minimumo.
    Įdomu, ar negalima įrengti turniketų, kurių kiekvienas būtų "kelių aukštų"? T.y. viena dalis suktųsi ties kojom, kita ties krūtine (aišku, sinchroniškai). Jeigu reiktų - ir iš trijų dalių - tada niekas nei šokinėt, nei lįst galėtų. Arba apskritai galėtų būti vientisi, maždaug kaip besisukančios durys. Na, suprantu, kad ne man lygintis su Maskvos planuotojais, bet įdomu, kuo tokie turniketai netiktų.

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Taip pat atsimenu, tiek Dubline, tiek Londone keleiviai įlaipinami pro priekines duris, bet atsiranda keleivių be bilietų, taigi ten keleivių kontrolieriai taip pat įlipa.
    Va šito tai nesuprantu. Tai jie per vairuotoją peršoka, ar kaip..

    Comment


      Pirmiausia Maskvoje buvo įrengti vienos dalies turniketai, tik iki klubų suaugusiajam. Todėl vikrus jaunimas nesivargindavo net lipdami pro priekines duris, matant vairuotojui, peršokti ir ramiai sau toliau keliauti. Vairuotojai, nenorėdami problemų (vienas prieš kažkiek) ir žinodamas, kad užtrukęs smarkiai vėluos, tiesiog apatiškai elgiasi. Bent taip buvo aprašyta straipsnyje, kurį skaičiau rudens pabaigoje. Vėliau turniketai patobulinti - privirinta dalis, trukdanti peršokti, nes turniketas buvo kažkur iki krūtinės.
      Bet net ir esant tokiems turniketams, kai neįmanoma apgauti sistemos (nors iš tikrųjų visada įmanoma), vis tiek geriausia turėtų keleivių kontrolę, nes reikia tikrinti, ar žmogus, įsigijęs vienkartinį bilietą su nuolaida, turi teisę ja naudotis. Žinoma, galima taikyti kitokią praktiką - jau prekybos vietoje žmogus, pikdamas bilietą su nuolaida, privalėtų rodyti pažymėjimą. Bet tai būtų per menka kontrolė, nes prekybos vietos atsainiai atliktų tokį darbą, o vežėjo kontrolė - kas kita.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Pirmiausia Maskvoje buvo įrengti vienos dalies turniketai, tik iki klubų suaugusiajam. Todėl vikrus jaunimas nesivargindavo net lipdami pro priekines duris, matant vairuotojui, peršokti ir ramiai sau toliau keliauti. Vairuotojai, nenorėdami problemų (vienas prieš kažkiek) ir žinodamas, kad užtrukęs smarkiai vėluos, tiesiog apatiškai elgiasi. Bent taip buvo aprašyta straipsnyje, kurį skaičiau rudens pabaigoje. Vėliau turniketai patobulinti - privirinta dalis, trukdanti peršokti, nes turniketas buvo kažkur iki krūtinės.
        Bet net ir esant tokiems turniketams, kai neįmanoma apgauti sistemos (nors iš tikrųjų visada įmanoma), vis tiek geriausia turėtų keleivių kontrolę, nes reikia tikrinti, ar žmogus, įsigijęs vienkartinį bilietą su nuolaida, turi teisę ja naudotis. Žinoma, galima taikyti kitokią praktiką - jau prekybos vietoje žmogus, pikdamas bilietą su nuolaida, privalėtų rodyti pažymėjimą. Bet tai būtų per menka kontrolė, nes prekybos vietos atsainiai atliktų tokį darbą, o vežėjo kontrolė - kas kita.
        Na, lengvatinį naudojantis asmuo jau yra ekonomiškai naudingesnis už zuikį. Žinoma, jei tai lengvatinis su 80% nuolaida, tai nedaug kas iš to. Manau, reiktų pagerinti vairuotojų padėtį: sukurti jiems galimybę iškviesti apsaugą, kad ši susemtų tokius įžūlius zuikius kitoj stotelėj; kilstelėti atlyginimą, susiejant su nauja darbine funkcija - gal tada entuziastingiau kontroliuotų įleidimą.
        Kitas dalykas, kad nuskaitymo įrenginiai galėtų atpažinti ir dokumentus, suteikiančius teisę į lengvatą. Pvz. ant šiuolaikinio studento pažymėjimo yra brūkšninis kodas, kuris nuskaitomas universitetų bibliotekose imant knygas. Kad lengvatininkas pigiai nesivežiotų draugų nelengvatininkų, aparatas galėtų "įsiminti", jog šio reiso metu toks dokumentas jau buvo pažymėtas.

        Comment


          Parašė furtivete Rodyti pranešimą
          Na, lengvatinį naudojantis asmuo jau yra ekonomiškai naudingesnis už zuikį. Žinoma, jei tai lengvatinis su 80% nuolaida, tai nedaug kas iš to. Manau, reiktų pagerinti vairuotojų padėtį: sukurti jiems galimybę iškviesti apsaugą, kad ši susemtų tokius įžūlius zuikius kitoj stotelėj; kilstelėti atlyginimą, susiejant su nauja darbine funkcija - gal tada entuziastingiau kontroliuotų įleidimą.
          Kitas dalykas, kad nuskaitymo įrenginiai galėtų atpažinti ir dokumentus, suteikiančius teisę į lengvatą. Pvz. ant šiuolaikinio studento pažymėjimo yra brūkšninis kodas, kuris nuskaitomas universitetų bibliotekose imant knygas. Kad lengvatininkas pigiai nesivežiotų draugų nelengvatininkų, aparatas galėtų "įsiminti", jog šio reiso metu toks dokumentas jau buvo pažymėtas.
          Aš jau ankstesniuose komentaruose sakiau, kad problemų su el. bilietu nebus, nes jame bus integruota informacija apie to asmens lengvatas. Pakaks vieną kartą pažymėti kontrolieriui ir bus aišku - bilietas įsigytas ir ar turi teisę į lengvatą.

          Pekeltas atlyginimas entuziazmą išlaikys 3-6 mėn., vėliau žmogus prie jo pripranta ir kad toliau gerai teiktų paslaugą, reikia vėl kelti algą. Taip yra visoje civilizuotai mąstančioje Europoje.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Aš jau ankstesniuose komentaruose sakiau, kad problemų su el. bilietu nebus, nes jame bus integruota informacija apie to asmens lengvatas. Pakaks vieną kartą pažymėti kontrolieriui ir bus aišku - bilietas įsigytas ir ar turi teisę į lengvatą.
            O iš kur kontrolierius žinos, kad bilietą naudoja tas pats asmuo, kuriam jis priklauso? Ar biliete bus nuotrauka?


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Pekeltas atlyginimas entuziazmą išlaikys 3-6 mėn., vėliau žmogus prie jo pripranta ir kad toliau gerai teiktų paslaugą, reikia vėl kelti algą. Taip yra visoje civilizuotai mąstančioje Europoje.
            Žinau, šitą dalyką ir vadybos mokslas skelbia. Bet, mano žiniom, kas 3-6 mėnesius mūsų vairuotojam atlyginimų nekilnoja, ir dirba jie, kaip ir anksčiau dirbę, nei labai gerai, nei labai blogai. Manau, praėjus 3-6 mėnesiam jie netgi pradėtų tikrinti įlipančius greičiau (atsirastų įprotis, automatika).

            Comment


              Nežinau kaip jie tą darytų, protingiausia būtų lazeriu uždėti nuotrauką ant el. bilieto, bet tada užtruktų jo gamybos laikas, reikėtų užsisakyti ir laukti, kol pagamins. Dabar galima įsigyti iš karto. Kaip tai bus daroma nežinau, bet planuose tai minima.

              Kalbant apie išsilavinimo nereikalaujančius, labiau fizininius darbus, tai darbuotojai, kai jiems sumažina algą, linkę piktybiškai paslaugą atlikti prasčiau, kai alga pakeliama, bet ir reikalavimai pakeliami - tada darbuotojo paslaugos kokybė nesikeičia. Žodžiu, tai yra atskira psichologija, pagal kurią reikėtų mąstyti kaip rebusą, kaip ir kokiais atvejais elgtųsi fizinį darbą dirbantis darbuotojas, nes jis dažniau linkęs mąstyti ne protu, bet elgtis pagal instinktus.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Šiandien paskelbti nauji tvarkaraščiai. Pakeista nedaug grafikų, bet kai kur labai smarkiai numažinti reisai.
                1 po -1 ratą darbo d. ryte, ir polsio dienomis vakare
                1A -1 ratas ryte darbo d.
                2 vienas iš labiausiai numažintų. Vietoje 6+2 autobusų 4+2 darbo d., vietoje 5 autobusų 3+1 (+ reiškia piko metu ar tik 1 pamainą dieną dirbantys autobusai)
                Viso: -13 ratų darbo d. ir -16 poilsio d.
                4 - 1 reisas ryte darbo d. iš N.Vilnios.
                11 buvo 2+2 autobusų darbo d., liko 2+1. -13 ratų darbo d. ir -1 ratas ryte šeštadieniais.
                14 -2 ratai po 1 ryte ir vakare.
                15 po -1 ratą ryte darbo d. ir šeštadieniais
                17 -1 ratas ryte darbo d., kartu pakeistas 39-ojo grafikas ir paankstinti 20-30 min. paskutiniai reisai.
                21 -2 ratas ryte darbo d.
                31 dar vienas numažintas smarkiau maršrutas. Vietoje 4+3, liko 4+1 darbo d. ir vietoje 4+1, yra 3+1. Viso -8 ratai darbo d. ir -7 ratai ryte.
                74 vietoje 2+5 palikti 2+4, viso -5 ratai darbo d., poilsio d. – vietoje 2 paliko 1+1, -8 ratai
                77 -2 ratai ryte darbo d., sekmadieninis grafikas galios ir šeštadienį, senasis šeštadieninis naikinamas.
                101N, 102N, 103N, 104N, 105N - ->
                Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.30, 17:31.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Dėl naktinių nesistebiu. Pirmas apie tai prakalbo Kaunas - jie taip pat naikinami nuo balandžio 1 d. O Vilnius irgi nepraleido progos sutaupyti. Bet kuriuo atveju, jei optimizuojami dienos, tai visai nekeista, kad naikinami ir naktiniai maršrutai.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Dėl naktinių nesistebiu. Pirmas apie tai prakalbo Kaunas - jie taip pat naikinami nuo balandžio 1 d. O Vilnius irgi nepraleido progos sutaupyti. Bet kuriuo atveju, jei optimizuojami dienos, tai visai nekeista, kad naikinami ir naktiniai maršrutai.
                    Jau atsibodo tas šlykštus žodis "optimizacija". Taip ir sakykim - sumažinti, nutraukti, nubraukti, atimti.

                    Comment


                      Zodis optimizuoti nebutinai reiskia tik apkarpyt ir sumazint. Optimizuoti reiskia pritaikyti esamai situacijai, kad butu isgaunamas kuo didesnis efektyvumas.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Zodis optimizuoti nebutinai reiskia tik apkarpyt ir sumazint. Optimizuoti reiskia pritaikyti esamai situacijai, kad butu isgaunamas kuo didesnis efektyvumas.
                        Gal tu ir teisus plačiąja prasmen, bet šiaip optimizuoti dažniausiai būtent reiškia apkarpyt ir sumažint. Tai saviapgaulė siekiant išvengti neigiamų emocijų, kaip kad ir akcijų bei butų kainos niekada nekrenta - jos koreguojasi

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Jais ir važiuoja šiek tiek padoresni žmonės. Miesto viešojo transporto keleiviai bjauresni, dažnai kur nors skuba, biktesni, skurdžiau gyvenantys, dažnai pavargę, vyrauja mažesnes pajamas gaunantys žmonės ir dažniau fizinį darbą dirbantys žmonės, todėl nėra kontruktyviai, įžvalgiai mąstantys žmonės, dažnai daug ką supranta tiesiogiai, daugiau įsižeidžia, dažniau linkę ginti savo orumą (kiek ten jo tėra...). Nenuvertinu tokių žmonių, bet jie tokie dėl jų pačių sunkaus gyvenimo ir dažnai jie net nemąsto, nei ką sako, nei ką elgiasi. Todėl priemiestiniuose autobusuose visai kitokia tvarka.


                          Miesto keleiviai daugiau skiriasi tautybiu mentaliteta, o ne pagal issilavinima. Patys baisiausi keleiviai is naujosios vilnios. Tai baltarusai,kazkodel save vadinantys lenkais,daznai girti, slitinejantys pakampemis , triuksmaujantys ir labai daug siukslinantys autobuse. O stai vaziuojant i mickunus ,nors ten daugumoj gyvena irgi tie patys sulenkeje baltarusai , bet ten jau nedidelis kaimelis ,visi daug maz vieni kitus pazista ir vandalizmo atveju jau nepasitaiko.
                          Aisku atskira kategorija jaunu keleiviu ,kurie vazineja 1A marsrutu i cigonu tabora pirkti narkotiku. Beje tarp ju valkatu nera,kurie butu apdriske .Ten reikalingi pinigai. Ir beje kaip amikui nebutu gaila,bet is isvaizdos matosi,kad ten nevazineja fizini darba dirbantys zmones. Geju tarp ju sakyciau turetu buti nemazai,nes kaip taisykle vazineja vien vyrukai ir tik viena kita mergina.

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Nežinau kaip jie tą darytų, protingiausia būtų lazeriu uždėti nuotrauką ant el. bilieto, bet tada užtruktų jo gamybos laikas, reikėtų užsisakyti ir laukti, kol pagamins. Dabar galima įsigyti iš karto. Kaip tai bus daroma nežinau, bet planuose tai minima.

                            Kalbant apie išsilavinimo nereikalaujančius, labiau fizininius darbus, tai darbuotojai, kai jiems sumažina algą, linkę piktybiškai paslaugą atlikti prasčiau, kai alga pakeliama, bet ir reikalavimai pakeliami - tada darbuotojo paslaugos kokybė nesikeičia. Žodžiu, tai yra atskira psichologija, pagal kurią reikėtų mąstyti kaip rebusą, kaip ir kokiais atvejais elgtųsi fizinį darbą dirbantis darbuotojas, nes jis dažniau linkęs mąstyti ne protu, bet elgtis pagal instinktus.
                            .


                            Fizini darba dirbantiems zmonems mokama uz padaryta darba (kieki ) ,o ne kazkokius mistinius kokybes reikalavimus.

                            Comment


                              Na, gal buvo apie tai rašyta, bet vakar troleibuse pastebėjau tokį pranešimą:

                              KELEIVIŲ DĖMESIUI
                              Nuo š.m. balandžio 1 d. keičiasi kai kurių autobusų ir troleibusų tvarkaraščiai. Dėl sumažėjusio keleivių srauto nuo š.m. balandžio 14 d. trumpinamas visų autobusų ir troleibusų darbo laikas. Troleibusai ir autobusai pradės darbą 5:30 ir baigs 23:30.
                              Taip pat pranešame, kad nuo š.m. balandžio 14 d. naktinių maršrutų autobusai NEBEVAŽIUOS.

                              Comment


                                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                Gal tu ir teisus plačiąja prasmen, bet šiaip optimizuoti dažniausiai būtent reiškia apkarpyt ir sumažint. Tai saviapgaulė siekiant išvengti neigiamų emocijų, kaip kad ir akcijų bei butų kainos niekada nekrenta - jos koreguojasi
                                Tai kodėl matot tik blogus dalykus. Štai, buvo pinigų pernai, užpernai ir Transporto skyrius darbą optimizavo ir tikrai galima sakyti, kad paskutinius keletą metų, viešojo transporto darbas Kaune buvo geras ir susisiekimas tikrai geras (neskaitant Šilainių ir Aleksoto). Buvo rastas geras optimizavimo variantas (nes pinigų vis tiek nebuvo tiek, kiek reikėtų). Dabar pinigų yra labai mažai skirta transportui ir optimizavimas dabar yra mažinimas, o prieš metus ar dvejus buvo - didinimas. Tada buvo daugiau atidaryta naujų maršrutų, daugiau reisų, o dabar vyksta atvirkštinis variantas, bet nereiškia, kad tai bus nuolatos. Kaip buvo gerai anksčiau, taip bus gerai ir ateity.

                                Pabaigai, žodžio "optimizuoti" reikšmė - optimiz|uoti, ~uoja, ~avo rasti geriausią sprendimą, variantą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Na, gal buvo apie tai rašyta, bet vakar troleibuse pastebėjau tokį pranešimą:

                                  KELEIVIŲ DĖMESIUI
                                  Nuo š.m. balandžio 1 d. keičiasi kai kurių autobusų ir troleibusų tvarkaraščiai. Dėl sumažėjusio keleivių srauto nuo š.m. balandžio 14 d. trumpinamas visų autobusų ir troleibusų darbo laikas. Troleibusai ir autobusai pradės darbą 5:30 ir baigs 23:30.
                                  Taip pat pranešame, kad nuo š.m. balandžio 14 d. naktinių maršrutų autobusai NEBEVAŽIUOS.
                                  Skelbta ne kartą spaudoje, kalbėta ir čia. Bet vis tiek dėkui Manau tokios informacijos pakartojimas tik į naudą.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Vėl pasikartosiu, bet jau su papildyta informacija. Šiandien keičiamų grafikų nuo balandžio 4 d. papildė labai smarkiai "nuskausminti" 10, 22, 34, 44 ir kiek mažiau nukentėję 13, 23, 27, 33.
                                    Nuo balandžio 4 d. keičiasi kai kurių Vilniaus miesto autobusų maršrutų tvarkaraščiai

                                    Nuo 2009 metų balandžio 4 dienos keičiasi 1, 1A, 2, 4, 10, 11, 13, 14, 15, 17, 21, 22, 23, 27, 31, 33, 34, 39, 44, 74, 77 autobusų maršrutų eismo grafikai. Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt patalpinti nuo kovo 31 d.

                                    O nuo balandžio 14 dienos keičiasi visų autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai.
                                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=248
                                    Mano komentaras:
                                    Dėl 10-ojo tai jie padarė didelę klaidą. 20 min. intervalo dieną ir kiek mažesnio piko metu dažnai būdavo per mažą ir jau apie 13 val. važiuojantys autobusai būdavo prigrūsti jau nuo 4-5 stotelės.
                                    22 ir 44 bus labiau prigrūsti, bet bent jau 22-ame galima bus pateisinti dvigubų autobusų kursavimą.
                                    34 - seniai reikėjo mažinti autobusų skaičių, bet tai nėra į naudą Bajorų kalvų gyventojams
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Mano komentaras:
                                      Dėl 10-ojo tai jie padarė didelę klaidą. 20 min. intervalo dieną ir kiek mažesnio piko metu dažnai būdavo per mažą ir jau apie 13 val. važiuojantys autobusai būdavo prigrūsti jau nuo 4-5 stotelės.
                                      ....
                                      34 - seniai reikėjo mažinti autobusų skaičių, bet tai nėra į naudą Bajorų kalvų gyventojams
                                      išbandysiu savo kailiu šiaip numanau, kad ne veltui pakirpo, nes būna keli iš eilės ir tušti į centrą išrieda, tik va įdomiau, kaip seksis vakarop namo grįžti...
                                      beje man ironiškai skamba temos pavadinimas, kol kas deja vyksta viešojo transporto susitraukimas
                                      Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        išbandysiu savo kailiu šiaip numanau, kad ne veltui pakirpo, nes būna keli iš eilės ir tušti į centrą išrieda, tik va įdomiau, kaip seksis vakarop namo grįžti...
                                        beje man ironiškai skamba temos pavadinimas, kol kas deja vyksta viešojo transporto susitraukimas
                                        Toks jau laikmetis Iki šiol tikrai vyko plėtra
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Mettal
                                          Iš šono - dar nieko, o kampu -
                                          Įdomu kiek pratemps šitie Eiljė (taip taip - Heuliez reikia skaityti būtent šitaip) mūsų sąlygomis
                                          O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X