Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sviestas sviestuotas

    Naujienos
    123807 11 30 - Nuo balandžio mėnesio keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto darbas

    Nuo balandžio mėnesio keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto darbas

    Atlikus keleivių srautų tyrimus ir išsamią miesto gyventojų naudojimosi viešuoju transportu analizę, nustatyta, kad nuo šių metų pradžios yra sumažėjęs keleivių skaičius miesto autobusų ir troleibusų maršrutuose. Per pirmus šių metų mėnesius keleivių pervežta 11 % mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį.

    Dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus, nuo balandžio 3 d. naikinami visi naktinių autobusų maršrutai.

    Uždarius naktinius maršrutus nuo balandžio 3 dienos, per 2009 metus bus sutaupyta apie 600 tūkst. Lt.

    2008 metais naktiniais autobusų maršrutais vidutiniškai per mėnesį buvo pervežama 15 tūkst. keleivių. Šių metų atliktų skaičiavimų duomenimis, vidutiniškai per mėnesį naktiniu transportu naudojosi vos 5 tūkst. keleivių. Palyginant su 2008 m. keleivių skaičius sumažėjo dviem trečdaliais.

    Optimizuojant viešojo transporto darbą, palaipsniui - nuo balandžio 1 dienos kai kurių maršrutų, o nuo balandžio 14 dienos visų Vilniaus maršrutų autobusai ir troleibusai darbą pradės nuo 5.30 val. ryto, o baigs 23.30 val. vakare.

    1999 m. Lietuvoje buvo nuspręsta nebeįvedinėti vasaros ir žiemos laiko, todėl visos įstaigos, dirbusios nuo 9 val. savo darbo pradžios laiką perkėlė valanda anksčiau. Tai įtakojo ir viešąjį transportą, kurio darbas turėjo prasidėti taip pat valanda anksčiau. 2003 metais buvo priimtas sprendimas vėl grįžti prie vasaros laiko įvedimo. Tačiau darbo pradžios laikas kai kuriose įstaigose ir organizacijose nepasikeitė. Nepasikeitė ir viešojo transporto darbo pradžia.

    Europos bei kaimynių (Latvijos, Estijos) didžiuosiuose miestuose viešasis transportas dirba nuo 5.30 val.

    Toks viešojo transporto optimizavimas, vykdomas nuo š.m. balandžio mėnesio, leis 2009 metais sumažinti ridą maršrutuose 6 % ir vairuotojų viršvalandinį darbą bei sutaupyti apie 11 mln. Lt.

    Viešojo transporto intensyvumas rytinio ir vakarinio piko metu nesikeis.

    Prašome keleivių sekti informaciją apie pasikeitusių maršrutų darbą internete www.vilniustransport.lt bei stotelėse.

    Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=247

    Bent jau gerai, kad palieka reisus iki 23:30, nors kadangi neiškabino grafikų, 23:30 gali būti laikas, kada paskutinis reisas atvyksta į galinę stotelę...
    O su palyginimu apie Latviją ir Estiją, bei vasaros-žiemos laikais tai prajuokino
    Laikų kaitaliojimą gražino, įstaigų darbo laikas nepasikeitė, bet dabar visa tai žinodami palieka be transporto tas pačias įstaigas. Turbūt turėjo omenyje tai:
    Pačios įmonės jei reikės, pakeis darbo laiką
    Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.26, 12:58.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Kur galima būtų sutaupyti?

      AUTOBUSAI
      1 pratęsti iki Pašto st.
      1A jungti su 3 (2 autobusai vietoje 3) tokia trasa: Stotis - <...> - Dariaus ir Girėno g. - Meistrų st. (užvažiuoja) - Dariaus ir Girėno g. - Geologų g. - Metalo g. - Meistrų g. - Motorų g. - Geologų g. - (užvažiavimas į Meistrų st.) - Dariaus ir Girėno g. - <...> - Stotis; darbo laikas gali būti toks: piko metu tokia trasa, ne piko - iki Meistrų st. (1A žiedo)
      2 kai kuriuos reisus trumpinti iki Naujininkų (Darbo d.)
      3 jungti su 1A
      4, 4A labai griežtai derinti grafikus, ypač poilsio dienomis. Poilsio dienomis galima palikti vieną 4A.
      5 darbo d. didinti intervalą vakare, kai važiuoja ilgi autobusai kaip piko metu iki Žalgirio g., poilsio d. - galima būtų palikti 1 autobusą vietoje 2.
      6 griežtai mažinti reisų skaičių į Vilkpėdę po 20-21 val, paliekant tik reikalingiausius, ne piko metu daugumą reisų galima trumpinti iki Spartos st. (kaip anksčiau buvo su 43grt/73)
      8 naikinti reisus į Granito g. darbo dienomis. Kol kas įlipimo ten rekordas - 2 žmonės, išlipimo - 0 žmonių (čia vakare)
      9 trumpinti iki Pagirių ir koordinuoti su 8, kad nesidubliuotų, iki 40 totorių važiuoja 1-3 žmonės, kurie gali apsieiti ir be 9-o, o važiuoti priemiestiniu.
      11 logiškiau apskaičiuoti važiavimo laiką vakare ir poilsio dienomis, nes neįmanoma važiuoti pagal grafiką - per 6-8min. pralėkti virš 10 šviesoforų.
      12grt naikinti, galima apsieiti ir be tokio "greitojo"
      13 jei įmanoma, ne piko metu ir poilsio d. trumpinti iki Žirnių st. (PC Maxima)
      14 padaryti užvažiavimus į Kalno g., palikti tik 1 autobusą vietoj 1,25 (kaip gaunasi pagal tvarkaraštį)
      15 peržiūrėti reisus iki Žolyno g. ir naikinti tuos, kurie būna tušti.
      24 mažinti reisų skaičių tarp 18-19 val. iš Žemųjų Panerių
      25 gerai peržiūrėti važiavimo laiką jį sutrumpinus, palikti 1 autobusą.
      29 mažinti reisų skaičių vakare po 19-20 val. (2 autobusus palikti)
      36 koreguoti reisus į Pagubę. Jeigu norima taupyti, tai galima būtų visai trumpinti iki Naujanerių ir keisti 76 maršruto trasą.
      40 ryte kai dalį reisų perleisti 80-am maršrutui.
      41 a) naikinti b) naikinti ir padaryti 42 maršrute užvažiavimus piko metu.
      42 BŪTINAI naikinti 2 reisus į Lietuvos dujas (Agrastų g.). Tai yra vienas iš absurdiškiausių trasos pakeitimų. Kai prieš kokią savaitę važiavau juo, 5 žmonės kai jis pradėjo nusileidinėti nuo viaduko link Panerių iškėlė skandalą ir išlipo iš autobuso. Iš rimtų keleivių liko kažkoks 4-okas ar 5-okas. Prieš mėnesį draugas važiavo tuo pačiu reisu – iki Agrastų st. važiavo 2 moteriškės. Atgal Lietuvos dujų stotelė buvo tuščia - pirmieji keleiviai įlipo Salininkuose (Melioratorių st.).
      46 nuimti 1 mašiną poilsio dienomis.
      49 labiau apsimokėtų po rytinio piko važiuojančių iš Bukčių į atstovos vietą Kaimelio žiede autobusų reisus trumpinti iki Pramogų arenos ir toliau palikti juos parke. Vakrainį piką pradėti reisais nuo Pramogų arenos iki Bukčių ir 1-2 iš Ateities g.
      52A BŪTINAI naikinti kursavimą poilsio dienomis. Su šio maršruto keleivių srautais poilsio dienomis situacija dar blogesnė nei su naktiniais.
      53A derinti grafiką su 53, kad nevažiuotų vienas paskui kitą arba iš viso naikinti.
      67 naikinti. Vairuotojai juo dirbantys kone miega prie vairo.
      73 poilsio dienomis trumpinti iki Spartos. Į Vilkpėdę niekas tokiu metu nevažiuoja, o jei ir važiuoja, tai seniai atprato nuo transporto tokiu metu.
      75 nuimti pikinius 1-2 autobusus. Keleivių nėra tiek daug, kad būtų sausakimši.
      76 paleisti per Pagubę – sutaupytų kuro ir normalizuotų 36-o grafiką.
      80 dažninti važiavimą.
      81 derinti prie 6 maršruto, kad nevažiuotų vienas paskui kitą, nes jis yra trumpas 6-o variantas.
      82 naikinti arba palikti tik 1 mašiną – 47-as ir taip dažnai važiuoja.
      TROLEIBUSAI
      4, 14. Naikinti kurio nors važiavimą poilsio dienomis (jei 14-o, tai 4-ą pratęsti iki Saulėtekio) ir pridėti kelis troleibusus.
      7,8,18 naikinti idiotišką važiavimą į parką iš Pašilaičių vien tam, kad ten papietavę grižtų atgal (mėlyni reisai tvarkaraščiuose – nei tu persėsi į 11,16,19 nei ką)
      13 poilsio dienomis naikinti važiavimą, kad ir kaip bebūtų skaudu – tai nuostolingiausias maršrutas, tuo metu, važiuojančių visa Naugarduko g. labai mažai.
      20 palikti kursuoti, nors jis ir yra nuostolingas. Vis gi jo užpildymas, kaip ir 5-o ne turgaus metu, t.y. gan geras.
      ____
      Praleisti maršrutai, kuriuose nereikia nieko mažinti arba nežinau tikslaus srauto.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Manau taupyti reikia drastiškiau: pamiršti apie bet kokius maršrutų pratęsimus, naikinti aptarnavimą ne piko metu ir savaitgaliais mažai apkrautuose maršrutuose, trumpinti reisus, maršrutus, naikinti maršrutus, sujungti juos.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          AUTOBUSAI
          1 pratęsti iki Pašto st.
          1A jungti su 3 (2 autobusai vietoje 3) tokia trasa: Stotis - <...> - Dariaus ir Girėno g. - Meistrų st. (užvažiuoja) - Dariaus ir Girėno g. - Geologų g. - Metalo g. - Meistrų g. - Motorų g. - Geologų g. - (užvažiavimas į Meistrų st.) - Dariaus ir Girėno g. - <...> - Stotis; darbo laikas gali būti toks: piko metu tokia trasa, ne piko - iki Meistrų st. (1A žiedo)
          2 kai kuriuos reisus trumpinti iki Naujininkų (Darbo d.)
          3 jungti su 1A
          4, 4A labai griežtai derinti grafikus, ypač poilsio dienomis. Poilsio dienomis galima palikti vieną 4A.
          5 darbo d. didinti intervalą vakare, kai važiuoja ilgi autobusai kaip piko metu iki Žalgirio g., poilsio d. - galima būtų palikti 1 autobusą vietoje 2.
          6 griežtai mažinti reisų skaičių į Vilkpėdę po 20-21 val, paliekant tik reikalingiausius, ne piko metu daugumą reisų galima trumpinti iki Spartos st. (kaip anksčiau buvo su 43grt/73)
          8 naikinti reisus į Granito g. darbo dienomis. Kol kas įlipimo ten rekordas - 2 žmonės, išlipimo - 0 žmonių (čia vakare)
          9 trumpinti iki Pagirių ir koordinuoti su 8, kad nesidubliuotų, iki 40 totorių važiuoja 1-3 žmonės, kurie gali apsieiti ir be 9-o, o važiuoti priemiestiniu.
          11 logiškiau apskaičiuoti važiavimo laiką vakare ir poilsio dienomis, nes neįmanoma važiuoti pagal grafiką - per 6-8min. pralėkti virš 10 šviesoforų.
          12grt naikinti, galima apsieiti ir be tokio "greitojo"
          13 jei įmanoma, ne piko metu ir poilsio d. trumpinti iki Žirnių st. (PC Maxima)
          14 padaryti užvažiavimus į Kalno g., palikti tik 1 autobusą vietoj 1,25 (kaip gaunasi pagal tvarkaraštį)
          15 peržiūrėti reisus iki Žolyno g. ir naikinti tuos, kurie būna tušti.
          24 mažinti reisų skaičių tarp 18-19 val. iš Žemųjų Panerių
          25 gerai peržiūrėti važiavimo laiką jį sutrumpinus, palikti 1 autobusą.
          29 mažinti reisų skaičių vakare po 19-20 val. (2 autobusus palikti)
          36 koreguoti reisus į Pagubę. Jeigu norima taupyti, tai galima būtų visai trumpinti iki Naujanerių ir keisti 76 maršruto trasą.
          40 ryte kai dalį reisų perleisti 80-am maršrutui.
          41 a) naikinti b) naikinti ir padaryti 42 maršrute užvažiavimus piko metu.
          42 BŪTINAI naikinti 2 reisus į Lietuvos dujas (Agrastų g.). Tai yra vienas iš absurdiškiausių trasos pakeitimų. Kai prieš kokią savaitę važiavau juo, 5 žmonės kai jis pradėjo nusileidinėti nuo viaduko link Panerių iškėlė skandalą ir išlipo iš autobuso. Iš rimtų keleivių liko kažkoks 4-okas ar 5-okas. Prieš mėnesį draugas važiavo tuo pačiu reisu – iki Agrastų st. važiavo 2 moteriškės. Atgal Lietuvos dujų stotelė buvo tuščia - pirmieji keleiviai įlipo Salininkuose (Melioratorių st.).
          46 nuimti 1 mašiną poilsio dienomis.
          49 labiau apsimokėtų po rytinio piko važiuojančių iš Bukčių į atstovos vietą Kaimelio žiede autobusų reisus trumpinti iki Pramogų arenos ir toliau palikti juos parke. Vakrainį piką pradėti reisais nuo Pramogų arenos iki Bukčių ir 1-2 iš Ateities g.
          52A BŪTINAI naikinti kursavimą poilsio dienomis. Su šio maršruto keleivių srautais poilsio dienomis situacija dar blogesnė nei su naktiniais.
          53A derinti grafiką su 53, kad nevažiuotų vienas paskui kitą arba iš viso naikinti.
          67 naikinti. Vairuotojai juo dirbantys kone miega prie vairo.
          73 poilsio dienomis trumpinti iki Spartos. Į Vilkpėdę niekas tokiu metu nevažiuoja, o jei ir važiuoja, tai seniai atprato nuo transporto tokiu metu.
          75 nuimti pikinius 1-2 autobusus. Keleivių nėra tiek daug, kad būtų sausakimši.
          76 paleisti per Pagubę – sutaupytų kuro ir normalizuotų 36-o grafiką.
          80 dažninti važiavimą.
          81 derinti prie 6 maršruto, kad nevažiuotų vienas paskui kitą, nes jis yra trumpas 6-o variantas.
          82 naikinti arba palikti tik 1 mašiną – 47-as ir taip dažnai važiuoja.
          TROLEIBUSAI
          4, 14. Naikinti kurio nors važiavimą poilsio dienomis (jei 14-o, tai 4-ą pratęsti iki Saulėtekio) ir pridėti kelis troleibusus.
          7,8,18 naikinti idiotišką važiavimą į parką iš Pašilaičių vien tam, kad ten papietavę grižtų atgal (mėlyni reisai tvarkaraščiuose – nei tu persėsi į 11,16,19 nei ką)
          13 poilsio dienomis naikinti važiavimą, kad ir kaip bebūtų skaudu – tai nuostolingiausias maršrutas, tuo metu, važiuojančių visa Naugarduko g. labai mažai.
          20 palikti kursuoti, nors jis ir yra nuostolingas. Vis gi jo užpildymas, kaip ir 5-o ne turgaus metu, t.y. gan geras.
          ____
          Praleisti maršrutai, kuriuose nereikia nieko mažinti arba nežinau tikslaus srauto.
          Kai kurie pastebejimai.

          1 pratesti iki Pasto gatves nera reikalo. Tai oro uosta aptarnaujantis marsrutas, o pratesus butu klaidinami keleiviai, ypac uzienieciai ir nezinantys Vilniaus Lietuvos gyventojai.
          1A reikia naikinti. Narkomanai gali pesti nueiti... Ka, beje, daugiausiai jie ir daro, nelaukdami karta per valanda kursuojancio 1A.
          3 padaryti su uzvaziavimu i Pasto gatve.
          2 nereikia trumpinti iki Naujininku. Taip butu tik klaidinami keleiviai. O ir su oro uostu susisiekiams yra prastas. Gal tik ne piko metu butu galima paleisti mazesnius autobusus.
          13 trumpinti iki Zirnniu g. Maximos nera galimybes - nera kur apsisukti.
          15 isskaidyti i du marsrutus. 15 vaziuotu Antaklanis-Turniskes.
          Apjungus su 67 ir palikus marsrutui 67 numeri, galetu vaziuoti marsrutu Antakalnis - Zolyno g. - Rokantiskes - N. Vilnia (kaip ir 67 N. Vilnioje). Ten tikrai yra keleiviu.
          73 poilsio d. yra keleiviu. Nereiketu naikinti, gal tik praretinti.

          Del troleibusu.
          14 naikinti negalima, tik praretinti. Basanaviciaus gatve 6 ir 12 nepakankamai aptarnaujama poilsio dienomis.
          13 keleiviu polisio dienomis buna. Taciau galima pradeti kursavima kokia 7 val., o pabaigti apie 20 val. Sestadieni iki 14 val. nieko nekeisti, veliau palikti 2 troleibusus per valanda. Sekmadieni taip pat.

          Comment


            Gaila bet sutinku. Teks vežioti vaikus su mašina. Nes kai tarp autobusų virš valandos intervalas.... Aš tai pėsčias kulniuočiau - vis geriau nei mirtinai sušalti sustojime...

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Gaila bet sutinku. Teks vežioti vaikus su mašina. Nes kai tarp autobusų virš valandos intervalas.... Aš tai pėsčias kulniuočiau - vis geriau nei mirtinai sušalti sustojime...
              Apie kokį dar sušalimą kalbi, jei jau pavasaris? Ryte būna šaltoka, bet ne tiek, kad būtų neįmanoma pakentėt. Šiaip tai situacijos nesureikšminčiau. Nežinau, kaip Vilnius planuoja pakoreguot viešojo transporto darbą, bet Kaune pakoreguota gan minimaliai, yra padaryta klaidų, bet pasiekti tikslą įmanoma be didesnio vargo.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kai kurie pastebejimai.

                1 pratesti iki Pasto gatves nera reikalo. Tai oro uosta aptarnaujantis marsrutas, o pratesus butu klaidinami keleiviai, ypac uzienieciai ir nezinantys Vilniaus Lietuvos gyventojai.
                1A reikia naikinti. Narkomanai gali pesti nueiti... Ka, beje, daugiausiai jie ir daro, nelaukdami karta per valanda kursuojancio 1A.
                3 padaryti su uzvaziavimu i Pasto gatve.
                2 nereikia trumpinti iki Naujininku. Taip butu tik klaidinami keleiviai. O ir su oro uostu susisiekiams yra prastas. Gal tik ne piko metu butu galima paleisti mazesnius autobusus.
                13 trumpinti iki Zirnniu g. Maximos nera galimybes - nera kur apsisukti.
                15 isskaidyti i du marsrutus. 15 vaziuotu Antaklanis-Turniskes.
                Apjungus su 67 ir palikus marsrutui 67 numeri, galetu vaziuoti marsrutu Antakalnis - Zolyno g. - Rokantiskes - N. Vilnia (kaip ir 67 N. Vilnioje). Ten tikrai yra keleiviu.
                73 poilsio d. yra keleiviu. Nereiketu naikinti, gal tik praretinti.

                Del troleibusu.
                14 naikinti negalima, tik praretinti. Basanaviciaus gatve 6 ir 12 nepakankamai aptarnaujama poilsio dienomis.
                13 keleiviu polisio dienomis buna. Taciau galima pradeti kursavima kokia 7 val., o pabaigti apie 20 val. Sestadieni iki 14 val. nieko nekeisti, veliau palikti 2 troleibusus per valanda. Sekmadieni taip pat.
                1A veža ne tik narkomanus, bet ir įmonių darbuotojus bei sodininkus, kuriems jis tinka labiau nei 19-as autobusas.
                3 - ir kaip gi jis ten važiuos per tą Paštą? Gal tada paleiskime 53, kad užvažiuotų į Žirmūnų žiedą - naudos bus tiek pat.
                2 - kur tau prastas, kai ten nėra ką vežti - yra galybė mikriukų, o autobusai važiuoja tušti. Keleivių klaidinimu galima tada vadinti ir 36-o reisus iki Pagubės.
                Ne piko metu neįmanoma paleisti trumpų - jie piko metu tada bus sausakimši - neįmanoma suplanuoti taip, kad ne piko metu būtų trumpi, o piko - ilgi.
                13 ten kur jis apsisuka irgi nieko gero, bet gerai paieškojus galima rasti vietą.
                67 niekas nepratęsinės, nes taip dar būtų naikinamas privačių mikriukų eismas. Jie beje važiuoja kas 60 min. ne piko ir 30 min. piko metu, taigi keleivių nėra tiek daug, kad reikėtų autobuso. Be to, žinant, jog VA nepirks naujų autobusų, o midi autobusų yra didelis trūkumas, labai neapsimokės ten leisti didelius autobusus. (Todėl ir matome 11-u normalios talpos autobusą piko metu)
                73 gi rašiau, kad jį reikia trumpinti iki Spartos, o ne visiškai naikinti. Retinti - t.y. palikti kas antrą reisą (nuimti 1 mašiną) - tai padarys maršrutą labai nepopuliarų, kas jį leis vėliau uždaryti.
                Dėl troleibusų tai štai - su 14, kam reikia, tas gali truputį paėjėti iki M.K. Čiurlionio stotelės. Juk toje J.Basanavičiaus g. atkarpoje yra tik Algirdo st., kuri yra visai šalia Čiurlionio ir vienpusė Trakų. 13 vis dėlto galima apsieiti ir be jo. Pridėsiu ir 18-o troleibuso tuščią kursavimą poilsio dienomis Savanorių pr. link Panerių ir Titnago g. Šeštadienį gal ir galima būtų palikti reisus iki kokios 14-15 val.
                Sula, jei tais autobusais važiuoja 2-3 keleiviai, tai ko gi tikėtis - koks srautas, toks grafikas (ir nereikia užsiminti apie jokią Vakarų civilizacijos transporto kokybę). Šiais laikais labai populiarios nuostatos, kad visi autobusai kursuoja kas valandą ir kad jei autobusas nevažiuoja kas 5 min. ar jo nėra kai aš ateinu į stotelę, tai jis važiuoja blogai ir mano pareiga yra aprėkti vairuotoją, kad kažkas kitas jam sudarė tokį grafiką
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Jei tais autobusais važiuoja 2-3 keleiviai, tai ko gi tikėtis - koks srautas, toks grafikas (ir nereikia užsiminti apie jokią Vakarų civilizacijos transporto kokybę). Šiais laikais labai populiarios nuostatos, kad visi autobusai kursuoja kas valandą ir kad jei autobusas nevažiuoja kas 5 min. ar jo nėra kai aš ateinu į stotelę, tai jis važiuoja blogai ir mano pareiga yra aprėkti vairuotoją, kad kažkas kitas jam sudarė tokį grafiką
                  Tokie žmonės yra kvaili, neišprusę, nesidomintys pasauliu, nesuprantantys kas ir kaip daroma, kaip organizuojama, kodėl yra taip ir ne kitaip. Žodžiu - nemato toliau kaip jo paties bamba. Pats jaučiasi kaip pasaulio centras ir jaučiasi labai reikšminga visuomenės dalis. Aptarnavimo sferoje su petraukomis dirbu ketvirtus metus (pakeičiau 3 darbovietes toje pačioje srityje) ir visur pasitaiko tokio paties mąstymo, apie kokį ką tik parašiau, žmonių. Tiesiog reikia nekreipti dėmesio, nes akivaizdu, kad jie nusišneka ir aišku matosi jų išprusimo lygis.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Sula, jei tais autobusais važiuoja 2-3 keleiviai, tai ko gi tikėtis - koks srautas, toks grafikas (ir nereikia užsiminti apie jokią Vakarų civilizacijos transporto kokybę). Šiais laikais labai populiarios nuostatos, kad visi autobusai kursuoja kas valandą ir kad jei autobusas nevažiuoja kas 5 min. ar jo nėra kai aš ateinu į stotelę, tai jis važiuoja blogai ir mano pareiga yra aprėkti vairuotoją, kad kažkas kitas jam sudarė tokį grafiką
                    Tai sakau gi, nevažiuosim autobusu daugiau. 1 val. būrelis, plius 3 val. kelionei - perdaug didelė prabanga (ir vargas).

                    Comment


                      Kodėl viešajame transporte jaučiamės nesaugiai?

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21228820

                      Pradėjo eit nemažai temų apie viešąjį transportą. Vis dėlto perskaičius lieka jausmas, kad kažko trūksta, kažkokių prognozių, pažadų dėl situacijos pagerėjimų, siejamų su deadline'ais. Šnekama apie priežastis, bandoma paaiškinti jas visuomenei, ir tiek. Nustebau, kad, tarkim, buvo skundžiamasi apie "bomžus", kad nėra kaip jų išvaryti, bet neužsiminta apie įleidimą tik pro priekines duris - tada jie nė neįliptų. Jei toks variantas vadovams nepatinka, tai galėjo užsiminti su kritika, kaip padarė teiginių, jog troleibusai važiuoja poromis, atžvilgiu. Vertingiausia, ką radau straipsny, tai "tikisi, kad sąnaudų paslaugos kokybei gerinti atsiras pagaliau įvedus vienkartinį elektroninį bilietą, kuris galios ne vienoje transporto priemonėje, o, pavyzdžiui, valandą. Elektroninį bilietą įvesti planuojama balandžio pabaigoje." - bent kažkas konkretesnio, nors irgi abejotino patikimumo.

                      Comment


                        Pro priekines duris ilaipinti keleiviu didmiesciuose negalim, nes per dideli keleiviu srautai ir uztruktu ilaipinimas. Apie mes jau senokai diskutave kitoje transporto temoje. Is esmes ka gali padaryt, tai vairuotojas gali neileist netvarkingai atrodancio arba tiesiog keliones metu iskviest policija. Kaune, pastebejau, dazneja atveju, kai autobusu vairuotojai stotelej iseina is kabinos ir nuejes i keleiviu salona graziai ispraso ta asmeni. Deja, tai retoki atvejai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          kažkoks PR-nis straipsnis, kurio tikslas praplauti žmonėms smegenis.
                          Vienas dalykas tikrai nėra toks baisus tas viešasis transportas, kokį jį čia piešia. Paskaitys koks žmogelis, kuriam vienas iš prioritetinių tikslų yra mašina, ir pagalvos - nu ne, jau manes į tą smirdantį autobusą arba troleibusą gyvu velniu nepriviliosi. Važinėsiu su "golpuku'("dujinuku", "dyzėluku" ir t.t.) Ir greičiau ir pigiau. Nors dar kol kas įvertinus mašinos kainą, nusidėvėjimą, remontą, draudimą nuosava mašina žmogui, kuris trinasi mieste pagrinde vienas arba dviese - jokių būdu ne pigiau. Bet jei žmogus įsitikinęs, kad mašina jam būtina tik dėl to, kad reikia ir viskas, jam tai neįrodysi.
                          Tai einam prie kito, visur skamba nuomonės kad vienkartinio bilieto kaina yra per maža, atseit dėl to visos problemos. Bet nežinau kaip jums, gerbiamieji, bet man tai atrodo kad prie dabartiniu žmonių pajamų 2 lt - tai lubos. Jei kelt kainą dar, tai netgi man, VT fanatui , teks sutikt su automobilininkais.
                          Nežinau kaip sostinėj arba kur kitur ir darbo dienom, bet pastebėjimas apie Kauną.
                          Buvau Kaune porą savaitgalių ir teko nemažai pavažinėt po miestą viešuoju transportu.
                          Šiaip, pasižvalgyt. Tai apie autobusų ir troleibusų būklę negaliu pasakyt nieko blogo. bomžų irgi sutikt neteko. Neabejoju kad jų būna, bet tikrai ne tiek, kiek apie tai rašo žurnalistai arba dejuoja interneto komentatoriai. Bet pagrindinė mintis - beveik visi keleiviai yra lengvatininkai, tai jaunimas ir pensininkai. Normalių mokių gal tik vienas kitas. o pro šoną retkarčiais pralėkdavo mikruškės su 1-2 keleiviais. Pakalbėjau su buvusiu savo kolega maršrutinio taksi vairuotoju, tas dejuoja kad keleivių mažai, reikia kainas leist, kad iš autobusų-troleibusų atgal pas juos perbėgtų. Dėja,- sakau jam: nemačiau autobuse aš tavo keleivių.
                          Visi mokūs buvę keleiviai važiuoja savo mašinomis, jau priprato prie tokio patogumo ir labai sunku butų juos atgal priviliot į VT.
                          O štai keleivinio transporto įmonių vadovai teigia kad dar reikia kainas kelt. Keistas mąstymas.
                          ir dar : kažkodėl paskaičius interviu arba privačiuose pokalbiuose su atsakingais žmonėmis užkliūna tas momentas, kad vos ne didžiausia blogybė yra Ikarus autobusai ir juos kuo greičiau nurašyti yra vos ne didvyriškas nuopelnas. Tai dabar jau nurašė beveik visur išskyrus Panevėžį. Ir net Vilniuje jau nebe išleidžia paskutinį Ikarus į gatves ir tai paduodama skaitytojui vos ne kaip Nepriklausomybės atkūrimo lygmeniu.
                          Čia išdėsčiau tik savo mintis jei ką labai nepeikit. Paprasčiausiai keistai atrodo, kad per pastaruosius kelis mėnesius iškepta tiek peikiančiųjų straipsnių apie VT. Turbūt kažkam to reikia ir tas kažkas bando formuoti visuomenės mąstymą tam tikra sau naudinga linkme.

                          Comment


                            Teko matyti Maskvoje troleibusuose įrengtus turniketus. Ar nebūtų išeitis neleisti važiuoti nesusimokėjus ir išvengti nemokamai keliaujančių benamių??
                            Pridedi el. bilietą prie turniketo nuskaityti- jis prasisuka ir įlipi. Jei nori pirkti bilietėlį- pro priekines duris. Ar mūsų valdžia nemąsto?
                            O gal žmonių mentalitetas laukinis ir nesugebėtų įlipti tvarkingai po vieną- reikia jiems veržtis kaip gyvulių bandai į transporto priemonę? Šiaip pamąstymui..
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Teko matyti Maskvoje troleibusuose įrengtus turniketus. Ar nebūtų išeitis neleisti važiuoti nesusimokėjus ir išvengti nemokamai keliaujančių benamių??
                              Pridedi el. bilietą prie turniketo nuskaityti- jis prasisuka ir įlipi. Jei nori pirkti bilietėlį- pro priekines duris. Ar mūsų valdžia nemąsto?
                              O gal žmonių mentalitetas laukinis ir nesugebėtų įlipti tvarkingai po vieną- reikia jiems veržtis kaip gyvulių bandai į transporto priemonę? Šiaip pamąstymui..
                              Irgi neblogai sumąstyta. Aš manau, kad nėra tiek laukinis tas mentalitetas. Juk į tarpmiestinius autobusus, miesto mikriukus tai gražiai visi eilute lipa..

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Teko matyti Maskvoje troleibusuose įrengtus turniketus. Ar nebūtų išeitis neleisti važiuoti nesusimokėjus ir išvengti nemokamai keliaujančių benamių??
                                Pridedi el. bilietą prie turniketo nuskaityti- jis prasisuka ir įlipi. Jei nori pirkti bilietėlį- pro priekines duris. Ar mūsų valdžia nemąsto?
                                O gal žmonių mentalitetas laukinis ir nesugebėtų įlipti tvarkingai po vieną- reikia jiems veržtis kaip gyvulių bandai į transporto priemonę? Šiaip pamąstymui..
                                Maskvoje ta įranga viešajame transporte gyvuoja dar ne visai seniai. Esu skaitęs, kad pirmasis pusmetis buvo sunkiausias - daugumai keleivių buvo sunku priprasti prie naujos sistemos, dauguma užtrukdavo, kol tinkamai nuskanuodavo bilietą, kai kurie sunkiai priprasdavo dar autobusui nepriartėjus prie stotelės, jau rankoje turėti bilietą, kad vėliau nebūtų gaišinamas laikas jo ieškant. Pirmąjį mėnesį, kaip skaičiau straipsnyje internete, vėlavo autobusai net iki 30 min. (vien dėl to, kad pailgėjo keleivių įlaipinimo laikas).
                                Vėliau viskas susitvarkė, keleiviai išmoko greičiau naudotis įranga, nors kelionės laikas šiek tiek pailgėjo (iki keliolikos minučių maršrute), bet padidėjo keleivių mokumas ir tvarka transporto priemonėse.
                                Manau idėja įrengti šiuos įrenginius gera, bet jie labai brangūs. Taip pat reikėtų nuspręsti, kaip juos įrengti dvejų, trijų, ketverių durų transporto priemonėse, kaip elgtis su neįgaliai keleiviais.
                                Manau Lietuvoje po kokių 20-30 m. tai atsiras, bet labai abejoju ar anksčiau
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                  Irgi neblogai sumąstyta. Aš manau, kad nėra tiek laukinis tas mentalitetas. Juk į tarpmiestinius autobusus, miesto mikriukus tai gražiai visi eilute lipa..
                                  Jais ir važiuoja šiek tiek padoresni žmonės. Miesto viešojo transporto keleiviai bjauresni, dažnai kur nors skuba, biktesni, skurdžiau gyvenantys, dažnai pavargę, vyrauja mažesnes pajamas gaunantys žmonės ir dažniau fizinį darbą dirbantys žmonės, todėl nėra kontruktyviai, įžvalgiai mąstantys žmonės, dažnai daug ką supranta tiesiogiai, daugiau įsižeidžia, dažniau linkę ginti savo orumą (kiek ten jo tėra...). Nenuvertinu tokių žmonių, bet jie tokie dėl jų pačių sunkaus gyvenimo ir dažnai jie net nemąsto, nei ką sako, nei ką elgiasi. Todėl priemiestiniuose autobusuose visai kitokia tvarka.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis (turiu omenyje bedarbystę)manau logiškiau būtų, nors ir dalyje reisų, įvesti konduktoriaus pareigas. Viena vertus turniketų ir e-bilieto sistema kainuoja nemažai pinigų, ir už tuos pinigus būtų įdarbinti žmonės. Kita vertus toji sistema atima nemažai laiko įlaipinant keleivius. O su konduktorium stovėjimo stotelėje laikas tikrai liktų toks pat kaip ir dabar, o apibilietuoti būtų visi keleiviai. Plius prie to konduktoriui reikėtų suteikti galimybę greitai susiekti su policijos pareigūnais ir, esant reikalui, iškviesti juos prie autobuso.
                                    Panašu dabar yra Minske, konduktoriai dirba maždaug 60 procentų transporto priemonių. Kiek pamenu kažkada ir Kaune ir Vilniuje kai kuriuose autobusų maršrutuose dirbo konduktoriai-kontrolieriai. Pvz. 2004 metų vasarą Vilniuje įlipęs į 42 maršrutą autobusą nusipirkau talonėlį iš priėjusios konduktorės.

                                    Comment


                                      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                      Juk į tarpmiestinius autobusus, miesto mikriukus tai gražiai visi eilute lipa..
                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Jais ir važiuoja šiek tiek padoresni žmonės.
                                      Kodėl manot, kad važinėja ne tie patys žmonės? Tada išeina, kad tie, kurie važinėja miesto viešuoju transportu, nevažinėja tarpmiestiniais autobusais, t.y. kituose miestuose apskritai nebūna. O tie padoresni, kurie važinėja tarpmiestiniais autobusais, mieste važinėja daugiausia savo automobiliu (ar tai realu? Aš nepažįstu žmonių, kurie mieste važinėtų savo automobiliu, bet į kitus miestus važiuoja autobusu; mano aplinkoj greičiau būna atvirkščiai).

                                      Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                      dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis (turiu omenyje bedarbystę)manau logiškiau būtų, nors ir dalyje reisų, įvesti konduktoriaus pareigas. Viena vertus turniketų ir e-bilieto sistema kainuoja nemažai pinigų, ir už tuos pinigus būtų įdarbinti žmonės. Kita vertus toji sistema atima nemažai laiko įlaipinant keleivius. O su konduktorium stovėjimo stotelėje laikas tikrai liktų toks pat kaip ir dabar, o apibilietuoti būtų visi keleiviai. Plius prie to konduktoriui reikėtų suteikti galimybę greitai susiekti su policijos pareigūnais ir, esant reikalui, iškviesti juos prie autobuso.
                                      Panašu dabar yra Minske, konduktoriai dirba maždaug 60 procentų transporto priemonių. Kiek pamenu kažkada ir Kaune ir Vilniuje kai kuriuose autobusų maršrutuose dirbo konduktoriai-kontrolieriai. Pvz. 2004 metų vasarą Vilniuje įlipęs į 42 maršrutą autobusą nusipirkau talonėlį iš priėjusios konduktorės.
                                      Kaip įsivaizduotum konduktorių dirbantį (visus tikrinantį, pardavinėjantį bilietus, imantį pinigus ir dalijantį grąžą) perkimštam troleibuse piko metu? Suprantu, kad gražus aprašytas įspūdis iš vasaros, kai autobusai būna tuštesni, tačiau taip būna ne visada.

                                      Pats darbo vietų steigimas, be abejo, būtų nuostabiai gražu, tačiau.. Turniketus sumontuoji vieną kartą ir viskas. Tuo tarpu konduktorius algos nori kiekvieną mėnesį. Praėjus krizei vėl reiktų rūpintis, kad liktų norinčių jais dirbti. O jei jai praėjus įrenginėtume turniketus, tada gautųsi išvis gražu: dusyk sumokėtume už tą patį, vienąsyk - konduktorių algų pavidalu, antrąsyk - išlaidų prietaisams..

                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Maskvoje ta įranga viešajame transporte gyvuoja dar ne visai seniai. Esu skaitęs, kad pirmasis pusmetis buvo sunkiausias - daugumai keleivių buvo sunku priprasti prie naujos sistemos, dauguma užtrukdavo, kol tinkamai nuskanuodavo bilietą, kai kurie sunkiai priprasdavo dar autobusui nepriartėjus prie stotelės, jau rankoje turėti bilietą, kad vėliau nebūtų gaišinamas laikas jo ieškant. Pirmąjį mėnesį, kaip skaičiau straipsnyje internete, vėlavo autobusai net iki 30 min. (vien dėl to, kad pailgėjo keleivių įlaipinimo laikas).
                                      Vėliau viskas susitvarkė, keleiviai išmoko greičiau naudotis įranga, nors kelionės laikas šiek tiek pailgėjo (iki keliolikos minučių maršrute), bet padidėjo keleivių mokumas ir tvarka transporto priemonėse.
                                      Manau idėja įrengti šiuos įrenginius gera, bet jie labai brangūs. Taip pat reikėtų nuspręsti, kaip juos įrengti dvejų, trijų, ketverių durų transporto priemonėse, kaip elgtis su neįgaliai keleiviais.
                                      Manau Lietuvoje po kokių 20-30 m. tai atsiras, bet labai abejoju ar anksčiau
                                      Įdomu visa tai sužinoti. Aš manau, kad diegiant tokias naujoves (turniketai, arba leidimas vien pro priekines duris, arba paviljonai ) reiktų pirma padaryti didžiulę reklaminę akciją - per įvairias informavimo priemones (internetas, televizija, laikraščiai, lankstinukai, stendai stotelėse) kokį mėnesį aiškint, kaip ir nuo kada keisis sistema, kodėl tai vyks, kas iš to bus gero, ir ką daryti keleiviams, kad viskas būtų kuo sklandžiau. Atvirai pasakyti, kad pirmą mėnesį bus sunku, bet paskui bus gerai. Nemažai žmonių turėtų nudžiugti, perskaitę, kad nebeliks ir raudonųjų kontrolės autobusiukų, nemalonaus bendravimo su kontrolieriais, kurie, beje, irgi priverčia visą troleibusą pastovėti stotelėje, kol keleiviai bus patikrinti). Nepamiršti ir smulkmenų, tarkim, bilieto, perkamo iš vairuotojo, kainą padaryti tokią, kad už ją būtų galima atsiskaityti viena patogia moneta, nekrapštant centų ir be grąžos (o dabar lengvatiniai kainuoja 1,25 Lt). Užtrunkamą laiką stotelėse kompensuoti greitesniu važiavimu (A juostos, VT palankūs šviesoforai, grafikas, jei įmanoma ką su juo padaryt), veikiančiom švieslentėm, kurios rodo, kada atvažiuos (neturėtų būt sunku padaryti, kad tuos pačius duomenis, kurie eitų į jas, būtų galima realiuoju laiku ir internete matyt).
                                      Įdomu, kiek šitos reklamos buvo padaryta Maskvoje, galbūt visa tai, ką pasakiau. Bet reikia pastebėti, kad Vilniuj yra gerokai mažiau ausų, kurias turėtų ta reklama pasiekt.

                                      Comment


                                        Dabar to straipsnio ten jau neberadau internete, kur skaičiau. bet kiek pamenu, tai Maskvoje informacijos sklaida ir supažindinimas su naujovėmis truko 3 mėn.
                                        Įrengus turniketus ir į el. bilietą integravus informaciją ne tik apie įsigytą bilietą, bet ir apie lengvatas, kuriomis galima naudotis keleiviui, kontrolė vis tiek turėtų išlikti. Nes ir su ta įranga gali prasmukti keleiviai be bilieto (peršokti). Konkrečiai Maskvoje keleivių kontrolė po turniketų įrengimo palikta dirbti, bet sumažintas darbuotojų skaičius iki minimumo. Taip pat atsimenu, tiek Dubline, tiek Londone keleiviai įlaipinami pro priekines duris, bet atsiranda keleivių be bilietų, taigi ten keleivių kontrolieriai taip pat įlipa. O nemalonūs susidūrimai su kontrole manau dažniausiai būna nemalonūs tik dėl keleivių kaltės, nes kiek metų naudojuosi, tai man jokių problemų neiškyla ir pastebiu, kad problemos būna tik su keleiviais, nesugebančiais parodyti pažymėjimo ir bilieto, bei tais žmonėmis, kurie save laiko pranašesniais, protingesniais ar dar neaiškuo kuo geresniais už tuo kontrolierius, kad leidžia sau iš jų šaipytis ir provokuoti konfliktines situacijas.

                                        Kalbant apie keleivių kontingentą, tai yra mano nuomonė, kurią esu susidaręs. Tarpmiestiniais maršrutais naudojuosi keletą kartų per metus, bet pastebiu daugiausia tvarkingus, kultūringus keleivius, atvirai nereiškiančius nepasitenkinimo dėl ko nors.
                                        Antai miesto maršrutuose dominuoja pavargę, pikti, nekultūringi, netvarkingi, atvirai reiškiantys nepasitenkinimą žmonės.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                          Visi mokūs buvę keleiviai važiuoja savo mašinomis, jau priprato prie tokio patogumo ir labai sunku butų juos atgal priviliot į VT.
                                          O štai keleivinio transporto įmonių vadovai teigia kad dar reikia kainas kelt. Keistas mąstymas.
                                          Šios dvi tavo mintys prieštarauja viena kitai. Jeigu mokūs keleiviai važiuoja su mašinomis (nors su VT važiuoti vistiek juk pigiau, kaip beskaičiuotum) - taigi esmė ne kainoje, ir sumažinęs kainą 20 ct žmonių iš mašinos neprisiviliosi. O "lengvatininkai" vistiek važinės su VT - bet padidinus kainą bus daugiau valdiškų kompensacijų.

                                          VT yra nustekentas. Politikams buvo naudinga įsiteikti "elektoratui" ir išlaikyti mažą bilietuką kainą, nepaisant kylančių degalų kainų. Išlaikyti lengvatas, nemokant už jų sąnaudas. Prisikaupė skolų, "vidiniai rezervai" (galimybės toliau stekenti) išsemti.

                                          Kai reikia žiūrėt, kaip išgyventi, apie mokaus keleivio pritraukimą į VT niekas ir toliau negalvos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X