Parašė ROKISKIS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVienkartinis bilietas yra būtinas.Už dviračius ir troleibusus!
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąAš gi parašiau 75min už 3,50.
Comment
-
Nuo liepos 1 d. Vilniaus rajono autobusų parkas perima 174/174A maršrutus bei visą Rukainių kryptį. Dabar jau aišku, kodėl buvo įsigyti raudonieji MAN autobusai.
„Develona“ ir „Romeksas“ jokių maršrutų neturės.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąAš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
Variantas 1. 17:48 — 19:07, kelionės trukmė 1:19
19Autobusas kryptimi Salininkai–Stotis
17:48 Salininkai → 18:15 Stotis (važiuoti 27 min.)
18:15 Stotis → 18:16 Stotis (eiti 1 min.)
16Troleibusas kryptimi Stotis–Lazdynai–Pašilaičiai
18:24 Stotis → 18:40 Savanorių prospektas (važiuoti 16 min.)
29Autobusas kryptimi Savanorių pr.–Lazdynai–Grigiškės
18:46 Savanorių prospektas → 19:07 Grigiškės (važiuoti 21 min.)
Pats kelis metus kankinausi
Ir tai dar reikia žinoti, ar laikosi grafiko, chronometrus sinchronizuoti. Dažniausiai darbo dienomis transportas vėluoja. O nepataikius kelionė prailgsta ir 2 val.Paskutinis taisė Sula; 2012.06.28, 14:14.
Comment
-
Būtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.
Comment
-
Ką gi, geros naujienos viešojo transporto padangėje
Seimas atmetė prezidentės veto dėl PVM lengvatų keleiviniam transportui
http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ansportui.html
Seimo nariai įstatymo projektą taikyti lengvatinį PVM tarifą keleiviniam transportui priėmė birželio 26-ąją. Tačiau Šalies prezidentė, pritarusi PVM lengvatomis spaudai bei neįgaliųjų techninės pagalbos priemonėms, pateikė Seimui siūlymą atsisakyti Pridėtinės vertės mokesčio lengvatos keleivių vežimo paslaugoms.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąNežinau, ar čia labai geros naujienos. Tiesiog artėjantys rinkimai verčia priimti populistinius sprendimus, kurių nauda vienkartinė. O realybė yra tokia: sumažinti mokesčiai dabar kvepia dar didesniais mokesčiais rytoj...
Comment
-
Aišku, jeigu VT būtų vienintelė į skolas įklimpusi sritis - tai tikrai pritarčiau tokiam žingsniui. Bet dabar kai pinigų neturi ir švietimas, ir sveikatos apsauga, ir socialiniai fondai, o bendra valstybės skola baigia pasiekti kritinę ribą, tai priimant tokius sprendimus reikėtų sustoti ir pamąstyti. Čia lyg išlikimo žaidimas. Norint pamaitinti Petriuką, reikia atimti iš Marytės. Aišku, VT yra svarbu, bet ar tai tikrai yra svarbiau už bet ką kitą?
Juolabiau, kad pačios VT bendrovės dar tikrai ne visus resursus išnaudojo siekiant išbristi iš tos situacijos. Pasižiūrėjus į mėnesinius VVT darbuotojų darbo užmokesčius negali sakyti, kad bendrovė blogai gyvena. Jei jau taip tragiškai nesuvedami galai, tai bent jau ponai VVT vadovai tikrai galėtų solidariai susimažinti atlyginimus, užuot purkštavę, kaip nuostolingai dirba.
Tiesiog manau, kad šis Seimo sprendimas galėjo būti įtakotas priešrinkiminio populizmo.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo labiau esu įsitikinęs, kad kontrolierių pajėgų didinimas planuojamas ne šiaip sau:
„Zuikiams“ gaudyti – gausesnės pajėgos
Viskas tik į gera - ir e.bilietas atsiranda, ir, akivaizdu, daugiau nubaustų keleivių bus
O jei rimtai, tai, kiek žinau, baudų pinigėliai keliauja į valstybės katilą ir parkams kaip pajamos nenueina?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomi statistika- jei ja tikėti, pasirodo, nepaisant priekinių durų tvarkos panaikinimo, zuikių Vilniuje šiais metais sulaikoma mažiau.
<...>
Deja, tai tiesa.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet jei zuikių negaudys, tai jų daug važinės ir pajamos kris...
Kalbu apie tai, kad, viena, man yra nesuvokiama, kad (turbūt) iš įmonės pinigų perkama vis daugiau autobusiukų kontrolieriams vežiot ir jie samdomi vien tam, kad pinigai už baudas nueitų į valstybės biudžetą (o valstybei nusišvilpt ant VT). Antra, ką norėjau pasakyt dėl tų kontrolierių autobusiukų pirkimo - vargu ar tuo tikimasi pagaut daugiau piktybinių zuikių - mano manymu, dėl naujosios tvarkos (t.y., bilieto galiojančio iki belenkada) bus _labai_ daug nepiktybinių žioplelių, kuriuos ir planuojama efektyviai gaudyt ir tarkuot (ko rezultate jiems neabejoju kils pagunda spjaut ant VT ir nusipirkt kelis šimtus Lt kainuojantį asmeninį trantą keliavimui). Patys juk žinote kaip būna troleibuse - ar kontrolieriai pričiumpa kvadratinį girtą besikeikiantį pacaną troleibuso gale, ar žioplą moteriškę, kuri blogai pažymėjo bilietuką?
Pajamos... grąžintų savivaldybė VVT skolas - galbūt matytume kitą situaciją, o dabar beveik kiekviename tų ponulių žingsnyje aš tematau siekį žlugdyti VT.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Diskusijos šia mega tema toliau tęsiamos čia: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=13428
Comment
Comment