Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Kokį gi bilietą turėtų pirkti keleivis, jeigu maršrutas ilgesnis nei 1 val? iš pradžių valandinį, o paskui pusvalandžio? Tokios techninės smulkmenos daug lems (normali sistema ar visiškas pravalas), ir kol kas apie jas nežinome absoliučiai nieko.

    Beje, po PVM sumažinimo pažadėti "mažesni tarifai" nieko iš esmės nekeičia. Apmokestinimo sistema ir toliau lieka nelogiška, orientuota į vienkartinius bilietukus, ir turinti savyje užprogramuotus kontrolės ir keleivių konfliktus.

    Aš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
    Paskutinis taisė FRT; 2012.06.27, 11:13.

    Comment


      Parašė FRT Rodyti pranešimą
      Aš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
      Prezidentė palaiko PVM lengvatą spaudai ir neįgaliesiems, tačiau nepritaria viešojo transporto lengvatai


      Tačiau taikyti lengvatinio PVM tarifo visuomeninio transporto bilietams valstybė, pasak prezidentės, kol kas nėra pajėgi.<......>Skubotas pasiūlymas taikyti PVM lengvatą transporto bilietams valstybės biudžetui kainuotų beveik 70 milijonų litų, tačiau garantijų, kad keleiviams bilietai atpigs, nėra. Tyrimais įrodyta, kad PVM lengvata naudinga gamintojui arba paslaugos teikėjui, o ne vartotojui.
      Tai, ką vis dėl to bilietų kainos bus skaičiuojamos pagal dabartinį PVM. Teks atsisakyti viešojo transporto paslaugų, nes jau darosi per brangus.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        http://verslas.delfi.lt/automoto/dgr....d?id=59007645
        D.Grybauskaitė nepalaiko PVM lengvatos transportui

        Comment


          Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
          http://verslas.delfi.lt/automoto/dgr....d?id=59007645
          D.Grybauskaitė nepalaiko PVM lengvatos transportui
          Aš jau įdėjau nuorodą dėl VT lengvatos su Prezidentės nuomonę.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vienkartinis bilietas yra būtinas.
            Kad ir elektroninis...
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              Aš gi parašiau 75min už 3,50.
              Turėjau omeny - savivaldybės pasiūlymuose

              Comment


                Seimas balsuos dar kartą ir priims be Prezidentės

                Comment


                  Nuo liepos 1 d. Vilniaus rajono autobusų parkas perima 174/174A maršrutus bei visą Rukainių kryptį. Dabar jau aišku, kodėl buvo įsigyti raudonieji MAN autobusai.
                  „Develona“ ir „Romeksas“ jokių maršrutų neturės.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Savivaldybė ragina Prezidentę pakeisti poziciją dėl kito PVM tarifo viešajam transportui
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                      Aš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
                      Pilna manašių maršrutų:

                      Variantas 1. 17:48 — 19:07, kelionės trukmė 1:19

                      19Autobusas kryptimi Salininkai–Stotis
                      17:48 Salininkai → 18:15 Stotis (važiuoti 27 min.)

                      18:15 Stotis → 18:16 Stotis (eiti 1 min.)

                      16Troleibusas kryptimi Stotis–Lazdynai–Pašilaičiai
                      18:24 Stotis → 18:40 Savanorių prospektas (važiuoti 16 min.)

                      29Autobusas kryptimi Savanorių pr.–Lazdynai–Grigiškės
                      18:46 Savanorių prospektas → 19:07 Grigiškės (važiuoti 21 min.)

                      Pats kelis metus kankinausi

                      Ir tai dar reikia žinoti, ar laikosi grafiko, chronometrus sinchronizuoti. Dažniausiai darbo dienomis transportas vėluoja. O nepataikius kelionė prailgsta ir 2 val.
                      Paskutinis taisė Sula; 2012.06.28, 13:14.

                      Comment


                        Būtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Būtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.
                          Kad ne. Konkrečiai Sula paminėtu atveju kelionė tiek su vienkartiniais, tiek su valandiniais bilietais kainuos tiek pat- 6 Lt. Dabar reikės įsigyti 3 vienkartinius bilietus (2x3= 6 Lt, nes kelionė su dviem persėdimais). O nuo rugpjūčio 15 d. reikės įsigyti vieną 1 val. bilietą ir vieną 30 min. bilietą (3,5+2,5= 6 Lt, juk kelionė netrunka ilgiau nei 90 min.). Kita vertus, čia tik viena kryptis iš daugybės...
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Ką gi, geros naujienos viešojo transporto padangėje

                            Seimas atmetė prezidentės veto dėl PVM lengvatų keleiviniam transportui
                            http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ansportui.html

                            Seimo nariai įstatymo projektą taikyti lengvatinį PVM tarifą keleiviniam transportui priėmė birželio 26-ąją. Tačiau Šalies prezidentė, pritarusi PVM lengvatomis spaudai bei neįgaliųjų techninės pagalbos priemonėms, pateikė Seimui siūlymą atsisakyti Pridėtinės vertės mokesčio lengvatos keleivių vežimo paslaugoms.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Nežinau, ar čia labai geros naujienos. Tiesiog artėjantys rinkimai verčia priimti populistinius sprendimus, kurių nauda vienkartinė. O realybė yra tokia: sumažinti mokesčiai dabar kvepia dar didesniais mokesčiais rytoj...

                              Comment


                                ekonomikoje yra daug susijusiu svertu, i kuriuos toli grazu nebuvo atsizvelgta. n pavyzdziu lietuvoje, kai vienoje srityje mokesčiai apkarpomi, tačiau galutiniam rezultate - vartotojams jokios naudos, o tik atvirkščiai,

                                Comment


                                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                  Nežinau, ar čia labai geros naujienos. Tiesiog artėjantys rinkimai verčia priimti populistinius sprendimus, kurių nauda vienkartinė. O realybė yra tokia: sumažinti mokesčiai dabar kvepia dar didesniais mokesčiais rytoj...
                                  O ar buvo kitų būdų gelbėti ir taip skolose įklimpusį viešąjį transportą?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Būdų tai daug, bet politinės valios nėra.

                                    Comment


                                      Aišku, jeigu VT būtų vienintelė į skolas įklimpusi sritis - tai tikrai pritarčiau tokiam žingsniui. Bet dabar kai pinigų neturi ir švietimas, ir sveikatos apsauga, ir socialiniai fondai, o bendra valstybės skola baigia pasiekti kritinę ribą, tai priimant tokius sprendimus reikėtų sustoti ir pamąstyti. Čia lyg išlikimo žaidimas. Norint pamaitinti Petriuką, reikia atimti iš Marytės. Aišku, VT yra svarbu, bet ar tai tikrai yra svarbiau už bet ką kitą?

                                      Juolabiau, kad pačios VT bendrovės dar tikrai ne visus resursus išnaudojo siekiant išbristi iš tos situacijos. Pasižiūrėjus į mėnesinius VVT darbuotojų darbo užmokesčius negali sakyti, kad bendrovė blogai gyvena. Jei jau taip tragiškai nesuvedami galai, tai bent jau ponai VVT vadovai tikrai galėtų solidariai susimažinti atlyginimus, užuot purkštavę, kaip nuostolingai dirba.

                                      Tiesiog manau, kad šis Seimo sprendimas galėjo būti įtakotas priešrinkiminio populizmo.

                                      Comment


                                        Kažin, ar už švietimą savivaldybės tiek įsiskolinusios, kiek transporto įmonėms už lengvatininkus. Todėl mažesnis PVM - mažesnės ir savivaldybių skolos.

                                        Comment


                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                          Kuo toliau, tuo labiau esu įsitikinęs, kad kontrolierių pajėgų didinimas planuojamas ne šiaip sau:
                                          „Zuikiams“ gaudyti – gausesnės pajėgos

                                          Viskas tik į gera - ir e.bilietas atsiranda, ir, akivaizdu, daugiau nubaustų keleivių bus
                                          O jei rimtai, tai, kiek žinau, baudų pinigėliai keliauja į valstybės katilą ir parkams kaip pajamos nenueina?
                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Įdomi statistika- jei ja tikėti, pasirodo, nepaisant priekinių durų tvarkos panaikinimo, zuikių Vilniuje šiais metais sulaikoma mažiau.
                                          <...>
                                          Deja, tai tiesa.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Bet jei zuikių negaudys, tai jų daug važinės ir pajamos kris...
                                          Jokiu būdu nekalbu apie tai, kad zuikiai būtų negaudomi ar nebaudžiami. Jei žmogus važiuoja be bilieto - tyčia ar ne - turi už tai atsiimti - pats kažkada buvau pamiršęs pasiimt nuolatinį, ir nesiginčydamas susimokėjau valdišką tuomet dar 20 Lt baudą.

                                          Kalbu apie tai, kad, viena, man yra nesuvokiama, kad (turbūt) iš įmonės pinigų perkama vis daugiau autobusiukų kontrolieriams vežiot ir jie samdomi vien tam, kad pinigai už baudas nueitų į valstybės biudžetą (o valstybei nusišvilpt ant VT). Antra, ką norėjau pasakyt dėl tų kontrolierių autobusiukų pirkimo - vargu ar tuo tikimasi pagaut daugiau piktybinių zuikių - mano manymu, dėl naujosios tvarkos (t.y., bilieto galiojančio iki belenkada) bus _labai_ daug nepiktybinių žioplelių, kuriuos ir planuojama efektyviai gaudyt ir tarkuot (ko rezultate jiems neabejoju kils pagunda spjaut ant VT ir nusipirkt kelis šimtus Lt kainuojantį asmeninį trantą keliavimui). Patys juk žinote kaip būna troleibuse - ar kontrolieriai pričiumpa kvadratinį girtą besikeikiantį pacaną troleibuso gale, ar žioplą moteriškę, kuri blogai pažymėjo bilietuką?

                                          Pajamos... grąžintų savivaldybė VVT skolas - galbūt matytume kitą situaciją, o dabar beveik kiekviename tų ponulių žingsnyje aš tematau siekį žlugdyti VT.
                                          Už Vilnių be tramvajų!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X