Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    "Užfiksuota, kad sausį keleivių sumažėjo apie 3 procentus. Tačiau tam įtakos galėjo turėti ir sparčiai didėjanti bedarbystė. Tai, kad sumažėjo keleivių, yra gerai - galėsime riboti autobusų ir troleibusų išleidimą, reikės atlikti mažiau darbų, tad patirsime ir mažiau nuostolių", - samprotavo V.Antanavičius.
    Nu taigi tie keleiviai tik dirbti trukdo ir pretenzijas visokias reiškia

    Visas valstybinis transportas šitaip mąsto - "keleiviai nuostolingi".

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Nu taigi tie keleiviai tik dirbti trukdo ir pretenzijas visokias reiškia

      Visas valstybinis transportas šitaip mąsto - "keleiviai nuostolingi".
      Manau, jog idealiame pasaulyje tokie pasisakymai turėtų Antanavičiui kainuoti darbo vietą. Jis atvirai pripažįsta, jog nesusitvarko su savo pareigomis ir nori kuo daugiau tinginiauti - visuomenės gerovės sąskaita. Deja...

      Comment


        Matau diskusija gali tęstis be galo, nes ji yra apie sunkiai apčiuopiamsu dalykus kaip paslaugos ir moralė.

        Apibendrinant - baudos dydis yra nelogiškas. Jei bauda siektų 100 Lt viso šito susirašinėjimo nebūtų.
        O dabar - žinom kad taip yra negražu, bet žmogus yra racionali būtybė, todėl skaičiuoja kas jam yra naudingiau ir pasirenka.

        Mano pavyzdys su greičio viršijimu manau yra analogiškas - greitį iki kažkurios ribos viršija dauguma, žino kad taip negalima, nesaugu, negražu bet.... 1) tikisi kad jo nepagaus; 2) tikisi kad negaudys dėl smulkaus pažeidimo 3) įvertina ir iš anksto galvoje nurašo galimus nuostolius jei visgi pagautų.

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Tai už ką reik mokėti brangiau? Jei paslauga būtų kokybiška, nerizikuočiau kažkur pavėluoti ir dusti nuo bomžų smarvės, šalti žiemą ar išsitepti sėdėdamas ant apšvainintų sėdynių, mokėčiau kad ir tris litus. Dabar to nėra, o kainos žvėriškos.
          Judėti mieste tenka Kas belieka??

          Parkai turi daug problemų, o tokie pasisakymai tikrai turėtų skaudžiai atsiliepti vadovui.

          Bet vieną kartą šioje temoje jau rašiau. Pasikartosiu ir antrą. Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
          P.

          Comment


            Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
            Apibendrinant - baudos dydis yra nelogiškas. Jei bauda siektų 100 Lt viso šito susirašinėjimo nebūtų.
            O dabar - žinom kad taip yra negražu, bet žmogus yra racionali būtybė, todėl skaičiuoja kas jam yra naudingiau ir pasirenka.
            Prieš kelis metus Miunchene viešajame transporte teko matyti kabančius nedidelius plakatus - važiavimas be bilieto - iki 2 metų kalėjimo (gerai nebeatsimenu, gal ir iki 1 metų). Žinoma, ne pirmą kartą prasižengus. Kokia minimali bauda eurais buvo irgi nebeatsimenu, bet labai maža nepasirodė.
            kaip?

            Comment


              Tikriausiai nelabai gerai yra dėti linkus į kitus puslapius, bet nežinau kaip dar parodyti Brazilijos Kuritibos miesto (1 797 408 gyventojų) VT.
              Artemijaus Lebedevo nuotraukos: http://www.tema.ru/travel/brazil-2/ Pradėkit žiūrėti nuo 5 nuotraukos (+ rusiškas tekstas).
              Gal Vln galima padaryti kažką panašaus?

              Comment


                Parašė vap Rodyti pranešimą
                Parkai turi daug problemų, o tokie pasisakymai tikrai turėtų skaudžiai atsiliepti vadovui.

                Bet vieną kartą šioje temoje jau rašiau. Pasikartosiu ir antrą. Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
                Man pigiau pasinaudoti VT nuolaidomis, bet greit jos neturėsiu. Teks važiuoti mikriuku, dviračiu ar automobiliu
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Tikrai neblogas variantas Brazilijoje, ir moderniai atrodo. Čia jau tikrai "chaliavai" nepraslįsi Bet Vilniuje tai čia nebent pasvajot gražiai. Susisiekimo paslaugos tikrai į tai neinvestuos...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Man pigiau pasinaudoti VT nuolaidomis, bet greit jos neturėsiu. Teks važiuoti mikriuku, dviračiu ar automobiliu
                    Tuoj pastatys metro, ten bus nemokamai ir gerai
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kodėl tuomet zuikiams netaikoma baudžiamoji atsakomybė?

                      Įtariu, kad pastaruoju metu susilpnėjus kontrolės tarnybai, zuikiai sudaro apie 40-60% visų keleivių.
                      Todėl, kad bauda, deja, neviršija 1 MGL. Jei padarytų nuostolių vertė yra mažesnė nei 1 mgl, kiek teko girdėti, pažeidėjui taikoma tik administracinė atsakomybė.

                      Beje, nežinau, ar čia atsitiktinumas, bet aš pastebėjau priešingai - kontrolės tikrinimai dažnėja Anksčiau pravažinėdavau kelis menėsius nepatikrintas, o dabar per 7 dienas kontrolė sustabdė net 3 kartus (skirtingose vietose) ! Beje, paskutinį kartą autobuse nebuvo nė vieno zuikio.
                      Why visit Vilnius?

                      Galerija

                      Comment


                        Parašė vtomux Rodyti pranešimą
                        ..Beje, nežinau, ar čia atsitiktinumas, bet aš pastebėjau priešingai - kontrolės tikrinimai dažnėja Anksčiau pravažinėdavau kelis menėsius nepatikrintas, o dabar per 7 dienas kontrolė sustabdė net 3 kartus (skirtingose vietose) ! Beje, paskutinį kartą autobuse nebuvo nė vieno zuikio.
                        Mane vien šiandien du kartus Penktadienį vieną kartą. Retas atvejis
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Gatvėmis riedės mažiau autobusų ir troleibusų

                          http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...leibusu-203486

                          Comment


                            /\ Nu jo, tuoj tegul pareiškia, kad atsisako išvis VT Vilniuje... Suprantu, nuostolingi reisai neatsiperka, bet ką daryt tiem keliolikai žmonių, kuriem tai vienintelis susiekimas ir pan.? Nors gal ir ne tragedija, greit mikrūškių savininkai įsisuks į tas trasas... Tada visos SĮ galės palygint kam nuostolinga, kam pelninga...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              /\ davelniai, paziuresiu kokias kainas lups "mikruškes" jei SĮ atsisakytu kokio 53, 43, ir 45

                              Comment


                                Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                /\ davelniai, paziuresiu kokias kainas lups "mikruškes" jei SĮ atsisakytu kokio 53, 43, ir 45
                                Jei neliks tokių reisių atsiras ne mikrūškės, o visi autobusai...
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Šie maršrutai vieni iš tų, kurie perveža daugiausia keleivių. Kažin ar kasnors išdrįstų juos panaikinti

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Aš tau pasakysiu esminių skirtumų tarp Vilniaus ir Rygos - ten visi mandagiai nesigrūsdami ilipa ir išlipa, o čia net nespėjus iki durų ateiti jau grūdasi visi į transporto priemonę. Ten buvo taip, priieni ir susimoki,kas neprieina, pati kontrolierė prisistato. Beje, autobusuose ir tramvajuose jų buvo po dvi Kitas dalykas - ypatingai dažnai važinėja visas VT, nespėjai į vieną tuoj bus kitas. O šeip ta tvarka ten dar nuo sovietmečio, taip, kad žmonės antiek įpratę, kad problemų neturėjo. Aš įsivaizduoju kas buvo kai pastatė komposterius. Šeip kas buvo Rygoj, o ypač važiavo VT, žino kas ir kaip.
                                    Kažkas čia nesueina - jei ten viskas buvo taip gerai, tai reikėjo taip ir palikti, kam tie komposteriai. Dėl poreikio įdiegti el. bilietą?
                                    Pats prieš tris mėnesius važiavau Rygoj tramvajum. Mano įspūdžiai nelabai vertingi, nes tai buvo šeštadienis, ne pikas. Visgi patiko, kad neblogi tvarkaraščiai: ilgai laukti nereikėjo, o dėl bilietų - turėjom nusipirkę po vieną iš anksto.

                                    Parašė party3AH Rodyti pranešimą
                                    Tikriausiai nelabai gerai yra dėti linkus į kitus puslapius, bet nežinau kaip dar parodyti Brazilijos Kuritibos miesto (1 797 408 gyventojų) VT.
                                    Artemijaus Lebedevo nuotraukos: http://www.tema.ru/travel/brazil-2/ Pradėkit žiūrėti nuo 5 nuotraukos (+ rusiškas tekstas).
                                    Gal Vln galima padaryti kažką panašaus?
                                    Tokių linkų kad tik daugiau būtų! Labai įdomus dalykas, žiauriai patiko. Gerai būtų sužinoti daugiau apie tokios sistemos privalumus ir trūkumus.

                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Jei paslauga būtų kokybiška, nerizikuočiau kažkur pavėluoti ir dusti nuo bomžų smarvės, šalti žiemą ar išsitepti sėdėdamas ant apšvainintų sėdynių, mokėčiau kad ir tris litus.
                                    Teks dviračiu keliaut..
                                    Parašė vap Rodyti pranešimą
                                    Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
                                    Jei neklystu, dauguma mikriukų (bent jau svarbiausi) kainuoja 4 Lt? Be to music rašė ir apie tai, kad nenorėtų pavėluoti. Mikriukams trūksta vieno svarbaus dalyko, be kurio autobusai ir troleibusai neįsivaizduojami - viešo važiavimo grafiko (beje, Kaune mikriukams toks yra).

                                    Comment


                                      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                      Kažkas čia nesueina - jei ten viskas buvo taip gerai, tai reikėjo taip ir palikti, kam tie komposteriai. Dėl poreikio įdiegti el. bilietą?
                                      Pats prieš tris mėnesius važiavau Rygoj tramvajum. Mano įspūdžiai nelabai vertingi, nes tai buvo šeštadienis, ne pikas. Visgi patiko, kad neblogi tvarkaraščiai: ilgai laukti nereikėjo, o dėl bilietų - turėjom nusipirkę po vieną iš anksto.
                                      O vat čia jau reikia jų miesto valdžios klausti. Kogero tokiam dideliam reisų skaičiui komposteriai pasirodė pigiau, nei atlyginimai kontrolieriams.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Bilietai balandį taps patogesni

                                        Aurelija JONUŠAITĖ
                                        LR korespondentė
                                        2009-03-04
                                        Jau nuo kito mėnesio vilniečiai savo viešojo transporto elektroninio bilieto galiojimo laiką galės patikrinti prie specialių aparatų.
                                        Ne vienerius metus Vilniuje diegiama elektroninio bilieto sistema, atrodo, bus galų gale įdiegta.
                                        Jau nuo kito mėnesio gyventojai viešojo transporto elektroniniame biliete sukauptą informaciją – bilieto galiojimo laiką, papildymo kainą – galės pasitikrinti bet kuriame troleibuse ar autobuse.
                                        Galutinai įdiegus sistemą, tokį elektroninį bilietą taip pat bus galima pasipildyti bet kurią mėnesio dieną, o bilietas galios 30 dienų.
                                        Šiuo metu mėnesinis elektroninis bilietas galioja tik nuo pirmos iki paskutinės mėnesio dienos.
                                        „Tiek troleibusuose, tiek autobusuose jau seniai sumontuoti aparatai, leisiantys keleiviams patikrinti elektroninio bilieto galiojimo laiką.
                                        Iki šiol jie neveikė dėl to, kad dar nėra instaliuota programinė įranga, reikia viską sureguliuoti. Šiuo metu kaip tik atliekami tokie darbai. Man žadėjo, kad balandžio mėnesį viskas jau turėtų veikti“, – teigė bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
                                        Prieš dvejus metus sostinėje pradėjus diegti elektroninio bilieto sistemą buvo žadama, kad šis bilietas taps miesto kortele.
                                        Ja gyventojai galėtų naudotis ne tik kaip viešojo transporto bilietu, bet ir atsiskaityti už įvairias paslaugas, nedidelius pirkinius.
                                        Dabar žadama elektroninį bilietą susieti tik su automobilių stovėjimo sistema. Su šia kortele vairuotojai galės atsiskaityti už automobilių stovėjimą. Tačiau kada ši sistema veiks, vis dar neaišku.
                                        http://www.lrytas.lt/?data=20090304&...l090304&view=2

                                        Iš komentarų:
                                        6. Vilniete 10:51 03-04
                                        O kaip važiuosime mėnesio 31 d. . Per metus yra 7 mėnesiai turintys 31 d. Tai reiškia, kad 7 dienų kaina per metus pabrangs mūsų važiavimo kaina.

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Aš tau pasakysiu esminių skirtumų tarp Vilniaus ir Rygos - ten visi mandagiai nesigrūsdami ilipa ir išlipa, o čia net nespėjus iki durų ateiti jau grūdasi visi į transporto priemonę. Ten buvo taip, priieni ir susimoki,kas neprieina, pati kontrolierė prisistato. Beje, autobusuose ir tramvajuose jų buvo po dvi Kitas dalykas - ypatingai dažnai važinėja visas VT, nespėjai į vieną tuoj bus kitas. O šeip ta tvarka ten dar nuo sovietmečio, taip, kad žmonės antiek įpratę, kad problemų neturėjo. Aš įsivaizduoju kas buvo kai pastatė komposterius. Šeip kas buvo Rygoj, o ypač važiavo VT, žino kas ir kaip.
                                          Rygoj komposteriai buvo sovietmeciu. Nuo mazdaug 1975 m. visoje TSRS buvo panaikinti konduktoriai miesto transporte.
                                          Nepriklausomybes pradzioje, kai VT buvo sunki padetis ir ivede konduktorius.
                                          Rygoje net marsrutinio taksi (nors jie nepaplite taip, kaip par mus) zmones lauke eileje! Nezinau, ar dabar dar yra marsrutiniai taksi Rygoje.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X