Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apibendrinus visą šitą valdžios siūlomą bilietų/maršrutų sistemos pertvarkimo įdiegimą, peršasi toks scenarijus, kad automobilių Vilniaus gatvėse tik daugės.

    Comment


      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
      Nepyk,bet tu baisiai nusisneki,totaliai pjauni gryba ir pats to nejauti ir nepripazisti.
      O aš pasakysiu, kad tu pjauni grybą ir to nejauti.

      Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis :)

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        O aš pasakysiu, kad tu pjauni grybą ir to nejauti.

        Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis :)
        Isiskaityk i savo teiginius,siulymus ir t.t. jie tiesiog-absurdiski.
        Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.

        Comment


          Straipsnis Zuoko gerbėjams :):
          Vilnius neįsileido e.bilieto už 100 tūkst. Lt, iki šiol neturi sistemos už 13 mln. Lt

          Kas tinka Afrikai, pasirodo, netinka Lietuvos sotinei, net kalbant apie išmaniąsias technologijas, ir net jeigu tai daug pigiau. Tokia išvada peršasi stebint Vilniuje stringantį elektroninio bilieto diegimą viešajame transporte. 13 mln. Lt kainuosianti sistema dar neveikia, nors buvo siūlyti sprendimai už 100 tūkst. Lt. Gerokai pigesne sistema pasinaudos Kenijos sostinė Nairobis, rašo „Verslo žinios“.
          Palyginimas su Afrika labai vykęs, greitai, matyt, turėsime vytis ne tik ES senbuves bet ir juodojo žemyno šalis. Ką čia žaisti su pigiais projektais, naudos mažai :). Geriau metų metus vilkinti milijoninius. Jau šią vasarą žadama Vilniuje baigti el. bilieto projektą, bet kad viskas veiks sklandžiai ir gražiai vilčių nedaug.

          Comment


            Na, 100 tūkst. tokia sistema tikrai nekainuotų, kainuotų daugiau. Bet vis tiek terminalai reikalingi. Ką ten paisto apie telefonus, tai yra nesąmonė. Tegul ir GSM pagrindu sistema dirbtų, bet terminalai prie durų reikalingi, ir ne vienas.

            Comment


              Ne tiek svarbu tiksli kaina, vis tiek būtų mažesnė. Esmė ta, kad nereikia tiek vilkinti projektų, nes technologijos vis tobulėja ir pinga. Turbūt ne taip paprasta būtų ir pereiti, kai tiek pinigų sukišta. Peržiūrėjau geriausius straipsnio komentarus - visi į vienus vartus :).

              Comment


                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                Isiskaityk i savo teiginius,siulymus ir t.t. jie tiesiog-absurdiski.
                Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.
                Kas tau skamba absurdiškai?

                Comment


                  Apie Vilniaus viešojo transporto pertvarką: kodėl turime mokėti už tai, kuo nesinaudojame?

                  Kaip pavyzdį paimkime 26 maršruto autobusą. Iki naujosios tvarkos žmogus, sumokėjęs 2-2,5 Lt, galėdavo nuvažiuoti nuo Santariškių iki Stoties arba atvirkščiai. Įsigaliojus naujajai tvarkai, žmogui kelionė kainuos 3,5 Lt, nes nusipirkus bilietą 30 minučių už 2,5 Lt, į tą laiką netelpama jokiais būdais, nes kelionės trukmė yra 49 min. <...>
                  Pvz., kelionės trukmė nuo taško A iki taško B trunka apie 30 min. Tarkime, su vienu bilietu gali važiuoti 30 min ir kiek nori kartų gali persėsti, bet, jei nusipirkus 30 min bilietą ir pavažiavus 10 min kitoje stotelėje turiu laukti 9-10 min kitos transporto priemonės, kuri dažnai vėluoja arba nuvažiuoja per anksti, o kartais ir išvis neatvažiuoja, tai kodėl aš turiu mokėti uz tą laiką, kurį stoviu stotelėje ir laukiu kitos priemonės?
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                    http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                      Su malonumu pažiūrėjau šį siužetą, dėkui autoriui!

                      Comment


                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                        „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                        http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                        gut

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                          http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                          Trumpas, daug pasakantis filmas apie troleibusų vairuotojų darbą :) 10 balų autoriui! :)
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Ačiū Denis_Simonov už video, ir, žinoma, autoriui (jei žinočiau, kaip čia įvertinti įrašą 10 balų, taip ir padaryčiau)!
                            Gražus žmoniškas pasakojimas iš paprasto žmogelio - kurio darbas yra svarbus ir neretai, deja, neįvertinamas - gyvenimo.


                            O štai čia - interviu su "kalbančia galva", kaip aš vadinu tuos, kurie nors gauna aiškų klausimą, atsakymą sugeba išsukti atbulai...

                            G.Bliuvas: tie, kam viešojo transporto bilietai brangs, važiuos patogiau
                            Dėl ko man pikta? Pvz:
                            Daugelis viešojo transporto keleivių važiuoja ilgiau negu pusvalandį. Pvz., iš Pašilaičių į Antakalnį piko metu galima nusigauti vienu troleibusu. Tačiau dabar tokie žmonės turės pirkti netgi ne 30 min., o 60 min. bilietą. Ar nemanote juos nuskriaudę?
                            – Jei tokiais maršrutais važiuojama pastoviai, pravartu įsigyti terminuotąjį 30 dienų bilietą. Laikinis bilietas leis važiuoti su persėdimais, kas daugeliu atveju yra greičiau, nei vykti be persėdimų.
                            Na taip, bus _tikrai_ greičiau važiuot su persėdimais tuo maršrutu... apgailėtinas melas, kaip ir nemaža dalis kitų jo atsakymų
                            Už Vilnių be tramvajų!

                            Comment


                              Važiuoti tiesioginiu autobusu visada yra greičiau nei su persėdimu. Kadangi terminmuotas bilietas pradeda galioti nuo pirmojo atžymėjimo, tai tiesioginio autobuso laukimas ne prie ko.

                              Comment


                                Dabar tai mergaitės nesvajoja tapti troleibusų vairuotojomis. Neprestyyyžas :). Berniukai irgi apie tai nesvajoja. Turbūt išvis retenybė žmonės, kurie džiaugtųsi dirbdami paprastą darbą. O ji 30 m. dirba tai, ką ir norėjo dirbti, o ne todėl, kad neįstojo į universitetą ar pan. (nebent nutyli :)) Tokie darbuotojai ir yra patys geriausi ir atsakingiausi, nes dirba pagal pašaukimą, o ne tol, kol susiras šiltesnę vietą. Pats darbas tai vienas iš monotoniškesnių - kas dieną tos pačios stotelės ir sankryžos. Turbūt didžiausi galimi pokyčiai darbe - maršruto pasikeitimas arba nauja transporto priemonė. Užsisvajoti irgi negalima, iškart ką nors priversi durimis ar kur nors įvažiuosi. Manau, laikui bėgant ši specialybė nunyks - viešasis miestų transportas bus automatizuotas. Sėdės keli žmonės prie monitorių bei valdymo pultų ir analizuos gaunamus signalus. Aišku, tai įvyks ne šiais metais :).

                                Comment


                                  Viešojo transporto darbuotojai grasina streikais
                                  http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...streikais.html

                                  Streiko pradžia rytoj 9:45 prie Seimo
                                  Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.06.20, 17:50.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Galėtų protestuodami gatves užtverti. Ypač aplink valstybės institucijas - savivaldybę, seimą, vyriausybę ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė rat Rodyti pranešimą
                                      Galėtų protestuodami gatves užtverti. Ypač aplink valstybės institucijas - savivaldybę, seimą, vyriausybę ir t.t.
                                      Užsienyje tai tikrai taip padarytų, o pas mus - Seimą aptveria, kad nieks artyn neeitų ir viskas
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Ir atvarytų 200 mentų su bananais ir išvaikytų nachren, o organizatorius pasodintų. Valdžia dabar sužvėrėjusi kaip niekada. Jei anksčiau ji tai leisdavo, tai dabar nebeleis. Tai kada buvo daugiau demokratijos? 1990, 1995, 2000 ar dabar?

                                        Comment


                                          Turėtų ir keleiviai prisijungti. Nes aš visai nenusiteikęs mokėti tiek kiek siūloma, kai atlyginimai nekyla. Ir tada nepadėtų nei 200 metų su bananais, ypač jei užsienio žiniasklaida dalyvautų. Iš darbo atleisti valdžiažmogiai gali, o už ką sodinti?

                                          Porą dienų furos per Vilnių nepraeitų ir baigtųsi kainų kėlimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X