Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    vienu zodziu draugas nori nusipirkt sena turekla is transporto. ar imanoma?

    Comment


      Tas Jelcz tai nevykusiai sukonstruotas kaip viešojo transporto priemonė. Įlipti tai vos ne kaip į palėpę reikia. Kurių galų jame taip aukštai tos grindys buvo ?

      Comment


        O Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.
          Ikarusai nebuvo žemi. Tačiau šitas gana moderniai atrodė, su elektronine švieslentė, bet kai teko važiuoti ir taip aukštai ilipti - paliko nekokį įspūdį.

          Comment


            Nes kėbulas autobuso. Troleibusui iš tiktųjų buvo galima galo grindis pažeminti. Bet lenkai nesuko dėl to galvos.

            Comment


              „TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI

              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463

              Comment


                Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                „TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI

                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463

                Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.

                Comment


                  Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                  Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
                  Važinės pailginti, trumpi, ar „Mikrobai“?

                  Comment


                    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                    Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
                    Kaip tik nešitoks, nes niekas nežino kur jie važiuoja. Geriausia būtų palikti keletą populiariausių maršrutų naktimis, kai žmonės įprastų, kad ir naktimis važinėja - keleivių užtektų.

                    Comment


                      Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                        Pvz dieną yra tokių maršrutų kur tušti važinėja. Tarkim 20as autas, Todėl naktį juo labiau neapsimoka jų leisti.

                        Comment


                          Naktį į kiekvieną mikrorajoną po autobusą ir bus gerai. O dar efektyviau bus jei važinėtų naktį mikroautobusai, o ne autobusai su troleibusais.

                          Comment


                            20 niekaip nesusijęs su naktiniais maršrutais.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                              O kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą? Stotelėse visada stoja po 2 autobusus. Vis tiek vienas nuvažiuos vėliau, kitas anksčiau ir jeigu atvažiuosi su tuo, kuris važiuoja vėliau negu tas, į kurį reikia tai vis tiek turėsi laukti.
                              Man atrodo, kad pakaktų palikti naktį tokius maršrutus kaip T2,7,16,17,19. A53,26,44(galbūt 2,47). Tokiu atveju keleiviai puikiai žinos kur jie važiuoja, todėl ims naudotis. Beto trasų korekcijos galimos (pvz 26 užvažiuotų į Baltupius), tik tam atskirti būtų pridėta prie maršruto nr. raidė N.
                              Beto VVT galėtų papildomai prisidurti: naktinio transporto kaina galėtų būti įskaičiuojama į el.bilietą (paliekant galimybę nepildyti naktiniam važiavimui). Tarkime kokius papildomus 5lt daug studentų sutiktų mokėti, o tai jau ir ketvirtadalis jų viso bilieto kainos.

                              Comment


                                Kaip gali keli autobusai suvažiuoti į vieną vietą ir palaukti, jei kuris vėluoja, galima įsitikinti kad ir Lenkijoje. Naktinis transportas niekur nesutampa su dieniniu, nors vienas kitas maršrutas gali būti ir toks pat. Dėl apmokestinimo užsienyje naktinio VT - dažniausiai naktinis VT kainuoja tiek pat, kiek ir dieną. Visgi manau, kad pas mus dėl prastos VT situacijos naktiniuose neturėtų galioti mėnesiniai bilietai ir paprasti bilietai. Važiavimas naktį turėtų būti brangesnis ir be lengvatų. Mėnesinio bilieto naktiniams maršrutams nereikia, nes paprastai niekas naktimis nuolat nevažinėja, o ir maršrutai tai atsiranda, tai uždaromi.

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  O kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą?
                                  Varšuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Varšuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.
                                    Vilniuje tokiu persėdimo punktu galėtų būti Stoties žiedas. Tik reikalinga protingesnė kainodara, nes dabar, važiuojant naktiniais autobusais su persėdimu, reikės mokėti 6 litus, o tai yra pakankamai daug.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje tokiu persėdimo punktu galėtų būti Stoties žiedas. Tik reikalinga protingesnė kainodara, nes dabar, važiuojant naktiniais autobusais su persėdimu, reikės mokėti 6 litus, o tai yra pakankamai daug.
                                      Naktį nėra didelio srauto gatvėse centre, todėl autobusai laisvai gali sustoti kur nors šalikelėje kur būtų įmanoma likusiam transportui juos aplenkti.

                                      1. Stotis pakankamai nesaugi vieta naktį
                                      2. Reiktų kažkaip bandyti visus talpinti prie V.Kudirkos aikštės (sustojant autobusams abiejose gatvės pusėse). Arba blogiausiu atveju prie Žaliojo tilto (taip pat iš abiejų pusių gali laisvai tilpti 5-6 sudvejinti).
                                      3. Bilietai tikrai turėtų būti ne 3Lt vienam žmogui, nes kitaip esant 3-4 žmonių kompanijai jau geriau Taksi kviesti, kuris veš nuo durų iki durų.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Naktinis transportas niekur nesutampa su dieniniu, nors vienas kitas maršrutas gali būti ir toks pat. Dėl apmokestinimo užsienyje naktinio VT - dažniausiai naktinis VT kainuoja tiek pat, kiek ir dieną. Visgi manau, kad pas mus dėl prastos VT situacijos naktiniuose neturėtų galioti mėnesiniai bilietai ir paprasti bilietai. Važiavimas naktį turėtų būti brangesnis ir be lengvatų. Mėnesinio bilieto naktiniams maršrutams nereikia, nes paprastai niekas naktimis nuolat nevažinėja, o ir maršrutai tai atsiranda, tai uždaromi.
                                        O Kaune sutampa. Tik 37N su nežymia korekcija. Taip nežymiai pataisius galėtų būti ir Vilniuje.

                                        Mėnesinį bilietą naktiniam siūlau, nes taip patogiau. Dabartinis VT darbą baigia per anksti, todėl reikia ir nuolatinio. Patikėk, studentai pildysis. Link Saulėtekio ir Baltupių jų bus pakankamai. Dėl lengvatų tai taip nereikia, bet pats naktinis neturėtų kainuoti daug. Siūlau tokį variantą, kad tarkim jei perki el.bilietą už 85lt, tai paprašęs dar gali papildomai gauti ir naktinį. Kaina būtų tokia 85(už dieninį)+8lt(už naktinį papildomai paprašius) Studentams: 22+8lt ir pan. Vienkartiniai galėtų kainuoti kaip ir dabar 3lt., o tai nėra daug, nes dieną iš vairuotojo tik 50ct pigiau.
                                        Jeigu jau pagal tokią sistemą sudarinėti, tai manau, kad Stotis nepatogi didžiajai daliai miesto. Patogiau būtų Žaliasis tiltas, V.Kudirkos aikštė. Nors šiaip manau, kad reikia prisiderinti prie didžiausio srauto, o jis naktimis bus kryptimi centras-miegamieji rajonai. Todėl jei nebus galimybės persėdant toje pačioje stotelėje nuvažiuoti tarkim iš Justiniškių į Naująją Vilnią tai didelės problemos nebus.

                                        Comment


                                          Kodėl buvo panaikinta atsiliepimų skiltis, kuri buvo troleibusai.lt svetainėje?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X