Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo naikinama, nes buvo pagrindas - visos jos slėpė mokesčius. Tik tai reikėjo daryti (kratyti) seniai, valdžia nieko nedarė, nes buvo tepama.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Buvo naikinama, nes buvo pagrindas - visos jos slėpė mokesčius. Tik tai reikėjo daryti (kratyti) seniai, valdžia nieko nedarė, nes buvo tepama.
      Bet nauju, privaciu, taksi imoniu kurimui, kaip suprantu sunkumu nera?

      Comment


        Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.
          Idomu siandienai ar lengva ikurti taksi imone Vilniaus mieste? Ko gali neleisti veikti?

          Comment


            Tai kreipkis į savivaldybę ir sužinosi.

            Comment


              Tikrai, be kreipimosi į Savivaldybę tikslaus atsakymo nesužinosi Mes juk ne Dievai, visų niuansų nežinom. Aš tik žinau, kad uždrausti įkurti negalima, nes tai privatus verslas.

              Comment


                Pirmiausia pasidomek ar tai toks jau pelningas verslas, jei dirbsi pagal visus istatymus ir mokesi visus mokescius. Tai veikla ir buvo pagrista kad gudri zmones dare vaizda kad dirba o is tikruju rinko stavkes is prie stulpu mieganciu balvonu ir rode kad jie idarbinti puse etato, padirba diena po to pasiima atostogu savo saskaita. Kas ten ziures, ko ten koks chmyrius prasmirdusia Audi 100, apklijuota kaip taksi, po miesta malasi?
                O tai bus kaip Vokietijoj, nusipirk masina, gauk licencija, paruosk darbui, pripilk kura, pasodink zmogu uz vairo, ir pasakyk dirbsi uz 1500 litu i menesi neatskaicius mokesciu, pinigai menesio gale i kortele. Viska ka surenki, vedi per skaitliuka ir priduodi po pamainos i kasa. Ir kai atves 200 litu, kas siaip yra is fantastikos srities darbo diena per 12 valandu. o kuro sudegins uz 100. o dar reikia kad ir PVM is ju atimt. Tada suprasi kad kazkas ne to. Nes verslas labai lietuviskai paprastas ( vezu, perku, parduodu, kertu miska ), ir norinciju juo uzsiimt netruksta.
                Kokia tada persasi mintis?

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Dabar taxi įmonės Lietuvoje kuriamos šiek tiek kitaip. Taxi įmonė tik teikia operatoriaus ir siųstuvų nuomos paslaugos, o vairuotojai dirba savo automobiliais, juos apklijuoja taxi įmonės atributika ir iš jos nuomojasi siųstuvus (neteigiu, kad visos įmonės taip daro). Įmonė vairuotojui algos nemoka, jis uždarbį ir kitus mokesčius/kaštus susirenka pats iš klientų, tik sumoka įmonei už minėto siųstuvo nuomą. Viena ausimi esu nugirdęs, kad tas mokestis yra apytikriai 100Lt/mėn. Tokiu atveju įmonei sumažėja buhalterija, o prasižengus vairuotojui niekas negali nubausti įmonės.
                  Realijas žinau. Tiesiog jei jau prakalbom apie taksi firmos kūrimą, tai verta kalbėti apie įmonę su nuosavu autoparku. Tokia jau ir galėtu susidurti su kažkokiomis kliūtimis, o paprastiems "siųstuvų dalintojams", tai didžiausios kliūtys būtu iš konkurentų taksistų.

                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Tegul ką nors greičiau daro su tais taksi, nes naktį neįmanoma išsikviesti. Dar nė vienam pasaulio mieste kviečiant taksą nereikėjo laukti minimum valandą. Šiandien ryte apie 4.30h bandžiau išsikviesti, tai pranešė kad atvyks 5.45h. Ar tai normalu? Darosi nebejuokina
                  Į kur čia buvo kviestas tas taksi ir kokios įmonės ? Kiek pastaruoju metu tenka važiuoti taksi, tai ilgiausiai laukti 15-20 min teko.

                  Comment


                    Aštuntojo troleibuso žiedas (stotelė "Paupys") Aukštaičių gatvėje. Manyčiau - apie 2000-tuosius...







                    Šaltinis: www.paveldas.vilnius.lt

                    Comment


                      Kontaktinis tinklas ties Pilies gatve, 1967...

                      Autorius: Z. Kazėnas

                      Troleibusas prie Onos bažnyčios, 1973...

                      Autorius: M. Baranauskas

                      Laidai, 1987...

                      Autorius: M. Baranauskas
                      Paskutinis taisė railman; 2012.04.03, 00:23.

                      Comment


                        DĖL 4 IR 22 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASŲ

                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=452

                        Comment


                          Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                          DĖL 4 IR 22 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASŲ

                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=452
                          Seniai jau buvo ikelta si naujiena. Neatidus esi.

                          Comment


                            Prisistato namų soduose apie nieką negalvodami, o po to skundžiasi, kad autobusas neatvažiuoja prie kiekvienos trobos.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Prisistato namų soduose apie nieką negalvodami, o po to skundžiasi, kad autobusas neatvažiuoja prie kiekvienos trobos.
                              Į Valus kažkada važiuodavo (mikro)autobusas iš Trakų ar tai Lentvario per Grigiškes. Tiesa, kaip jis tiksliai iki Valų važiavo - man nežinoma.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Į Valus kažkada važiuodavo (mikro)autobusas iš Trakų ar tai Lentvario per Grigiškes. Tiesa, kaip jis tiksliai iki Valų važiavo - man nežinoma.
                                Iš Lentvario, vasarą.


                                2009

                                Comment


                                  Na ne 9 km iki Grigiškių, o tik 6 km pėsčiomis. Iki Maluvėnų tik 3 km. Maluvėnuose stoja Elektrėnų priemiestiniai. Ryte kiek per anksti - 7.08 į Vilnių. Bet iš Grigiškių išvažiuoja 13:41, 16:16, 18:41

                                  Comment


                                    Pro Valus galėtų važiuoti 73 maršrutinis taksi. Nors jį kažkodėl visi yra pamiršę: juk jis pravažiuoja šią sankryžą (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5677...or,stops,zebra), o nuo čia yra 1,5 km nuo įvažiavimo į Valus iš Grigiškių pusės (Kauno Vokės g., Vokės sodų g.) (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5685...or,stops,zebra)
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O tai iki 73 mikroautobuso jie paeiti negali?

                                      Beje,94 važiuoja per Ryto st.

                                      Pataisyta:tik dabar pamačiau Mettal pranešimą...
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.04.03, 12:55.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        O tai iki 73 mikroautobuso jie paeiti negali?

                                        Beje,94 važiuoja per Ryto st.

                                        Pataisyta:tik dabar pamačiau Mettal pranešimą...
                                        Tas 94 važiuoja kaip nori po Lazdynus. Juk visame maršrute tik 1 senas, mažas ir aplūžęs Ford Transit.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          O tai iki 73 mikroautobuso jie paeiti negali?
                                          Tai gal per brangu moksleiviams su maršrutiniu taksi? Nuolaidų gi nebėr.
                                          Kai moksleivių vežiojimą maršrutiniais autobusais apmoka savivaldybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X