Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aišku, būtų idealu, jei vietoj mikrobų maršrutų būtų paleista pakankamai dažnai autobusai ar troleibusai, kokią savaitę važinėtų visi, o po to mikrobai būtų sustabdyti. Bijau, kad tai per didelė prabanga, nors savivaldybėms tokiai operacijai reikia pasiruošti kur kas geriau, nei padaryta Vilniuje, nes mūsuose dar pakankamai gaji laukinio kapitalizmo dvasia ir atsiranda pakankamai daug visokių nutriušusių kioskelių, mikrobų, "talkučkinių" bei šaligatvinių turgelių užtarėjų. Atseit, visiems reikia gyventi. To neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      To neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.
      Kas iš to miesto įvaizdžio, jei gyventojai jaučia nepatogumus? Stengiamės dėl turistų? O kada stengsimės dėl savų piliečių?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Niekas nepagerės. VT turi važiuoti kas 15 minyčių, o ne mikrobai penimi. Kiek gali tai tęstis? Net Latvijoje ir Estijoje, kurios iš tos pačios TSRS kaip ir Lietuva, nebuvo tokio mikrobų įisgalėjimo, kaip kad Lietuvoje. Žinoma, Rusijoje, Ukrainoje dar blogiau - ten išviso tragedija su valdišku VT. Bet ir ten jau pradedama suvokti, kad mikrobai ne išeitis ir jie neskatina naudotis žmones viešuoju transportu. Nevystant normalaus VT jokie mikrobai nepadės ir žmonės automobilizuosis. Lietuva ir taip jau yra pagal automobilizacijos lygį pralenkusi daugelį Vakarų Europos šalių.
        Pernai rudeni vokiskam zurnale AutoBild buvo trumpas straipsnelis kokia gi Europos salis labiausiai automobilizuota. Kriterijus buvo toks: kiek procentu pilieciu savo kasdieniniems reikmems naudoja tik automobili. Pirma vieta - Lietuva.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          56 ilgas Karosas vargu ar išeis labai greitu metu pakeisti. Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų. Jas ir taip stengiamasi leisti tik pertraukiamais grafikais. Čia jau sakykit ką norit, bet autobusų parkas pinigų tam neturi.
          Kol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Kol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.
            Būtų gerai, kad tie daugiau būtų ilgi (kad ir devėti) autobusai, nes šitiek ilgų autobusų pakeisti trumpais tiesiog negalima - visi ilgi autobusai yra labai reikalingi.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Ar tik nebus koks saliamonas su draugu, nukristų po sunkvežimiu visą "nitruchą" išbarstytų.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Gerai, panaikinsim mes greitą susisiekimą miestiečiams. Tada valdžia pradės galvoti kaip sutvarkyti VT. Pradės statyti tramą. Tai užtruks gal 3-5, gal 10 metų. Tai miestiečiams reikia 10 metų laukti greito susisiekimo? Gerai, padarom kaip Jus (tu) siūlote, nupieškim tas A linijas. Jas reikia piešti beveik visame mieste. Taip pat ne visur tai įmanoma, reikės ir gatves plėsti. Bus eilinis Nacionalinis stadionas. Sulaukėm jo? Ne. Ok, valdžia pradėjo tai daryti pvz. Kiek laiko darys? Vėl metai, du, 10? Vėl laukti? Mes grįžtam prie 20 amžiaus tada. O dar ES esame.
                Ar toks jis jau ir greitas? Kiek greičiau mikrobas įveikia trasą nuo Stoties iki, tarkim, Santariškių? 5-7 minutėm? Kodėl? Iš esmės dėl to, kad nesilaiko KET (viršija greitį, pavojingai nardo tarp juostų) ir nestoja stotelėse, jei niekas neišlipa ir neįlipa. Autobusas ar troleibusas nuvažiuotų dar greičiau, jei jiems būtų A juostos ir VT šviesoforai, o gatvėse ir stotelėse netrukdytų mikrobai.
                A juostų nereikia visur, tik pagrindinėse gatvėse. Taip, gatves kai kur reikia platinti, pertvarkyti sankryžas, bet tai pigiau ir netgi greičiau padaroma, nei tramvajų nutiesti... Tik reikia daryti.

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kiek žmonių važiuoja VT į priemiestį Vakaruose ir kiek Lietuvoje- turbūt lyginti nereikia. jei į kokią gyvenvietę važiuoja mikrobas ir jame net visos sėdimos vietos neužimtos, tai kurių galų vietoj jo leisti autobusą? Didesnė transporto priemonė paskatins žmones persėsti į viešąjį transportą? Vargu, geriau jau tiesiog padažninti kursavimą.
                Žinoma, miestui tai negalioja.
                O kodėl Lietuvoje nevažiuoja? Kodėl užsienyje važiuoja? Atsakymas paprastas - Lietuvoje nėra normalaus, patikimo, pigaus priemiestinio VT. Antra - per pigi automobilių eksploatacija (ir mokesčių nebuvimas, pigus draudimas, ir santykinai pigus senų laužų remontas, ir nemokamas ar pigus parkavimas, kontrabandinis kuras ir kt.). Viso to pasekoje, gaunasi, kad beveik kiekvienas suaugęs šeimos narys turi po automobilį.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ar toks jis jau ir greitas?
                  Toli neinu, paimu 113 mikriuką N. Vilnia - Santariškės. Įlipu stotelėje Respublikinė psichiatrijos ligoninė, išlipu - st. Baltupiai. Trasoje važiuoja 22-25 min. Autobusais važiuoju virš valandos. Ir tu dar sakai, kad mikriuku tik truputį greičiau?

                  Comment


                    Ar kas jį naikina? Jis pats išnyks be naikinimo...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ar kas jį naikina?
                      Jus gi prieš visus mikriukus, kuo 113 išskirtinis?

                      Jis pats išnyks be naikinimo...
                      Kodėl?

                      Comment


                        Bet aš tai niekaip neįtakoju naikinimo. Jei naikina, tai aš už. Išnyks, nes tokiame maršrute nėra daug keleivių.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Išnyks, nes tokiame maršrute nėra daug keleivių.
                          Labiausiai daug ryte ir vakare. Dieną jis būna tuštokas iki Galgių, nuo ten jau renkasi žmonės, lieka 2-3 vietos laisvos.

                          Comment


                            http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=451

                            Comment


                              Nu gal pagaliau sureguliuos Eišiškių pl. autobusų maršrutų grafikus, kad nesidarytų karavanai...

                              Comment


                                Kol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.26, 21:49.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Kol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.
                                  Būtų labai gerai, nes kiek teko pastebėti, kai važiuoja iš Pagirių, tai išvažiuoja 5-7 min vėliau nei pagal grafiką, bet Baltosios Vokės stotelėje jį jau pasivyja.
                                  Dear Sir,

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų.
                                    Tai, kad bus perkami trumpi autobusai, puikiai įrodo, kad tariama VT pajėgumų stokos problema (VT nebegali pervežti visų keleivių, keleiviai netelpa į autobusus, o autobusai netelpa į stoteles ir gatves, būtinas metro ar tramvajus) - ji tiesiog neegzistuoja.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad bus perkami trumpi autobusai, puikiai įrodo, kad tariama VT pajėgumų stokos problema (VT nebegali pervežti visų keleivių, keleiviai netelpa į autobusus, o autobusai netelpa į stoteles ir gatves, būtinas metro ar tramvajus) - ji tiesiog neegzistuoja.
                                      Beje, maciau kad teikiant paraiska ES del 18 autobusu buvo nurodyta, kad jie pakeis 13 sujungtiniu Karosa autobusu, o bendra rida bus 40% didesne, islaikant tokia pat zmoniu pervezimo talpa - gal kiek padaznins miesto pakrasciu susisiekima...

                                      Comment


                                        Na štai, nauji tvarkaraščiai jau yra. Palyginus matosi, jog 78 maršruto kelionės trukmė sutrumpėjo 3-4 min. O 42 maršruto pailgėjo 3-5 min.

                                        Mano galva 78 galėjo labiau patrumpinti, kokiom 8 min. Nes nuo Eišiškių plento autobusas tikrai gali važiuoti greičiau.
                                        Dear Sir,

                                        Comment

                                        Working...
                                        X