Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    52A maršruto trasa prailginta ne tiek dėl Tarandės/Perkūnkiemio gyventojų, kiek dėl patogesnio susisiekimo tarp Ukmergės g. ir miesto centro. Nepamirškime, kad nebėra 4 ir 62 mikroautobusų maršrutų, kurie tikrai nevežiojo oro, jų panaikinimą juk reikėjo kažkaip kompensuoti. Mano nuomone, priimtas tikrai geras sprendimas.
    Jeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.

    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Prieš pora dienų buvo diskusija apie priekinių durų tvarką. Oficialus atsakymas.

    Išlipti pro priekines sostinės viešojo transporto duris – negalima


    http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-negalima.html
    Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

    Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
    Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.23, 09:24.

    Comment


      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
      Bėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos
      Mikrobai čia ne prie ko - ten, kur jie stovi, yra jų zona. Visa bėda yra tame, kad pietauti vienu metu suvažiuoja labai daug autobusų (daugiausia esu matęs 8) ir troleibusų (net neskaičiavau). Autobusai tiesiog netelpa jiems skirtoje zonoje, todėl kai kuriems tenka stovėti Lizdeikos g. už viaduko (link Valakampių tilto). O dar prisideda VRAPas, kurio autobusai irgi įvažiuoja į žiedą, nors Almir laikais priemiestiniai visada stovėdavo prie Lukoil'o.

      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Jeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.
      Jo ir taip pakanka. Be to, iš Ukmergės g. (nuo BIG'o iki Šeškinės poliklinikos) tiesiogiai niekas neveža į Konstitucijos pr.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

        Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
        Neleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
        Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.

        Comment


          Parašė c2h5oh
          Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

          Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
          Iš tikrųjų iki priekinių durų tvarkos bent jau paskutiniais metais buvo tas pats, kas dabar yra. Įlipti teoriškai buvo galima pro visas duris, išlipti tik pro vidurines ir galines. Rašau teoriškai, nes ir tada atsirasdavo vairuotojų, kurie nei įleisdavo, nei išleisdavo. Solariai arba Karosos, jeigu atsimenat, priekinių durų išvis nedarinėdavo. Tik motyvavimas tuo metu buvo kitoks, esą keleiviai stovėdami priekinių durų išlipimo aikštelėje, užstoja vairuotojui matomumą, pažeidžia jo privatumą ir trikdo dėmesį (vaje kaip baisu...)

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Neleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
          Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
          Dėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio. Vairuotojams laikantis "naujosios" tvarkos nederėtų pamiršti kito, nėkiek nemažiau svarbaus taisyklių punkto:

          Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, <...>
          Aišku, nesant reikalui, brautis pro tas priekines duris keleiviui tikrai nėra reikalo. Bet jeigu tas reikalas yra, ir keleivis mandagiai paprašo jį išleisti, ir jis netrukdo įlipantiems ar talonėlius perkantiems, tai vairuotojas turėtų atidaryti duris ir jį išleisti. Bet galiu garantuoti po to, kai pati valdžia pasirašė, atsiras tokių medalio vertų vairuotojų, kurie dabar taip šventai laikysis šitos tvarkos, kad pamirš bet kokį paslaugumą.

          Comment


            Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
            Dėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio.
            Niekas čia neaimanuoja. Esmė ne prasibrovime iki vairuotojo nuo vidurinių durų, kas sukelia tik nepatogumą keleiviams. Bet ką čia apie tuos keleivius, ypač mokius ir perkančius bilietą, galvoti, kam jie rūpi.
            Buvo pasakyta, kad derėtu neleisti įlipti pro priekines duris. Esmė yra tame, kad keleivis įlipęs pro vidurines duris ir judėdamas iki vairuotoju į priekį užtruks tiek laiko, kad pirks bilietą jau transporto priemonei pajudėjus iš stotelės. Vairuotojas šiuo atveju bus "priverstas" prekiauti bilietais ir vairuoti transporto priemonę tuo pačiu metu, o toks elgesys nėra saugus. Kai tuo tarpu leidžiant pro priekį tik įlipti, tai galima suspėti parduoti bilietą stovint stotelėje ir laukiant kol sulips likę keleiviai.

            Comment


              Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.


              Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva



              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.


                Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva



                Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI
                jeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  jeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas
                  Brangiai, bet ne tik dėl stiklų, o dėl to, kad policija neieško tokių padugnių (tingi ieškoti). Net ne tamsus kelias kaltas (Ukmergės gatvės kalne yra apšvietimas, nors realiai, tai apačioje nepamatysi, kas daroma ant kalno). O šiaip kalta visuomenė, kad toleruoja tokius įvykius. 100 procentų jie pasipasakojo savo draugams ar dar kam apie šitą įvykį. Draugas draugu, bet tai yra nusikaltimo toleravimas, jei autobusų parkas - Vilniaus, reiškia iš dalies ir iš musų sąskaitos keis tuos langus. O aš nelabai noriu mokėti už padugnes.

                  Comment


                    Aš tai pykstu, kad mikriukus pradėjo bubyt. Savivaldybė autobusų parko konkurencingumą kelia ne gerindama paslaugą, o naikindama konkurentus.

                    Retais atvejais tenka iš Fabijoniškų į Naujamiestį VT nusigauti. Taksui pinigų gaila, o papildomą litą už 2 mikriuką mokėjau nė nemirktelėjęs. Sėdai į naują tvarkingą mersiuką ir per 20 min. esi vietoj.

                    Praeitą pirmadienį vėl reikėjo tą patį maršrutą pakartoti ir tik stotelėje Fabuose sužinojau, kad mikriukų nebėr! 20 min laukiau 6 autobuso. Atvažiavo smirdanti plerpianti Karosa. Viduje šalta ir tokia antisanitarija, kad baisu net prisiliesti prie ko nors. Autobusų parkas salonus gal tik kartą į metus valo? Velniam.

                    Aš tokią situaciją traktuoju, kaip totalią nepagarbą. Ne nuo to galo tvarkytis pradėjo.
                    Paskutinis taisė vytauc; 2012.03.25, 10:02.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      O man mikriukai netrukdo. Tik norėčiau, kad juos integruotų į VT, galiotų e-bilietas, išplėstų jų trasas.

                      Comment


                        Mikrobai nereikalingi.

                        Comment


                          Karosos nėra tokios senos. Joms tik 15 metų.

                          Comment


                            Ne visoms. Kitoms 13-14. Faktas tas, kad norint atnaujinti parką, kad autobusai būtų iki 10 metų, reikia kasmet pirkti po 100 autobusų - per 4 metus pilnai atsinaujins. O šiaip, kasmet reikia pirkti po maždaug 8 proc. naujų autobusų nuo turimo parke kiekio.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.03.24, 22:27.

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              O man mikriukai netrukdo.
                              Nesąmonė. Nė vienam normaliam Europos mieste, ypač sostinėje, nevažinėja jokie „mikriukai“. Jeigu ponui patinka sėdėt plastmasinių gėlių apsuptyje ir svaigti nuo „Wunder - baum“ ir rūkalų kvapo bei Kirkorovo muzikos, tuomet čia net nebėra apie ką kalbėti. Maža to, jie dar ir vagys, kurie nemoka mokesčių. Argi tokius galima pakęsti?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Mikrobai nereikalingi.
                                Jeigu bus sudarinėjami normalūs tvarkaraščiai, jei vietoje 30 minučių trasoje autobusas važiuos bent jau 20 minučių, autobusai važinės dažnai - mikrobai nereikalingi. Deja, kol kas situacija autobusų ir troleibusų nenaudai, todėl mikrobai r e i k a l i n g i.

                                Comment


                                  Nebus, bet mikrobai nereikalingi. Ypač tie, kurie važiuoja autobusų ir troleibusų maršrutais.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Mikrobai nereikalingi.
                                    Kodėl kategoriškai nereikalingi? Taip, nereikia plėtoti mikroautobusų maršrutų centre, tačiau jų reisai į priemiesčius pasiteisintų (kai kuriuose gyvenamuosiuose rajonuose galima būtų persėsti į mikroautobusą ir vykti už miesto ribų).
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment


                                      Parašė LC. Rodyti pranešimą
                                      Nesąmonė. Nė vienam normaliam Europos mieste, ypač sostinėje, nevažinėja jokie „mikriukai“. Jeigu ponui patinka sėdėt plastmasinių gėlių apsuptyje ir svaigti nuo „Wunder - baum“ ir rūkalų kvapo bei Kirkorovo muzikos, tuomet čia net nebėra apie ką kalbėti. Maža to, jie dar ir vagys, kurie nemoka mokesčių. Argi tokius galima pakęsti?
                                      Jei ponui nepatinka rusiška muzika - tam yra mp3 grotuvai, kurie paplitę pasaulyje. Galbūt ponas neturi pinigų mp3 grotuvui, neturi pinigų mikroautobusui, todėl natūralu, kad esate prieš šį transportą. Baikite jus lygiuotis į Europą, mus niekas nesieja su ją, tik pinigai, kuriuos valdininkai pasiima sau. Net mentalitetas skiriasi. Palyginkite bent jau VT Europoje ir Lietuvoje, palyginkite jų greičius, jų kokybę ir t.t. Kas dėl vagių - Jus apvogė mikriukai? Nemoka mokesčių, ai ai ai. Kodėl Seimūnams tai nesakote? Kaip sakoma кишка тонка?

                                      Comment


                                        Į priemiesčius turi kursuoti normalūs priemiestiniai autobusai. Kažkodėl kitur Europoje jie kursuoja, o pas mus be mikrobų nieko daugiau nesugebama pasiūlyti...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nebus, bet mikrobai nereikalingi. Ypač tie, kurie važiuoja autobusų ir troleibusų maršrutais.
                                          Tai aš ir nesakau, kad reikalingi tokie mikriukai kaip 2, kuris dubliavo A53, 11 mikriukas, dubliuojantis T11 ir t.t. Pašalinam mikriukus visus ir žmonės taps laimingi? Pašalinsit Jus 115 mikriuką ir kas iš to? Žmonės jums padėkos? Tik kažkodėl tai jie praras apskritai visą susisiekimą, nes ten nei autobusų, nei troleibusų nėra ir nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X