Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Beje, jeigu jau 52A važiuos Konstitucijos pr., tai žadami savivaldybės mikriukai į Perkūnkiemį galėtų važiuoti kitokia trasa: nuo Ukmergės stotelės Ozo, Kalvarijų, Pylimo gatvėmis, taip užkimšdami po 62 maršrutinio taksi panaikinimo atsiradusią spragą. Žinoma, nuo Stoties iki Akropolio šie mikriukai dubliuos 53 autobusą, bet turint omeny 53-iojo apkrovas, tas dubliavimas turbūt duos daugiau naudos nei žalos.
    Arba Perkūnkiemis - Ozo g. - Kalvarijų g. - Lukiškės (jei savivaldybė nenori didelio dubliavimo).

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą

      Šiaip dėl įdomumo įdėsiu tų autobusų, kokius bandėme per 1-2 metus reitingą ,pagal kokybę.
      1.) MAN - vienas iš kokybiškiausių autobusų kuri teko išbandyti
      O kur gaminami MAN autobusai, kuriuos išbandėte?

      Comment


        Lenkijoje, MAN gamykloje Poznanėje
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
          Sveiki,

          turiu tokį klausimą dėl mikriukų važiuojančių į Oro uostą. Ar visi jie (15, 20, 47) ar tik kai kuris (15) maršrutas privalo užsukti iki Pašto st.? Aišku, keleiviams pageidaujant... O gal joks?

          Radau tokį žemėlapį http://http://www.marsrutai.lt/tinkl.../mikr_v2.2.jpg, kuriame parodyta, jog 15 mikriukas užsuka ten keleiviam pageidaujant. Tai tiesa?
          15 maršrutą šiame žemėlapyje pavaizdavau todėl, kad esu ne kartą matęs jį ten važiuojant su keleiviais. Oficialiai apie šį užsukimą 15-o grafike nėra rašoma, jau nekalbant apie 20 su 47. Šis žemėlapis sudarytas pagal mano asmeninius stebėjimus, t.y. atitinka faktines maršrutų trasas. Aišku, oficialios trasos skiriasi, ir netgi labai.

          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          O kur gaminami MAN autobusai, kuriuos išbandėte?
          Abudu surinkti Lenkijoje.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
            Sveiki,

            turiu tokį klausimą dėl mikriukų važiuojančių į Oro uostą. Ar visi jie (15, 20, 47) ar tik kai kuris (15) maršrutas privalo užsukti iki Pašto st.? Aišku, keleiviams pageidaujant... O gal joks?

            Radau tokį žemėlapį http://http://www.marsrutai.lt/tinkl.../mikr_v2.2.jpg, kuriame parodyta, jog 15 mikriukas užsuka ten keleiviam pageidaujant. Tai tiesa?
            Jokie mikriukai ten iki narkotiku pardavimo centro (cigonu taboro ) nevaziuoja. Kam jiems reikalingi nemokus ir apsvaige klientai...

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Arba Perkūnkiemis - Ozo g. - Kalvarijų g. - Lukiškės (jei savivaldybė nenori didelio dubliavimo).
              Jeigu padidins autobusų skaičių 53-iame maršrute, galima ir taip, kaip tu siūlai.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Jeigu padidins autobusų skaičių 53-iame maršrute, galima ir taip, kaip tu siūlai.
                Be abejo, tik jei padidins.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Gal yra informacijos, ar "mes pirksim" ilgus naujus autobusus?
                  Mes? O už ką mum tuos autobusus pirkti? Savialdybė pirks. :)

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Taip pat reikėjo pridėti gal dar bent vieną pertraukiamu grafiku dirbantį autobusą darbo dienomis, nes grafikas dėl kur kas ilgesnės trasos tikrai praretėja. Poilsio dienomis dar vieną autobusą pridėjo.
                    Kažin ar būtų vietos jam Lukiškėse pietauti? Beto tas 52A grafiko sutankinimas po mikriukų panaikinimo buvo visiškai nepasiteisinęs dalykas, nes veždavo orą. Taip kad praretino ne be pagrindo. Kita vertus, kai keleiviai "atras" maršrutą gal prireiks ir kito autobuso. Šiaip ar taip nujaučiu, kad į Tarandę važiuos gerokai mažiau žmonių, nei kad iki Perkūnkiemio.

                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Beje, jeigu jau 52A važiuos Konstitucijos pr., tai žadami savivaldybės mikriukai į Perkūnkiemį galėtų važiuoti kitokia trasa: nuo Ukmergės stotelės Ozo, Kalvarijų, Pylimo gatvėmis, taip užkimšdami po 62 maršrutinio taksi panaikinimo atsiradusią spragą. Žinoma, nuo Stoties iki Akropolio šie mikriukai dubliuos 53 autobusą, bet turint omeny 53-iojo apkrovas, tas dubliavimas turbūt duos daugiau naudos nei žalos.
                    Tai kad tie mikriukai buvo pateikti kaip galimas problemos (VT nebuvimo) sprendimo būdas. Kažin ar verta tikėtis ko nors dar pratęsus 52A iki centro.


                    Tarp kitko dar būtų neblogai, jei Pavilionių stotelė Tarandės link būtų patraukta kiek arčiau sankryžos su Perkūnkiemio g.

                    Comment


                      Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                      Mes? O už ką mum tuos autobusus pirkti? Savialdybė pirks. :)
                      Mes - tas pats kas ir Savivaldybė. :) Mes visi žmonės ir t.t., tingiu argumentuoti, bet vis tiek turėjau omeny, kad Savivaldybė pirks :)

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Kažin ar būtų vietos jam Lukiškėse pietauti?
                        Tikriausiai autobusas pietaus A. Goštauto gatvėje.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Aš taip ir sakiau.

                          Šiaip dėl įdomumo įdėsiu tų autobusų, kokius bandėme per 1-2 metus reitingą ,pagal kokybę. (Tai yra ne mano nuomonė, o informacija iš VAP'o)
                          1.) MAN - vienas iš kokybiškiausių autobusų kuri teko išbandyti
                          2.) Solaris ir Volvo
                          3.) MAZ
                          4.) Irisbus*
                          5.)Temsa*
                          6.) Breda*
                          *-Pasirodė blogiausiai
                          O man dar klausimelis kilo - kai buvo bandomi sitie 4 autobusai, rodos Jus parasete, kad MAN stipriai per daug kuro naudoja - tai ar cia tyrime kazkokia klaida buvo, ar kokio softo bugas, kuri spejo istaisyti ar tiesiog kitais punktais MAN nurunge kitus konkurentus, neatsizvelgiant i kuro sanaudas?

                          Kartu idomiai atrodo, kad MAZ atrode geriau uz Irisbusa - visgi Irisbus tai gan seniai gamina ir vakarietiskas gamintojas, ypac ta dalis is Renault atejus.... Ar tai realiai ta pati (gal siek tiek grazesne) Karosa?

                          Comment


                            Būsiu pirmas: šįryt per autobuso langą žiūriu ties antakalnio žiedu stovi avarinė, aišku, troleibusai ten irgi truputį užstrigę. Ir matosi, kaip virš galvos blizga naujutėlaitis troleibusų kontaktinis tinklas iš lizdeikos g. į nemenčinės pl. :) Na ką, T10 jau greit į saulėtekį galės riedėt :)
                            Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                            Comment


                              Tuomet 21 visiškai nereikalingas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tuomet 21 visiškai nereikalingas.
                                Reikalingas- juk nei pro Klinikas, nei pro Šiaurės miestelį 10-as nevažiuoja. Ir valandinio bilieto dar nėra.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  Būsiu pirmas: šįryt per autobuso langą žiūriu ties antakalnio žiedu stovi avarinė, aišku, troleibusai ten irgi truputį užstrigę. Ir matosi, kaip virš galvos blizga naujutėlaitis troleibusų kontaktinis tinklas iš lizdeikos g. į nemenčinės pl. :) Na ką, T10 jau greit į saulėtekį galės riedėt :)
                                  Jau vakar ar užvakar buvo pakabinti tie laidai .
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Gal paleis nuo balandžio pirmosios....Tik būtinai reikės įšskirtį naują maršrutą ir nekokį nors 10A,o 22.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                      O man dar klausimelis kilo - kai buvo bandomi sitie 4 autobusai, rodos Jus parasete, kad MAN stipriai per daug kuro naudoja - tai ar cia tyrime kazkokia klaida buvo, ar kokio softo bugas, kuri spejo istaisyti ar tiesiog kitais punktais MAN nurunge kitus konkurentus, neatsizvelgiant i kuro sanaudas?

                                      Kartu idomiai atrodo, kad MAZ atrode geriau uz Irisbusa - visgi Irisbus tai gan seniai gamina ir vakarietiskas gamintojas, ypac ta dalis is Renault atejus.... Ar tai realiai ta pati (gal siek tiek grazesne) Karosa?
                                      Atsakau į jūsų klausimus
                                      1) Jo, MAN sunaudoja daugiau kuro. Tuo tarpų Irisbus mažiausiai naudojo, bet įtaką rezultatams turėjo žinoma autobusų kokybė. Irisbus pasirodė gana blogai, surinkimas irgi blogas ir vairuotojo vieta labai nepatogi, MAN'e buvo visiškai kitaip, viskas buvo pragalvota. Be to atsarginės detales MANui gauti lengviau, nes juos gamina Lenkijoje. Geriau mokėti už didesnį kuro sunaudojimą, negu už atsarginės detales. Šiaip tai, paimkim mūsų dabartinius dujokus, tai jų eksploatacinės išlaidos žymiai didesnės negu dyzelinių autobusų,tik dėl jų prastos kokybės.

                                      2) Taip, tai tiesa, tas MAZ'as kuris buvo pas mus bandymuose pasirodė geriau negu Irisbus, nes kokybė buvo labai gera (palyginus su mūsų Amberiais), surinkimas irgi, kad dabar nesumeluoti, jis turėjo Mercedes OM906 LA variklį kuris atitinka Euro-5 standartams, pavarų dėžė ZF 6HP-502C , pultas Simens ir t.t.
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        tokiu atveju labai saunu, kad net ir esant viesajam pirkimui, kur viska bandoma i skaiciukus suvesti (net patogumas vertinamas centimetrais tarp priekiniu ratu arku) ir tada atsiranda "nu matau, kad cia yra negerai, bet...."

                                        Comment


                                          Gal kas žinote, kiek laiko Broniaus Laurinavičiaus st. vadinasi "Broniaus Laurinavičiaus skveras"?
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X