Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Troleibusai be kondicionierių? Tai jau tikrai ne faina vasarą bus.

    Comment


      Na tikrai mažų mažiausiai keista, kad kondicionierių nereikalaujama.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Keistas man tas jūsų sujudimas dėl kondicionierių (ir dar kovo mėnesį ). Solariuose jie buvo - kas iš to, vis tiek antrą vasarą iš eilės jie neveikė. Taip, kad pats buvimas dar nereiškia funkcionavimo.

        Esminis dalykas, kurio tikrai reikėtų naujuose troleibusuose, tai platūs varstomi langai. Nes net ir geriausias kondicionierius vieną gražią dieną vis tiek nusibaigia.

        Ir šiaip jau mieste netrūksta visokių Saffl'u ir Mersų, kuriuose kondicionierių nėra ir nebus (nors kažkada ir buvo). Ten ir langų varstomų trūksta.

        Comment


          Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
          Ir šiaip jau mieste netrūksta visokių Saffl'u ir Mersų, kuriuose kondicionierių nėra ir nebus (nors kažkada ir buvo). Ten ir langų varstomų trūksta.
          O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.
            Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
              Kažkoks bezabrazas, jie kur atsiprašant gyvena? Tai kam tada 7 troleibusas važinėja?
              Tiek 7, tiek 16 važiuoja iki stoties iš skirtingų Pašilaičių žiedų. Todėl jų priekaištai ir man nesuprantami.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
                Tada reikia daryti reidus ir bausti vairuotojus už neatsakingą darbą.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Tada reikia daryti reidus ir bausti vairuotojus už neatsakingą darbą.
                  Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.
                    Viena iš priežasčių, kodėl tuos autobusus nurašė, o po to mum pardavė, net neabejoju, yra dėl parėjusių kondicionierių. Nei vienas vokietis ar švedas neleis sau kaisti salone vasarą, ar šalti jame žiemą.

                    Pas mus yra kitaip. Pas mus neveikiantis kondicionierius, neveikiantis šildytuvas, varvantis stogas ir t.t. yra smulkus defektas - autobusas ar troleibusas vis dar juda, gali važiuoti - tai ir važiuoja. Jokiu būdu nesakau, kad tai gerai. Paprasčiausiai taip yra. Ir klausti, kodėl taip yra, turbūt reikėtų ne parko, o mūsų visos visuomenės, nes ne vien parke vyrauja toks visuotinis suvokimas, kad čia nieko tokio , atseit galima pakentėti...

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                      Žmonės mėgsta pinigus, bet tinginystę mėgsta labiau, todėl nemanau, kad premijos už gerą darbą pakeis situaciją.


                      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                      Viena iš priežasčių, kodėl tuos autobusus nurašė, o po to mum pardavė, net neabejoju, yra dėl parėjusių kondicionierių. Nei vienas vokietis ar švedas neleis sau kaisti salone vasarą, ar šalti jame žiemą.

                      Pas mus yra kitaip. Pas mus neveikiantis kondicionierius, neveikiantis šildytuvas, varvantis stogas ir t.t. yra smulkus defektas - autobusas ar troleibusas vis dar juda, gali važiuoti - tai ir važiuoja. Jokiu būdu nesakau, kad tai gerai. Paprasčiausiai taip yra. Ir klausti, kodėl taip yra, turbūt reikėtų ne parko, o mūsų visos visuomenės, nes ne vien parke vyrauja toks visuotinis suvokimas, kad čia nieko tokio , atseit galima pakentėti...
                      Tai yra visuomenės problemą, bet nors kai kuriose įstaigose galėtų būti viskas kitaip. Šiuo atvejų - viešasis transportas, tai Vilniaus veidas pasauliui.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Žmonės mėgsta pinigus, bet tinginystę mėgsta labiau, todėl nemanau, kad premijos už gerą darbą pakeis situaciją.




                        Tai yra visuomenės problemą, bet nors kai kuriose įstaigose galėtų būti viskas kitaip. Šiuo atvejų - viešasis transportas, tai Vilniaus veidas pasauliui.
                        Jei nežinot nieko tai nesakykit nesąmonių ,VAP'as nupirko dujokus (800-907) tik dėl to, konkurso sąlygose reikėjo buvo nupirkti daug autobusų,per trumpąjį laiką ir už tą pinigų sumą kuriuos davė savivaldybė. Užtat didelio pasirinkimo nebuvo.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Jei nežinot nieko tai nesakykit nesąmonių ,VAP'as nupirko dujokus (800-907) tik dėl to, konkurso sąlygose reikėjo buvo nupirkti daug autobusų,per trumpąjį laiką ir už tą pinigų sumą kuriuos davė savivaldybė. Užtat didelio pasirinkimo nebuvo.
                          Nežinau aš tos situacijos dėl jūsų parko, aš kalbu apie žmonių nusiteikimą dirbti ir atsakingumą.

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                            Tai turėtu būti viena iš vairuotojo pareigų - prižiūrėti autobusą ir jei yra gedimai apie juos informuoti. Taigi jei jie nevykdo savo pareigų, turi susilaukti sankcijų. Kodėl turėtu būti kažkokie paskatinimai daryti tai ką tu privalai daryti.

                            Comment


                              Kas dėl kondicionierių - jie miesto VT nėra efektyvūs dėl dažnai varstomų durų, ryja daug energijos ir dažnai genda. Vidutinio klimato šalyse jie miestų VT nepasiteisina. Ir dabartinė tendencija yra grįžimas į praitį - didžiulės fortkės per pusė lango aukščio ar pan. Atstumiamos, o ne atverčiamos. Nes atverčiamos irgi nėra efektyvios.

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
                                Būtų gerai, jei visa tai būtų tiesa. Tik kažkodėl tie, kurie tvarkingai rašo paraiškas dėl visų gedimų, turi laukti keletą savaičių, kol gedimą pagaliau sutaisys. Sutinku, kad yra tokių vairuotojų, kurie specialiai nerašo, bet realiai tiek jie, tiek rašantys paraiškas gauna tą patį rezultatą.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.06, 22:13.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Būtų gerai, jei visa tai būtų tiesa. Tik kažkodėl tie, kurie tvarkingai rašo paraiškas dėl visų gedimų, turi laukti keletą savaičių, kol gedimą pagaliau sutaisys. Sutinku, kad yra tokių vairuotojų, kurie specialiai nerašo, bet realiai tiek jie, tiek rašantys paraiškas gauna tą patį rezultatą.
                                  O yra koks specialus parko "aptarnavimo kokybės numeris", kuriuo bet kuris keleivis galėtų skambinti ir pasiskųsti?

                                  Comment


                                    Rašyti el. paštu per specialią formą: http://www.vap.lt/pagrindinis.php?menu=atsiliepimas

                                    Arba skambinti telefonu:

                                    Keleivių pervežimo klausimais
                                    (Eismo skyriaus Dispečerinė)
                                    Tel. (8 5) 273 8655 / 273 8614 / 273 8695
                                    http://www.vap.lt/pagrindinis.php?menu=kontaktai
                                    (Bent jau man atrodo, kad kreiptis reikia ten)
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Gegužę parašiau atsiliepimą VAP'ui.

                                      Atsiliepimas: Vakar važiavau namo 44 autobusu iš Žaliojo tilto į Naująją Vilnią, kuris važiavo 12:12 iš Žaliojo tilto. Autobuso Volvo 7700 garažo numeris 741. Norėčiau padėkoti vairuotojui už temperatūros palaikymą autobuso salone. Buvo įjungtas kondicionerius, kuris puikiai veikė ir puikiai buvo parengta temperaturą. Taip kad neteko prakaituoti. Norėčiau, kad autobusų parkas atkreiptų dėmesį į tai, kad daug vairuotojų neįjungia kondicionerius, o kai kurie net šildo autobuso saloną, kai ir taip karšta lauke. Dar kartą dėkoju 44 autobuso vairuotojui, kurio autobuse aš pasijutau kaip pavėsyje. P.S. Kondicionerių problema ypač aktuali žmonėms su širdies problemomis arba asmatikams.
                                      Man atrašė:

                                      Laba diena!

                                      Jūsų 2011-05-20 atsiliepimas yra įregistruotas UAB „Vilniaus autobusai” Eismo tarnybos Eismo skyriuje, dokumento nr. 153-303.
                                      Eismo tarnybos Transporto skyriaus viršininkas padėkojo 2011-05-19 44-uoju maršrutu 5 grafiku dirbusiam autobuso vairuotojui-kontrolieriui už tinkamą pareiginių nuostatų vykdymą.
                                      Dėkojame, kad naudojatės mūsų įmonės paslaugomis. Geros dienos! Laba diena!
                                      Taip kad autobusų parkas reaguoja į tokius atsiliepimus, manau reaguotų ir į blogus atsiliepimus.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Tai turėtu būti viena iš vairuotojo pareigų - prižiūrėti autobusą ir jei yra gedimai apie juos informuoti. Taigi jei jie nevykdo savo pareigų, turi susilaukti sankcijų. Kodėl turėtu būti kažkokie paskatinimai daryti tai ką tu privalai daryti.
                                        Ech, visi taip mėgsta sakyti apie vairuotojų pareigas... Užmiršdami apie keleivių pareigas... Vat jeigu mūsų keleiviai nelaužtų durys, negadintu langų, neatidarydavo orlaidžių, kai veikia kondicionierius, nedraskytų ir nepieštų ant sedynių, jeigu grafitistai nepieštu ant autobusų, šiukšlina autobusuose, tai koks tada būtų mūsų transportas? Kiek lėšas galėtų sutaupyt VVT , jeigu bent keleiviai atliktu gerai savo pareigas? Aš nesakau, kad visi keleiviai tokie, bet reikia prisipažinti, kad nuo "ypač protingų keleivių" VVT labai kenkia.
                                        O paskatinimas aš manau turėtų būti privalomas, gal net ir jeigu tik žodžiais ji pateikti vairuotojui, kad gerai atlieka, vistiek bus malonu. Nors ,ką aš čia sakau, tokia jau mūsų tauta, visus apkaltinti ir rašyti skundus...
                                        Nors ką ir tebesakytumėte, bent parko valdžia yra gera, mano pagarba Gen. Direktoriui ir kitiems Viršininkams už sunkų darbą, ir kad stengiasi išleisti kuo daugiau autobusų ir kuo greičiau juos remontuoti, ypač kai trūksta mašinų, o ilgai remontuoja nes ne visada parkas turi atsarginių dalių.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Jei pasitaiko keleivių tarpe kažkokių chuliganų, tai nėra pretekstas vairuotojui blogai dirbti savo darbą ir nevykdyti pareigų.
                                          Paskatinimas turėtu būti, kai sugebi dirbti geriau nei reikia arba sulauki kažkokių teigiamų įvertinimų iš keleivių, kolegų ar pan. už savo darbą. Nemanau jog verta skatinti visus vien už tai, kad jie atliko savo pareigas. Gal tada nebausti ir darbo dieną neatėjusių į darbą, o atėjusius paskatinti padėkos raštais.

                                          Skundas yra darbo įvertinimas iš šalies. Jeigu skundas gautas nepelnytai - problema. Tačiau kai kažkas blogai atliko savo darbą, o už tai gavo skundą iš keleivio, tikrai nėra ko stebėtis ir pykti galima tik ant savęs, o ne ant "tautos".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X