Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tilto gatve važinėjo 8-as troleibusas, gal iki kokių 1972 m.
    O kodėl po to jį ten panaikino?

    Comment


      Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

      Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.



      Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

      Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

      Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659

      Comment


        Paskui paleido per Žirmūnų tiltą.

        Comment


          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
          Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

          Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.

          Atvaizdas


          Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

          Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

          Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659


          Matyt pasitvirtins gandai,kad dirbti prades tik 5 val,o 23 val,jau visi bus grize garaze.

          Comment


            Bet čia jau kertamasi su logika - jei dieniniai baigs darbą 23 val, o naktiniai išvis nevažinės, tai ir gausis, kaip Klaipėdoje - po 23val. neįmanoma grįžti namo po traukinio, lėktuvo ar banaliai iš darbo...
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              O kodėl po to jį ten panaikino?
              Ta linija buvo iškelta į naujai suformuotą dabartinę Žygimantų g.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Paskelbtos tikslios Vilniaus transporto bilietų kainos

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20734028

                Užkliuvo viena vieta:

                "Mėnesiniai bilietai naujomis kainomis parduodami nuo vasario 21 d. "

                Čia tai bent sugalvota. Įtariau tai, todėl dėl visa ko kovui pasipildžiau bilietą sena kaina iki Tarybos posėdžio, vasario 17 d. (apskritai bilietą pildyti galima nuo mėnesio 15 d.), ir artimiesiems patariau padaryti tą patį. Tai dabar išeina, kad už tą pačią paslaugą vieni sumokės 10 Lt mažiau, kiti 10 Lt daugiau (toks kainų skirtumas tarp naujų pilnos kainos mėnesinių bilietų). Visai kaip perkant koncerto bilietus: kuo anksčiau perki, tuo pigiau

                Comment


                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

                  Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.

                  Atvaizdas


                  Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

                  Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

                  Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659
                  O ar tik nepatys kreipėsi į savivaldybę praeitais metais šį maršrutą pratęsti iki Vilkpėdės žiedo. Tiesiog "Susisiekimo paslaugos" trykšta protu.Ir kaip minėjau greitai bankrotuos, jei priiminės neracionalius veiksmus. Uoj artėja geri laikai privatininkams, uoj artėja...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Gerokai uždelstas dėl techninių kliučių BTV reportažas apie bilietų kainų kėlimą su ~1999m. vaizdais.
                    Baisu. Kam po to stebėtis, kai užsienyje reportažuose apie Lietuvą rodomi tokie vaizdai, jei patys negalime išeit iki artimiausios stotelės pafilmuoti. Priminsiu, kad BTV ofisas yra Spaudos Rūmuose, šalia ir ta stotelė, kuri nufilmuota siužete...

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Bet čia jau kertamasi su logika - jei dieniniai baigs darbą 23 val, o naktiniai išvis nevažinės, tai ir gausis, kaip Klaipėdoje - po 23val. neįmanoma grįžti namo po traukinio, lėktuvo ar banaliai iš darbo...
                      Taksi. O darbai, kai darbą baigi vėliau nei 23 val. paprastai rūpinasi atvežimu iki namų arba kompensuoja dalį išlaidų už kelionę. Bet tikrai ne visur tai taikoma.

                      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                      Paskelbtos tikslios Vilniaus transporto bilietų kainos

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20734028

                      Užkliuvo viena vieta:

                      "Mėnesiniai bilietai naujomis kainomis parduodami nuo vasario 21 d. "

                      Čia tai bent sugalvota. Įtariau tai, todėl dėl visa ko kovui pasipildžiau bilietą sena kaina iki Tarybos posėdžio, vasario 17 d. (apskritai bilietą pildyti galima nuo mėnesio 15 d.), ir artimiesiems patariau padaryti tą patį. Tai dabar išeina, kad už tą pačią paslaugą vieni sumokės 10 Lt mažiau, kiti 10 Lt daugiau (toks kainų skirtumas tarp naujų pilnos kainos mėnesinių bilietų). Visai kaip perkant koncerto bilietus: kuo anksčiau perki, tuo pigiau
                      Nematau tragedijos. Gudresni sumokėjo pigiau, o laukiantys paskutinės minutės ir nepasidomintys naujienomis - brangiau. Na, tokia jau situacija ir nieko čia neatsitiko...
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.25, 16:02.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Nematau tragedijos. Gudresni sumokėjo pigiau, o laukiantys paskutinės minutės ir nepasidomintys naujienomis - brangiau. Na, tokia jau situacija ir nieko čia neatsitiko...
                        Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.
                          Na taip, prioritetai įdomūs... Bet logiški. Nes mokūs klientai, perkantys visą bilieto kainą, yra svarbesni įmonei, nei perkantys su nuolaida, kurie turi mažiau pasirinkimo ir didesnė tikimybė, kad ir toliau naudosis tų pačių vežėjų paslaugomis.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            xe, mano motina jau susiskaičiavo, kad važinėdama talonais sutaupys 5 lt. pirkti nuolatinio nebeapsimoka
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.
                              Aha, man irgi tos proporcijos nepatiko. Bet iš jų turbūt galima mėginti nuspėti, kokie bilietai visgi sudaro didžiausią pajamų dalį..

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                xe, mano motina jau susiskaičiavo, kad važinėdama talonais sutaupys 5 lt. pirkti nuolatinio nebeapsimoka
                                Labai gerai, kad skaičiuojate, nes tai itin retas atvejis, kai bilietais važinėti pigiau, nei mėnesiniu terminuotu bilietu. Dauguma keleivių tiesiog neskaičiuodami mintinai žino, kad terminuotą bilietą pirkti visada būdavo pigiau. Tikėtina, kad taip "sužaidė" su kainų pakeitimais, nes dauguma, pirkę mėnesinius bilietus, juos pirks ir toliau, taip šiek tiek permokėdami ir nešdami didesnį pelną parkams. Juk viskas yra paskaičiuojama ir apgalvojama prieš keičiant įkainius
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Pamirškit tuos bilietus, mėnesinius ir t.t. Važinėkit zuikiais! Juk tik 20lt bauda, o pakliūti per mėnesį daugiau nei 5 kartus reikia turėti labaaaai blogą karmą
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Pamirškit tuos bilietus, mėnesinius ir t.t. Važinėkit zuikiais! Juk tik 20lt bauda, o pakliūti per mėnesį daugiau nei 5 kartus reikia turėti labaaaai blogą karmą
                                    O ir tikimybė, kad pagaus tave ir uždes būtent 20Lt, o ne 10Lt baudą visus 5 kartus dar mažesnė
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tegul didina baudas, jei nori, jog mazetu zuikiu, minimali kad butu 60 lt.... Na zinoma neapsisaugos imone nuo "vokeliu nuo zuikiu darbuotojams" kai sumokamas kysis....
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Vakar teko būti "Skubos" servise , Graičiūno gatvės gale, tai ten dar bent 4 šviežiai parvaryti mėlynai geltoni VOLVO dar be garažinių. Pas vieną tik pastėbėjau už lango užkištą valstybinį numerį su serija EDC . Tai kad laukit naujokų.

                                        Comment


                                          Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                          Vakar teko būti "Skubos" servise , Graičiūno gatvės gale, tai ten dar bent 4 šviežiai parvaryti mėlynai geltoni VOLVO dar be garažinių. Pas vieną tik pastėbėjau už lango užkištą valstybinį numerį su serija EDC . Tai kad laukit naujokų.
                                          Hmm.. O ar labai toli jie nuo pačios gatvės, kad galima būtų pasižiūrėti pačiam, jei dar yra jie? Beje, tie Volvo tai dujiniai ar kokie buvo? Nes Volvo tai kaip kažkur seniau minėjau - 99 galybės skirtingų.
                                          Įdomu ir tai, kad į Lietuvą jau be šitų EDC*** jau yra eksportuota 50 dujinių autobusų, kuriuos kol kas tik Vilniuje ir Klaipėdoje galima eksploatuoti... Šitų kol kas nerandu niekur. Beje, VAP'as kažkur slepia arba išvis neturi autobusų, su numerių intervalais [830-833] ir [835-843]. O dar labiau nesuprantamas MAN NG272 CNG numeris 870, kuris pagal standartinę numeracijos tradiciją nebūna "ant smūgio" sugalvotas. O turint omenyje, kad kai pasirodė šis MAN, Volvo dujinių dar net Lietuvoje turbūt nebuvo. Va kur visa ir
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.26, 21:18.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X